Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 298 94,6%
  • BMC

    Glasovi: 17 5,4%

  • Ukupno glasača
    315
Нису ваљда толико луди да расходују Јапанце? :(
 
Неке који стоје да, оне који су растурени не, њих треба да исеку до пролећа. То тако бива увек као неки циклус. У јануару и фебруару истера се све расходовано на једно место, затом у марту и априлу се сече исто и тад расходовање следећих кандидата узима маха највише. Онда је ситуација мирна до краја јуна тј смањења броја возила, када оду по један најгори по погону. Затим је углавном мирно до негде новембра кад се промангупирају и укапирају да заправо могу да не реализују поласке. Онда буде отписано по 2-3 комада по погону. Најстарији често страдају од квара, нови од удеса или квара евентуално пожара и то су ванредне околности. Када има неких нових тура које долазе онда се масовно расходују стари, средњовечни лоши и понеки новији који има проблеме годинама уназад. Ово по правилу има одступања али је углавном тако. Што значи сад би требали да се исеку ускоро сви у Земуну на Нбгд, Карабурми и у Космају који леже или стоје расутени 8+ месеци затим пред крај зиме нова серија отписивања што би ове године припало Јапанцима, што може лако да се деси јесте да ће се ипак предомислити јер ја имам наде да у гсп-у још неки проценат људи здраво размишља. 466 ја мислим да ћеш виђати још и 453, 459 и 469 сигурно из те серије. Ако поправе, можда и 457 и 464. Ремонтоваће све икаре после 2003 да би имали више поузданих кола колико толико. А нови ако стигну до краја 2019, ево не знам...
 
Mogli bi bolje da odrzavaju manje da rashoduju ako se i raspise tender za nove buseve nece stici do kraja 2019 vec pred izbore 2020 kao slucajno...
 
Тако је већина аутобуса може само да се лепо дотегне и поправи нешто ситно (они код којих је то могуће) а не само ајде да кидамо делове да стављамо на други који после 2 године почиње да се распада. Сад је као тренд да се имају само 2012 и 2013 годиште као млад возни парк вау...
И да одговорим на оно дал су нормални везано за Јапанце. Не нису, на Карабурми, пре 10ак дана сам прошао 74 миријевским булеваром растурено на клоцнама под надстрешницом стоје бар 4 дугачка и 3 кратка Јапанца и стари 1015. Отићи ћу један дан да попишем све и сликам. Није ту само 871 има и доста још новопридружених не знам који су тачно гбр, има два жута и један црвени 2008 и онај неки љубичасти ваљда 888.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=591205#p591205:2owzhdyc je napisao(la):
Arsa » Sre Dec 26, 2018 12:24 am[/url]":2owzhdyc]Тако је већина аутобуса може само да се лепо дотегне и поправи нешто ситно (они код којих је то могуће) а не само ајде да кидамо делове да стављамо на други који после 2 године почиње да се распада. Сад је као тренд да се имају само 2012 и 2013 годиште као млад возни парк вау...
И да одговорим на оно дал су нормални везано за Јапанце. Не нису, на Карабурми, пре 10ак дана сам прошао 74 миријевским булеваром растурено на клоцнама под надстрешницом стоје бар 4 дугачка и 3 кратка Јапанца и стари 1015. Отићи ћу један дан да попишем све и сликам. Није ту само 871 има и доста још новопридружених не знам који су тачно гбр, има два жута и један црвени 2008 и онај неки љубичасти ваљда 888.
Siguran sam da je i tu 855 onda solo japanci mogu biti 782,785,787,788,790,791 taj crveni nemam ideju koji bi mogao biti može biti bilo koji.Taj 1015 će na INOS uskoro.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=591200#p591200:1yiirjfv je napisao(la):
direktor » Uto Dec 25, 2018 11:45 pm[/url]":1yiirjfv]Mogli bi bolje da odrzavaju manje da rashoduju ako se i raspise tender za nove buseve nece stici do kraja 2019 vec pred izbore 2020 kao slucajno...

Direktore šta misliš da li je mehaničaru lakše da ide po krugu i na otvorenom (nekad po vrućini nekad zimi) skida delove sa nekog (polu) rashodovanog vozila ? Da pola dana izgubi kako bi odvio zapekle šrafove ili još gore da mora da ih greje brenerom (a pošto je sve masno i prljavo eto kombinacije za katastrofu) ili da jednostavno sa nalogom ušeta u magacin i uzme odgovarajući deo ???
Priča je kompleksna.

Zna se čija je politika i ko rukovodi novcem a opet zna se ko bi trebao da se bori za delove i da se izbori.
 

Jes da sam ga slikao ali mi nije jasno zašto vozacev prozor ne može da se otvori,tj.zašto su kada su menjali staklo stavili ovo?
 
Од свих тих тамо, тај 1015 је једини цео са таблицом. Остало је растурено скроз, има један жути нископодни који је као мало изгорео и још један којем фали поклопац позади. Црвени је мало потонуо на предњем делу онако преломљено изгледа и стајао је до 888 од ког је остала само конструкција али буквално нема ништа више. Ту поред црвеног има једно празно место и онда 871, још један Јапанац и до оног белог зидића два соло. Сви поменути соло сем 787 ја мислим да су исечени још пре око једне године и више.
У ћошку код споредног улаза леже 1042, 1051 задњи део и предњи беше 1072? онда 1047 и има тамо такође неки Јапанац. Рекох отићи ту неки дан да видим шта је где тачно, јер нисам сигуран шта ту стоји тренутно, шта је расходовано и слично не бих да напишем нешто напамет што нисам видео јер ситуација се мења рецимо 998 је стајао између 1042 и 1047 летос као расходован па ево га ради сад, 1000 је био у ћошку где су сад горе поменути па и он поново ради. Нема правила.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=591333#p591333:b1j0krjo je napisao(la):
Arsa » Sre Dec 26, 2018 2:28 pm[/url]":b1j0krjo]Од свих тих тамо, тај 1015 је једини цео са таблицом. Остало је растурено скроз, има један жути нископодни који је као мало изгорео и још један којем фали поклопац позади. Црвени је мало потонуо на предњем делу онако преломљено изгледа и стајао је до 888 од ког је остала само конструкција али буквално нема ништа више. Ту поред црвеног има једно празно место и онда 871, још један Јапанац и до оног белог зидића два соло. Сви поменути соло сем 787 ја мислим да су исечени још пре око једне године и више.
У ћошку код споредног улаза леже 1042, 1051 задњи део и предњи беше 1072? онда 1047 и има тамо такође неки Јапанац. Рекох отићи ту неки дан да видим шта је где тачно, јер нисам сигуран шта ту стоји тренутно, шта је расходовано и слично не бих да напишем нешто напамет што нисам видео јер ситуација се мења рецимо 998 је стајао између 1042 и 1047 летос као расходован па ево га ради сад, 1000 је био у ћошку где су сад горе поменути па и он поново ради. Нема правила.
Žuti niskopodni?To jedino mogu da budu gmazovi.Taj koji je malo izgoreo je 716.Na koja dva solo autobusa misliš?Može biti neki stari ikar,japaneros ili gmaz.Koliko stoji taj 1015?Ako dugo onda sigurno čeka seckalicu.998 je prosek dok je 1051 za mene lošiji zato što se mnogo oseća i truo je.
 
716 јесте маз и то је сигурно један. Други је Јапанац. И има један дугачки жути нископодни Н серија. У ћошку лежи исто један дугачки жути сав улубљен то је 955. 1015 стоји неколико месеци али ми је чудно што нису поскидали делове са њега ако је расходован. 998 није страшан, да али ето подигнут је и префарбан му је задњи део. 1051 је мени ок добро иде није нешто лош, 1043 је труо и 1045 али мени је од та три опет најбољи 1051. Да је непоуздан, не би био редован на 23.
 
Е види на Карабурми су сви солариси још увек цели, нема ниједан расходован. Пар комада је у квару али су цели и имају таблице. 3101, 3104, 3114 су ван саобраћаја али очекује се да би ускоро требали да се врате. Нема растурених као 3015, 3019, 3027.
 
Imaš nekoliko Solarisa i na Karaburmi koji već duže vreme leže u rashodu. Četiri ili pet ukupno, nisam siguran. Jedan od njih dal je sastavio i dve godine, mislim 3183, a zbog stradalog menjača. Znači preko tri godine u rashodu. Nije ti Karaburma bolja od Novog Beograda po pitanju održavanja. 3027 koji pominjete, i te kako je radio nakon udesa, a zbog čega trenutno leži u garaži, to već ne bih znao. O rashodu Japanaca sigurno neće odlučivati GSP. Do pominjanog rashoda može doći ako to iz nekog razloga zahteva donator. Mislim da su kolege spomenjale da postoji neki ugovor koji predviđa eksploataciju Japanaca ne dužu od 16 godina, a to valjda i pada baš u februaru ili martu naredne godine.
 
E да 3183 сам заборавио скроз и да је некад возио, мада кад боље размислим није тако давно расходован, видео сам га у фебруару 2017. на 16ици је радио, након тога је нестао...ова остала три се воде као да су покварени колико ја знам. Можда су и њих расходовали у међувремену, а овог сам скроз сметнуо с ума. Није 3027 због удеса, цело је стакло позади врв је неки други проблем. Што се одржавања тиче није сјајно ни на Нбгд, ни на Карабурми, али је далеко боље од Космаја, Земуна посебно.
Управо то сам и рекао за Јапанце да је највероватније предвиђено да возе 16 година. Да гсп одлучује возили би најмање 18 година као и сви остали, ако не и дуже. Јел се појавио неки нови Јапанац који је расходован?
 
Жути аутобуси, донација Владе Јапана нашем главном граду, јуче су обележили деценију од како су у нашем јавном превозу. Аутобуси су немачког произвођача МАН, са моторима снаге 310 коња и аутоматским мењачем. На улицама Београда има 93 аутобуса – 18 „соло” и 75 зглобних, и ослонац су аутобуског превоза, а предвиђено је да „трају” до 15 година.

Ovako izgleda Japanac posle 15 godina

Pogledajte prilog 9Pogledajte prilog 8Pogledajte prilog 7Pogledajte prilog 6Pogledajte prilog 5Pogledajte prilog 4Pogledajte prilog 3Pogledajte prilog 2Pogledajte prilog 1
 
Страшно, стварно срамота. Јапанце и могу да оправдам некако годинама, али ова друга два... Које си гбр слиако? Јел Јапанац 1309 или 1325?
 
Реално су могли јапанце да среде, али се ишло само на шминку.
 
Искрено Јапанци изгледају споља лепо у односу на нископодне и све старије моделе Ик. Сви сем можда 859, 881, 1332 и 1338 који се дими катастрофално. Колико сам чуо нешто, Космај планира да расходује Конекто-е из 2003 и то 80% истих. Да ли је то тачно?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=591411#p591411:36soxkt5 je napisao(la):
Arsa » Sre Dec 26, 2018 8:39 pm[/url]":36soxkt5]Искрено Јапанци изгледају споља лепо у односу на нископодне и све старије моделе Ик. Сви сем можда 859, 881, 1332 и 1338 који се дими катастрофално. Колико сам чуо нешто, Космај планира да расходује Конекто-е из 2003 и то 80% истих. Да ли је то тачно?
Neka ih rashoduju ionako su svi teski krsevi.Jedan od najneomiljenijih autobusa u gradu za mene iako imaju dobro grejanje.
 
Од 35 комада колико их има, требали ди да се задрже 7 комада, тачније 148, 149, 158, 159, 166, 172, 179 уз углавном редовна задужења. Како истичу регистрације, редом одлазе. Ако се то деси, Космај ће бити у још већем проблему. Серија из 2005 још није планирана, само поједини примерци који се у већој мери распадају.За бројке може бити одступања, али требало би бити тако. Можда се још неки провуче, можда неки од наведених и страда од пожара или квара али за сад би требало да буде тако. О овоме се прича већ годину дана уназад, тако да сумњам да није истина.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=591419#p591419:2tkfny05 je napisao(la):
Arsa » Sre Dec 26, 2018 8:55 pm[/url]":2tkfny05]Од 35 комада колико их има, требали ди да се задрже 7 комада, тачније 148, 149, 158, 159, 166, 172, 179 уз углавном редовна задужења. Како истичу регистрације, редом одлазе. Ако се то деси, Космај ће бити у још већем проблему. Серија из 2005 још није планирана, само поједини примерци који се у већој мери распадају.За бројке може бити одступања, али требало би бити тако. Можда се још неки провуче, можда неки од наведених и страда од пожара или квара али за сад би требало да буде тако. О овоме се прича већ годину дана уназад, тако да сумњам да није истина.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=591404#p591404:3m1k870w je napisao(la):
Arsa » Sre Dec 26, 2018 8:32 pm[/url]":3m1k870w]Страшно, стварно срамота. Јапанце и могу да оправдам некако годинама, али ова друга два... Које си гбр слиако? Јел Јапанац 1309 или 1325?

Nisam ja slikao , ortak mi poslao tako da nemam blage veze koji su gb.
Japanci su očigledno po donaciji odslužili svoje, vidi se da imaju šasiju i da im je konstrukcija sasvim OK. Traže veliko ulaganje što se tiče remonta jer unutrašnjost se pohabala, motori i menjači su na izdisaju, spolja i na kostrukciji ne nešto velika ulaganja i imalo bi se vozilo za još 10 godina.

Sledeći je niskopodni i valjalo bi uporediti konstrukciju Ikarbusa i Solarisa (slična vozila). Kod Solarisa se vide koliki su masivni noseći delovi konstrukcije a to obezbeđuje trajnost i čvrstinu konstrukcije.
 
Слажем се за 166, редовно га видим на 83 и лош је, мада не као 167 који се на 53 квари сваких 5 дана. 154 је ок, 168 онако, није лош. Не знам, нема нешто што бих рекао да се посебно истиче ту, сем 155 који је вансеријско ђубре и можда 177 који је исто међу лошијима. А да похваљујем нешто сад посебно, не.
 
Vrh