Ziko ne znam gde si pre vozio autobuse, ali mogu ti potvrdim iz iskustva sa 95, likovima su na silu dali novog, 3279 garazni broj, a ja tog vise vidjam ili van linije, ili ga ne vidim, samo 2 do 3 dana je bio na 95 na tom polasku, ostalo jok... Na 73 koju isto cesto koristim ili jedan ili nijedan, svi vozaci kukaju na te pizdarije, zasto to nije resesno ne znam, ali to stvarno zahteva ozbiljne analize tamo... Mene kao putnika iskreno ne zanima mehanika autobusa, da li vuce ili ne, mene zanima kako je moguce da MAN japanac 15ak godina star, bolje ima resene neke bitne stavke, koje Ikarbus nema? Uostalom plavi Minhenski Man C LCa sa troje vrata, koji radi bez iskljucenja na 604, 605, 610 i 611 je dokaz realnosti gde je Ikarbus... Uostalom, ono ne da nije Man sklopljen u Srbiji, ono je blago receno frankenstajn na tockovima, gde je iza druge osovine nabijeno onoliko sedista, gde covek misli da se vozi u turistickom autobusu, a ne u gradskom... I eto, opet veceras predposlednji polazak 73 iz Bloka 45, vozio novi Ikarbus, 10 minuta sam izgubio u putovanju zbog pizdarija sa vratima koja se sama od sebe otvaraju... Jesam "bahat", ali hocu malo obzira i realnosti, barem sto se Ikarbusa tice... Sta valja ciniti, katanac ili privatizacija, ali ALI odgovor od strucnijeg lica hocu da cujem, ne od Somija i ostalih!