[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=538766#p538766:1uyi6o7d je napisao(la):
Kesha » Thu May 17, 2018 7:39 pm[/url]":1uyi6o7d]Gaspar18
Ti izgleda i dalje ne čitaš ono što drugi pišu ili se praviš da je napisano ono što bi ti voleo da pročitaš. Kao prvo, više puta sam te pitao što uporno sediš na zadnjim sedištima tih "rikši" kad su duge skoro 19 metara? Drugo, opet ona priča o Japancima iako jednostavno ne stoji? Opet si odvalio glupost. SG313 ima čak dva rezervoara ukupne zapremine 450L, dok zglobni Ikarbusi imaju rezervoare zapremine ne veće od 350L. Ispada da Japanci troše litar goriva na jedan pređeni kilometar, odnosno da imaju prosečnu potrošnju od čak 100 litara goriva na 100 pređenih kilometara. Pa nije to T90 majku mu. Treće, izolacija kod M serije uopšte nije katastrofalna. Lično sam na više primeraka proveravao temperaturu patosa iznad motora, kao i plastike koja pokriva hladnjak uključujući tu i onu ispod sedišta. Nisam primetio da je išta od pomenutih površina vrelo za razliku od AKIA-e recimo, čiji sanduk itekako ume da bude vruć. MAZ se takođe ne može pohvaliti dobrom izolacijom. I uopšte, nijedan autobus koji si pomenuo nema ležeći motor, a zatvaranje vertikalno postavljenog motora je u principu dosta lakše i jednostavnije. Dobri materijali i adekvatni poklopci i problema nema. To je očigledno i kod Ikarbusa, pošto novije 112-ice i 218-ice stvarno nemaju problema sa puštanjem toplote u putnički prostor. Govoriš večito o povećem broju decibela oko motora. Što to ne kažeš za Solarise. Da nisu možda tihi, a o drugima da i ne pričam. A da, znaš koliko je Solarisa u kojima oko zadnje platforme uopšte više nije prijatno. Dovoljno da fali par šrafova na poklopcima, a moguće da je malo i izolacija propala, pa da itekako imaš dosta toplog vazduha oko motora.
Što se tiče pisanja člana Liponija, čovek je izneo suštinu problema, i uopšte pisao ono o čemu i sam ispisah kilometarske postove. To što je Žika slikao nije dokaz ukupnog nekvaliteta vozila, već dokaz ugardnje jeftinih materijala u enterijer, a zbog niže cene, koji je opet previše stradaju zbog neadekvatnog održavanja. Uđi lepo u Arriva-ine 112-ice koje saobraćaju skoro 5 godina, čiji enterijeri uopšte ne pokazuju znake bilo kakvog propadanja, a autobusi ostavljaju utisak vrlo solidnog proizvoda u svakom pogledu. A i Arriva nije baš sjajna sa održavanjem uzgred budi rečeno.
I na kraju opet kovanje bezgrešnih velikih imena u zvezde, i pored tolikih argumenata koji dokazuju da "veliki" itekako prave kardinalne greške, zbog kojih se i ti Ikarbusi na tuđim šasijama kvare. No, ne vredi mnogo diskutovati o tome. Za neke je Mercedes recimo savršenstvo i pored toliko promašenih modela, što automobila, što kamiona, što autobusa. Dovoljno je samo krenuti od 190-ice i prve dve generacije C klase, pa preko pojedinih serija Citara do prve generacije Actrosa. Ima toga koliko hoćeš, al lakše je pljuvati po FIAT-u koji bar da automobil za male pare ako ništa drugo, i opet ne izgreši toliko kao jedan veliki Mercedes.