Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 267 95,4%
  • BMC

    Glasovi: 13 4,6%

  • Ukupno glasača
    280
igor 77":2m3doc5p je napisao(la):
04.12 2011.god. oko 18.00 casova GBR.52 proklizao na semaforu i udario od pozadi Lastin autobus iz Smedereva na raskrsnici ul.Ustanicka i Bul.Kralja Aleksandra!
OK. Pamtim, pa cu videti za 11 meseci da li se ovo desilo. ;)
 
Da li oni uopste menjaju gume na autobusima. Mnogo proklizavaju kad trebaju da stanu na stanicu. Na jednom autobusu sam video skrozzz celavu gumu bez ijedne sare
 
ISPRAVKA
04.01 2011.god. oko 18.00 casova GBR.52 proklizao na semaforu i udario od pozadi Lastin autobus iz Smedereva na raskrsnici ul.Ustanicka i Bul.Kralja Aleksandra!
 
Jeste OF, ali ,, trajvan ,, preko aerodroma do Surcina rešio bi i još mnoge dr. probleme koje autobusi ne mogu da reše ..... a i ekonomičnije je... zavisi ko sta želi da progura....
 
Na sta lici enterijer japanaca... A, tek je nepunih deset godina proslo. Jos su u pitanju kvalitetni autobusi... :/

Nas narod, u ulozi putnika u gradskom saobracaju, dozivljavam kao najezdu skakavaca na poljoprivredna dobra. :lool:

Kad protutnjimo kroz pridosle autobuse, a uz tradicionalno lose odrzavanje vozila, iza nas ostaju "oglodani" i autobusi najkvalitetnije proizvodnje... :laugh:


:/
 
Џабе нова возила, кад се униште тотално. Одржавање нула, прање нула и тако то... иста прича годинама.
 
Morao je doci i taj dan... Konacno sam se vozio zglobnim Liazom na liniji 95.

Kakav krsh!!! :violina:

A, sto smrde izduvni gasovi i unutar vozila... :bash:


Vozni park (kad su autobusi u pitanju) rapidno postaje sve loshiji. Tu bi jedino pomogla kupovina 250 vozila holandske firme sto je kupila Ikarbus...

Sta je s tim poslom? Ima li nesto od toga, ili "pojeo vuk magarca"? :|
 
kopmania":355lrxo8 je napisao(la):
Da li oni uopste menjaju gume na autobusima. Mnogo proklizavaju kad trebaju da stanu na stanicu. Na jednom autobusu sam video skrozzz celavu gumu bez ijedne sare
Ја сам се на то навикао. Још кад мајстор у задњем тренутку скочи са телефона на кочницу оде маст у пропаст и хлеб из кесе а богами у задње вријеме и нечији нос...
 
Pa ne zna se da li je kupovina sprovedena. Meni je jedan covek na standu VDL-a pre par meseci rekao da ce biti kupovine i da ce se to zavrsiti pocetkom 2011. Nesto ne verujem. A to bi bio spas. Dosta vise IKanti, ako ne mozete da napravite normalan bus, ugasite se. To je slicna prica kao sa FIAT-om, mada se tu otislo koliko toliko unapred.
Tih 250 buseva koliko planiraju da nabave moraju promeniti sliku GSP-a. Buseva ima najvise i u losem su stanju, to svi znamo.
 
To sa VDL-om je i dalje pod znakom pitanja. Kako čujem od toga nema ništa i to je samo naša pusta želja. Ako budu kupovali opet će kupiti od Ikarbusa i tu ne vidim nikakvu razliku :/ S druge strane održavanje u pojedinim pogonima je dovedeno na nulu. U novim autobusima fale sedišta, skinuta prilikom opravke nekog dela i nisu vraćena. Žice dole se pozadi vuku po asfaltu, motor je već počeo da zvuči čudno i tako dalje.

Ne znam da li ste primetili, ali i Veolija ima Ikarbusove autobuse, pa su potpuno drugačiji, pristojni. Njima se ne pregrevaju, ne ispadaju iz saobraćaja i oni su veoma zadovoljni. Mnogi autobusi GSP-a se i sada već mogu srediti, osećam da je za to potrebno samo malo dobre volje, ali od toga nema ništa. Ma kakvi autobus kupili, kod nas će ga uništiti :notok:

Evo kako VDL želi da radi u našoj zemlji, napisao Neobus_PR na autobusi.net
"NEOBUS_PR"":39feqb5n je napisao(la):
420.000 eвра нам дугују за испоручене аутобусе и резервне делове, те за извршене услуге.

Уговор је предвиђао испоруку аутобуса франко Необус, дакле у кругу фабрике, одакле се преузима по потписивању примопредајног записника (они га зову ПДИ), од стране овлашћеног лица ВДЛ-а. Транспорт до тамо је посебна услуга.
Без обзира на ово, они су покушали да нам наплате по 500 евра за прање сваког аутобуса који је по киши, ветру, прашини и сл. прешао 2000 км до Ајндховена.
Такође, фактурисали су и хиљаде евра по сваком возилу за неке поправке и дораде иако су њихови људи надгледали комплет производњу и на крају потписали горепомињани документ. На једном бусу су нам фактурисали преко 22 хиљаде евра дораде и оправке, што би значило да ми њима плаћамо да им направимо тај аутобус.
Ради се о класичном силеџијству и неоколонијалном односу који Холандија иначе има према Србији, па су мислили да ће и овде проћи.

Али, тврд је орах воћка чудновата, не сломи га, а зубе поломи...
http://autobusi.net/forum/viewtopic.php?t=9&postdays=0&postorder=asc&start=585

Pa sad vi vidite, BredaMenariniBus smo oterali, oni su već imali proizvodnju u Ikarbusu, pa bi već sada i bilo proizvodnje. :/
 
:(


A, sto se Ikarbusa tice, vishe mi prijaju za voznju nego Liazovi kontejneri... :p
Vishe bih voleo i da kupuju iskljucivo niskopodne i srednjepodne Ikarbuse, nego da vidim jos jedan novopridosli Liazov "bus-toy"... :laugh:
 
Ikarbus po meni ima odlicne buseve meni se dopada ikarbus 206 ubedljivo najbolji nisu losi ni ovi klimatizovani al nema bas dovoljno prostora za noge al je dobar leti kad su one vrucine zbog klime dok ikarbus 206 i nije neki leti
 
VDL? Hehe. pročitajte pažljivo post amm8990...

U tu varijantu apsolutno ne bih ulagao nikakve nade...
 
bila je vest da svakog dana po 4 busa iskljucuju da montiraju kablove u njih,a pre septembra ce i kamere da im stave.
 
Gde je sve Lasta rasporedila onih desetak LIAZ-a sto je kupila pre dve tri godine?
Ako kupuje i Neobuse ,ne znam gde ce ih staviti jer su joj svi autobusi novi. :)
 
Nisu svi novi, jedan deo je došao iz Kragujevca, deo je na 15 i na 78, dok su dva zgoba na 95. Novi autobusi idu verovatno na gradske linije, jer godina proizvodnje ima uticaj na udeo koliko im grad uplaćuje po vozilu. Tako recimo je i Veolija Volvo 7000 autobuse oterala u Požarevac, a doterali novije Conecto. Ista stvar i sa lastom i prebacivanjem prigradskih IK-103 i IK-206 na gradske linije i Liaza iz KG.
Loša stvar je što će taj Neobus za Lastu imati visinu poda od 900mm, kao IK-201, upoređivanja radi IK-103 ima visinu poda od 750mm :|:mad:
 
Niksi":3qw0b463 je napisao(la):
Gde je sve Lasta rasporedila onih desetak LIAZ-a sto je kupila pre dve tri godine?
Ako kupuje i Neobuse ,ne znam gde ce ih staviti jer su joj svi autobusi novi. :)
15, 78, a nekad vidim i za Banovce i Pazovu da idu.. Sigurno su i na lokalnim linijama u obodnim opstinama i u drugim gradovima. Cak je i u Sremskoj Mitrovici bila Lasta, ne znam da li je i sada
 
Ma znao sam ja za 15 i 78 posto zivim u Prvomajskoj, ali pitao sam jer sam primetio da ih ima manje nego ranije.
Takodje i mene nervira sto su prigradske Ikarbuse stavili na 15 i 78 jer narocito ujutro budu velike guzve na tim linijama,dok je na 18 bleja jer su svi dugi.
 
Nisu to prigradski Ikarbusi, Ugovorom je predvidjeno da na 18 idu zglobni autobusi, a na 15 i 78 solo.
 
Vrh