Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 298 94,6%
  • BMC

    Glasovi: 17 5,4%

  • Ukupno glasača
    315
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=495272#p495272:h1q641z7 je napisao(la):
Bender Rodriguez » Thu Nov 23, 2017 9:51 pm[/url]":h1q641z7]Šta se desilo sa onim Lastinim dabldekerima što su jedno vreme radili linije sa Zelenog Venca?

Jedan se remontuje u Valjevu ostali su u garaži u AVALI izgleda da su završili.
 
Kako ove odvratne ove reklame izgledaju kad prednja i zadnja strana nije presvucena u reklamu tj u pretezitu boju reklame u ovom slucaju zadnje fotke bijela
 
Још овде на Соларисима треба мања површина штампе да покрију предњу и задњу стену, за разлику од старих Икарбуса које су скроз лепили у рекламу.
 
Можда је и боље овако, када излепе и напред знајте да их неће после ни очистити од лепка итд.
Са друге стране не видим ни потребу за неком колор шемом за градски превоз ако ће возила да пресвлаче у рекламе. Спрцали смо паре на фарбање и када ови исфрустрирани префарбају све што су желели онда ће да прелепе све.
 
Sprcali smo mi pare na mnogo sto-sta pa nikome nista gishko moj dobri...
 
Nesvakidašnja nesreća na Slaviji: Autobus udario automobil da bi izbegao pešaka
Novosti online/M.K. | 30. novembar 2017. 09:56

IMG_20171130_094558_620x0.jpg


Neobična nesreća dogodila se oko 9:50 sati na stanici u Bulevaru oslobođanja u blizini Slavije. Naime, u trenutku kada je autobus krenuo sa stanice, pešaku je pozlilo, čovek je pao i udario autobus. Vozač je brzo reagovao i kako bi izbegao nesrećnog čoveka udario je u automobil.

Na mesto nesreće ubrzo je došla ekipa Hitne pomoći.

http://www.novosti.rs/vesti/beograd.74. ... esaka-FOTO
 
Samo za poznavaoce materije voznje i kvaliteta autobusa, da li je moguce da se svaka prokleta usrana j*** serija Ikarbusa ponavlja sa problemom oko usranih j*** vrata? Zatvore se, pa se otvore iz cista mira, iako vozac NE PRITISKA DUGME ZA TA VRATA, zasto su pozadi gelenderske konstrukcije sipki rasrafljene i rastavljene, da kad se uvatis za sipku, preletis ceo prokleti bus? Ima dva nova sa 73 koja rade tu liniju, i vozac iz druge smene, koji je skoro dosao tu nema nameru da vozi tu "skalameriju" zbog tih gluposti... Kakav crni MAN, ni M od istog nema, sta meni znaci kao putniku da li on ubrzava ili ne, meni je bitno da ne trese i ne bije u bubrege kao da je star 5 do 10 godina, a ne bus proizveden ove godine, i ova ekipa sa 95 sto je uzeli "Srpski MAN", kaje se sto su im uzeli Japanca, jer je sa njim bilo sipaj teraj, a sa ovim vise provode van linije nego sto su na istoj, najiskrenije vam kazem ljudi, necu nikog da vredjam, ali ovo je stvarno bruka i sramota za grad kakav je Beograd... Samo hocu odgovor nekog strucnog lika koji poznaje materiju, a ne nekog pristrasnog iz price "kupujmo domace"!
 
Не треба куповати ИкарКРШ а фабрику треба затворити. Толико.
 
to sam i ja primetio, mada retko idem linijama na kojima saobracaju ikarbusi, al vise puta se desavalo da se otvaraju i zatvaraju vrata tokom voznje, mislim da se jednom desilo i u onom jednom KAT tramvaju
 
Jako opasna situacija da se vrata otvaraju u toku vožnje. To znači da su svi u lancu proizvodnje omanuli i da su u saobraćaj pustili nebezbedno vozilo. Pitanje je kakvi čobani to rade ?
Poznanik mi reče da su taj problem rešavali u hodu i da je u jednom pogonu rešen. Za ostale ne znam.
 
Ziko ne znam gde si pre vozio autobuse, ali mogu ti potvrdim iz iskustva sa 95, likovima su na silu dali novog, 3279 garazni broj, a ja tog vise vidjam ili van linije, ili ga ne vidim, samo 2 do 3 dana je bio na 95 na tom polasku, ostalo jok... Na 73 koju isto cesto koristim ili jedan ili nijedan, svi vozaci kukaju na te pizdarije, zasto to nije resesno ne znam, ali to stvarno zahteva ozbiljne analize tamo... Mene kao putnika iskreno ne zanima mehanika autobusa, da li vuce ili ne, mene zanima kako je moguce da MAN japanac 15ak godina star, bolje ima resene neke bitne stavke, koje Ikarbus nema? Uostalom plavi Minhenski Man C LCa sa troje vrata, koji radi bez iskljucenja na 604, 605, 610 i 611 je dokaz realnosti gde je Ikarbus... Uostalom, ono ne da nije Man sklopljen u Srbiji, ono je blago receno frankenstajn na tockovima, gde je iza druge osovine nabijeno onoliko sedista, gde covek misli da se vozi u turistickom autobusu, a ne u gradskom... I eto, opet veceras predposlednji polazak 73 iz Bloka 45, vozio novi Ikarbus, 10 minuta sam izgubio u putovanju zbog pizdarija sa vratima koja se sama od sebe otvaraju... Jesam "bahat", ali hocu malo obzira i realnosti, barem sto se Ikarbusa tice... Sta valja ciniti, katanac ili privatizacija, ali ALI odgovor od strucnijeg lica hocu da cujem, ne od Somija i ostalih!
 
Meni je dovoljan podatak da ti krševi ne mogu iz fabrike da pređu 7 km bez problema. I to par autobusa.
Japanci i Solarisi svi do jednog su prevalili po 1000 i kusur km bez ikakvih problema.
 
Jedna mala ispravka za vrata na ikarbusima.
Vrata se ne otvaraju sama u toku vožnje, nego kada se zatvore odma se otvore..
Vozači naravno ne gledaju na unutrašnje ogledalo da bi videli da se to desilo. Pretpostavljam da je u pitanju senzor kada se neko zalepi na vrata, vrata misle da su nekog udarila pa ponovo otvori, a naravno vozač već uveliko na prvom semaforu :)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=497406#p497406:3imnrxnv je napisao(la):
Bender Rodriguez » Fri Dec 01, 2017 10:19 am[/url]":3imnrxnv]Mrzi me da prenosim celu vest, pa evo ovako.

Vozači na liniji 95 obilaze blokove i ignorišu pune stanice, a sve to rade PO NALOGU

http://www.blic.rs/vesti/beograd/vozaci ... gu/hbmz30b
Ma je li? Samo su oni pametni? Sto lepo ti majmuni ne sednu u taj isti 95 u spicu, dodajte na to svakodnevne guzve i cepove, plus Brankov Most... Pa ja radim na Kozari, zna i jedan od clanova foruma ovde koji mi cak dolazi u radnju (Dare), 95 je vec na Kozari prepunjen u sred spica, a posle 22:00 svaki 95 doveze na toj stanici bar 30 ljudi tu...
 
Meni se nikako ne sviđa što Gsp kupuje Ikarbus, ali bolje i to nego da ne kupuju ništa. Svi hejtujete Liaz, a Sagin Liaz se 1000000 puta bolje pokazao na liniji 307 nego Ikarbus.
 
Боље да се возимо у овоме што имамо него у ИкарКРШевима.
 
Sve strucnjaci za autobuse.
Ah, pa da. Ovo je zemlja gde je bitnije da bus ima wifi od toga da ima grejanje i komoletne diht gume na vratima.

Evo ja imam predlog.
Hajd da kupujemo otiginalni MAN ili MERCEDES.
Moze?
Samo, kupicemo 1/2 planiranih, a planirani su 1/4 potrebnih.

I zaista, pitam se dal svi jedete sireve od 40€, bifteke, prsut, ili zbog cene pre uzmete najjeftiniji sir, piletinu i neku podrigusu salamu, za koju mislite da je nesto bolja od one najeftinije, samo jer je bolje samelju...

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
I sve bi to bilo na mestu da Ikarbus po ceni nije tek nešto ispod prestižnih proizvođača a po kvalitetu i dugovečnosti tri klase ispod.
 
Ikarbus 285.000 evra
Solaris 325.000 evra

Al zato Solarisi rade kao sat i nakon 4 godine. Dok Ikarbus nakon svega dve nedelje tandrče, krcka i škripi a posle mesec dana počinju da mu se odvaljuju i prve lajsne i spojevi. Kažem iz ličnog iskustva, dakle vozio sam se njima odmah pošto su izašli i onda opet par nedelja kasnije.


Inače nešto što sam hteo da dodam još u prethodnoj poruci. Imam drugara koji ceo život džimriše i štedi do granice opsesije. Pre godinu dana je uzeo polovan auto, najjeftiniji koji je mogao da nađe a da je u voznom stanju. Platio ga je 700 evra. U roku od prvih 6 meseci, više je provodio vremena po radionicama ili pored puta čekajući šlep, nego vozeći taj auto. Cimao se do Lazarevca, pa kod nekog arapina mehaničara (budi bog s nama), pa na buvljaku kupovao neka sranja, pa ih teglio nazad kod mehaničara... i sve u svemu za 6 meseci za popravke je dao 800 evra, više nego što ga je koštao sam auto. A o tome koliko je vremena i živaca izgubio da i ne pričam. A sve to zato što nema meru koliko daleko treba ići u toj štednji.
Došlo je do toga da je sam počeo da priča ''ako izdržim mesec dana bez nekog njesra, biće dobro''.
Evo sad mu radi ok, al tek pošto je spucao preko 800 evra u njega i prošao par nervnih slomova.
A sve je pošlo od ideje kako da uštedi što više.
 
Vrh