Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 295 95,2%
  • BMC

    Glasovi: 15 4,8%

  • Ukupno glasača
    310
@stf
Hvala za plus ali više bi voleo da dobijem dokaz da se ovo rukovodstvo razlikuje od predhodnog ....vreme prolazi a slabo se uočavaju promene , al ajd svi veliki sistemi su tromi pa im treba vreme. Da ne bude uzalud čekanje i nadanje...
 
@stf

Da smo mi grci neko bi im zapalio autobus,ali sta ces kad ce pre nasi ljudi da se poubijaju izmedju sebe u takvom busu koji si opisao nego da srede gsp
 
boca-ica":2305m74l je napisao(la):
Dal će sada doneti novitet, da se rasporede u saobracaj koj saobraća i u drugoj zoni , ili će i dalje krševe uvaljivati za II zonu, pravdajuci se trivijalnim stvarima, turistima ekologijom i sl. a ne daju popust onda II zoni na vožnju krševima nego još dođe skuplje.
sve mi se čini da tu i nije nešto menjano al ajd možda ima šanse
Sve to politika pogona, bar mislim. Kada su došli novi mutanti skoro svi su završili na prigradskim.
364510.jpg
 
Juce sam se vozio neobusom i radila je klima. Naravno, nije hladila, ali je sve vreme ulazio svez vazduh.
 
amm8990":zxvuy4eu je napisao(la):
Sve to politika pogona, bar mislim. Kada su došli novi mutanti skoro svi su završili na prigradskim.
Па бесмислено је нове аутобусе дрндати по лошим путевима. Тешко ми је да замислим да би неко нормалан могао да пошаље нов аутобус на линију 702 и 703. Путари су коначно решили вишегодишњи проблем са путем Батајница-Угриновци-на оба краја је постављен саобраћајни знак на ком пише да је оштећена цела деоница пута и тиме сву одговорност пребацили на возаче.
 
orion":22f46vcv je napisao(la):
amm8990":22f46vcv je napisao(la):
Sve to politika pogona, bar mislim. Kada su došli novi mutanti skoro svi su završili na prigradskim.
Па бесмислено је нове аутобусе дрндати по лошим путевима. Тешко ми је да замислим да би неко нормалан могао да пошаље нов аутобус на линију 702 и 703. Путари су коначно решили вишегодишњи проблем са путем Батајница-Угриновци-на оба краја је постављен саобраћајни знак на ком пише да је оштећена цела деоница пута и тиме сву одговорност пребацили на возаче.
To стоји. Али, у том случају нека смање цене карата и маркица. Не може нипошто да распали аутобус без стајалишта и надстрешнице, и са редом вожње ко кишница у Сахари кошта скупље. Или нека дрндају нове аутобусе. Грађани нису криви што поред ГСП-а и путари запостављају периферију.
 
@stf
Наравно, за почетак би било довољно да поштују своја правила. Наиме, колико ја знам постоји карта за једну зону и за обе зоне. Нпр. ако се путује из Угриноваца за Батајницу онда је довољно поништити карту за прву зону, међутим чуо сам да не признају маркицу за прву зону ако се путује на тој релацији иако се не прелази граница зоне.
 
Најправедније би било да укину другу зону док год не среде путеве и не ураде стајалишта и надстрешнице.
Ово сада је злостављање.
 
Беше овде већ приче о станицама у предгађу. Ево као илустрација како изгледа једна станица на линији 702 и 703 (то је она злогласна линија где је уведен улаз на предња врата да се путници не би шверцовали). Лепо се на слици види колико блата и баре треба путник да загази да би ушао или изашао из аутобуса. Пут је доста узак а прилично се брзо вози тако да нимало није безбедно стајати на станици, наравно нема ни никакве надстрешнице...



Uploaded with ImageShack.us
 
кренем ја са ГБ1347 на 18ици пар станица код мене. битно је да су им уградили телевизоре унутра, а то што задње стакло држи лепљива трака нема везе. 'бем ти будале у ГСП-у
 
Spominjala se negde štrokavost autobusa, pa evo jedne relevantne vesti na koju naleteh:


"Како је истакао, новина у ГСП-у је то што ће претплатне маркице за превоз моћи да се купују у 100 пошта у граду, чиме ће бити повећана понуда продаје карата, као и то да ће од 1. маја то саобраћајно предузеће самостално организовати чишћење и прање аутобуса, па се „неће десити да ујутру из погона изађе аутобус који није чист”. "

http://www.beograd.rs/cms/view.php?id=1439894

Samo ne znam ko im je do sada organizovao pranje autobusa.
 
Na linijama 603 i 711 ulaz samo kroz prednja vrata

| 25. 03. 2011. - 16:07h | Komentara: 5
BEOGRAD - Putnici na linijama 603 i 711 će od 29. marta morati da u autobuse ulaze kroz prednja vrata. Tamo će ih čekati kontrolori kojima će pokazivati karte ili markice, saopšteno je iz GSP "Beograd".

O sistemu koji je već na snazi na linijama 702 i 703 putnike će obaveštavati i nalepnice na vozilima, kao i obaveštenja na stanicama.

http://www.blic.rs/Vesti/Beograd/243719/Na-linijama-603-i-711-ulaz-samo-kroz-prednja-vrata
 
jadni oni taj sistem moze samo na onim linijama gde je manje putnika eventualno na linije 69,76 mozda 708linije kao sto je 16 ,95 73 bilo bi vise stete nego koristi kad bi se takav sistem primenjivao
 
Пар постова испред смо Бока ица и ја написали зашто.
Нек оставе периферију на миру више.
 
Мислиш да те пусте да не плаћаш превоз? Не разумем.
 
Наравно да треба плаћати превоз, али паралелно са акцијом повећања наплате треба вршити и унапређење превоза. Овако имамо ситуацију да је тамо где је наплата 100% имамо најгоре услове превоза.
 
Na 551 vidjam samo nove Volvo autobuse, na onima 400 i kusur što kreću sa voždovca vidjam isto nove ikarbuse, manove one žute, i crvene mercedese, tako da ja mislim da i nemaju najgore autobuse prigradske linije...
 
Линије за сурчинска села, Гроцку, Болеч су у катастрофалном стању што се возила ГСПа тиче у великој већини случајева. Стф може то да потврди.
 
sizif":3753mblv je napisao(la):
Мислиш да те пусте да не плаћаш превоз? Не разумем.
Са овим нивоом услуге карта за другу зону треба да кошта 20 динара максимално.
Део возног парка је као и у граду, има Мерцедеса и нових Икарбуса, али другу половину возног парка чине најгоре канте из Космаја.
Нису људи само у питању аутобуси. Већ сам говорио да стајалишта надстрешнице и сва остала инфраструктура НЕ ПОСТОЈИ.

Друг уз Зуца са линије 403 каже да зими поштају "вила промаја" аутобусе, а лети им обавезно западне онај прастари нископодни МАН коме се нити један прозор не отвара.

Што се тиче моје линије 302, заиста ретко кад прође дан да не цркне барем једна канта.

Да не причамо о чистоћи ентеријера. Возила у граду су бебина гуза за ове контејнере што их нама шаљу.

МАН на линији 511 је ту највероватније због услова Јапанаца да један део возила иде за периферију.
 
stf":2hjz94uh je napisao(la):
Да не причамо о чистоћи ентеријера. Возила у граду су бебина гуза за ове контејнере што их нама шаљу.
Pa ovo može da pokaže kakvi se ljudi voze u tim prigradskim linijama ?? Sigurno ne drže djubre u autobusima da ne počiste to nikad...
 
Na linijama poteza 400 mahom viđam Mutante, oni su 2005. ali su užasno propali :/ FAPovi su još u gorem stanju :violina: Dok pogon Zemun drži linije 601, 602, 603, 604, 605, 606, 610, 611, 702, 703, 704, 705, 706, 706E, 707, 708, 709, 711, a poznato da je taj pogon često zapostavljan što se tiče obnove voznog parka, tako da oni krpe sve što mogu ne bi li imaju šta da pošalju na ulice. Govori se da i u novoj nabavci ovaj pogon ostati bez novih autobusa :(
 
kopmania":1y8ataor je napisao(la):
stf":1y8ataor je napisao(la):
Да не причамо о чистоћи ентеријера. Возила у граду су бебина гуза за ове контејнере што их нама шаљу.
Pa ovo može da pokaže kakvi se ljudi voze u tim prigradskim linijama ?? Sigurno ne drže djubre u autobusima da ne počiste to nikad...
Ово је класична надобудност људи из града. И велики стереотип. И велика глупост.

Морам те разочарати, али нису у питању људи. Пример: Средња врата на једном од Икар/ФАП-а су подмазивали, и случајно просули уље преко оног заститног стакла код врата......е видиш, то се десило пре више од 6 месеци. Та мрља и даље стоји. Нешто ми се чини да љу нису узроковали ти "сељобери са периферије", који изгледа серу и пишају по аутобусима а онда се жале....а да....и шверцују :rolleyes:
А аутобуси су каљавији и прашњавији управо из разлога непостојања стајалишта. Видиш, путници чекају у блату, и наравно, то унесу ципелема у бус. Лети нема блата, али има прашине, која се опет, уноси у бус.

А, примера колико се инфраструктура на периферији више чува има много. Рецимо, Мерцедес Конекто ГБ 179 који је од почетка саобраћајо искључиво на линији 302 је последњи "изгубио" оне сијалице изнад прозора, а последњи је био ишаран код шарага.
Па пример телефонских говорница у насељу.....до првог разбијеног стакла прошло је око 2 године, а први залепљени плакат на њој је био политички пропагандни материјал. Док се у граду стакла мењају сваког викенда, а о чистоћи и да не говорим...

Лажна слика се ствара управо у односу институција према периферији. Јер, када неки део инфраструктуре на периферији буде оштећен, готово никад се не замени и поправи, док се у ужем делу града све нон стоп одржава. Већ сам причао о томе да 15 година не могу да поставе пар нових бандера. пар надстрешница, којима је кошава одувала кров, већ више од годину дана не могу да се санирају.....и тако у недоглед.
 
@stf
Потписујем ово. У претходном посту сам поставио фотографију на којој ко жели може да види извор прљавштине у приградским аутобусима.
 
Vrh