Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 295 95,2%
  • BMC

    Glasovi: 15 4,8%

  • Ukupno glasača
    310
Ја управо у политици видим спас са Икарбус. Не би Соларис, Мерцедес и МАН било оно што јесу да није било политике и намештања тендера широм света. Увек ће се нађи попут драгана да блебећу и пљују по свему јер нису свесни како свет функционише данас.
 
A ti ce mi kazes? Uostalom pogledaj oko sebe, pre nego sto prozivas nekog bez razloga! Uostalom, politika i nedomacinsko upravljanje Ikarbusom, putem kupovine socijalnog mira su ih doveli tu gde jesu... Pa pitaj vozace sa kojom lakocom voze Konekte, a sa kojim mukama voze ove Ikarbuse? Samo se seti, koliko su stotina hiljada kilometara presli ti Konekti u Kosmaju, pre prvih vecih kvarova? Kosmaj navodim kao primer, jer oni jedini imaju Konekte, doduse dva zapalajena, ali to je visa sila. Ako hoces da poredis Ikarbus sa Manom, Mercedesom i Solarisom, tu je greska u startu, jer je cak i ova Iranska Akija po kvalitetu daleko ispred Ikarbusa ;)
 
Za MAN i Mercedes ne mozes to da kazes kada je njihov ugled u svetu vozila vec odavno na visokom polozaju. Ako se za njih poznaje da imaju odlican kvalitet, politika i namestanje igra najmanju ulogu. Jer budimo realni, ja bih radije da se namesti tender za Mercedes ili Man jer znam da ce se dobiti vozilo koje ce biti zavrseno i isporuceno na vreme, sa minimalnim greskama. To se za Ikarbus ne moze reci. Politika treba da spasi Ikarbus, ali ne ovakva kakva se sada gura. Jer sada je "Ikarbus je super firma, odlicno posluju, kupujte od njih". To je cista laz, jer politika treba da uvede pozitivne promene, promene koje ce da poboljsaju rad i kvalitet fabrike. Ovo sto su sada uradili sa LE je bilo samo politicko zamazivanje ociju, gle majku mu, dosao Mercedes, ejjj Mercedes, da spasi Ikarbus. A to nije nista drugacije od onoga sto je MAN do sada radio, samo prodavanje sasije.
 
Могу слободно да кажем јер им тај квалитет не би донео послове широм света већ кредити које су давале ебрд, еу и немачка.
 
Gaspar, Dragan ili kako god ima zdravu osnovu, politika je donela više zla nego dobroga u Ikarbus. Ipak, sve ostalo mu je totalno bez rezona i bez ikakve veze, nama Ikarbus služi, da kao jedna od retkih državnih fabrika koja nešto i dalje radi, u svakom momentu služi kao samopromocija određenih političkih glava. Politika je potrebna Ikarbusa, ali politika okrenuta u drugom smeru.
Ipak, problem leži među samim radnicima, imaju stav poput stf-a, sve to treba rasprodati, bolje će biti kad dođe privatnik, mislite?
Problem našeg naroda je da večito čekamo nekog drugog da promeni nešto, a nikada ne polazimo od nas samih, da svaki radnik Ikarbusa bude pošten i kaže, daću svoj maksimum, potrudiću se što bolje da odradim moj deo posla da krajnji rezultat bude pozitivan, ne bi nam se dešavali razni propusti. Ipak u opisu našeg naroda, državna služba znači lađenje jaja, što manje da se radi i što pre da se odradi to što se mora, onda kada dođemo do toga da zbog našeg poslovanja na taj način na duže staze, mi nemamo šta da tražimo dalje na tržištu, onda sve pljuvanje ide na državu i ostale, večno je kriv neko drugi.
Drugi problem je što tu nema mladih ljudi koji žele da uče i rade, njima se ne da da rade, ne možemo očekivati da stub firme budu ljudi pred penziju, oni su važan šraf, ali ne mogu biti oslonac proizvodnje. Opet se tu provlači priča o Konektima, malo ko se seća da su ti konekti zvonili posle 3,4 meseca rada baš kao Ikarbus, a gorelo je dosta njih kod nas, a goreli su po Evropi. Opet pričam, Mečka je mit za nas i statusni simbol, ne znači da je mečka kvalitet, Mečka je samo ime i to ime se skupo plaća.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=366228#p366228:21395g1n je napisao(la):
Somi303 » Sun Jan 10, 2016 8:32 pm[/url]":21395g1n]Могу слободно да кажем јер им тај квалитет не би донео послове широм света већ кредити које су давале ебрд, еу и немачка.

Ali treba uzeti u prilog da Solaris poštuje rokove isporuke i lako je onda da stoji neko iza tebe kad ti poštujes ugovor...
Ova priča je bila sad oko Ik112le za pančevo i govorilo se kako iza tog ugovora stoji banka tj daje garancije a ovi sad probili rok a tek ce da ga probiju opet i to nije u redu ...

Becks slazem se sa tobom ...
Ikarbus ima velike dugove milionske i jako je tesko napredovati u dugovima ...
Sa sedim glavama ne moze se napredovati ako te sede glave nece da poducavaju mlađe nema tu leba ...

Videcemo sta ce biti ...

A i kada zazvoni neki panel trebalo bi videti koji zvoni pa uzeti alat i to pritegnuti a i kad se radi da se od 3 šrafa stavi dva opet i to ne ide ...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=366228#p366228:244hluff je napisao(la):
Somi303 » 10 Jan 2016 07:32 pm[/url]":244hluff]Могу слободно да кажем јер им тај квалитет не би донео послове широм света већ кредити које су давале ебрд, еу и немачка.
I neka su, kvalitet je kvalitet. Te kredite i pomoci su iskoristili maksimalno moguce i napravili kvalitetne proizvode kojima Ikarbus ne moze ni da se priblizi za milion godina. To je ozbiljna firma, a ne Ikarbus, das im sve na kasiku, oni i to uspeju da zaseru.
 
Sta im das na kasiku mare?
Uvalis im posao koji ni MB ni MAN ni niko od mnogo vecih proizvodjaca nije sposoban da uradi?
Ikarbus je jedna od retkih firmi koja je iz sankcija izasla jaca.
Ikarbus je pocetkom ovog veka imao solidan kvalitet u kompletnoj gami.
Mnoga od tih vozila su trajala i traju vise od 10 godina uz minimalno ili nikakvo odrzavanje.
A onda su 'Zuti pametnjakovic' resili dekretom da se u kratkom roku projektuje, testira i uvede u serijsku proizvodnju niskopodni autobus...
A onda su nakon njih dosli 'ovi drugi' i carobnim stapicem spasli firmu lepljenjem MB trokrake zvezde...

A kad totalno propadne, kao sto ce propasti, pricacemo jednom o tome kako im politicari nisu dali sansu...
 
Pa ne znam, mozda, nadjes im partnera, obezbedis povoljnu cenu, namestis tendere, izreklamiras. I sta oni urade? Kasne sa proizvodnjom, vracaju autobuse u fabriku na doradu. Ni poslednja serija LE nije bila postedjena vracanja. Takav posao MB i MAN bi znali da iskoriste i da maksimalno ispostuju sve rokove i zahteve. U poslednjih deceniju, samo jedna ili dve serije/narudzbine su uradjene kako treba. A ako propadnu, propasce svojom krivicom, najvecim delom.
 
Iskreno nikad nisam voleo Ikaruse.
Ali ako ćemo da branimo i čuvamo Ikarus-bus zašto nisu nikad kupovali osovine koje je proizvodio naš FAP već su finansirali mađare i RABU ? A FAP je po licencnom programu MB imao odlične osovine kao i sistem vešanja koji kvalitetniji i značajno jeftiniji za održavanje. A da o buci koji proizvode mađarske osovine ne pričam i o konstantnom curenju ulja itd.
Dakle i Ikarbus bi mogao malo dobre volje a pokaže.
Ikarbusu recimo da ima iskusne majstore definitivno trebaju pravi inžinjeri koji će projektovati kvalitetan autobus. Autobus koji će podjednako biti dobar i za putnika i za vozača i za majstora koji treba da ga održava.
Sam proces i tehnologija proizvodnje se nisu menjali decenijama i nije za očekivati kvalitetan proizvod iz Zemuna. Rešenja i zamisli iz glavica inžinjera su hteli to ili ne uvek testirali po ulicama Beograda i to na kupljenim autobusima. Išlo se po onom sistemu jedna serija ovako, druga onako treća ko zna kako, dakle negde zdrave pameti. Zato i ne treba da čudi što vozlila nisu sposobna da napuste fabrički krug.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=366229#p366229:1ro8h2ca je napisao(la):
becks89 » Sun Jan 10, 2016 7:41 pm[/url]":1ro8h2ca] Opet se tu provlači priča o Konektima, malo ko se seća da su ti konekti zvonili posle 3,4 meseca rada baš kao Ikarbus, a gorelo je dosta njih kod nas, a goreli su po Evropi. Opet pričam, Mečka je mit za nas i statusni simbol, ne znači da je mečka kvalitet, Mečka je samo ime i to ime se skupo plaća.
Dobro je da nisi napisao posle 3-4 dana, mnogi od njih ne zvone ni dan danas, posle 10 godina. Zuti Conecto je prvi put iskljucen nakon 6 meseci rata i to ne zbog kvara, vec je teran na pranje jer se neki klosar usr*o u busu (garazni 185 je bio u pitanju). 2 izgorela autobusa svakako ne mogu da se podvedu pod termin ''dosta''. Uostalom goreli su i MANovi i Ikarbusi. Ime se ne odrzava samo od sebe, vec proizvodjac svakom serijom autobusa, kamiona, bilo cega, mora da opravda reputaciju koju ima, a MB to vec denecijama unazad vrlo uspesno radi. Ako se i potrkala koja greska zbog koje su povlacili vozila na doradu, desava se, grese i najbolji. I Toyota, koja je sinonim za kvalitet, je pre par godina povukla dobar broj vozila zbog fabricke greske. Conecto 166 ima na svojim ''ledjima'' 1.5 miliona km cisto na liniji 50, bez vecih kvarova. Voleo bih da vidim da li bi neko sr*nje iz istocnog bloga to isto uradilo. To sto ti mrzis Mercedes nije razlog da pljujes po njemu i ljudima koji su ljubitelji te marke. Uostalom ni ja ne volim nesto preterano MB, ali cu uvek stati u njegovu odbranu, jer su im proizvodi oduvek bili vrhunski. Uostalom, Mercedes je i izmislio automobil... tacnije, tvorci Mercedesa.
 
Ovi što redovno pljuju po Ikarbusu su čisti kompleksaši.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=366244#p366244:bt4bydsq je napisao(la):
mayorlany » 10 Jan 2016 10:41 pm[/url]":bt4bydsq]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=366229#p366229:bt4bydsq je napisao(la):
becks89 » Sun Jan 10, 2016 7:41 pm[/url]":bt4bydsq] Opet se tu provlači priča o Konektima, malo ko se seća da su ti konekti zvonili posle 3,4 meseca rada baš kao Ikarbus, a gorelo je dosta njih kod nas, a goreli su po Evropi. Opet pričam, Mečka je mit za nas i statusni simbol, ne znači da je mečka kvalitet, Mečka je samo ime i to ime se skupo plaća.
Dobro je da nisi napisao posle 3-4 dana, mnogi od njih ne zvone ni dan danas, posle 10 godina. Zuti Conecto je prvi put iskljucen nakon 6 meseci rata i to ne zbog kvara, vec je teran na pranje jer se neki klosar usr*o u busu (garazni 185 je bio u pitanju). 2 izgorela autobusa svakako ne mogu da se podvedu pod termin ''dosta''. Uostalom goreli su i MANovi i Ikarbusi. Ime se ne odrzava samo od sebe, vec proizvodjac svakom serijom autobusa, kamiona, bilo cega, mora da opravda reputaciju koju ima, a MB to vec denecijama unazad vrlo uspesno radi. Ako se i potrkala koja greska zbog koje su povlacili vozila na doradu, desava se, grese i najbolji. I Toyota, koja je sinonim za kvalitet, je pre par godina povukla dobar broj vozila zbog fabricke greske. Conecto 166 ima na svojim ''ledjima'' 1.5 miliona km cisto na liniji 50, bez vecih kvarova. Voleo bih da vidim da li bi neko sr*nje iz istocnog bloga to isto uradilo. To sto ti mrzis Mercedes nije razlog da pljujes po njemu i ljudima koji su ljubitelji te marke. Uostalom ni ja ne volim nesto preterano MB, ali cu uvek stati u njegovu odbranu, jer su im proizvodi oduvek bili vrhunski. Uostalom, Mercedes je i izmislio automobil... tacnije, tvorci Mercedesa.
Nigde nisam napisao da mrzim Mercedes, tvoj je problem što si tako protumačio, obožavam prvu generaciju turističkih Intouro modela, mogu da potpišem da u tom rangu boljeg nema, ali, ipak MB je ime koje je neopravdano skupo, jer ne nudi apsolutno ništa više od proizvođača prvog ranga, a uvek drži prvo ili drugo mesto po ceni vozila. Uostalom, kako se Manu, Solarisu, Neoplanu dok je radio nije potkrala greška sa motorima? To je ozbiljan propust za proizvođača tog ranga. Na stranu sve to, Konekto za naše uslove daje ono što je potrebno, malo prckalica sa elektronikom i ogromnu izdržljivost i trpeljivost prema aljkavosti i neozbiljnosti onih koji su zaduženi za njegovo održavanje. Zbog toga ih ljudi i vole, ali ta vozila su pregažena, to su prejašili svi stručnjaci iz GSPa i samo po sebi je to dovoljno, bez neodržavanja, za ovo što danas imamo. Generalno ta vozila su i danas pouzdana, ali pouzdana su o odnosu na ono što imamo, a složićete u Kosmaju i nije baš neki izbor.
Ja znam da su bili požari na minimum 7,8 komada, dva su komplet izgorela, a goreli su po Evropi, Australiji... No nebitno, što se tiče istočnog bloka, nisam nikakav fan istih, ali ne mogu se složiti sa tvojom konstatacijom da je Maz 103 loš bus, imaju primerci sa po 2,3 miliona po bivšim SSSR republikama, nešto što je u osnovi Neoplan sa licencom ne može biti loše, bez obzira na sve predrasude o istočnjacima.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=366246#p366246:1u85si7e je napisao(la):
stf » Ned Jan 10, 2016 10:50 pm[/url]":1u85si7e]Ovi što redovno pljuju po Ikarbusu su čisti kompleksaši.

:D :D :D :D :D
Pre bi rekao obrnuto. Ili da ne znaju za bolje.
Becks Inturo je više za međugrad , lokal. A što se tiče siromašnih kupaca Mercedes ima pogone u Turskoj (kao i MAN) i odande nude jeftinije verzije nemačke braće. Što se tiče razlike uglavnomm se svodi na dizajn,manju listu dodatne opreme, jeftinije materijale, radnu snagu i još po nešto.
Druga strana medalje da Solaris recimo ima par nazovi falinki, problem sa zadnjim levim jastukom koji od toplote izduva postaje porozan, crevo od 500 evra u okretnici koje takođe strada od trenja i još par stavki. Solaris je uglavnom orjentisan na DAF motore koji su u prošlosti imali velike probleme a bilo je par problema i u GSP-u sa mešanjem ulja i rashladne tečnosti. Srećom na vreme uočeno i nije bilo težih posledica.
 
Veliki pomak na liniji 26, od 1og januara privatni prevoznici ubacili potpuno nove autobuse (Akia, Cobra, itd...)
Pravo ozvezenje u odnosu na zglobne ikarbuse koji su bili u fazi raspadanja.
 
Neki su se stvarno preporodili sto se tice vozila, ljudi na 20 uzivaju. A drugde je potpuno unazadjen prevoz.
 
Šta je više sa ovim prevozom u zadnja 24 h dva liaza se pokvarila Po4232 u kvaru kod pijace na Konjarniku Po4229 dok se pentrao uz Ustaničku, 3004 se pokvario kod Arene, 1369 pukao jastuk na 601,1292 odšlepan sa 82.Na 50 kasne po par polazaka a na okretnici na Ustanickoj stoje tri privatnika. Znaci krenuli su i Solarisi i Privatnici da se kvare haos u najjavi. Inace ovi zglobovi su spas na 601 popunjeni su skoro uvek,samo se nadam da ce se Zemunci malo uozbiljiti.
 
Ja nešto ne videh to da se popunili zglobovi, svakako prijatnije nego solaći, ali ne vidim ni potrebu za čisto zglobnom linijom, nisu toliko neophodni, dobar deo putnika odvlače 603,604,605, a baš oni koji ciljano idu na Žel. čekaju 601. Ali linija ekstra za rad, u odnosu na ono šta su doživljavali na 78, odakle su skoro sva vozila, ovo je pesma, samo da ih malo utegnu i teraj.

Inače, danas je eksplodirala leva pogonska guma na Ikarbusu IK-218M, konto rekao bih 896, video sam ga na brzinu u prolazu, a guma se razletela na sve strane, što sam ja video čekao je servis na Batajničkom drumu pre stanice Geomašina dobrih 3 sataa, a za posle ne znam do kada je čekao da bude sklonjen...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=366353#p366353:1h5lnh96 je napisao(la):
Najdzel » 11 Jan 2016 06:33 pm[/url]":1h5lnh96]Šta je više sa ovim prevozom u zadnja 24 h dva liaza se pokvarila Po4232 u kvaru kod pijace na Konjarniku Po4229 dok se pentrao uz Ustaničku, 3004 se pokvario kod Arene, 1369 pukao jastuk na 601,1292 odšlepan sa 82.Na 50 kasne po par polazaka a na okretnici na Ustanickoj stoje tri privatnika. Znaci krenuli su i Solarisi i Privatnici da se kvare haos u najjavi. Inace ovi zglobovi su spas na 601 popunjeni su skoro uvek,samo se nadam da ce se Zemunci malo uozbiljiti.
Koji su to lijazi?
 
Pa pazi ovih vikenda koji su bili iskreno prazniji zglobovi e sad dolaskom prvog radnog dana bar po onome sto sam ja video danas, ljudi si sa okretnice na ledinama trcali iz 71 što se skoro nije desavalo. I bili su dobro popunjeni polasci koji su krecali u 10 sati iz Surcina. Jedini haos na 601 su gužve kod granda i na autoputu od 4 16h.
Nisam video čiji su verovatno od unacop-a. I bas ti liazi koje je beck's postavio sliku su bili.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=366374#p366374:664jb3tu je napisao(la):
becks89 » 11 Jan 2016 08:41 pm[/url]":664jb3tu]Autor ja msm da je Miki, to su ti Liazi...
Ovi su iz 2012 koliko mi se čini. Ovde kod mene ima gomila onih starih iz 2008, jesu krševi ali u njima bar radi grejanje. U ovom iz 2012 sam se vozio pre nekoliko dana i grejanje nije radilo.
 
To je Unakop prijatelju, oni gospodare sa Kosavom na 45 i linijama po Altini... Ne zna se ko je gori po odrzavanju od oba pomenuta :p
 
A Dule gresis u 601, zglob je prekopotreban u 90% slucajeva, ujutru je 601 do Sava Centra svaki napunjen do poslednjeg mesta. Posle prema GZS nastavlja 15ak ljudi. Uvece od 20:00 do kraja rada linije Sava Centar izgleda kao Zeleni Venac kada ljudi cekaju autobus. Tosin Bunar takodje, vec kod Kruznog Toka u Vojvodjanskoj autobus pocinje se prazni! Do Ledina ostaje u proseku 60 do 70 ljudi, tek u centru Surcina izadje 80% autobusa... U srecna vremena postojala i linija 601E, koja je bila dopuna istoj i koja je stajala u spicu na sledecim stanicama u oba smera
Surcin centar, Ledine, Surcinska, Gandijeva, IMT, Tosin Bunar, Studenjak, Omladinskih Brigada, Sava Centar i GZS. Mislim da je na obicnom 601 radilo 22 autobusa, a 601E je imao 6 ili 7 autobusa, i tada je bila klanica za ulazak u isti. Ogromna ce se greska napraviti, ako se 601 skrati do Bloka 42, jer je najbrza veza Surcina sa centrom grada...
 
Vrh