Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 289 95,1%
  • BMC

    Glasovi: 15 4,9%

  • Ukupno glasača
    304
Ma kakvi ne gubi se
i po starom imaalo je da se hoda jedno 300 metara
a tolko bi imalo isto ili 50 više do okretnice 17 tj svih drugih buseva ka zelenjaku

Ovako gube dve stanice skratili Ugrinovačku dobili tri skretanja po 90 stepeni i opteretili dodatno Cara Dušana :bash:

Na crtezu jasno se vidi poredjenje izmenjene trase 85 i logičnije predlozene trase a korisno i za putnike i vozače :)

Gubi se jedno stajalište pokrivena cela Ugrinovačka i ima jedno skretanje od 90 stepeni, pride oslobadja se preopterecena Cara Dušana


file.php




:sesir:
 
Ал можда треба проширити улицу а сви знамо да власт има некакве трауме и то избегава или траљаво одради
 
Cara Dušana je na tom delu prilično široka i nikad nema nikakvih zastoja. Na toj trasi su jedino problem parkirani automobili u Filipa Višnjića.
 
Slazem se. Ovde postoje dve struje , jedna koja je za to da ostane sadasnja trasa , a druga koja je za to da linija ide preko Filipa Visnjica. Jedni ne vide problem u tome sto ljudi pretrcavaju ulicu da bi uhvatili autobus kod okretnice , dok drugi smatraju da bi se na ovaj nacin izbegla ova situacija i obezbedilo se bezbedno prelazenje na linije u Cara Dusana.
Cela ova situacija me podseca na onu sa stajalistem kod Autokomande na autoputu za linije ka Mladenovcu i Sopotu , kao i medjugradske linije , gde je cini mi se bio jedan smrtni slucaj , i poar slucaja laksih povredjivanja , gde sam jednom prilikom prisustvovao situaciji gde je auto skretaosa autoputa a zena pretrcavala ulicu , ali je na svu srecu na vreme ukocio tako da se samo ugruvala.
 
Ima li neko informaciju kako se radilo "produzavanje samohodne sasije" na 112LE, poznatijem kao 'ikamerc' ?

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
Kada opet kreće priča o 112LE, mene zanima da li u Srbiji i šire ima neki čovek koji može barem da namesti ona zadnja vrata da se na pritisak dugmeta otvore, na ponovni pritisak zatvore i da bez komande vozača ne rade po svom nahođenju šta hoće. Srbija se hvalila da je slala hidrauliku iz Trstenika na Mesec, a obična vrata na autobusu predstavljaju neukroćenu zver.

Meni je žao što će neko jednom da nastrada zbog tih vrata, a vozač imati traumu kao što je imaju mašinovođe na gaženjima.
 
Em sto su nepregledna, em imaju dosta problema sa otvaranjem. Doduse i ostala vrata imaju problema. Ne znam koliko je zastupljeno, ali dosta njih ima problema. Mene su zadnja vrata jednom umalo prikljestila dok sam ulazio, otvorila se potpuna i uslo dvoje ljudi, kako sam ja ulazio, tako su pocela da se vracaju. I generalno ostala vrata imaju problema, da li problem sa pritiskom ili cime, lepo se otvore, a onda kada vozac stisne dugme da se zatvaraju, ona se uzasno sporo krecu, pa ovozac mora par puta da otvara i zatvara kako bi se vratila u normalu i konacno zatvorila. Na 3213 su zalepili nalepnice, tj papire i selotejp preko, iznad vrata sa natpisom da se preko STOP dugmeta najavi izlazak. Naravno mi srbi smotani pa ni ne citamo. Ali je to skinuto posle par meseci.
 
Legenda :)
Ponos.
Jedan od proizvoda koji je u svoje vreme uz mercedesov motor bio ravnopravan sa ostalim evropskim proizvodjacima. Cuj ravnopravan. Od mnogih je bio bolji. :)

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
Laki teško ali nek bude.


Ovo niste videli Škoda Sanos trolejbus

Auto-magazin-ex-yu-hrvatska-makedonija-018.jpg



Trol_%C5%A0koda-Sanos_S_200Tr_Brno.jpg
 
Danas su još dva nova IK 218 stigla iz Ikarbusa u Centralu (pretpostavljam). Video sam ih kad su se spuštali sa autoputa niz Studentsku ulicu, ali nisam stigao da ih uslikam.
 
Može neko da mi objasni na koju foru klime rade u Connecto busevima, a u dosta Solarisa ne rade
 
Sudeći po skorašnjoj priči jednog od majstora iz Karaburme, oni tamo imaju oko pola Solarisa na kojima radi i pola na kojima ne radi. Kad putnici krenu da se bune na nekoj liniji, ili kad neka linija postane opterećenija, onda na nju prebacuju ove u kojima radi.

A Connecto, ako se dobro sećam, održava pogon Kosmaj.
 
Клима је сервисирана у Мечкама а карабуминим Соларисима су поскидали каишеве. Они којима су вратили шкрипе.
 
Juce i danas videh (prazni) zglobni autobus (83 ide na startno uključenje na okretnicu )
gde pola Banatske ulice ,,majstor,, vozi u zglob u rikverc
vrlo interesantno
ulica prava a zglob porilično ide ,,levo desno - nigde moga stana o ulico ala si pijana ..... ,,
verujem da su se ,, majstori ,, poprilično namučili tom prilikom :(
al samo zato
što im niko nije reko :shok: da je Banatska raskopana zbog uvodjenja Toplovoda
mada je obaveštenje o izmenama trase zalepljeno na usputnim stajalištima u toj ulici :lol:
 
Znači Kosmaj održava. Mislim da će to biti greška u početku s obzirom na red vožnje.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=469720#p469720:35tilcye je napisao(la):
marrecar » 06 Авг 2017, 15:21[/url]":35tilcye]Znači Kosmaj održava. Mislim da će to biti greška u početku s obzirom na red vožnje.
Не одржава јуче је била пробна вожња. Радили су 3218 и 3235.
 
A ko onda održava? Nije nimalo logično da probna vožnja bude Kosmajevim vozilima i vozačima kako bi se upoznali sa trasom, da bi posle održavao drugi pogon.
 
Одржаваће је Нови Београд, највероватније са новим ИК218М. Ово је било само привремено.
 
Vrh