Pa pogledaj stepenike pozadi? Znaci da bi izasao moraces da preskaces preko ljudi? Da je "kvalitetan" kao M serija to ce se videti, kada autobusi budu "nabijali" kilometrazu od M M Transa do Ikarbusa... I opet jovo nanovo sa Ikarbusom... Obradujes se novim autobusima, a onda ti "radost" padne u vodu, kada vidis da autobus ne vredi ni 5 dinara... Ovakav bi vise pasovao na neopterecenim linijama u Beogradu tipa 702, 606 i da ne nabrajam... Ovo cudo ako dodje na 50, mislim da nece preziveti 10 dana, jer tamo svaki autobus nakon rada izgleda kao posle stogodisnjeg rata... Konekto je sinonim za kvalitet, isto vazi i za SL283 i SG313![url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=366170#p366170:l4pt9umr je napisao(la):laki72 » Sun Jan 10, 2016 12:26 pm[/url]":l4pt9umr]Kakvo preskakanje covece?
I znas li ti uopste sta je kvalitet?
Jer najbolji, a mozda i jedini sud kvaliteta je VREME.
A ti vec sad znas dal je kvalitetan ili ne.
Daj malo strpljenja pokazi, verovatno ces uskoro zaista imati dovoljno 'materijala' za kritikovanje ovih buseva.
No ovakav nastup je cisto pljuvanje, a ne objektivna kritika.
Kako mislis da bude ravno? Mora da bude pod uglom zbog uspona kako ne bi kacio put.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=366172#p366172:1nbflpnu je napisao(la):solecar » 10 Jan 2016 01:00 pm[/url]":1nbflpnu]Jedino što me trenutno zanima je zašto su uradili zadnji kraj nakrivljen , zar nije moglo to da se napravi da bude ravno?
Možda nisam bio dovoljno jasan. Mislio sam na unutrašnji deo kod trećih vrata , čim se popneš na onih nekoliko stepenika , imaš deo sa četri sedišta. Zar taj deo nije mogao da se napravi da bude uzdignut , a da pri tom bude ravan , da ne sediš pod uglom?[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=366176#p366176:35b3g60g je napisao(la):marrecar » January 10th, 2016, 2:16 pm[/url]":35b3g60g]Kako mislis da bude ravno? Mora da bude pod uglom zbog uspona kako ne bi kacio put.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=366172#p366172:35b3g60g je napisao(la):solecar » 10 Jan 2016 01:00 pm[/url]":35b3g60g]Jedino što me trenutno zanima je zašto su uradili zadnji kraj nakrivljen , zar nije moglo to da se napravi da bude ravno?
Isti onaj koji je definisao kvalitet sa SL283 i SG313[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=366167#p366167:uwtw7bhu je napisao(la):Gaspar18 » Ned Jan 10, 2016 11:59 am[/url]":uwtw7bhu]pa koji majmun je smislio pozadi da prilikom izlaska moras preskociti 10 ljudi...
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=366220#p366220:2is8q6kj je napisao(la):marrecar » Sun Jan 10, 2016 7:28 pm[/url]":2is8q6kj]@liponiiiii
Ne mozes da poredi drzavno ulaganje u Solaris sa Ikarbusom. Solaris kada radi, onda se to radi kako treba, sa sto manje greski, bez ikakvih presmesnih izjava direktora, niti bilo kakvog namestanja tendera. Ikarbus ne zasluzuje ulaganje, tj. dojenje od strane Beograda. Ovde nista drugo nije osim politickog i patriotskog proseravanja. Sta reci kada onaj debil Jovicic bi radije pokvarene Ikarbusa (pa i jos sam priznaje da ne valjaju) od 300 (izgleda da 100 nevidljivih putuje po Beogradu) Solarisa. Jer tu je ta parola "kupujmo domace", a to sto domace nije ni za brisanje dupeta, to nema nikakve veze. Ikarbus je daleko od ozbiljne firme i ozbiljnog igraca. Nema uopste razloga da se nastavi ulaganje ako uprava i samo ophodjenje firme prema radu nije kako treba. Kada se oni promene, onda se moze videti kao ozbiljna firma. Ja sada i dalje vidim Ikarbus kao nekog trecerazrednog proizvodjaca autobusa koji moze da izvozi samo po lokalu, i to na namestenim tenderima, a nikada nece uspeti na inostranom trzistu bez pomoci drzave.
Samo da kazem, ovde potpuno odvajam Ikarbus kao proizvod i kao firmu. Ja sam promenio misljenje o LE, mislim da su to dobri autobusi, ali gledajuci celu sliku i celu situaciju, svo ono politicko nametanje i reklamiranje, uopste mi nije drago sto su oni kupljeni. Pravljeni i kupljeni za prigradske linije, eno ih vozikaju se po centru grada i po Novom Beogradu.