Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 298 94,6%
  • BMC

    Glasovi: 17 5,4%

  • Ukupno glasača
    315
Taj sto je ucestvovao u toj tragediji na Zvezdari je stariji model, 5256.23. Sad ne znam da li ovi novi modeli, .53 i .56 imaju slicnu konstrukciju i problem. Ali to generalno nije ekskluzivno za Liaz, pa i Man Japanac je pre nekoliko godina imao isti problem, srecom bez tragicnih posledica, u blizini GZS.
Inace, odgovor koji je dao Gaspar je taj sto sam i ja nasao na guglu. Covek bi pomislio da u ovom dobu ljudi nemaju problema da pronadju ono sto im treba.
 
@marrecar
Ti motori su imali problema sa uljem u usisu i kao potpuno nova vozila, dok je kod mana to slucaj nakon milion km.
U tome je slozices se bitna razlika. ;)

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
Ima li neko više informacija, povodom dešavanja u utorak 7.11.2017. godine u Šimanovcima?
Od kolege sam čuo da je republička saobraćajna inspekcija došla i skinula tablice sa vozila GSP Beograd, zbog održavanja linije ka Šimanovcima na divlje. Oduzete su tablice na deset dana i napisana kazna za privredni prestup. Trenutno nemamo dovoljno vozila za održavanje gradskih linija, a održava se na divlje međumesna linija. Ovim se dodatno uništava naš prevoznik, GSP, iz čijeg džepa će se platiti ova kazna?!
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=490962#p490962:30epwfzd je napisao(la):
Djole Pevcanin » 10 Nov 2017 08:40 am[/url]":30epwfzd]Нико нема 5256.23 него 5256.26.
U trenutku kada se desila ta nesreća na Zvezdari mahom su bili 5256.23 i tek su počeli da se kupuju 5256.53. Ne pričam o sadašnjoj situaciji. A i sada imaju neki .23, kao npr. Saga trans i neko mi je rekao, da li ovde ili na gsp forumu, da se i on koristi na potezu 600. Za druge ne znam, a i mrzi me da proveravam.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=490973#p490973:30epwfzd je napisao(la):
laki72 » 10 Nov 2017 09:40 am[/url]":30epwfzd]@marrecar
Ti motori su imali problema sa uljem u usisu i kao potpuno nova vozila, dok je kod mana to slucaj nakon milion km.
U tome je slozices se bitna razlika. ;)

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
Naravno, nego sam čisto hteo da "odbranim" Liaz i to da neko odmah pomisli ako je autobus Liaz da će sigurno svi imati taj problem. I generalno se može to desiti svakom autobusu, samo eto zavisi od kvaliteta konstrukcije/plana, kao i to što kažeš, starosti, a i bogami održavanja.
 
Saga koristi starog liaza na 610, i sam autobus je toliko dobar, da bih sa poda jeo koliko dobro odrzavaju autobuse! Generalno govoreci, ova ekipa na 610 vikendom sto se Sage tice je vrhunska. Ima neki mladji lik sto vozi ujutru, baja uredno cisti bus, i stvarno se vidi da su korektan prevoznik, barem je to moj neki utisak za ovih godinu dana, klima im je ovog leta radila u oba njihova busa i radila korektno...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=490535#p490535:1b0bviqh je napisao(la):
Bender Rodriguez » 08 Nov 2017 19:46[/url]":1b0bviqh]Kad smo već kod Rusa i kvaliteta...

Meni samo nije jasno kako jedan aljkavi Ikarbus iz Srbije može da napravi autobuse koji će, ako ništa drugo, bar biti kolko tolko otporni na koroziju a Belkomunmaš, iz Belorusije, sa fokusom na bivše SSSR tržište (a znamo kakve puteve imaju te zemlje) pravi trolejbuse koje rđa oko točkova počne da jede već nakon par godina eksploatacije.

Pitam jer vidim sve više BKMova kojima se polako ali sigurno javlja rđa oko točkova i blatobrana. Do sad sam to viđao samo na starim ali bogami u zadnje vreme sam video i na par ovih ''novih'' iz 2011.

Ako je tako kod nas ovde, šta li tek onda rade oni koji teraju te mašine po bljuzgavici i blatu više nego mi? Ili smo mi dobili neku ''light'' varijantu jer živimo u, za Ruske standarde, toploj i suvoj klimi...? :roll:

Угледају се на новозападњачки систем, треба сваке године нов модел да купиш, ко телефон :lol:
 
Koja je snaga tog Cumminsa? Negde sam našao da ima dve verzije te mašine, 245 i 285 ks. Ako su uopšte takvi motori ugrađivani. Jesu li i oni za radne mašine?

BIK možda nema sjajnu završnu obradu, tj vozio sam se u njemu u prvoj NEDELJI eksploatacije svi spojevi plastika uza kabini su škripuckali ali je mnogo jači od Liaza.
 
Poenta kod svakog busa je izolacija motornog prostora... Prva serija Liaza je imala uzasnu izolaciju, ali su neki privatnici poput Sage to malo budzili i remontovali, pa im Liaz redovan na 610 radi posao cak i u sihti (smena iz dva dela), a vikendima radi ceo dan na 610, izgleda kao da je sa trake izasao...
 
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=XCU_xKfD9os[/youtube]
 
20171116_090844-1.jpg
 
3108 na liniji 95






3109 na liniji 95



3110 na liniji 95


3127 na liniji 95



3186 na liniji 95




 
Videh neki dan Akiu na 59, umire na ravnom, posle se čak i provozah drugom, ista priča...kakve kante...
 
Не знам ал мени делују квалитетно и увек чисто, можда их има више превозника

Ал сикћу много док иду ваљда је такво вешање
 
Акије имају само Банбус и ЛДМ. ЛДМ их некако чува али Банбус је криминалан.
 
Šta se desilo sa onim Lastinim dabldekerima što su jedno vreme radili linije sa Zelenog Venca?
 
Vrh