Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 272 95,1%
  • BMC

    Glasovi: 14 4,9%

  • Ukupno glasača
    286
laki72":3aflk76w je napisao(la):
P nije da ih branim, ali dal je njihov posao da se fizicki suprotstavljaju svakom huliganu koji da sebi za pravo da `pisa po ovoj zemlji`, bio on domaci drzavljanin ili stranac?

Nažalost, isti taj Prag je pun grafita "Kosovo je Srbija" i sličnih.
 
Pa?
To je opravdanje?
Doduse, boravih u Pragu 10 dana prosle godine i ne videh ni jedan takav grafit, no verujem ti na rec :)
Poenta je sledeca.
Oces li napisati grafit na zgradi (ogradi) izraelske ambasade?
Neces, jel da? Pa naravno jer je namrsteni specijalac sa prstom na obaracu 'tu negde'.
Oces li napisati grafit na man iz GSP-a, Stadler, Caf ?
Oces, jer 'nadlezni' komunalni policajac 'reketira' ulicnog prodavca, pa nema vremena da se bavi grafitima...
 
Ma ne, nije opravdanje, nego reakcija na onu čvenu iz "Undergraund"-a: "moj si grad došao da zapišavaš".
 
Ah, pa taj citat mi je uvek bio jadan da jadniji ne moze biti...
'Zapisasmo ga mi domicilni, mnogo vise od bilo koga ko je dosao'
No to je neka druga prica, iako je sve to povezano po sistemu 'spojenih sudova'
 
A ljudi mani te se grafita nije ovaj ni prvi ni poslednji ...
Nego izašli novi Ik-112le ajde malo da se kritikuju
 
Ja se vozio sa jednim na 39. Majstor je svaku rupu overio i šaht. Na 7 sekundi mislio sam da će autobus da ostavi u tom šahtu koji je upao
https://www.youtube.com/watch?v=02EQudeHHmc

A validatore nove ljudi ne znaju da koriste. Ekran je manji a dole postoji deo na kom treba da se stavi karta. Ljudi trljaju kartu o ekran i naravno ništa se ne dešava. Takodje postoje na vrhu 4 lampice koje potvrdjuju da karta počinje da se očitava
 
Ma debili, kada ih vidim da smirglaju aparat jos sa onom mesecnom koja ne mora da se kuca...
 
"Solaris" strog, velike pare za prefarbavanje

Na ulicama Beograda nalazi se tek šezdesetak sveže ofarbanih crvenih autobusa, dva i po meseca od kada je doneta odluka da autobusi budu ove boje.

Prevoznici su tek počeli da se prilagođavaju budućem pravilu, pa su u svojim nabavkama za nova vozila precizirali da ona budu crvene boje, a tu boju koriste i kad god neki stari autobus dođe na red za prefarbavanje.

Novih 30 vozila crvene boje uveliko pristižu u GSP iz “Ikarbusa”, a neki od njih već rade na linijama 33, 39, 48... GSP je prefarbao i desetak starih vozila, a do kraja godine planira se još četrdesetak.

“Prefarbavaju se oni koji su imali neke remonte ili nezgode. GSP to radi u vlastitoj režiji i dinamika će zavisiti od vremena i finansijskih mogućnosti. Neće to tako brzo ići, to nije mali posao”, kazao je Željko Milković, direktor GSP-a.

Možda najskuplje biće prefarbavanje “solarisa”, jer su oni pod garancijom koja za opatu važi 12 godina. O tome kada će oni menjati boju, GSP će tek odlučiti, jer im je fabrika za to propisala veoma stroge uslove. Farbanje bi se radilo u firmi koja doboje saglasnost fabrike i uz njihovu kontrolu.

I najveći privatni prevoznici naručuju autobuse u crvenoj boji, a ofarbaju i poneki stari. Oni, kako kažu, čekaju da se završi konkurs, pa ni ne znaju ko će od njih biti angažovan u daljem radu. Prema konkursu za javno-privatno partnerstvo Beograđane će prevoziti 385 privatnih autobusa, a predviđeno je da budu crvene boje.

“Uslov u konkursu je da autobusi po nekoj dinamici budu prefarbani u crvenu boju. Pred zimu neki autobusi moraju da se prefarbaju, pa prevoznici biraju boju koja je određena konkursom, kako ne bi posle morali isti autobus ponovo da farbaju ako prođu konkurs. Mi smo ofarbali 5-6 autobusa, a stiže nam i 24 novih koji će biti crvene boje”, kaže Drago Tošić iz “Beobusa”.

U “Grupi privatnih autoprevoznika” kažu da su prefarbali desetak vozila, a da će uskoro biti registrovano i 10 do 15 novih autobusa u crvenoj boji koji će na ulice izaći možda već ovog meseca.

I “Lasta” je oprobala crvenu boju na jednom od svojih zglobnih autobusa, koji vozi na liniji 83.

“Skinuli smo reklame, pa je bila oštećena farba i odlučili smo da probamo crvenu boju. Za sada ostajemo pri našoj prepoznatljivoj plavoj kolor-šemi na prigradskim i lokalnim linijama”, kažu u “Lasti”.

http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php?yyyy=2015&mm=10&dd=07&nav_id=1048326
 
Joш кад би се ускладили да ли се аутобуси фарбају скроз у црвено (старији) или у црвено са беж око прозора (нови ИК 112).
 
Ja sam za kritikovanje LE uvek spreman, kao profesor za kopanje :D (sabirni centar)
2 LE danas iskljucena s 48ce zbog problema sa senzorima.
 
Retko koji izdrzi celu smenu, a kamoli ceo dan. Pretpostavljam da je jedan od tih iskljucenih sa 48 bio 3200? Video sam ga kako ide za garazu sa okretnice Pancevacki most, bio sam kod Pravnog.
 
decije bolesti prvih modela
Kada ih naprave 200 - 300 takvi se problemi nece desavati!
Ups, pa oni ih nikada nece napraviti u tolikom broju, jer ce neki novi politicar biti pametniji od onih sa masinskim fakultetom, pa ce `doneti` novo resenje.

mogli bi kladjenje da organizujemo sa pitanjem cija ce sledeca sasija da bude.
Djilas - MAN
Vucic - Mercedes
? - ?

:D ;)
 
hahahahaa :D

Imas plus za duhovitost!

Mada, ko zna ako imas takve ambicije... Gori od dosadasnjih tesko mozes biti ;)
 
marrecar":3p85lo6d je napisao(la):
Retko koji izdrzi celu smenu, a kamoli ceo dan. Pretpostavljam da je jedan od tih iskljucenih sa 48 bio 3200? Video sam ga kako ide za garazu sa okretnice Pancevacki most, bio sam kod Pravnog.

3200 je juče bio na 39
 
Danas nije bio ni na 39 ni na 48, kako sam ja pomislio, nego na 33. Ali ono, sustina je ista, Ikarbus je krajnje neozbiljan i ovo je zaista prevrsilo svaku meru. Po ko zna koji put im se pruza sansa, a oni svaku sansu uprskaju. Druga serija je vec uveliko trebala da stigne. Inace treca vrata su uzasna, u 48 je bila guzva, ljudi su stajali na tim stepenicama pozadi i prakticno gledali onom ispred u zadnjicu. Pa izvol'te reklamirajte se po gradu.
 
e pa mare, nije Ikarbus kriv tu nista.
To sto je `gospodar` nalozio da se `prigradski autobus kupi za gradske linije
i to sto su guzve ponovo postale uobicajena pojava u javnom prevozu beograda, je odgovornost nekih drugih ljudi, a ne Celnika i radnika Ikarbusa :D

@kopmania
deluje mi, bar po snimku da je zvucna izolacija motora dobro odradjena. ispravi me ako gresim?
Kakva je situacija sa lupkanjem oplata, sipki i slicnim decijim bolestima karakteristicnim za Ikarbus?
Ima li kakvog pomaka u odnosu na do sada vidjeno?
 
becks89":pldjw4gv je napisao(la):
Kruzni tok mogu da razumem da ne umeju da se snadju ljudi iz unutrasnjosti, ali goveda iz Beograda, nema opravdanja, za isecanje iz unutrasnje trake i skretanje udesno bi dozvolu oduzimao. Za to vreme sretoh dve patrole po kladionicama, valjda bio los vikend pa je red da se vadi na stranim ligama....
Pa većina tih "goveda iz Beograda" se doselila iz unutrašnjosti , tako da mu to dođe na isto.
 
@laki72 da motor nije bučan uopšte, a deluje mi da će vrlo brzo krenuti plastika i sve unutra da krcka, jel već počinje po malo.. Pogotovu oni paneli gde su izduvi za klimu
 
Нисам ни сумњао да ће магарци да пошаљу приградски бус на градске линије. То је она филозовија "да се види да је ново". Само доказују да у градски превоз не улазе, будући да су тим потезом пуцали себи у колено. Може да се види колико хоће, битно је шта се осети у пракси.
 
laki72":v9cn4qkh je napisao(la):
e pa mare, nije Ikarbus kriv tu nista.
To sto je `gospodar` nalozio da se `prigradski autobus kupi za gradske linije
i to sto su guzve ponovo postale uobicajena pojava u javnom prevozu beograda, je odgovornost nekih drugih ljudi, a ne Celnika i radnika Ikarbusa :D

@kopmania
deluje mi, bar po snimku da je zvucna izolacija motora dobro odradjena. ispravi me ako gresim?
Kakva je situacija sa lupkanjem oplata, sipki i slicnim decijim bolestima karakteristicnim za Ikarbus?
Ima li kakvog pomaka u odnosu na do sada vidjeno?
Nisam mislio da su oni krivi za ta treca vrata, tako im je naredjeno da dizajniraju. Nego su krivi za sve ove probleme koje vec imaju. Brate mili toliko meseci prave 10 bednih autobusa i na kraju ih i ne zavrse kako treba nego su svi falicni. Za to sam mislio da su krivi i neodgovorni. Mada kada ih prebace i na poteze 300 i 400, ni tamo nece sluziti kako treba.
 
Jutros na 39...
11acx04.jpg
 
Pa breeee...

Ovo poslati ikarbusu na mejl i zahtevati otkaz za radnika, i -50% navtri meseca, za odgovvorno lice - sefa!!!

Pa sunce mu poljubim, stavili lepka, kao da lepe markicu na pismo, a ne ivicnu gumu na stepenik!!!
 
Журило се да аутобуси што пре крену у саобраћај, због промоције градоначелника и премијера...
 
Odlicno za poginuti kad su mokre stepenice, meni poprilicno strmo, a ulazak moguc iskljucivo 'na kant', ta treca vrata ce biti jako problematicna...
 
Vrh