Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 298 94,6%
  • BMC

    Glasovi: 17 5,4%

  • Ukupno glasača
    315
Barem imaju sedišta sa odredjenim koeficijentom trenja. Sedneš i ne klizaš.

Ispade da Vučićevi inženjeri sa privatnih fakulteta bolje znaju o potrebama putnikove zadnjice za trenjem pod naletom inercije u busevima domaće izrade nego Djilasovi eksperti :D

Voleo bih da vidim da neki privatnik, ne nužno beogradski naručuje ove buseve. Da li bi se potrudili da naprave kvalitetniji bus, kao svojevremeno IK 103 za Veoliju?
 
Sedista su poljska, barem je tako bilo za prvi primerak. Ali posto nema vizuelne razlike izmedju tih i ovih beogradskih (a ni Lastrinih), pretpostavljam da su i ova beogradska takodje uvezena iz poljske.
 
tragac":1hfv63lz je napisao(la):
Ispade da Vučićevi inženjeri sa privatnih fakulteta bolje znaju o potrebama putnikove zadnjice za trenjem pod naletom inercije u busevima domaće izrade nego Djilasovi eksperti :D
Ali zato Vučićevi inženjeri sa privatnih fakulteta i Saobraćajnog fakulteta , nemaju pojma o mreži linija gradskog prevoza. Em što su napravili gomilu nekih nebuloznih izmena linija , em što su neke linije dodatno upropastili dodelivanjem privatnicima. :)
 
Tebe bi žvalavi kupio i pukim vraćanjem 94 na Gazelu :)

Budi srećan što na 94 sada ima nenormalno mnogo polazaka, češća je i od 88 ili 23.

Inače ona klizava sedišta behu iz nove Varoši. Sve propuste nekako mogu da razumem, i nedostatak kadrova, ali onakva sedišta ne mogu da objasnim.
Staviti ih na stadion koji se ne kreće, opet nije normalne jer polako proklizavaš pod sopstvenom težinom. I dok čak mogu da razumem mozak koji je samo sedište smislio, ne mogu da razumem nekoga ko je to sedište izabrao za bus...

Nije ni čudo što i sedišta moramo sada da uvozimo. Još alo pa ćemo i hleb uvoziti.
 
Биографија директора Дирекције за јавни превоз града Београда са..
https://sr-rs.facebook.com/239905709422 ... 107219098/


UGLJEŠA MITROVIĆ: biografija direktora Direkcije za javni prevoz


Rođen je 1957. godine. Diplomirao je na Arhitektonskom fakultetu u Beogradu.

- Od 1999. do 2003. bio je na mestu izvršnog i zamenika generalnog direktora u JKP “Parking servis”.
- Od 2003. do 2009. pomoćnik je sekretara Sekretarijata za inspekcijske poslove grada Beograda. .
- Od 2009. do pre nekoliko meseci zaposlen je u JKP “Parking servis”.
- Od 2014 je došao na čelo direkcije za javni prevoz.
 
tragac":396zoi5w je napisao(la):
Tebe bi žvalavi kupio i pukim vraćanjem 94 na Gazelu :)

Ne bi mene niko mogao da lupi vraćanjem linije 84 na Gazelu. Nije u tome poenta , to sam naveo samo kao primer , jer mi je prvo palo na pamet. Ima dosta stvari koje nemaju pojma da odrade kako treba.
 
Вожд":o3qhqpxr je napisao(la):
Биографија директора Дирекције за јавни превоз града Београда са..
https://sr-rs.facebook.com/239905709422 ... 107219098/


UGLJEŠA MITROVIĆ: biografija direktora Direkcije za javni prevoz


Rođen je 1957. godine. Diplomirao je na Arhitektonskom fakultetu u Beogradu.

- Od 1999. do 2003. bio je na mestu izvršnog i zamenika generalnog direktora u JKP “Parking servis”.
- Od 2003. do 2009. pomoćnik je sekretara Sekretarijata za inspekcijske poslove grada Beograda. .
- Od 2009. do pre nekoliko meseci zaposlen je u JKP “Parking servis”.
- Od 2014 je došao na čelo direkcije za javni prevoz.
Taj se istovremeno i u sve razume , i niočemu nema pojma. :)
 
Ovakvim dijabolama što ovo rade bi udarao glavom od isto krilo vrata dok ih ne bi vratio u pravi položaj. Inače, treba ozbiljna snaga da se ovo izvali i ispadne napolje, ne može baš svako da napravi ovako nešto...
 
solecar":31gw5v6a je napisao(la):
Вожд":31gw5v6a je napisao(la):
Биографија директора Дирекције за јавни превоз града Београда са..
https://sr-rs.facebook.com/239905709422 ... 107219098/


UGLJEŠA MITROVIĆ: biografija direktora Direkcije za javni prevoz


Rođen je 1957. godine. Diplomirao je na Arhitektonskom fakultetu u Beogradu.

- Od 1999. do 2003. bio je na mestu izvršnog i zamenika generalnog direktora u JKP “Parking servis”.
- Od 2003. do 2009. pomoćnik je sekretara Sekretarijata za inspekcijske poslove grada Beograda. .
- Od 2009. do pre nekoliko meseci zaposlen je u JKP “Parking servis”.
- Od 2014 je došao na čelo direkcije za javni prevoz.
Taj se istovremeno i u sve razume , i niočemu nema pojma. :)

I čelično je otporan na promene vlasti.
 
Beše nekad dobar bus...
DSC_7950_zpsxb7clc3h.jpg
 
Video sam danas neku novu Cobru iste boje kao Akia. Deluje kao niskopodni mada ga nisam bas osmotrio kako treba posto sam ga kasno ugledao.
 
tragac":2ekdcj2q je napisao(la):
Barem imaju sedišta sa odredjenim koeficijentom trenja. Sedneš i ne klizaš.

Ispade da Vučićevi inženjeri sa privatnih fakulteta bolje znaju o potrebama putnikove zadnjice za trenjem pod naletom inercije u busevima domaće izrade nego Djilasovi eksperti :D

Voleo bih da vidim da neki privatnik, ne nužno beogradski naručuje ove buseve. Da li bi se potrudili da naprave kvalitetniji bus, kao svojevremeno IK 103 za Veoliju?
To je sve namerno odrađeno.
Da putnik kad se upiški i slično kako ne bi sedeo u barici ili kad ustane da sedište ne bude dugo van upotrebe.
Inače materijale za povećanje frikcije tipa platno ne podržavam.
 
Ovo je krajnje zanimljivo, evo do čega će dovesti povećano radno vreme i nikakva kontrola satnice vozača u javnom prevozu...
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=mkvgxEcGu7s[/youtube]
 
Ovo je kao kad se Skoplje hvali onim kicom i sundom sto su izgradili, a grad (i drzava) u raspadu.
 
Да, али Бугарска није "регион".

Када се каже "регион", то заправо одразумева Србију, Македонију, Црну гору, Босну, Албанију. Лепог смо друштва ми "лидери".
 
Која је уопште сврха постојања линије Вуков споменик - Сава центар? Остаје ми макар да се надам да ће узети нешто што се већ показало као добро, нпр Urbino electric, али сам скептичан пошто видим да је Мали већ одлучио..
2015-10-14 Oberhausen by Klaus Schuchlinski, on Flickr
Solaris Urbino 12 Electric by Bussmagasinet.se, on Flickr
Solaris Urbino 12 Electric, #1907, MZA Warszawa by Janusz Jakubowski, on Flickr
 
Vrh