Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 298 94,6%
  • BMC

    Glasovi: 17 5,4%

  • Ukupno glasača
    315
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=534881#p534881:1h8s6uw0 je napisao(la):
Дошљак » Sub Apr 28, 2018 8:19 pm[/url]":1h8s6uw0] Пре неки дан сам се возио једним старим Икаром на 27Е, визуелно сасвим фино стање ентеријера што ме је пријатноизненадило.
Možda jednim iz ove serije :D

 
Нажалост те серије више нема, тј. има само један крш на неком отпаду преправљен у складиште делова. :(
 
Тај "неки" отпад се налази на Видиковцу на Ибарској магистрали.
 
Danas viđen GB 152 da je crko na stanici "Admirala Geprata". Servisno vozilo bilo iza njega.
 
Šta radi ovo je neverovatno i nepodnošljivo. Ja prijavim kako bus šihtaš na liniji 307 nikad ne dođe u 6:22 i 13:29 iz Vinče i oni mi kažu kako se autobus pokvario. Šta se autobus kvari svaki dan poslednjih 6 meseci. A evo njihovog odgovora

Поштовани,

У вези са Вашом примедбом, обавештавамо Вас



На основу техничке документације и података система праћења возила утврдили смо да наведени поласци нису остварени због квара возила.

Праћење и анализа реализације реда вожње врши се свакодневно и свесни смо да постоје проблеми. Повремено долази до одступања од планираног реда вожње услед настанка квара на возилима, али и због смањене проточности (гужве у саобраћају) и застоја на траси линије. Учестали кварови на возилима последица су смањене поузданости, односно старости возног парка. Нажалост тренутно не располажемо довољним бројем возила новије прозводње, али упркос томе улажемо изузетне напоре како би са расположивим возним парком извршили планирани ред вожње.

У наредном периоду са посебном пажњом ћемо вршити контролу и праћење рада возила и возача на линији 307. Путнику се извињавамо и молимо за разумевање.





С поштовањем,

СП „Космај“

ЈКП „ГСП“ Београд
 
A kakav si tačno odgovor očekivao, čak šta više dobio si odgovor koji je približno tačan, pored nedovoljno vozila novije generacije, nedovoljno je i vozača novije generacije.
Nikako da skapirate da se polasci redukuju jer nema ni vozila ni vozača.

Zato se za stanje i fiktivne procente izlaznosti izvoze i ovakvi autobusi :)
4104c25d0b7211fb3e15b23668670376.jpg
c9149847e950b4a8215876ac07703e87.jpg


Poslato sa Huawei Honor 9 uz pomoć Tapatoka
 
Znaš koliko me briga što nemaju vozače, ja hoću da mi dođe autobus i ne zanima me uopšte. Što ne ukinu šihtaša ako već nemaju vozače i onda ne bi bilo problema iako bi bus išao ređe.
 
Gaspar18":383j5ii7 je napisao(la):
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=537062#p537062 je napisao(la):
laki72 » Thu May 10, 2018 7:30 am[/url]":383j5ii7]
Gaspar18":383j5ii7 je napisao(la):
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=536827#p536827 je napisao(la):
Kesha » Wed May 09, 2018 11:05 am[/url]":383j5ii7]Problem je što ti dečko, ili ne možeš i nećeš da shvatiš da je svaki autobus satkan od gomile raznih potrošnih delova poput creva svih mogućih vrsta, ventila, kao i kilometara i kilometara raznih žica i kablova. Ono što zaustavi jedan Ikarbus, zaustaviće i jednog Japanca. Na stranu istrošenost vitalnih komponenti poput motora, menjača, osovina, delova trapa, upravljačkog i kočionog mehanizma. Uporno pišeš koliko su Japanci bili upregnuti svih ovih godina, a to jednostavno nije tačno, a počeli su rapidno da propadaju onog momenta kad su počeli da rade bez ograničenja, onako kako su Ikarbusi radili od prvog dana. Japanci na Karaburmi nisu leševi od juče. Oni su to već nekoliko godina. Novobeogradskih i ima još da valjaju. Još jednu stvar nikako da utuviš. I Ikarbus odlično radi uz adekvatno održavanje, a ono što se novijim primercima dešava nije samo do Ikarbusa. Opet redovi i redovi ispisani o tome.

Što se 206-ica tiče. Tek kasnije serije, od 2012/13 na ovamo, dolaze nove u "gradski", dok su ove pre njih uglavnom prvo radile prigrad, pa su ih zbog već ostarelih 103-jki i 201-ica prebacivali u grad. Imaju one svojih mana, al daleko su od loših vozila, pogotovu za uloženi novac. Ipak, i Lasta je godinama u velikim problemima, što će reći da im je održavanje daleko od adekvatnog. Dovoljno je reći da ni danas, i pored toliko novih vozila, nisu u stanju da održe sve polaske čak i na onim linijama sa manje od deset, pa i ispod pet polazaka dnevno, što je bar meni lično neprihvatljivo. Lastra je već druga priča, i dokaz da i Ikarbus može i da izgleda, a i da radi odlično i posle višegodišnje eksploatacije.
Prebaci se iz tvog univerzuma zasticenog GSP medveda koji gleda domace radinosti na ono sto se prozivljava na potezu 600, da li kapiras da se vozila trose? Da li kapiras da sve preko 600km po danu je katastrofa za svako vozilo koje nije Ikarbus? Veceras me je dovezao 1359 iz Jakova sa posla, a bolje da nije, jer ono cudo 6 godina staro nemoguce da trese i na svaku malu rupicu udara kao da je star 15+ godina? Na Japancima se Keso lomi 601 i 610... Pa veceras sve sami Japanerosi duz Novog Beograda, na 95, 601 i 610. Believe or not! Da se u kafu kladimo u kaficu Gagarin, da vidimo i pitamo i anketiramo ljude kada je bilo bolje, sa GSP raspalim Ikarbusima ili sa C LC Man, MAZ 215 itekako bi razmisljao dobri moj... Ono sto sam pricao za taksiste... Zastava 10 ili ti Fiat Srbija je zastareo mutant kao Zvezda u kosarci sa FMPom, zasto ne dati Daciiji ili nekom proizvodjacu da isto to uradi za sitne pare? Problem za nasu proizvodnju, ili za odliv mozgova?
O cemu ti pricas covece?
Trucas o kvalitetu i dodjes do Dacije ?
;) :D

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
Pricam o tome da u slucaju naseg proizvodjaca autobusa nema kompromisa vise, a sto se tice automobila sa onim kantama na ulici poput Zastave 10 je smesno pricati. Koncepat zastareo, a kvalitet 0. Pa i da dam jos par soma E vise dacu, ali znam da uzimam kvalitet, a ne ove mutant tvorevine Fiat iz Kragujevca.

Hahaa, divan si ;)
Prvo Zastava 10 je bio originalni Fiat, proizveden u Italiji koji je preko tehnicke saradnje, a u sklopu plana za kupovinu licence plasiran u Srbiji bez carine, a pod imenom Zastava 10.
Shodno tome, nikakav 'mutant' nije u pitanju, vec pravi Fiat Punto II generacij, restajling varijanta.
Dal je u pitanju 'zver od automobila' ?
Ne nije, ali je svakako bolji i kvalitietniji od Dacije Logan i Sandero istih godista.
Kvalitetniji i po izradi i tehnoloski, jer za razliku od Dacije nisu ugradjivani motori iz sredine 90-ih godina.
O motorima u ta dva modela mozemo dodati i koju rec o odnosu kvaliteta 1.5dci naspram 1.3mjet, ali verujem da ni o jednom ni drugom neznas dovoljno, vec 'hejtujes' po pravilu sve sto je 'domace' pa cak i kad to nije slucaj.

No ima nesto za sta ne treba tehnicko predznanje, a to je korozija na zadnjim rubovima, koja se kod dacije do 2012 pojavljivala jos u garanciji, a sanirana (u garantnom roku) je lepljenjem plasticnih lajsni.
Realnije je reci 'maskirana je, jer je dolazila iz unutrasnjosti i nije bilo leka za vec sklopljena vozila.
*pa ti daj 'par soma vise' ;)

E sad, ovaj post nisam napisao zato da bih te omalovazavao i negirao ti, vec upravo zato sto si naveo dva modela, oba 'sirotinjske' cenovne kategorije, pa shodno tome i losijeg kvaliteta u osnosu na neke zaista kvalitetne male automobile. I to je sasvim ok, racionalan i realan rezon
Shodno tome, upravo i o autobusu kad diskutujemo je glupo da poredimo (sirotinjsku) ekonomsku klasu, sa modelima koji kostaju duplo ili troduplo vise, zar ne? ?
Djole Pevcanin":383j5ii7 je napisao(la):
Хвала :)
Ако којим случајем нисте приметили, Транспродукт је "убуџио" Фојтов мењач у 2 MAZ-а 203.069 П41520 и П41522 а вераоватно ће и у остале.
Rade to tako na silu... (insajderski vrlo pouzdan info :D )
Podeseni nisu do kraja, jer se "nije imalo kada"...
U garazi 'raspad sistema'...

Bojim se da su ti komsije iz Transprodukta sve neozbiljnije...

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
Мислим да је однос Шкоде и Флориде са Пежоовим мотором, отприлике, аналогија за однос Соларис - Икарбус.
 
Rade to tako na silu... (insajderski vrlo pouzdan info :D )
Podeseni nisu do kraja, jer se "nije imalo kada"...
U garazi 'raspad sistema'...

Bojim se da su ti komsije iz Transprodukta sve neozbiljnije...

Нека раде шта хоће ја њих готивим. На 59 су они најбољи док је Транс-југ дефинитивно најгори.
Ако може објашњење зашто је распад система и зашто се одједном трпају бољи мењачи? Само нека трпају тако треба бре!
 
Koji jos prevoznik radi na 59, i sa koliko vozila ucestvuje Trans jug (ja znam samo za jednu kobru)?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=538329#p538329:2afvzf3f je napisao(la):
biftek » Уто Мај 15, 2018 7:22 pm[/url]":2afvzf3f]Koji jos prevoznik radi na 59, i sa koliko vozila ucestvuje Trans jug (ja znam samo za jednu kobru)?
Ради и још Банбус са Ик-103 и Акијама, Транс-југ ради са ја мислим 2 кобре, можда и 3.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=538284#p538284:2sw299mv je napisao(la):
laki72 » Tue May 15, 2018 3:52 pm[/url]":2sw299mv]
Gaspar18":2sw299mv je napisao(la):
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=537062#p537062 je napisao(la):
laki72 » Thu May 10, 2018 7:30 am[/url]":2sw299mv]
Gaspar18":2sw299mv je napisao(la):
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=536827#p536827 je napisao(la):
Kesha » Wed May 09, 2018 11:05 am[/url]":2sw299mv]Problem je što ti dečko, ili ne možeš i nećeš da shvatiš da je svaki autobus satkan od gomile raznih potrošnih delova poput creva svih mogućih vrsta, ventila, kao i kilometara i kilometara raznih žica i kablova. Ono što zaustavi jedan Ikarbus, zaustaviće i jednog Japanca. Na stranu istrošenost vitalnih komponenti poput motora, menjača, osovina, delova trapa, upravljačkog i kočionog mehanizma. Uporno pišeš koliko su Japanci bili upregnuti svih ovih godina, a to jednostavno nije tačno, a počeli su rapidno da propadaju onog momenta kad su počeli da rade bez ograničenja, onako kako su Ikarbusi radili od prvog dana. Japanci na Karaburmi nisu leševi od juče. Oni su to već nekoliko godina. Novobeogradskih i ima još da valjaju. Još jednu stvar nikako da utuviš. I Ikarbus odlično radi uz adekvatno održavanje, a ono što se novijim primercima dešava nije samo do Ikarbusa. Opet redovi i redovi ispisani o tome.

Što se 206-ica tiče. Tek kasnije serije, od 2012/13 na ovamo, dolaze nove u "gradski", dok su ove pre njih uglavnom prvo radile prigrad, pa su ih zbog već ostarelih 103-jki i 201-ica prebacivali u grad. Imaju one svojih mana, al daleko su od loših vozila, pogotovu za uloženi novac. Ipak, i Lasta je godinama u velikim problemima, što će reći da im je održavanje daleko od adekvatnog. Dovoljno je reći da ni danas, i pored toliko novih vozila, nisu u stanju da održe sve polaske čak i na onim linijama sa manje od deset, pa i ispod pet polazaka dnevno, što je bar meni lično neprihvatljivo. Lastra je već druga priča, i dokaz da i Ikarbus može i da izgleda, a i da radi odlično i posle višegodišnje eksploatacije.
Prebaci se iz tvog univerzuma zasticenog GSP medveda koji gleda domace radinosti na ono sto se prozivljava na potezu 600, da li kapiras da se vozila trose? Da li kapiras da sve preko 600km po danu je katastrofa za svako vozilo koje nije Ikarbus? Veceras me je dovezao 1359 iz Jakova sa posla, a bolje da nije, jer ono cudo 6 godina staro nemoguce da trese i na svaku malu rupicu udara kao da je star 15+ godina? Na Japancima se Keso lomi 601 i 610... Pa veceras sve sami Japanerosi duz Novog Beograda, na 95, 601 i 610. Believe or not! Da se u kafu kladimo u kaficu Gagarin, da vidimo i pitamo i anketiramo ljude kada je bilo bolje, sa GSP raspalim Ikarbusima ili sa C LC Man, MAZ 215 itekako bi razmisljao dobri moj... Ono sto sam pricao za taksiste... Zastava 10 ili ti Fiat Srbija je zastareo mutant kao Zvezda u kosarci sa FMPom, zasto ne dati Daciiji ili nekom proizvodjacu da isto to uradi za sitne pare? Problem za nasu proizvodnju, ili za odliv mozgova?
O cemu ti pricas covece?
Trucas o kvalitetu i dodjes do Dacije ?
;) :D

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
Pricam o tome da u slucaju naseg proizvodjaca autobusa nema kompromisa vise, a sto se tice automobila sa onim kantama na ulici poput Zastave 10 je smesno pricati. Koncepat zastareo, a kvalitet 0. Pa i da dam jos par soma E vise dacu, ali znam da uzimam kvalitet, a ne ove mutant tvorevine Fiat iz Kragujevca.

Hahaa, divan si ;)
Prvo Zastava 10 je bio originalni Fiat, proizveden u Italiji koji je preko tehnicke saradnje, a u sklopu plana za kupovinu licence plasiran u Srbiji bez carine, a pod imenom Zastava 10.
Shodno tome, nikakav 'mutant' nije u pitanju, vec pravi Fiat Punto II generacij, restajling varijanta.
Dal je u pitanju 'zver od automobila' ?
Ne nije, ali je svakako bolji i kvalitietniji od Dacije Logan i Sandero istih godista.
Kvalitetniji i po izradi i tehnoloski, jer za razliku od Dacije nisu ugradjivani motori iz sredine 90-ih godina.
O motorima u ta dva modela mozemo dodati i koju rec o odnosu kvaliteta 1.5dci naspram 1.3mjet, ali verujem da ni o jednom ni drugom neznas dovoljno, vec 'hejtujes' po pravilu sve sto je 'domace' pa cak i kad to nije slucaj.

No ima nesto za sta ne treba tehnicko predznanje, a to je korozija na zadnjim rubovima, koja se kod dacije do 2012 pojavljivala jos u garanciji, a sanirana (u garantnom roku) je lepljenjem plasticnih lajsni.
Realnije je reci 'maskirana je, jer je dolazila iz unutrasnjosti i nije bilo leka za vec sklopljena vozila.
*pa ti daj 'par soma vise' ;)

E sad, ovaj post nisam napisao zato da bih te omalovazavao i negirao ti, vec upravo zato sto si naveo dva modela, oba 'sirotinjske' cenovne kategorije, pa shodno tome i losijeg kvaliteta u osnosu na neke zaista kvalitetne male automobile. I to je sasvim ok, racionalan i realan rezon
Shodno tome, upravo i o autobusu kad diskutujemo je glupo da poredimo (sirotinjsku) ekonomsku klasu, sa modelima koji kostaju duplo ili troduplo vise, zar ne? ?
Djole Pevcanin":2sw299mv je napisao(la):
Хвала :)
Ако којим случајем нисте приметили, Транспродукт је "убуџио" Фојтов мењач у 2 MAZ-а 203.069 П41520 и П41522 а вераоватно ће и у остале.
Rade to tako na silu... (insajderski vrlo pouzdan info :D )
Podeseni nisu do kraja, jer se "nije imalo kada"...
U garazi 'raspad sistema'...

Bojim se da su ti komsije iz Transprodukta sve neozbiljnije...

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
Da li ti znas Laki sa svojih skoro 5 banki sta pricas...? Mene je danas vozikao novi raspali 3263 na 601, i to je nije Solaris, vec "potentni Ikarbus", a ono sranje koje ni Pakistan ne bi pozeleo necu komentarisati... Vec za nekoliko meseci rada sam u samom autobusu zapazio nekoliko nedostataka, ali sad cu nabrojati neke od bitnih
1. Nepreglednost
2. Otvaranje vrata u toku voznje iako vozac se igra sa dugmetom za zatvaranje, vrata se otvaraju, a rogata marva u prepunom autobusu se gomila duz Tosinog Bunara
3. GREJANJE, A KOLIKO JE STEPENI NAPOLJU BILO? Grejanje na 25 C stepeni napolju?
4. KATASTROFALNA, ALI KATASTROFALNA IZOLACIJA Ikarbusa koja ce nam se prodavati jos 50 godina minimum (samo da jos metro vagone ne krenu da prave)
5. PAKAO U PRIKOLICI? I to nije na pojedinim, nego na svim Ikarbusovim autobusima od prosle godine...
6. "Klima"? Ma je li? Pa Akija koju pljujete, i Liaz 5292 je frizider za onu sramotu sto nam se servira... Cak i poslednja serija MAZ 203 ce da bude normalna, cak Temze i Kobre Bamirona sa 94 su zakon sto se tice rashladnog sistema
7. Cuvena boljka Ikarbusa VRATA... Pa u 3263 su se srafovi i sipke masovno odvalili u prikolici, neopisiv osecaj kad krene vozac da koci, a poletite za sipkom... Tu odrzavanje GSPa NEMA nikakvu ulogu sa time, vec samo da se naplati ovakva smejurija Ikarbusu sto izlazi na ulice, ali ako se naplati mislim da bi Ikarbus odavno zavrsio na stencistu istorije i onom najbitnijem KATANCU, sto mora da se desi!!!!
 
Gb. 3251 u kvaru pre 2 dana na liniji 307, a i displej mu je crko. Ovo je četvrti put da ga viđam u kvaru i to je stvarno velika sramota za jedan novi autobus. Connecto se uopšte nisu kvarili 10 godina. Još mu zadnja vrata stalno škripe i previše su bučna i klima mu nije ni za šta.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=538390#p538390:3lkiod4a je napisao(la):
протектор » 15 Мај 2018, 23:46[/url]":3lkiod4a]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=538329#p538329:3lkiod4a je napisao(la):
biftek » Уто Мај 15, 2018 7:22 pm[/url]":3lkiod4a]Koji jos prevoznik radi na 59, i sa koliko vozila ucestvuje Trans jug (ja znam samo za jednu kobru)?
Ради и још Банбус са Ик-103 и Акијама, Транс-југ ради са ја мислим 2 кобре, можда и 3.
На 59 раде Транспродукт, Банбус и Транс-југ. Транс-југ ради са две Кобре. Раде 17 возила.
 
Vinča307":7e9jsbaw je napisao(la):
Znaš koliko me briga što nemaju vozače, ja hoću da mi dođe autobus i ne zanima me uopšte. Što ne ukinu šihtaša ako već nemaju vozače i onda ne bi bilo problema iako bi bus išao ređe.
Ako te nije briga, što se žališ onda? Kad te ne zanima, ti lepo izađeš pa čekaj autobus, kad nađu vozače možda i dođe šihtaš.
Ne mogu da ukinu nešto što oni nisu ni postavili.

Poslato sa Huawei Honor 9 uz pomoć Tapatoka
 
Ali zato mogu da ne ispune ono što su postavili drugi , a za šta su dobili pare.
 
Gaspar
1.jesi provozao pa da znas da je nepregledan ili to iz ugla putnika kao po obicaju mogo bi da polazes za bus
2.Moze da snimis to otvaranje vrata samo od sebe kako ja ni jednom se ne potrefim da to vidim
3.mozda je vozacu bilo hladno sto to trpis
4.izolacija koliko para toliko muzike a moda su je skinuli u gsp kao nepotreban aksesor koji smeta imaju oni taj obicaj (rotkapne na trolama npr)
5.pa ti nemoj ici u pakao budu u raju prednjeg djela busa i objasni sta je pakao
6.ako radi grijanje ne moze i klima nema efekta klime su nove ispravne ali gsp voli da jede kaiseve a mozda vozac ne voli klimu ubi ga promjaja
7.Odrzavanje ima veze treba sve da dotegne sto se rasrafilo bilo od putnija bilo od kvalitetnoh puteva a da cesto gsp mastori nevrate sve srafove mrzi ih ...
8.Rekoh fotkaj snimaj te dozivljaje od kuce do posla ...
E da na kraju da nam zivi zivi ikarbus ...
 
Uđem ja danas u bus na liniji 27 u Ruzveltovoj, zglobni žuti Ikarbus, nisam zapamtio garažni broj. Sve to ne bi bilo zanimljivo da unutra nije bilo nešto kao u gasnoj komori, osećala se neka guma, nafta, ustajao topli vazduh, za ono treba da se putnicima plati da bi se vozili. Ono šta me je posebno začudilo što to većini ne mseta posšto je samo jedan prozor u prednjem delu bio poluotvoren. Pretpostavljam pošto se radi o starijem autobusu, da im prozori nisu "zaključani".
 
Видех јуче Автомонтажин бус са МАН шасијом, као они што су се у ГСП-у возили 80-их. Када сам дошао у БГ 94-е још их је било на линијама које припадају Карабурми. Овај што га јуче видех није био зглобни и прилочно лошем је стању, просто се изненадих кад сам видео и путнике у истом, а иде вероватно за Инђију, барем гледајући таблице.
 
Ima jedan crveni MAN ako mislimo na isti bus. Trebalo bi da je iz Inđije. Samo to nije kaoroserirala Avtomontaža mislim. Oni su obično radili nadogradnje na MAN šasije tipa SU220 za solo vozila, a kod njih je motor ispod poda, a iza prve osovine. MAN kog pominješ bi trebalo da je originalni SL200 ili 240 u zavisnosti od snage motora.
 
Vrh