kopmania":1y8ataor je napisao(la):
stf":1y8ataor je napisao(la):
Да не причамо о чистоћи ентеријера. Возила у граду су бебина гуза за ове контејнере што их нама шаљу.
Pa ovo može da pokaže kakvi se ljudi voze u tim prigradskim linijama ?? Sigurno ne drže djubre u autobusima da ne počiste to nikad...
Ово је класична надобудност људи из града. И велики стереотип. И велика глупост.
Морам те разочарати, али нису у питању људи. Пример: Средња врата на једном од Икар/ФАП-а су подмазивали, и случајно просули уље преко оног заститног стакла код врата......е видиш, то се десило пре више од 6 месеци. Та мрља и даље стоји. Нешто ми се чини да љу нису узроковали ти "сељобери са периферије", који изгледа серу и пишају по аутобусима а онда се жале....а да....и шверцују
А аутобуси су каљавији и прашњавији управо из разлога непостојања стајалишта. Видиш, путници чекају у блату, и наравно, то унесу ципелема у бус. Лети нема блата, али има прашине, која се опет, уноси у бус.
А, примера колико се инфраструктура на периферији више чува има много. Рецимо, Мерцедес Конекто ГБ 179 који је од почетка саобраћајо искључиво на линији 302 је последњи "изгубио" оне сијалице изнад прозора, а последњи је био ишаран код шарага.
Па пример телефонских говорница у насељу.....до првог разбијеног стакла прошло је око 2 године, а први залепљени плакат на њој је био политички пропагандни материјал. Док се у граду стакла мењају сваког викенда, а о чистоћи и да не говорим...
Лажна слика се ствара управо у односу институција према периферији. Јер, када неки део инфраструктуре на периферији буде оштећен, готово никад се не замени и поправи, док се у ужем делу града све нон стоп одржава. Већ сам причао о томе да 15 година не могу да поставе пар нових бандера. пар надстрешница, којима је кошава одувала кров, већ више од годину дана не могу да се санирају.....и тако у недоглед.