Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 298 94,6%
  • BMC

    Glasovi: 17 5,4%

  • Ukupno glasača
    315
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=519229#p519229:3vguzmjm je napisao(la):
Kesha » Pet Feb 23, 2018 5:42 pm[/url]":3vguzmjm]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=519178#p519178:3vguzmjm je napisao(la):
Žika » Pet Feb 23, 2018 2:34 pm[/url]":3vguzmjm]Ma šta kažeš, na Solarisu vrata otkazala ? :D
Imaš li neku sliku kao dokaz ?
Bez slike ništa. :fijasko:

Solaris kojeg pominjem, projurio je pored mene kod "tri bika" oko pola sedam ujutro. Očigledno da se isključio za garažu, dok su četvrta vrata ostala otvorena. Ne držim telefon uvek u ruci da dokumentujem tu "natprirodnu pojavu". Drugog kojeg sam pominjao, prevezao me je od stare okretnice na Karaburmi do starog merkatora na Novom Beogradu. Već sam pisao da sam preko četiri godine radio u SP Novi Beograd poslove direktno vezane za održavanje, što fizičke, što administrativne. Kroz ruke sam proturio na hiljade putnih naloga, a kao što valjda i sam znaš, pomenuti sadrže i prijave vozača. Među tim prijavama bilo je i podosta onih vezanih za "otkazivanje" vrata na Solarisima, a to uopšte nije bila retka pojava. Bio i mali milion puta prisutan kad su Solarisi dolazili u garažu samo zbog vrata, a najčešće je u pitanju bila greška otvorenih vrata, odnsno, otvarala su se sama, a bilo je i ispadanja. O tome sam već pisao čini mi se. Ti bi bar među prvima, po onome što pišeš, trebao da znaš kroz šta sve svakodnevno prolazi gradski autobus tokom svoje eksploatacije, pa mi stvarno nije jasno čemu toliko čuđenje na moje pisanje.

Ima smajli. Trebao bi da znaš šta znači i u kom kontekstu je napisano.
Ali sad možemo ozbiljnije ako Solarise opisuješ kao mali milion kako možemo Ikarbuse/use ?
Znaš kako kažu za Rabu ako ne prokuva onda otpadnu vrata. :D
 
Ziko, ja sam danas i juce doziveo u 3240, koji radi na 708, za tri usrane stanice doziveo da vrata se sama od sebe otvore u pokretu :D
 
Sloga: Loše stanje u GSP, nema zimskih guma ni akumulatora


Saobraćajni kolaps zbog snega upozorava da su Beogradu i njegovim građanima umesto skupih jelki i novogodišnje rasvete, u februaru potrebnije gume i akumulatori za autobuse da građani ne bi satima čekali prevoz i smrzavali se, ocenili su danas Udruženi sindikati Srbije "Sloga".

"Sloga" je navela da im članstvo sa terena javlja da veći broj autobusa nije u punoj funkciji, jer nemaju zimske gume i akumulatore, zbog čega se u garažama međusobno sudaraju.

Ocenili su da je za katastrofalno stanje u javno komunalnim preduzećima najodgovornija gradska vlast koja iz godine u godinu štedi na materijalnim i tehničkim resursima.

Upitali su direktora Gradskog-saobraćajnog preduzeća Beograd Željka Milkovića na šta su potrošene pare namenjene za zimske gume i akumulatore.

Dodali su da je juče u saobraćajnom pogonu Karaburma vozač autobusom namerno udario u zid kako bi se zaustavio i time sprečio veću tragediju, jer bi u suprotnom direktno udario u kućicu sa portirima.

Naveli su i da su zbog kvara na mašini za sipanje soli radnici primoravani da potpuno nebezbedno, lopatama i bez opreme izbacuju so da bi autobusi uopšte mogli da se pokrenu dovodeći svoje zdravlje u pitanje.

Kako su saopštili, autobusi se zbog dotrajalih i istrošenih akumulatora ne gase 24 časa, jer bi u suprotnom stali, zbog čega su vozači i radnici na točenju goriva primorani da gorivo tankuju sa upaljenim vozilom, što je strogo zabranjeno zbog moguće eksplozije.

Naveli su da o katastrofalnom stanju po zaposlene u drugim javnim preduzećima u Beogradu govori to da poslovodstvo "Beograd puta" zbog "predstojećih izbora tera radnike da ručno bez adekvatne HTZ opreme direktno iz burića i bez točilice sipaju hemikalije u kamione koji su izuzetno otrovni i opasni".

http://rs.n1info.com/a367737/Vesti/Slog ... evozu.html
 
Данас сам за само 2 сата видео једно 4 покварених аутобуса, код палате правде један зглобни качили за камион да га одвуче у гаражу, на окретници електробуса се покварио један испод самог пуњача, возач чекао исто камион за шлепање а други електробуси отишли на Дорћол пошто нису могли да се пуне, на Бранковом мосту један покварени старији Икар на станици ка Зеленом венцу стоји са упаљена сва четири жмигавца док испод моста, на путу који води од окретнице на Зеленом венцу ка мосту стоји један 218Н покварен са сервисним комбијем. Очигледно је одржавање очајно у ово време.
 
178 mecka kosmaj stajaliste zaklopaca na smed putu
7 prevrnutih buseva u pogonu kosmaj
 
Veceras neverovatna svinjarija na 73, ajde na to sto je GSP, nego sto je jelte "Srpski MAN" bio u glavnoj ulozi, od Bloka 45 se mucio sa usranim, prokletim,raspalim III vratima, ostavio je kod Erport Sitija po sred ledare i vetrometine bar 100 ljudi, u pitanu je 3276, i treci polazak odpozadi na 73 iz Bloka 45... Kako se u GSPu ne sete da im lupaju penale i kazne za sve ove gluposti i svinjarije, kako se grad takodje to ne seti, umesto kvaliteta dobijamo skart, pa se nekad pitam kome je to u interesu, a uostalom, i drugi srpski Man je veceras iskljucen sa 73, neverovatna svinjarija Ikarbusa koja ce se nastavljati godinama, decenijama... Sramota vise, neka ugase vise taj Ikarbus i svi zadovoljni, neka Jelcz od Beobus Citija vozi na 73, neka i zglobni Maz sa 5 vrata vozi, ali da radi, a ne ovakav teror...
 
Hoooooo, pa on je živ!

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=Jvas4flI5pw[/youtube]

A šta beše s njegovim zglobnim rođakom? Jel beše rashodovan?
 
Мислим да је још у Карабурми на клоцнама и раскупусан. Иначе 112М изгледа баш имају проблема са задњим вратима то сам и ја пре неки дан приметио у вожњи несрећном 83ком од Железничке о Славије.
 
Vezano za sliku, mada manje vise za temu. Vidim da je asfalt u celom gradu u raspadu od samo ovih nekoliko dana snega i posipanja soli. Rupe i krateri na svakom koraku, kao i osipanje asfalta po ivicama puteva.
 
Vezano za Ikarbus, opet je 3276 zbog vrata istovario rogatu marvu veceras kod Delte... Cuveni "Srpski Man", Ziko daj objasni molim te ovima o cemu se radi, kako i zasto svaki bus iz Zemunske fabrike ima neke "anomalije niskobudjetnog proizvodjaca koje se moraju progutati"... Zasto je otprilike 100 ljudi zbog uzasa koji Ikarbusove sklpolocije ala Ibarska magistrala moralo da napusti autobus i da menja jos barem 2 autobusa do Zemuna?
 
Da bi ti imao o cemu da pises na bb zali se gsp smaraj te vrjedne ljude sto rade u toj krasnoj firmi
 
U kojoj "krasnoj firmi"? Direktore, ovde se ne radi o smaranju, nego se radi o tome sto je juce posle 22:30 barem 100 ljudi ostalo bez prevoza, to krivica GSPa, vozaca i odrzavanja nije sigurno, veruj mi, jer se ovo ne ponavlja mesecima, vec skoro 10 godina, i niko tu ne preduzima nista po tom pitanju niti ima nameru, i onda lepo ostavis ljude po vetrometini da cekaju naredni bus, a pitanje je da li ce se i taj pojaviti. Pre bi uzeo 100 Manova ili MB iz Turske, nego 200 Ikarbusa, sto je sigurno sigurno je!!!
 
Vrata ne mogu da rade super bez ikakvog odrzavanja podmazivanja itd to radi gsp
Zali se tjeraj ih da rade prijavljuj niko nece sam od sebe da se iscima u lezilebovickoj firmi cast izuzetcima
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=522946#p522946:2syxsokn je napisao(la):
Žika » Wed Mar 07, 2018 10:15 pm[/url]":2syxsokn]

Jos malo pa cemo da imamo one ogromne rupe koje gutaju automobile i kamione...

Doduse, ovo je Trg Republike, ako se ne varam. Tim delom trga, tom ulicom, protumbali su se autobusi i autobusi.
 
Sta je tu GSP kriv covece...? Gde vidis da je GSP kriv, kada je odgovornost onih koji su pravili i dobavljali tu, nikakav propust nema tu GSP i odrzavanje na koje se pozivac u ovom slucaju, poenta je da moramo da se vrtimo u vrzinom kolu, i da gutamo "sitne anomalije u zavrsnoj obradi autobusa", kako rece nas Kesa, jer jel'te "niskobudzetni proizvodjac je to", a sve to ide preko ledja putnika, ti meni mozes ovde nabijati na nos neke tvoje gluposti sto mislis, ali ovo se ne desava samo u sporadicnom i izolovanom slucaju, poenta je ispravnost vozila koje nije sposobno da samostalno dodje prvo iz fabrike u garazu, pa onda dalje, a tu svakako GSP nije kriv, koliko su ti autobusi zapravo katastrofalno konstruisani, govori i to da su Akia, niskopodni liaz, Megabus, Temza i Kobra izolovane vrhunski, cak i zadnja serija MAZova!
 
Izgleda da je ovaj gaspar najuren iz Ikarbusa, ili neke druge državne firme, pa ne može da pregrmi. Non stop priča o neradu i fušeraju, izgleda da mu nedostaje da negde prima platu i ne radi ništa. E pošto on ne može, ajd sad sve da propadne. Balkanska posla. :mrgreen:
 
Ajd jos jednom gsp ima svoje ljude koji kontrolisu autobuse prilikom sklapanja i prije isporuke
Sta su ti ljudi radili postavlja se pitanje ako su vrata neispravna a bus je u garanciji onda treba da se iskoristi pravo na garanciju pod uslovom da gsp nije nesto prespajao sjeko zice ko po obicaju
Druga opcija je ako je istekla garancija da se zovne servis ili neko ko je obucem u gsp da to odradi
Interesantno je to da to samo tebi desava i da od toga pravis dramu na forumu umjesto da pokusas nesto da preduzmes u granicama mogucnosti
Ali najlakse je sebi olaksati dusu na forumu
 
Vrh