Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 272 95,1%
  • BMC

    Glasovi: 14 4,9%

  • Ukupno glasača
    286
[YouTube]http://www.youtube.com/watch?v=OSgMOL3n1rM[/YouTube]
Pantografe care :D
Ovo je prava slika ljudi koji bi da zive u "kupujmo domace" bajkama :p
 
Jel ovo tamo gde nije pre moglo , a sada se magično stvorili uslovi? :)
 
Da, i dalje ne moze, al' eto. Reko' ja vec, zauzima 2/3 puta, tj. prelazi u drugu traku. A jos ovde ima dosta parkiranih automobila zbog DZ. Inace je juce/prekjuce bila skracena do centra Lestana, odnosno okretnice 306 zato sto je Ravan bila iskopana, odnosno jedna traka. To su ti uslovi koji su magicno ispunjeni.
 
M&M преузео први ИК112М :vops:
profamanikarbus1.jpg

profamanikarbus2.jpg

profamanikarbus3.jpg

profamanikarbus4.jpg

profamanikarbus5.jpg

аутобуси.нет
 
Kvalitet uopste ne gledate, pa koji majmun je smislio pozadi da prilikom izlaska moras preskociti 10 ljudi... Stvarno ne znam da li je Ikarbus toliko nesposoban, da na namestenom tenderu ne mogu da naprave kvalitetan autobus? Zivo me intresuje, da li je toliko vredno kupovati im socijalni mir? Sve to nas kosta, a njih boli ona stvar! U najjavi prvi kvar kod ovih cuda bice kao na M seriji u Zemunu, znaci vrata i ostalo, onda uzbrdo ce kuvati jer ce 100% zaboraviti da im ugrade dodatne resetke za hladjenje (kao na prethodnoj M seriji)...
 
Kakvo preskakanje covece?
I znas li ti uopste sta je kvalitet?
Jer najbolji, a mozda i jedini sud kvaliteta je VREME.
A ti vec sad znas dal je kvalitetan ili ne.

Daj malo strpljenja pokazi, verovatno ces uskoro zaista imati dovoljno 'materijala' za kritikovanje ovih buseva.
No ovakav nastup je cisto pljuvanje, a ne objektivna kritika.
 
Jedino što me trenutno zanima je zašto su uradili zadnji kraj nakrivljen , zar nije moglo to da se napravi da bude ravno?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=366170#p366170:l4pt9umr je napisao(la):
laki72 » Sun Jan 10, 2016 12:26 pm[/url]":l4pt9umr]Kakvo preskakanje covece?
I znas li ti uopste sta je kvalitet?
Jer najbolji, a mozda i jedini sud kvaliteta je VREME.
A ti vec sad znas dal je kvalitetan ili ne.

Daj malo strpljenja pokazi, verovatno ces uskoro zaista imati dovoljno 'materijala' za kritikovanje ovih buseva.
No ovakav nastup je cisto pljuvanje, a ne objektivna kritika.
Pa pogledaj stepenike pozadi? Znaci da bi izasao moraces da preskaces preko ljudi? Da je "kvalitetan" kao M serija to ce se videti, kada autobusi budu "nabijali" kilometrazu od M M Transa do Ikarbusa... I opet jovo nanovo sa Ikarbusom... Obradujes se novim autobusima, a onda ti "radost" padne u vodu, kada vidis da autobus ne vredi ni 5 dinara... Ovakav bi vise pasovao na neopterecenim linijama u Beogradu tipa 702, 606 i da ne nabrajam... Ovo cudo ako dodje na 50, mislim da nece preziveti 10 dana, jer tamo svaki autobus nakon rada izgleda kao posle stogodisnjeg rata... Konekto je sinonim za kvalitet, isto vazi i za SL283 i SG313!
 
ne bi da trazim dlaku u jajetu, dobro je da ikarbus bilo sta proizvodi i prodaje, pogotovu privatnim kompanijama. Ali ne mogu se otmem utisku da se daleko klalitetnije pokazao IK112N sa vertikalnim motorom, potpuno niskopodan, osim sto su sedista pozadi podignuta na 'platformu'. Pritom je sasija kompletno ikarbusova.
IK112Title-011152x400.jpg

V18-1-IK112N-Enterijer.jpg
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=366172#p366172:1nbflpnu je napisao(la):
solecar » 10 Jan 2016 01:00 pm[/url]":1nbflpnu]Jedino što me trenutno zanima je zašto su uradili zadnji kraj nakrivljen , zar nije moglo to da se napravi da bude ravno?
Kako mislis da bude ravno? Mora da bude pod uglom zbog uspona kako ne bi kacio put.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=366176#p366176:35b3g60g je napisao(la):
marrecar » January 10th, 2016, 2:16 pm[/url]":35b3g60g]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=366172#p366172:35b3g60g je napisao(la):
solecar » 10 Jan 2016 01:00 pm[/url]":35b3g60g]Jedino što me trenutno zanima je zašto su uradili zadnji kraj nakrivljen , zar nije moglo to da se napravi da bude ravno?
Kako mislis da bude ravno? Mora da bude pod uglom zbog uspona kako ne bi kacio put.
Možda nisam bio dovoljno jasan. Mislio sam na unutrašnji deo kod trećih vrata , čim se popneš na onih nekoliko stepenika , imaš deo sa četri sedišta. Zar taj deo nije mogao da se napravi da bude uzdignut , a da pri tom bude ravan , da ne sediš pod uglom?
 
Ako sam te dobro razumeo, misliš na ovaj pad koji se vidi na poslednjoj fotografiji.
Mislim da nije moguće, zbog položaja motora...
 
Ono što mi strašno bode oči ovako izgleda u stvarnosti.
profamanikarbus1.jpg


Ovako ja vidim da bi trebalo, bar meni estetski lepše deluje...
 
Moram da dodam Gašaparu ili Bolovima koju nema tamo socijalnog mira brate tamo radi 350 ljudi to možeš otpustiti kad hoces , jel propo IPM ZMAJ 7000 radnika i nikom nista Imt propo isto toliko radnika bilo i nikom nista Imr propo i nikom nista ,pravila više nema kom tajkunu odgovara neko zemljiste on zatvara fabriku preko noci i ćaoo i sutra nice RODA IDEJA DIS i sve ostale gluposti ...
Dužno poštovanje prema tebi ali nemaš argumenata za ovo sto pises , da ikarbus nije savrsen bus nije fali mu dosta toga ali u tu fabriku treba da se ulozi evo sada kako rade kupilo se tu malo novog alata i vidi se da se radi ali treba jos mnogo ...
Ik112M je ispao jako lep autobus i dosta je kvalitetnije urađen nego Ik218M sa mnogo više pažnje ali opet bi to moglo bolje ali treba da se ulozi novac u proizvodnju i sada kada se puste u saobraćaj videcemo i po ovoj kaldrmi od puta . Da ste videli IK112LE za hidroelektrane đerdap bus urađen bez greske ništa ne lupa nigde ne curi unutra ugrađena muzika, sedišta debelo tapacirana ..
Ikarbus je 2014 godine proizveo samo 3 busa to je ništa dugovi su veliki sada su se trgli malo ali nije da branim ikarbus ali ljudi treba tamo uloziti u tu proizvodnju treba kupiti opremu pa sta vi mislite da bi Soalris bio onakav da nisu ulagali u njega pa solaris do pre 10 15 godina bila jedna obicna radionica ali su ulozili ljudi pare u opremu i evo gde su sada ..
Nema drzave bez industrije najlakse je katanc i otvori Mega market. Kod nas dosta drzavni firmi je povezano i sa privatnim sektorom i kad jedno zatvoris i drugo ide u propast sve je to usko povezano .Moram da pitam gaspara i kada sve zatvorimo sve domaće i ne bude bilo gde da se radi kako ja da zivim ? od cega da idem u Mega market sa čim da kupujem ?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=366167#p366167:uwtw7bhu je napisao(la):
Gaspar18 » Ned Jan 10, 2016 11:59 am[/url]":uwtw7bhu]pa koji majmun je smislio pozadi da prilikom izlaska moras preskociti 10 ljudi...
Isti onaj koji je definisao kvalitet sa SL283 i SG313 ;)
Slika sa identicnim resenjem u Man LC:
MAN_Lion's_City_GXL_inside_end.jpg

Jednako nepraktican stepenik ima i Conecto, sto ne stvara problem sa izlazenjem nego sa stajanjem u guzvi.
Pretpostavljam da ce voziti na 58, ali nemam nista protiv ako ga stave na 50 :D
 
Nisam siguran koliko sam dobro razumeo Turski, ali ovo bi trebalo da je sa isporuke autobusa za Srbiju :D
l960Vp.jpg


A ono što me je iznenadilo, pogledajte kontrolnu tablu na ovim vozilima :D
23448449599_e406900050_c.jpg


Pa onda vrhunac naše domaće industrije :x
IMG_7262.JPG


Neki su pljuvali Irance i kako je smešno da kupujemo od njih autobuse, čak i Iran je godinama ispred nas, nažalost...
 
@liponiiiii
Ne mozes da poredi drzavno ulaganje u Solaris sa Ikarbusom. Solaris kada radi, onda se to radi kako treba, sa sto manje greski, bez ikakvih presmesnih izjava direktora, niti bilo kakvog namestanja tendera. Ikarbus ne zasluzuje ulaganje, tj. dojenje od strane Beograda. Ovde nista drugo nije osim politickog i patriotskog proseravanja. Sta reci kada onaj debil Jovicic bi radije pokvarene Ikarbusa (pa i jos sam priznaje da ne valjaju) od 300 (izgleda da 100 nevidljivih putuje po Beogradu) Solarisa. Jer tu je ta parola "kupujmo domace", a to sto domace nije ni za brisanje dupeta, to nema nikakve veze. Ikarbus je daleko od ozbiljne firme i ozbiljnog igraca. Nema uopste razloga da se nastavi ulaganje ako uprava i samo ophodjenje firme prema radu nije kako treba. Kada se oni promene, onda se moze videti kao ozbiljna firma. Ja sada i dalje vidim Ikarbus kao nekog trecerazrednog proizvodjaca autobusa koji moze da izvozi samo po lokalu, i to na namestenim tenderima, a nikada nece uspeti na inostranom trzistu bez pomoci drzave.
Samo da kazem, ovde potpuno odvajam Ikarbus kao proizvod i kao firmu. Ja sam promenio misljenje o LE, mislim da su to dobri autobusi, ali gledajuci celu sliku i celu situaciju, svo ono politicko nametanje i reklamiranje, uopste mi nije drago sto su oni kupljeni. Pravljeni i kupljeni za prigradske linije, eno ih vozikaju se po centru grada i po Novom Beogradu.
 
Unutrasnjost im je ista kao kod Kobri! Ali Dule, kako se "usudjujes" da kazes tako nesto za renominiranog proizvodjaca Ikarsljamova, kako te "nije sramota"...? N serija polako ali sigurno odlazi u rashod po pogonima GSPa, a to je bruka, koja je trebala davno da Ikarsljamu stavi katanac na fabriku, ali ne, oni se povrh svega "bune", i daju za pravo, da ne placaju penale ATP Pancevo i kasnjenje isporuke... Patrice, vidim da editujes postove, ali nemoj me ubedjivati da je Ikarbus 2015 ili 2016.godiste "bolji" od prosecnog Nemackog Mana ili Mercedesa koji je recimo 2010to godiste? Nakon pozara 386 jasno se videlo koliko je ta "serija kvalitetna", evo sad i problem sa 1379 na Zelenom Vencu... Neverovatno je koliko se Ikarbusima desavaju ti problemi... Seti se samo cuvenog IK103 sa cetvoro vrata cuveni KEC, koliko je imao sudara, i nemoj mi pricati da je odrzavanje krivo za to? Ova djubreta od prosle godine su jos gori krs od prethodnih serija... Pa kako je moguce da vozilo prokuva na putu prema Skupstini? Nemoj mi se izvlaciti tim tvrdnjama da su trazili iz Skupstine da dodju na promociju... Ne moze Beograd da bude poligon za promociju Ikarbusa, ne moze i tacka... Uostalom delujes mi kao onaj nesrecni SNSovac sto prica po Skupstinu da je bolje kupiti pokvareni Ikarbus, nego kvalitetnog stranog proizvodjaca?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=366220#p366220:2is8q6kj je napisao(la):
marrecar » Sun Jan 10, 2016 7:28 pm[/url]":2is8q6kj]@liponiiiii
Ne mozes da poredi drzavno ulaganje u Solaris sa Ikarbusom. Solaris kada radi, onda se to radi kako treba, sa sto manje greski, bez ikakvih presmesnih izjava direktora, niti bilo kakvog namestanja tendera. Ikarbus ne zasluzuje ulaganje, tj. dojenje od strane Beograda. Ovde nista drugo nije osim politickog i patriotskog proseravanja. Sta reci kada onaj debil Jovicic bi radije pokvarene Ikarbusa (pa i jos sam priznaje da ne valjaju) od 300 (izgleda da 100 nevidljivih putuje po Beogradu) Solarisa. Jer tu je ta parola "kupujmo domace", a to sto domace nije ni za brisanje dupeta, to nema nikakve veze. Ikarbus je daleko od ozbiljne firme i ozbiljnog igraca. Nema uopste razloga da se nastavi ulaganje ako uprava i samo ophodjenje firme prema radu nije kako treba. Kada se oni promene, onda se moze videti kao ozbiljna firma. Ja sada i dalje vidim Ikarbus kao nekog trecerazrednog proizvodjaca autobusa koji moze da izvozi samo po lokalu, i to na namestenim tenderima, a nikada nece uspeti na inostranom trzistu bez pomoci drzave.
Samo da kazem, ovde potpuno odvajam Ikarbus kao proizvod i kao firmu. Ja sam promenio misljenje o LE, mislim da su to dobri autobusi, ali gledajuci celu sliku i celu situaciju, svo ono politicko nametanje i reklamiranje, uopste mi nije drago sto su oni kupljeni. Pravljeni i kupljeni za prigradske linije, eno ih vozikaju se po centru grada i po Novom Beogradu.

Iza Solarisa stoji Evropska banka za obnovu i razvoj ovo je jako bitan igrac u njihovom razvoju od 2008 pa na vamo ...

Slazem se sa tobom apsolutno
Iz ikarbusa treba iskljuciti politiku , promeniti celo rukovodstvo ...
Ako bi se mogao naći neki dobar partener ali niko nece silne dugove i radnike koje sede treba uraditi sve dubinski i očistiti . Bulo bi dobro uposliti mlad kadar da momci mladi rade a ovi sa sedim glavama nek rade i uce malde ako hoce ako nece otpremnina u ruke i ćaoo ...
A drzava bi mogla dati kredit samo za opremu .
I lepo pustiti Ikarbus niz vodu ako se izbore za trziste onda nek rade ako ne nek potonu...
Ovo sto pricaju politicari to su gluposti i sramota ...

Ikarbus trenutno u ovakvom stanju nije na nivou ozbiljnog proizvođača to svi znaju i oni tamo oni su sad na novou jednog Maksi servisa iz Sopota e tako je rekao tamo jedan majstor ...

A ova parola kupujmo domaće aj lepo zvuci ali to se meni ne sviđa to bi vam najbolje opisao komsija moj koji je kupio Fiat 500L eno covek ga prodaje a 5000 presao vise bio u servisu nego kod njega (4 puta mu menjali homokineticki menjali kvacilo jednom bog te pita sta mu nisu menjali )... Moji kad su prosle godine kupovali kola mogli smo uzeti 500L za neki 8000 hiljada i to baš bogatog opremom . Ali mi smo uzeli Škodu i nismo se pokajali ...
 
Vrh