laki72 » Tue May 15, 2018 3:52 pm[/url]":2sw299mv]
Gaspar18":2sw299mv je napisao(la):
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=537062#p537062 je napisao(la):
laki72 » Thu May 10, 2018 7:30 am[/url]":2sw299mv]
Gaspar18":2sw299mv je napisao(la):
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=536827#p536827 je napisao(la):
Kesha » Wed May 09, 2018 11:05 am[/url]":2sw299mv]Problem je što ti dečko, ili ne možeš i nećeš da shvatiš da je svaki autobus satkan od gomile raznih potrošnih delova poput creva svih mogućih vrsta, ventila, kao i kilometara i kilometara raznih žica i kablova. Ono što zaustavi jedan Ikarbus, zaustaviće i jednog Japanca. Na stranu istrošenost vitalnih komponenti poput motora, menjača, osovina, delova trapa, upravljačkog i kočionog mehanizma. Uporno pišeš koliko su Japanci bili upregnuti svih ovih godina, a to jednostavno nije tačno, a počeli su rapidno da propadaju onog momenta kad su počeli da rade bez ograničenja, onako kako su Ikarbusi radili od prvog dana. Japanci na Karaburmi nisu leševi od juče. Oni su to već nekoliko godina. Novobeogradskih i ima još da valjaju. Još jednu stvar nikako da utuviš. I Ikarbus odlično radi uz adekvatno održavanje, a ono što se novijim primercima dešava nije samo do Ikarbusa. Opet redovi i redovi ispisani o tome.
Što se 206-ica tiče. Tek kasnije serije, od 2012/13 na ovamo, dolaze nove u "gradski", dok su ove pre njih uglavnom prvo radile prigrad, pa su ih zbog već ostarelih 103-jki i 201-ica prebacivali u grad. Imaju one svojih mana, al daleko su od loših vozila, pogotovu za uloženi novac. Ipak, i Lasta je godinama u velikim problemima, što će reći da im je održavanje daleko od adekvatnog. Dovoljno je reći da ni danas, i pored toliko novih vozila, nisu u stanju da održe sve polaske čak i na onim linijama sa manje od deset, pa i ispod pet polazaka dnevno, što je bar meni lično neprihvatljivo. Lastra je već druga priča, i dokaz da i Ikarbus može i da izgleda, a i da radi odlično i posle višegodišnje eksploatacije.
Prebaci se iz tvog univerzuma zasticenog GSP medveda koji gleda domace radinosti na ono sto se prozivljava na potezu 600, da li kapiras da se vozila trose? Da li kapiras da sve preko 600km po danu je katastrofa za svako vozilo koje nije Ikarbus? Veceras me je dovezao 1359 iz Jakova sa posla, a bolje da nije, jer ono cudo 6 godina staro nemoguce da trese i na svaku malu rupicu udara kao da je star 15+ godina? Na Japancima se Keso lomi 601 i 610... Pa veceras sve sami Japanerosi duz Novog Beograda, na 95, 601 i 610. Believe or not! Da se u kafu kladimo u kaficu Gagarin, da vidimo i pitamo i anketiramo ljude kada je bilo bolje, sa GSP raspalim Ikarbusima ili sa C LC Man, MAZ 215 itekako bi razmisljao dobri moj... Ono sto sam pricao za taksiste... Zastava 10 ili ti Fiat Srbija je zastareo mutant kao Zvezda u kosarci sa FMPom, zasto ne dati Daciiji ili nekom proizvodjacu da isto to uradi za sitne pare? Problem za nasu proizvodnju, ili za odliv mozgova?
O cemu ti pricas covece?
Trucas o kvalitetu i dodjes do Dacije ?
Sent from my LG-D320 using Tapatalk
Pricam o tome da u slucaju naseg proizvodjaca autobusa nema kompromisa vise, a sto se tice automobila sa onim kantama na ulici poput Zastave 10 je smesno pricati. Koncepat zastareo, a kvalitet 0. Pa i da dam jos par soma E vise dacu, ali znam da uzimam kvalitet, a ne ove mutant tvorevine Fiat iz Kragujevca.
Hahaa, divan si
Prvo Zastava 10 je bio originalni Fiat, proizveden u Italiji koji je preko tehnicke saradnje, a u sklopu plana za kupovinu licence plasiran u Srbiji bez carine, a pod imenom Zastava 10.
Shodno tome, nikakav 'mutant' nije u pitanju, vec pravi Fiat Punto II generacij, restajling varijanta.
Dal je u pitanju 'zver od automobila' ?
Ne nije, ali je svakako bolji i kvalitietniji od Dacije Logan i Sandero istih godista.
Kvalitetniji i po izradi i tehnoloski, jer za razliku od Dacije nisu ugradjivani motori iz sredine 90-ih godina.
O motorima u ta dva modela mozemo dodati i koju rec o odnosu kvaliteta 1.5dci naspram 1.3mjet, ali verujem da ni o jednom ni drugom neznas dovoljno, vec 'hejtujes' po pravilu sve sto je 'domace' pa cak i kad to nije slucaj.
No ima nesto za sta ne treba tehnicko predznanje, a to je korozija na zadnjim rubovima, koja se kod dacije do 2012 pojavljivala jos u garanciji, a sanirana (u garantnom roku) je lepljenjem plasticnih lajsni.
Realnije je reci 'maskirana je, jer je dolazila iz unutrasnjosti i nije bilo leka za vec sklopljena vozila.
*pa ti daj 'par soma vise'
E sad, ovaj post nisam napisao zato da bih te omalovazavao i negirao ti, vec upravo zato sto si naveo dva modela, oba 'sirotinjske' cenovne kategorije, pa shodno tome i losijeg kvaliteta u osnosu na neke zaista kvalitetne male automobile. I to je sasvim ok, racionalan i realan rezon
Shodno tome, upravo i o autobusu kad diskutujemo je glupo da poredimo (sirotinjsku) ekonomsku klasu, sa modelima koji kostaju duplo ili troduplo vise, zar ne? ?
Djole Pevcanin":2sw299mv je napisao(la):
Хвала
Ако којим случајем нисте приметили, Транспродукт је "убуџио" Фојтов мењач у 2 MAZ-а 203.069 П41520 и П41522 а вераоватно ће и у остале.
Rade to tako na silu... (insajderski vrlo pouzdan info
)
Podeseni nisu do kraja, jer se "nije imalo kada"...
U garazi 'raspad sistema'...
Bojim se da su ti komsije iz Transprodukta sve neozbiljnije...
Sent from my LG-D320 using Tapatalk