Сенке
Higher intermediate
Знам да је Мидибус.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=365209#p365209:377opywe je napisao(la):
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=365681#p365681:25f5c7yp je napisao(la):Дошљак » Uto Jan 05, 2016 11:30 pm[/url]":25f5c7yp]И мени делује као неки азијат, и свакако делује пространије од ИК 107.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=365742#p365742:128uqw9t je napisao(la):Saobraćajna Kamera » Wed Jan 06, 2016 1:31 pm[/url]":128uqw9t]Pročitali ste da su vozači krivi za poslednji udes na Zelenom vencu??
Vozači autobusa krivi za sudar na Zelenom vencu u kom je povređeno 28 ljudi!
Sudar tri autobusa na okretnici na Zelenom vencu, u kojem je pre dve nedelje povređeno čak 28 ljudi, izazvali su vozači "petnaestice" a na vanrednom tehničkom pregledu utrvđeno da je vozilo bilo u potpunosti ispravno, saznaje "Blic".
Kako saznajemo, do sudara je došlo pošto su vozači, u žurbi, pre vremena, menjali smene a bez znanja dispečera i otpravnika na okretnici.
- Vozač je na Zelenom vencu zamenio kolegu sat vremena ranije, a o tome ni jedan ni drugi nisu obavestili dispečera i otpravnika što su bili dužni da učine. Takođe, trebalo je da izvrše smenu na okretnici u Zemunu, a ne na Zelenom vencu. Verovatno da ga ne bi nadležni videli vozač je ubrzao ili nije obratio pažnju da bezbedno startuje vozilo - kaže izvor "Blica".
Uz pomoć video nadzora utvrđeno je, kako saznajemo, i da vozač iz prve smene nije aktivirao ručnu kočnicu.
- Pošto je autobus ostavio na nizbrdici pretpostavlja se da je vozilo i zbog toga dobilo nekontrolisanu brzinu - priča naš sagovornik.
Kako bi se otkrio tačan uzrok nesreće autobus marke "MAN" poslat je i na ekspertizu kod proizvođača, a vanredni tehnički pregled trajao je čak tri dana.
- Utvrđeno je da nikada na autobusu nije dolazilo do turaže odnosno nekontrolisanog broja obrtaja na motoru i da je u trenutku sudara bilo u potpunosti ispravno. Reč je o novom autobusu starom svega dve godine - priča naš izvor.
Jedan od vozača odmah nakon nesreće je uzeo bolovanje i protiv njega je pokrenut disciplinski postupak. Zanimljivo da je drugi vozač (vozač iz prve smene) radio bez ikakvih posledica.
- Od njega je pisana izjava o incidentu zatražena tek osam dana nakon sudara što je potpuno nelogično pošto se odmah znalo da je prekršio radnu disciplinu pošto je radio sat vremena manje nego što je trebalo - kaže naš sagovornik.
Podsećanja radi, sudar se dogodio 22. decembra kada je vozač izgubio kontrolu nad vozilom na liniji 15 na Zelenom vencu i prvo naleteo na pešaka, a zatim na još dva autobusa na linijama 72 i 75. Pešaku J.I. (57) polomljena je butna kost i on je zadržan u Urgentnom centru kao i putnica S.Z.L. (60) dok je ostalih 26 povređenih pušteno na kućno lečenje.
Turaža samo na starim "Ikarbusima"
- Do turaže je dolazilo uglavnom na “Ikarbusovim” autobusima koji su stari po 10 ili 12 godina, ali nikada nije na novim vozilima - kaže naš sagovornik.
Podrškabecks89":1lvrcl83 je napisao(la):Gospodo iz GSPa, čekaće vas puno pitanja po povratku sa odmora, a potrudiću se da vam što vrelije leto bude. Prešli ste meru ukusa i prešli ste svaku granicu.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=365758#p365758:1pbso13b je napisao(la):
Da na raskrsnici 22 oktobra i Nikolaja Ostrovskog[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=365624#p365624:ec1wm3i8 je napisao(la):becks89 » Tue Jan 05, 2016 4:38 pm[/url]":ec1wm3i8]Pretpostavljam u NIkolaja Ostrovskog?