Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 295 95,2%
  • BMC

    Glasovi: 15 4,8%

  • Ukupno glasača
    310
Koji je u stvari uzrok ostajanja bez kocnica?
Jer, samohodna sasija je opremljena kocnicama, te se za to najverovatnije treba insistirati kao krivica proizvodjaca sasije, a ne karoseriste sto Ikarbus u ovom slucaju jeste!
 
Лаки, мислим да си сад увредио гаспара, односно блокове, односно драгана и остале који пљују Икарбус.
 
Са купујмо домаће бајкама, далеко сигурно нећемо догурати! Јер ће се исте грешке понављати у производњи, аутобуси кварити на путу до гараже због глупости које Икарбус сам себи допушта. Ја не могу да верујем, поред Н, М и ЛЕ серије икаршљамова, постоје људи који ову фабрику бране? Куповати социјални мир Икарбусу, у оваквој ситуацији није потребно, јер ту поред радника, мораш нахранити директоре и остале СНС промотере Икарбуса! Да упростим, ако фабрика склапа шкарт у фенси паковању, а опет понављам, све то нас пореске обвезнике у овој држави кошта и то превише, зашто је бранити? Зашто јој не ставити катанац? Дај бар пет добрих разлога, да се на Икарбус не стави катанац, а да није у купујмо домаће фазону
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=363874#p363874:3rhj2v0h je napisao(la):
Gaspar18 » 23 Dec 2015 15:06[/url]":3rhj2v0h]Са купујмо домаће бајкама, далеко сигурно нећемо догурати! Јер ће се исте грешке понављати у производњи, аутобуси кварити на путу до гараже због глупости које Икарбус сам себи допушта. Ја не могу да верујем, поред Н, М и ЛЕ серије икаршљамова, постоје људи који ову фабрику бране? Куповати социјални мир Икарбусу, у оваквој ситуацији није потребно, јер ту поред радника, мораш нахранити директоре и остале СНС промотере Икарбуса! Да упростим, ако фабрика склапа шкарт у фенси паковању, а опет понављам, све то нас пореске обвезнике у овој држави кошта и то превише, зашто је бранити? Зашто јој не ставити катанац? Дај бар пет добрих разлога, да се на Икарбус не стави катанац, а да није у купујмо домаће фазону

Стављање катанца је већ претеривање. Једноставно не куповати ништа од њих док не схвате да не смеју да праве говна на точковима
 
Gaspar18
A ti si poreski obveznik?! :D

Ucinilo mo se po razmisljanju da si srednjoskolac. ;)

Salim se malo, ne zameri, ali "kupujmo domace" nije nikakva parola, vec zdrav nacin razmisljanja.

Katanac ta fabrika treba da stavi da u nju ne ulaze razni Djilasi, Vucici i slicni jer su je oni za 10 godina doveli u ovakvo stanje.
Ono sto nije uspeo ni "samoupravni socijalizam" (koji neko nicim izazvan spomenu na ovoj temi), Sto nisu uspeli ni ratovi i medjunarodne ekonomske sankcije tokom 90-tih, uspelo je politicarima naseg doba.
 
Лаки, Икарбусу нема спаса, свиђало се некима или не! Опет ти понављам, ти би трпео пропусте од Икарбуса, за квар аутобуса на путу од фабрике до гараже? Трпео би да појединим нису уграђена црева и остале глупости, што се Ђиласа и дружине, ту се донекле могу сложити, али то је већ ОТ, не треба град да помаже и купује социјални мир Икарбусу... Ако не знаш да склопиш квалитетан и јефтин аутобус, а да при томе пробијаш рокове, и да не сносиш последице и пенале због кашњења испоруке, која се порука шаље? Или приватизација, или катанац, када је на ИМТ стављен катанац, може и на Икаршљам !
 
Uvek je sa Ikarusom bilo problema i uvek neki eksperimenti. Naravno neuspešni, ali se uporno guraju.
Rešenje je naći nekog karoseristu sa zapada kao partnera koji će uvesti nove tehnologije kao i disciplinu. MAN I Mercedes imaju svoje jeftine pogone u Turskoj tako da sigurno neće naći ovde interes.
Što se tiče ostajanja bez kočnica to nije baš tako lako. U velikom broju slučaja je vožnja autobusa bez ispravnih kočnica.
Vožnja neispravnog vozila zarad brojnog stanja , preseka je takođe veliki problem ali opet se svodi na vozača i njegovo viđenje odgovornosti. Svi oni čine usluge zbog polaska i zbog raznih dodatnih obaveza, poslova (zemljoradnja uglavnom u Zemunskom pogonu) .
 
Arriva nije kupila, vec iznajmila Mazove, 5 komada...
Sto se tice ostajanja bez kocnica, problem kod ovih cuda, je u elektronskim ventilima, ako sam ja dobro izanalizirao, elektronski su ventili, koji imaju problema sa kasnjenjem signala, pa ti stiskas kocnicu, a ono ne reaguje.
Ovo je super proslo, kako je moglo, sta bi bilo da nije bilo autobusa ispred, ko bi ga zaustavio dole, jos je dole na uglu skola, ne smem ni zamisliti posledice. Moram da istaknem da zahvaljujuci prisebnosti vozaca, posledice nisu velike, izmotao je da ne zgazi coveka, i 'nanisanio' prethodno ga usporavajuci uz ivicnjak.

Pocela ugradnja kamera kod vozaca i u salonu i u starijim vozilima, sva vozila ce ih dobiti do kraja godine.
 
Žika":1213hqza je napisao(la):
Što se tiče ostajanja bez kočnica to nije baš tako lako. U velikom broju slučaja je vožnja autobusa bez ispravnih kočnica.
Vožnja neispravnog vozila zarad brojnog stanja , preseka je takođe veliki problem ali opet se svodi na vozača i njegovo viđenje odgovornosti. Svi oni čine usluge zbog polaska i zbog raznih dodatnih obaveza, poslova (zemljoradnja uglavnom u Zemunskom pogonu) .

Neverovatno je ovo, tim pre što ova vozila nisu i ne mogu da budu izuzeta od vanrednih tehničkih pregleda po nalogu saobraćajne policije.

Ovo je problem odgovornosti, a odgovornost u GSP je problem "političke volje" - nikako odgovornost vozača.

Pravilnici o tehničkoj ispravnosti su jasni i nijedan radnik na tehničkom pregledu ne bi smeo da bude odgovoran ukoliko takvo vozilo ne pusti u saobraćaj.

Potrebno je samo malo insistirati na poštovanju procedura i zakona, u krajnjoj liniji, i za relativno kratko vreme bi samo ispravna vozila bila na ulici.

Koliko - toliko: za potreban broj ispravnih vozila je odgovoran neko drugi.




TT
 
Jel ti neverovatno, ako ti kažem da je vandredni odložen do daljeg?
A tehnički, bolje da ćutim šta tamo rade...
Za sve je kriv neko drugi i sve ovo ne bi bilo, da neko hoće...
 
Odlozeno dok ga ne previku preko kanala i ne oprave klasika
 
Evo jedan profesionalni vozač koji "ne treba " da se prijavi, koji je samo umoran što nema nikad pauze..

Sve je krenulo kod sava centra linija 18 (gb. 3078 solaris) oko 20:15
- Kreće sa stanice, i nervnozno skreće ka desnoj ivici i pretiče desnu kolonu kako bi se ubacio na početak reda
- Uzima telefon u ruku i dopisuje se sa nekim na facebooku, jer je bio zastoj
- Dok se on dopisivao nije pratio situaciju ispred pa je auto ispred krenuo. U medjuvremenu dok je on krenuo napravila se rupa izmedju gde je jedan vozač golfa sasvim polako prešao u tu rupu (razmak izmedju busa i automobila ispred oko 50-100 metara)
- Zatim je on krenuo da mu amblenduje, da mu se uvaljuje u branik, i amblendovao mu je barem 10 puta.
- Zatim se iznervirao na sredini gazele kako u desnoj traci svi sporo voze, pa je dao pun gas u srednju traku gde je sa 60 km/h vozio preko cele gazele srednjom trakom do stanice na mostaru.
- Zatim je na stanicu stao iza kolege na 17ici isto solaris. U tom momentu solaris ispred sa ugasio, i ovaj počinje da psuje kolegu, da mu amblenduje, svira itd... Posle par sekundi solaris ispred se upalio i krenuo, ali je ovaj i dalje iznerviran što je iza njega.
- Zatim na sledećoj stanici je 17 stao na stanicu a ovaj iz 18 umesto iza njega stao na sred ulice zakrčavajući prolaz svima iza..
- Zatim je gledajući konstantno u svoj telefon upao u ogromno ulegnuće koje ima kod same nisove pumpe.
- Zatim je poslao nekome voicemail na facebooku sa sledećom porukom "Mrš u pičku materinu, ne javljaj mi se vise, mrš u pičku"
- Zatim je pri uključenju u Bulevar oslobodjenja psovao vozača ispred, kako ne ume da da gas, kako je mnogo spor. I onda on daje naglo skretanje u levo i odlazi u levu traku pred kružni tok. Uskoro sam izašao ali zaista verujem da je nastavio sa svojim divljanjem i ludačkom vožnjom.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=363849#p363849:la0t8mjh je napisao(la):
laki72 » 23 Dec 2015 11:58 am[/url]":la0t8mjh]
Dakle, po ceni vecoj dva puta vecoj od cene zglobnog solarisa, kupujemo kineski autobus, koji koristi 'novu' tehnologiju kondenzatora...
Ta tehnologija zaista jeste nova, ali je samim tim i ne proverena, a mi smo ocito dovoljno bogati da eksperimentisemo.
Kupujemo 10 komada.
"Odlican posao", delove cemo cekati mesecima (setite se popravke CAF-a 01).

Bravo, bravo... (sarkazam)

To je cena samo autobusa ali ti autobusi ne mogu bez punjaca montiranog na svakih par stanica a to ne pominju.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=364204#p364204:1fju5wf8 je napisao(la):
krivakapa » 25 Дец 2015 01:01 pm[/url]":1fju5wf8]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=363849#p363849:1fju5wf8 je napisao(la):
laki72 » 23 Dec 2015 11:58 am[/url]":1fju5wf8]
Dakle, po ceni vecoj dva puta vecoj od cene zglobnog solarisa, kupujemo kineski autobus, koji koristi 'novu' tehnologiju kondenzatora...
Ta tehnologija zaista jeste nova, ali je samim tim i ne proverena, a mi smo ocito dovoljno bogati da eksperimentisemo.
Kupujemo 10 komada.
"Odlican posao", delove cemo cekati mesecima (setite se popravke CAF-a 01).

Bravo, bravo... (sarkazam)

To je cena samo autobusa ali ti autobusi ne mogu bez punjaca montiranog na svakih par stanica a to ne pominju.


Пуњач на сваких пар станица? Значи да ће моћи да раде само на предефинисаним линијама...у чему је предност онда оваквог система у односу на троле?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=364206#p364206:1rjbz2ja je napisao(la):
milanobelgrade » 25 Dec 2015 01:11 pm[/url]":1rjbz2ja]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=364204#p364204:1rjbz2ja je napisao(la):
krivakapa » 25 Дец 2015 01:01 pm[/url]":1rjbz2ja]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=363849#p363849:1rjbz2ja je napisao(la):
laki72 » 23 Dec 2015 11:58 am[/url]":1rjbz2ja]
Dakle, po ceni vecoj dva puta vecoj od cene zglobnog solarisa, kupujemo kineski autobus, koji koristi 'novu' tehnologiju kondenzatora...
Ta tehnologija zaista jeste nova, ali je samim tim i ne proverena, a mi smo ocito dovoljno bogati da eksperimentisemo.
Kupujemo 10 komada.
"Odlican posao", delove cemo cekati mesecima (setite se popravke CAF-a 01).

Bravo, bravo... (sarkazam)

To je cena samo autobusa ali ti autobusi ne mogu bez punjaca montiranog na svakih par stanica a to ne pominju.


Пуњач на сваких пар станица? Значи да ће моћи да раде само на предефинисаним линијама...у чему је предност онда оваквог система у односу на троле?

Nema potrebe za naponskom mrezom, problem je sto takav sistem zahteva odlicno planiranje pa je to jedan od razlog sto su u Kini jos uvek na probi iako su ekonomski povoljniji od autobusa sa baterijom (zbog znatno duzeg trajanja kondezatora).
 
Pa u ten dokumentaciji su predvidjeli punjace na svakoj okretnici i u garazi vidjecemo kako ce to ispasti ja bih to stavio na liniju 24 a ne liniju koja parira liniji tramvaja 7
 
Linija 24 je bila u planu da bude ECO linija , i mislim da bi to bilo najbolje rešenje. A najmanji je problem da se postave punjači na okretnicama , a linija je dovboljno dugačka da baterije mogu da izdrže bez problema
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=364239#p364239:10pttlg0 je napisao(la):
solecar » 25 Dec 2015 04:11 pm[/url]":10pttlg0]Linija 24 je bila u planu da bude ECO linija , i mislim da bi to bilo najbolje rešenje. A najmanji je problem da se postave punjači na okretnicama , a linija je dovboljno dugačka da baterije mogu da izdrže bez problema

Sta kada iz nekog razloga dodje do zastoja i guzvi?

Sta je sa grejanjem u hladnim zimskim mesecima?

Kondenzatori su u zadnjih 20 godina znacajno uznapredovali, to je cinjenica.
Ali ovakvi `megakondenzatori` su jos uvek nova tehnologija. kako ce sve to izgledati u praksi, ostaje da se vidi, ali nisam preterano srecan sto smo se mi (ovako siromasni) upustili u eksperiment.
 
U Sofiji je jedan na testiranju:
http://www.chariot-electricbus.com/2014 ... ers-today/

evo i malo o autobusu:
http://www.chariot-electricbus.com/prod ... iot-e-bus/

A ovde se navodi da je Higer u pitanju:
http://transphoto.ru/articles/4691/

Moze da predje 20km (nisu naveli u kojim uslovima).

Na netu ima dosta vise o drugoj kineskoj firmi SInautec, koja proizvodi teske masine koje koriste kondezatore:
https://www.youtube.com/watch?v=GYHdTZknqUA

Njihovi busevi prelaze manje i oni se koriste u Sangaju vec duze vreme. Punjenje se vrsi na stajalistima:
https://www.youtube.com/watch?v=O4zbDete4OY

http://www.sinautecus.com/products.asp

Inace u slucaju nekih problema njihovi busevi imaju bateriju pored kondezatora. Za nas bi mozda bio najidealnije nesto izmedju, da ima veci kapacitet kondezatora (manji broj punjaca) ali opet da je tu i baterija za svaki slucaj.
 
Vrh