Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 295 95,2%
  • BMC

    Glasovi: 15 4,8%

  • Ukupno glasača
    310
Sta kazete novi tek iz fabrike a vec neradi displej :kafa:
 
Jel ti displeji zaista toliko lako umiru ili su pojedini vozači nesposobni?
 
Kome treba prijaviti nepostovanje reda voznje na linijama gsp? Malo pre 4 polaska na liniji 89 nisu krenula, a tri autobusa su se kao iskljucila u garazu, tako da autobusa koji ide po redu voznje na 10 min nije bilo 50 minuta... :bash:
 
Problem je kako prijaviti pojedinacne slucaje neposotovanja, oni ce uvek naci izgovor, a pravih dokaza i verodostojnih zapisnika nema.
 
@ prostorni planer

To se malo teže rešava, ali ni najmanje me neće mrzeti da se ganjam sa inspekcijom, direkcijom i GSP-om oko toga.
Prosledi mi na PM detalje koji polasci nisu ispunjeni i ako se sećaš koji su se to garažni brojevi buseva isključili za garažu ?
 
o7vrld.jpg
 
Мислио сам да су овакви брисачи изумрли са нископодним Икарима.....
 
Podelio bih sa vama jedno pismo poslato Veoliji:


Postovani,

zelim da ostavim primedbu na rad konduktera, na liniji 706N, polazak 00.10, 13. marta 2011. godine, u Beogradu.
Isprovociran negodovanjem jednog putnika (koji je ipak platio kartu) kondukter se vratio i nastavio "obracun" sa putnikom, iako za to nije bilo razloga, rekavsi mu da, ako se ne bude lepo ponasao, postoji neko u autobusu ko ce da mu "otvori glavu".
Da li u vasim autobusima postoji takvo obezbedjenje, koje je ovlasceno da delujeu svojim ovlascenjia izuzeto od zakonskih normi? Molim vas dame u vezi sa tim obavestite, kao i da li ste preduzeli bilo kakve mere protiv konduktera.



Ove greske zanemarite xD
 
видео сам пар 206ица на 18ици. лепо изгледају. коначно да ураде неки фејслифтинг тим бусевима
 
возио сам се данас са новом Ластином 206ицом. јбт, имају камере унутра
 
Читао сам по другим форумима да су ове нове ИК-206 знатно бучније него истоимени претходници... Али на другој страни ми се допада Бредина задња страна, редизајнирана врата (сем оних жутих шипки на њима). Не изгледају лоше, имају климу, штета саамо тог високог пода. Биће интересантна експлоатација ових возила.
 
Je l' nekom poznat niskopodni Ikarbus sa garaznim brojem ПО 292 (ljubicaste boje, ovih dana na liniji 88)? :)

Vozio sam se u istom pre neki dan, cini mi se da je u pitanju jedan od prvih modela niskopodnih Ikara, fali mu cak i klimatizacija na krovu... :D

Stekao sam utisak da je nesto kvalitetnije proizvodnje od potonjih, a moram priznati i da mi se krem boja enterijera vise dopala. S obzirom da je vozilo starijeg datuma (od ostalih niskopodnih modela), i zvuk jos uvek relativno tihog motora me je iznenadio. Da ne govorim o tome da je mnogo manje pohaban od svojih potomaka. :vops:

Ipak, ne bi bio Ikarbus da nemam i zamerku! :laugh: Tice se prostora izmedju sedista. Ne znam da li je do oblika - modela sedista (to su ona tapacirana sedista koja smo u nekim autobusima dobili i bez tapacirunga, sa kojih proklizavate prilikom svakog kocenja :p ) ili do prostora izmedju njih, sve su svemu, jedva sam smestio noge. :/

Odjavljujem se iz kratkog izvestaja sa terena. :laugh:


:gobb:
 
To je autobus M&M transa napravljen 2006. godine, inače sajamsi primerak pa je urađen kvalitetnije, za razliku od N serije koja je sklepana brzo pred izbore. Naravno i održavanje igra ključnu ulogu.
[video]http://www.youtube.com/watch?v=ccQ_ksc2hw0[/video]
 
videh jos 3-4 n busa ovih dana sa lepljenim zadnjim staklom.kuku lele...
 
Polako se ti stakleni zamenjuju improviziranim limenim poklopcima u režiji GSP-a, tako da verovatno neće biti traka uskoro :rolleyes:
 
Ko o ćemu baba o uštipcima pa eto i ja...:lool:
Dal ' će novo rukovodstvo , da ima i novu politiku raspoređivanja novih autobusa po linijamal (garaže koje imaju II zonu)
staro, je nove autobuse uvek raspoređivala samo za saobracaj u prvoj zoni.
Dal će sada doneti novitet, da se rasporede u saobracaj koj saobraća i u drugoj zoni , ili će i dalje krševe uvaljivati za II zonu, pravdajuci se trivijalnim stvarima, turistima ekologijom i sl. a ne daju popust onda II zoni na vožnju krševima nego još dođe skuplje.
sve mi se čini da tu i nije nešto menjano al ajd možda ima šanse
 
vucko":jxnr8rvs je napisao(la):
videh jos 3-4 n busa ovih dana sa lepljenim zadnjim staklom.kuku lele...
видео сам и ја неколико. имад један на 18ици, заборавио сам који је ГБ
 
Da li te kamere strimuju do neke njihove direkcije ili se sve snima "u lokalu" odnosno u autobusu? Bas me zanima koja je njihova glavna namena?
 
boca-ica":b6stznsa je napisao(la):
Dal će sada doneti novitet, da se rasporede u saobracaj koj saobraća i u drugoj zoni , ili će i dalje krševe uvaljivati za II zonu, pravdajuci se trivijalnim stvarima, turistima ekologijom i sl. a ne daju popust onda II zoni na vožnju krševima nego još dođe skuplje.
+ за овак коментар.
Стварно је срамотно да повластице/карте за другу зону буду скупље. Па чиме то правдају, баш ме занима? Аутобуси су лешеви, стајалишта не постоје, надстрешнице такође, канте за ђубре, клупе, инфо панои, ред вожње.......

Чак је и утрошак нафте мањи него у градским линијама, јер нема семафора, честих станица и оног напроног крени-стани система вожње.
Да додам да је и возачима лакше да возе периферне линије, то им дође као одмор....ови на линијама 300 се углавном жале на линије 79 и 26.

Према томе, не постоји нити један разлог (или га ја не видим), да карте буду скупље. Чак, штавише, требало би да буду и упола јефтиније. Јер је и услуга упола гора а и упола мање напорна, а мање и кошта предузеће. После шаљу казнене експедиције и експерименте на периферију јер је "наплата мала". Могли би да се мало запитају, ЗАШТО је тако? А не да шиље ку**ц на периферији.

cika_mile":b6stznsa je napisao(la):
Da li te kamere strimuju do neke njihove direkcije ili se sve snima "u lokalu" odnosno u autobusu? Bas me zanima koja je njihova glavna namena?.
Пре свега штите путнике од крађа, и малтретирања, а и "чувају" возила од уринирања, шарања, лепљења....
 
Vrh