Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 265 95,3%
  • BMC

    Glasovi: 13 4,7%

  • Ukupno glasača
    278
U skandinaviji našom logikom ne bi rali autobuse od kraja avgusta do početka juna :)
 
zaista ne znam, no to je dobro pitanje.
Po onome sto sam video na video snimcima, za vreme veliki mrazeva i `bljuzgavice`, vozila u Rusiji nisu nista bolja od nasih.
Pretpostavljam da ima puno i do ekonomske moci drzave, grada i samog prevoznika.
teoretski, ako je sistem za pranje u zatvorenom prostoru koji se intezivno greje, a vozila nakon pranja prodju proces susenja, sve je moguce izvesti.
Pitanje je samo dal mi realno imamo novca za tako nesto.
Bojim se da nemamo.

Edit:
Vidim da je dok sam pisao odgovor forumasu @dosljak
napisan jos jedan post vezan za skandinaviju.
``kako kod vas u Svedskoj, hladnoa? Al standard...`` je citat iz filma lepa sela lepo gore, a dijalog se vodi izmedju `napaljene` srbende i vozaca kamiona, pripadnika najverovatnije nekog od bliskoistocnih naroda, nastanjenog u toj skandinavskoj zemlji.
U njihovom dijalogu i njihovim likovima vam je sadrzan odgovor na pitanje, a kako u svedskoj peru (peru li?).

Ja govorim u svoje ime.
u temperaturnim uslovima kakvi jesu, terati coveka da pere vozilo je ZLOSTAVLJANJE. Cak i nikakva (losa) plata nije argument.
takodje, zbog tog pranja bi naneli ostecenja vozilima, jer nasa vozila u GSP-u nemaju kad ni da se servisiraju, vec se to odradjuje u hodu , a kamoli da se suse neko odredjeno vreme...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=430862#p430862:15v8syky je napisao(la):
laki72 » Pon Jan 30, 2017 9:13 am[/url]":15v8syky]Kako si ti genijalno to smislio. :?
Prvo, po garazama nema viska zaposlenih. Ima po kancelarijama, ali takve po zakonu i sistematizaciji radnih mesta ne mozes naterati da peru autobuse. Takvi (visak) trebaju (i moraju) biti otpusteni, nakon sto im se eventualno ponudi prekvalifikacija i prelazak na drugo (losije) radno mesto (sto naravno niti jedna od tih osoba nece pristati.
Drugo, terati radnika (coveka) da na velikom minusu koji ne odgovara masinama i dovodi do njihovog ostecenja pere sa vodom je eticki i humano, maksimalno, zar ne?
Tvoj stav u ovom postu podseca na ponasanja nasih ``privatnika-preduzetnika`` (namerno pod navodnicima, jer vlasnici velikih i uspesnih privatnih preduzeca nemaju ovakav gotovo robovlasnicki stav).

Pre nego nesto pozelimo drugima, zapitajmo se zelimo li to sebi, svojim roditeljima ili svojoj deci....

Autobusi jesu odvratno prljavi, ali radje prihvatam da budu takvi, nego da neko zbog mog vizuelnog uzitka dobije upalu pluca ili nesto jos gore.
Laki +1.

Sve je zaledilo u pogonima.
Kad bi kvasili unutrašnjost za par minuta bi bila okovana ledom.
Fizičko uklanjanje prljavštine sigurno bi dovelo do oštećenja farbe na vozilima.
 
А да се пређе само страница аутобуса која је прљава углавном од точкова ка позади само са неким чистачем као за прозоре али на штапу?
 
Ja prao jutros bus, četkom i vodom i spolja i unutra. Ništa ne fali ni meni ni busu, napolju je suvo nema smisla da se vozi prljavo vozilo.
Za novu godinu na minusu takođe, jer su stajala par dana i nema smisla da stoje prljava. Prema tome nemoj te mi pričati priče o leđenju, kante i četke u ruke, kako umeju da istrljaju samo garažni broj, njih trojica četvorica bi ga čas posla očetkala. Do -6, opušteno može da se očetka i to nije iživljavsnje, već samo stvar svesti i ispunjavanja svojih obaveza, neće niko da plati i da se vozi u vozilu koje je blatnjavo do krova, putnik traži čisto vozilo kako spolja tako i unutra, koliko god je to moguće.

Poslato sa Huawei Honor 7 uz pomoć Tapatoka
 
Хигијена треба да буде приоритет, одмах после исправности. А неки људи су плаћени да воде рачуна о хигијени.
 
@beck
Opet pametujes?
To sto si ti na minisu prao autobus je jednako gradjevinskom radniku koji u patikama i bez zastitnog slema radi gradjevinske radove.
I ja sam svojevremono prao moj automobil (mladost-ludost) po mrazu (manjim nego ovih noci), pa nisam stigao ni da ga obrisem, a sav je zaledio, a i ja sa njim.
To sto ces ti da nesto radis sto nije normalno, ne znaci da treba i drugi to rade.
Signalizacija, registarska tablica, ogranicenje brzine i garazni broj se moraju viseti zbog prakticnih i zakonskih razloga.
Ostatak spoljasnosti moze i mora da saceka toplije vreme.

@dosljak
Putnik se vozi unutar autobusa u putnickom salonu. Tu nema opravdanja za prljavstinu i tu ona nije samo estetski ugodjaj, vec preduslov zdravlja.
Spoljasnost, kako rekoh moze sacekati...


Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
Muka mi je od lažnih moralista, zemljače sunce pegla ceo dan i tebi je normalno da se vozi bus blatnjav do krova jer je hladno? Leti im je vruće, zimi im je hladno, sve Vam nešto smeta, zato što je pola tu neradnika koji rade samo pod pretnjom. Mene je sramota da primimo putnike u vozilo koje je prljavo kako spolja tako i unutra, naravno, nećemo sad kad pada kiša i kad je vlažan kolovoz ići na pranje posle svakog pravca, ali ako je najavljeno lepo vreme, nema smisla da sa prljavim vozilom radiš, da ne pričam o soli, o tome koliko ti vremena treba da ga opereš kad zapekne i slično. Jel i svoj auto voziš tako što obrišeš kroz šajbu koliko ti treba, pa ga pereš u sezoni kupanja, ili ga pereš i preko zime kad je suvo?
Niko ni mene ne tera da ga perem, ali to je po meni najnormalniji odnos prema putniku, da mu pružiš bar pristojno vozilo za uslugu koju mu naplaćuješ.
Za pranje spolja i iznutra ti treba toplom vodom 15 do 20 minuta, njih, troje četvoro bi odradili to za upola manje veemena. Idi vidi u Lasti jel prljavi voze ili ih i zimi peru, stvar je volje više nego mogućnosti, toliko ;)

Poslato sa Huawei Honor 7 uz pomoć Tapatoka
 
Ja bih rekao da ti ne znas sta znaci 'lazni moralisti'.

Suunce je sijalo i danas je temperatura bila u plusu. Komacno. E sad ti posto si se hvalio da si bio jedno vreme redovan u garazama reci koliko autobusa je preko dana u pogonima, a koliko u saobracaju?
Ali realno?
A sada (21.20) kada vozila polako pocinju da pristizu u garazu vec je -2°C i jos ce padati.
To sto si ti sa svojih 20 godina dovoljno mlad i lud da peres autobus po mrazu, nije nista novo.
:)
Mislis da si prvi koji smatra da ga nista ne moze slomiti?


Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
Nek si ti pametan, ne odgovori mi jel i za svoja kola cekas sezonu kupanja da bi ih prao ili ih peres i preko zime.
Da se hoce prati druze, mogu se iskljuciti za krug i oprati, za toliko ima zamena, i za dzoger treba puno filozofije izgleda, obzirom da ono sto je jedan malisan povratio u petak i dalje kruzi u Solarisu na 88. Cekaju leto i za to.
Za gomilu neradnika nikad nije pravi momenat, ko hoce nadje nacin, ko nece nadje izgovor. Toliko.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Drago mi je da ovde ima ljudi koji shvataju koliko je neverovatno voziti autobus koji je onoliko prljav.Ovo preduzece je imalo i sankcije i bombardovanje,ali da ovoliko zapuste odrzavanje cistoce autobusa,meni ne ide u glavu.
 
Beks , koje crno isključivanje vozila i zamena sa rezervom da bi se opralo u toku dana. Pa to košta i traje dva sata.
20 minuta da se autobus opere ručno spolja i iznutra ? Nema šanse.
Opet zaboravljaš da najskuplji radnik je bolestan radnik a još gore ako napraviš od njega invalida.
Na žalost perionice su svo vreme otvorene i pored velike hladnoće problem je i promaja. Pere se hladnom vodom i problem zaleđivanja je prisutan. Ako izuzmemo vozila po podu perionica se zadržava voda koja bi se jako brzo zaledila i sve bi ličilo na klizalište.
 
becks89":3s4183cv je napisao(la):
Nek si ti pametan, ne odgovori mi jel i za svoja kola cekas sezonu kupanja da bi ih prao ili ih peres i preko zime.

Ne uamenjuj teze, to nije korektna komunikacija.
Ne cekam sezonu 'kupanja' (valjda tu mislis na letnje mesece), ali ih i ne perem po zestokom mrazu.
Konkretno ove time to znaci da ih nisam oprao od pre Nove godine.
Problem?
Ne vidim da jeste, jer i da sam ih oprao posle 2 dana bi bila ista.
Malo je uz ciscenje snega odlazila i prljavstina, a eto za naredne dane predvidjaju temperature iznad nule, pa ce i moj limeni ljubimac (kao i vozila u GSP-u) biti oprana.


A sad mi objasni, koje veze ima pranje spoljasnosti vozila, sa povrackom koju spominjes?
Ili je to dete tu radnju obavilo po spoljasnosti, ili ti ne pravis razliku, vec samo posto povremno 'tezgaris' za privatnika gledas da 'pljunes' po GSP-u, pa nebitno dal ima ili nema razloga za to.
Jer da se razumemo, GSP-u treba jedna totalna reorganizacija. Odnos broja ljudi radnika i uprave mora da se promeni, a garaze da se renoviraju, pa da budu dostojne coveka. Odliv vozaca i mehanicara je konstan, sto svakako nije dokaz lenstvovanja, vec neceg drugog.
Ja koliko znam, vozaci i mehanicari se ne otimaju za radno mesto u GSP-u?
Ispravi me ako nisam u pravu?
Pa kad je vec toliko opusteno u tom preduzecu, zasto beze iz njega?



Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
Žika":7ko39kso je napisao(la):
Beks , koje crno isključivanje vozila i zamena sa rezervom da bi se opralo u toku dana. Pa to košta i traje dva sata.
20 minuta da se autobus opere ručno spolja i iznutra ? Nema šanse.
Opet zaboravljaš da najskuplji radnik je bolestan radnik a još gore ako napraviš od njega invalida.
Na žalost perionice su svo vreme otvorene i pored velike hladnoće problem je i promaja. Pere se hladnom vodom i problem zaleđivanja je prisutan. Ako izuzmemo vozila po podu perionica se zadržava voda koja bi se jako brzo zaledila i sve bi ličilo na klizalište.

To je primer da se može izvesti, a šta košta, košta te dva isključenja i uključenja?
Koliko se nafte potroši nepotrebnim gasiranjem, ovo bi zanemarljivo bilo Ako nas dvojica sa dve četke na kante operemo solaća za 30 min, njih četvorica bi morala bar za 20, prosta je računica.
Momci to što bi ličilo pričate priče za malu decu, jel ste bili videli da se to na -5 desilo? Ne pere se pod crevom kao stručnjaci u GSPu, postoje druga sredstva za rad. A još nisam video da je neko ostao invalid od držanja četke i kante, a ni od temperature do -5.

Poslato sa Huawei Honor 7 uz pomoć Tapatoka
 
laki72":3pc3ksk8 je napisao(la):
becks89":3pc3ksk8 je napisao(la):
Nek si ti pametan, ne odgovori mi jel i za svoja kola cekas sezonu kupanja da bi ih prao ili ih peres i preko zime.

Ne uamenjuj teze, to nije korektna komunikacija.
Ne cekam sezonu 'kupanja' (valjda tu mislis na letnje mesece), ali ih i ne perem po zestokom mrazu.
Konkretno ove time to znaci da ih nisam oprao od pre Nove godine.
Problem?
Ne vidim da jeste, jer i da sam ih oprao posle 2 dana bi bila ista.
Malo je uz ciscenje snega odlazila i prljavstina, a eto za naredne dane predvidjaju temperature iznad nule, pa ce i moj limeni ljubimac (kao i vozila u GSP-u) biti oprana.


A sad mi objasni, koje veze ima pranje spoljasnosti vozila, sa povrackom koju spominjes?
Ili je to dete tu radnju obavilo po spoljasnosti, ili ti ne pravis razliku, vec samo posto povremno 'tezgaris' za privatnika gledas da 'pljunes' po GSP-u, pa nebitno dal ima ili nema razloga za to.
Jer da se razumemo, GSP-u treba jedna totalna reorganizacija. Odnos broja ljudi radnika i uprave mora da se promeni, a garaze da se renoviraju, pa da budu dostojne coveka. Odliv vozaca i mehanicara je konstan, sto svakako nije dokaz lenstvovanja, vec neceg drugog.
Ja koliko znam, vozaci i mehanicari se ne otimaju za radno mesto u GSP-u?
Ispravi me ako nisam u pravu?
Pa kad je vec toliko opusteno u tom preduzecu, zasto beze iz njega?



Sent from my LG-D320 using Tapatalk
Zamenjivanje teza?!, što pereš svoj auto od soli i prljavštine, što samo ne obrišeš taman toliko na šajbi da možeš da vidiš?
A da, to bi bila samo tvoja sramota, a ovo je sramota svih nas, samo nije sramota onih čije je preduzeće i još hoćeš da mi pravdaš sve to hladnoćom? Reci mi u Švedskoj, Norveškoj jel i kod njih čekaju sezonu kupanja da bi oprali vozila ili čim se osuši idu na pranje?
Kakve veze ima dete, ima veze da to što je klinac povratio ne smeta nikome nego se vozi od petka, juče je da te podsetim bio ponedeljak, od petka do ponedeljka niko nije uzeo za shodno bar džiger da uzme i makar to obriše, a ne nekim slučajem ceo bus iznutra, daleko bilo. I ti meni hoćeš da pričaš o lošim uslovima, pa kako momci iz čistoće napolju provode 8h, sa sve lopatom i metlom? Za njih nema razumevanja ili su dvostruki standardi? A oni su bez sklanjanja na toplo, svih 8h za razliku od ovih neradnika u GSPu koji imaju i menzu i hvala Bogu ovi iz kancelarija greju i krug u toku sezone, pošto im je puno vruće pa otvaraju prozore.
Ne tezgarim povremeno, već sam od jula stalno zaposlen, vozila se moraju održavati bez obzira na godišnje doba, ako moj gazda može na minusu da stoji u kanalu ceo dan i da pregleda vozila, mogu i ja da prođem džogerom kroz bus, ne košta me ništa i pritom sebi održavam radni prostor, kao i tim ljudima koji mi daju platu. Ja ako nemam putnika, nema ni plate, prosta je filozofija. A GSP može kako hoće, njima najviše i odgovara da nema ljudi, oni se svejedno plaćaju iz budžeta radili ili ne radili, njima se može sve, jer su u tom položaju kakvom jesu, njima se može da im vozila komoletnu negu imaju jednom u 6 meseci(osim ako neko ne umre u busu, pa prevremeno mora na kompletno pranje), oni mogu da si priušte i da ne pregledaju vozila svaki dan i da se vozi dok ne crkne, jer oni ne moraju da brinu o tome koliko to košta jel to isplativo ima bu**** koji to plaćaju.
A beže jer je plata vozača 30 i nešto hiljada, za duplo veće pare idem voziti stoku sa kamionom i imam duplo manju odgovornost. Ne beži niko jel puno rade, nego jer malo plaćaju, a pritom ti sad iz mog okruženja mogu navesti bsr pet njih koji su sad konkurisali za GSP i za manju platu, jer ima dosta beneficija. Tako da, ni to ti ne može biti opravdanje.



Poslato sa Huawei Honor 7 uz pomoć Tapatoka
 
I Novi Beograd, samo Zemun dirao nije, ladno s' ove strane...

Poslato sa Huawei Honor 7 uz pomoć Tapatoka
 
Saobraćajna Kamera":usynu3wz je napisao(la):
Kosmaj je jutros izvezao čista vozila.
Dakle, može.
Aha, dakle ipak nisu neradnici, vec su morali sacekati da se steknu uslovi (temperatura)...
;)
becks89":usynu3wz je napisao(la):
I Novi Beograd, samo Zemun dirao nije, ladno s' ove strane...

Poslato sa Huawei Honor 7 uz pomoć Tapatoka

Zemun ko Zemun...
Imam utisak da su preuzeli 'titulu' najgoreg pogona...


Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=431096#p431096:1et2b925 je napisao(la):
laki72 » Uto Jan 31, 2017 11:27 am[/url]":1et2b925]
Saobraćajna Kamera":1et2b925 je napisao(la):
Kosmaj je jutros izvezao čista vozila.
Dakle, može.
Aha, dakle ipak nisu neradnici, vec su morali sacekati da se steknu uslovi (temperatura)...
;)
becks89":1et2b925 je napisao(la):
I Novi Beograd, samo Zemun dirao nije, ladno s' ove strane...

Poslato sa Huawei Honor 7 uz pomoć Tapatoka

Zemun ko Zemun...
Imam utisak da su preuzeli 'titulu' najgoreg pogona...


Sent from my LG-D320 using Tapatalk
Kosmaj je nagori pogon Gsp-a, to je i direktor Gsp-a potvrdio
 
Neca3131":2a09bm17 je napisao(la):
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=431096#p431096 je napisao(la):
laki72 » Uto Jan 31, 2017 11:27 am[/url]":2a09bm17]
Saobraćajna Kamera":2a09bm17 je napisao(la):
Kosmaj je jutros izvezao čista vozila.
Dakle, može.
Aha, dakle ipak nisu neradnici, vec su morali sacekati da se steknu uslovi (temperatura)...
;)
becks89":2a09bm17 je napisao(la):
I Novi Beograd, samo Zemun dirao nije, ladno s' ove strane...

Poslato sa Huawei Honor 7 uz pomoć Tapatoka

Zemun ko Zemun...
Imam utisak da su preuzeli 'titulu' najgoreg pogona...


Sent from my LG-D320 using Tapatalk
Kosmaj je nagori pogon Gsp-a, to je i direktor Gsp-a potvrdio
Decenijama me je do stana vozio Kosmaj na liniji 42, dok nisu dosli privatnici.
Sto bi narodski rekli, "isto sranje, drugo pakovanje"

Decenijama me je do kuce u prigradskom naselju vozio Novi Beograd (531, 532), a od pocetka prosle godine te linije drzi Kosmaj.
Nikakve razlike...

Kosmaj je uvek bio 'najgori' , ali ima i olaksavajuce okolnosti zbog najlosijeg terena u kombinaciji sa belikim brojem putnika, kao i ocajnom, zastarelom garazom.
Sa druge strane, ne vidim zasto bi Zemun, kao (ako se ne varam) najmladji pogon, sa osetno laksim linijama (ravnica) sebi dopustio da se toliko sroza u zadnjoj deceniji?

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
Zar nije najmladji pogon nbg 1988 bjese uglavnom sve to treba zategnuti uz otpustanje 80 kuvara 300 racunovodstva itd jedno 1000 nebi se osjetilo u kvalitetu usluge
 
Vrh