Ali zato Vučićevi inženjeri sa privatnih fakulteta i Saobraćajnog fakulteta , nemaju pojma o mreži linija gradskog prevoza. Em što su napravili gomilu nekih nebuloznih izmena linija , em što su neke linije dodatno upropastili dodelivanjem privatnicima.tragac":1hfv63lz je napisao(la):Ispade da Vučićevi inženjeri sa privatnih fakulteta bolje znaju o potrebama putnikove zadnjice za trenjem pod naletom inercije u busevima domaće izrade nego Djilasovi eksperti
tragac":396zoi5w je napisao(la):Tebe bi žvalavi kupio i pukim vraćanjem 94 na Gazelu
Taj se istovremeno i u sve razume , i niočemu nema pojma.Вожд":o3qhqpxr je napisao(la):Биографија директора Дирекције за јавни превоз града Београда са..
https://sr-rs.facebook.com/239905709422 ... 107219098/
UGLJEŠA MITROVIĆ: biografija direktora Direkcije za javni prevoz
Rođen je 1957. godine. Diplomirao je na Arhitektonskom fakultetu u Beogradu.
- Od 1999. do 2003. bio je na mestu izvršnog i zamenika generalnog direktora u JKP “Parking servis”.
- Od 2003. do 2009. pomoćnik je sekretara Sekretarijata za inspekcijske poslove grada Beograda. .
- Od 2009. do pre nekoliko meseci zaposlen je u JKP “Parking servis”.
- Od 2014 je došao na čelo direkcije za javni prevoz.
solecar":31gw5v6a je napisao(la):Taj se istovremeno i u sve razume , i niočemu nema pojma.Вожд":31gw5v6a je napisao(la):Биографија директора Дирекције за јавни превоз града Београда са..
https://sr-rs.facebook.com/239905709422 ... 107219098/
UGLJEŠA MITROVIĆ: biografija direktora Direkcije za javni prevoz
Rođen je 1957. godine. Diplomirao je na Arhitektonskom fakultetu u Beogradu.
- Od 1999. do 2003. bio je na mestu izvršnog i zamenika generalnog direktora u JKP “Parking servis”.
- Od 2003. do 2009. pomoćnik je sekretara Sekretarijata za inspekcijske poslove grada Beograda. .
- Od 2009. do pre nekoliko meseci zaposlen je u JKP “Parking servis”.
- Od 2014 je došao na čelo direkcije za javni prevoz.
To je sve namerno odrađeno.tragac":2ekdcj2q je napisao(la):Barem imaju sedišta sa odredjenim koeficijentom trenja. Sedneš i ne klizaš.
Ispade da Vučićevi inženjeri sa privatnih fakulteta bolje znaju o potrebama putnikove zadnjice za trenjem pod naletom inercije u busevima domaće izrade nego Djilasovi eksperti
Voleo bih da vidim da neki privatnik, ne nužno beogradski naručuje ove buseve. Da li bi se potrudili da naprave kvalitetniji bus, kao svojevremeno IK 103 za Veoliju?