arapski investitor
Higher intermediate
- Učlanjen(a)
- 07.02.2015.
- Poruke
- 738
- Pohvaljen
- 674
moze li neko da mi rascisti nedoumicu:
od pre oko godinu dana na liniju 26 su prebaceni svi ikarbusovi autobusi sa drvenim sedistima. danas sam se iznenadio kada sam ugledao "japanca" (koji po isteku roka japanske kontrole takodje ne lici ni na sta)
tako da me zanima, apropo famoznih tenderskih uslova za privatne prevoznike od prvog januara, da li ce i gsp postovati iste, tj da li mogu da ocekujem da niskopodan crveni relativno nov autobus zameni ove sklopocije iz vremena sankcija
ukoliko je odgovor da, kako su isplanirali da pokriju potreban broj autobusa novim autobusima a da se kapacitet prevoza ne smanji za pola, tj gde kriju te nove autobuse koje pustaju u pogon u januaru?
od pre oko godinu dana na liniju 26 su prebaceni svi ikarbusovi autobusi sa drvenim sedistima. danas sam se iznenadio kada sam ugledao "japanca" (koji po isteku roka japanske kontrole takodje ne lici ni na sta)
tako da me zanima, apropo famoznih tenderskih uslova za privatne prevoznike od prvog januara, da li ce i gsp postovati iste, tj da li mogu da ocekujem da niskopodan crveni relativno nov autobus zameni ove sklopocije iz vremena sankcija
ukoliko je odgovor da, kako su isplanirali da pokriju potreban broj autobusa novim autobusima a da se kapacitet prevoza ne smanji za pola, tj gde kriju te nove autobuse koje pustaju u pogon u januaru?