Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 298 94,6%
  • BMC

    Glasovi: 17 5,4%

  • Ukupno glasača
    315
SRBO":3jxoia11 je napisao(la):
11204473_591814400921010_6010818057573935539_n.jpg


Добар low rider :laugh:


110435-hue-hue-hue-bus-g.gif
 
Somi303":2gc1uqer je napisao(la):
Пропаде :o (хвала Стфу што је сликао :vops: )
au na sta lici nekadasnji redovnjak linije 42 a kasnije i linije 94 :twisted:
 
Nije mi jasno kako se usude da puste ovakva vozila iz garaže?
Danas sam imao tu nesreću da sam se sa sličnim autobusom vraćao kući. Garažni broj 310. Ne znam gde je ranije bio, ali nije ni nama morao da dođe. Reč je o liniji 73 koju su u poslednje vreme počastili gomilom krševa.

Inače, solaris cepa na 82 poluprazan svaki dan. Koja je tu logika (eventualno da ide subotom)?
Ko određuje na koju liniju ide koji autobus i koji su im kriterijumi?
 
310 je mašina i po, ne znam nijedan auto iz Zemuna da tako ide dobro, fino koči, zimus je po ledu išao kao zmaj, nigde da prokliže, ode, ništa. Grejanje extra, displej radi, retarderi rade, auto extra. Poređenje 310 i ovog kosmajskog prototipa je neumesno.
Drugo, 73 je dugo godina uništavana, počevši od dovođenja Košave na istu liniju, pa su ovi iz gspa skapirali, da tu mogu da rade kako i sa čim hoće, jer realno i najgoru kantu da pošalju, bar meni je prijatnije voziti se nego liazom.
Solaris može da ide na 82 prazan, jer imaju viška Solarisa, što pokazuju davanjem istih na 68, 82 i sličnim linijama gde nema potrebe, sa druge strane solo ide na 65, 73 itd itd. Logika? Jbg, nikad nisu ni išli GSP i logika...
 
A što talasa kao da je na otvorenom moru?
Možda je i do vozača, ali nisam jedini kome je ono izgledalo dosta loše. Čovek do mene me sasvim ozbiljno pitao hoćemo li stići.

A solaris na 68 je meni najveća zagonetka. Jel moguće da biraju ubedljivo najmanje opterećene linije da bi sačuvali autobuse?
 
Pa svaki IK-103 talasa... Mada vrlo moguce da je i do vozaca, neki jednostavno ne umeju sa odredjenim tipom vozila...
Solaris na 68, nije cuvanje vozila, to je drugi problem, sto ne umeju da raspodele vozila.
 
duke23":3fmydwlu je napisao(la):
Nije mi jasno kako se usude da puste ovakva vozila iz garaže?
Danas sam imao tu nesreću da sam se sa sličnim autobusom vraćao kući. Garažni broj 310. Ne znam gde je ranije bio, ali nije ni nama morao da dođe. Reč je o liniji 73 koju su u poslednje vreme počastili gomilom krševa.

Inače, solaris cepa na 82 poluprazan svaki dan. Koja je tu logika (eventualno da ide subotom)?
Ko određuje na koju liniju ide koji autobus i koji su im kriterijumi?
Ja sam imao tu cast da ga propustim pa sam usao u Kosavin Liaz :twisted: Dobro je da nisu stavili Solaris i na liniju 76 kako su krenuli.Steta sto Solarisi ne mogu na liniju 94,26,511
 
Даре, ајде да питам наивно, а и није ми јасно због чега Солариси не могу на 94 ?

Да ли можда због успона уз Теодора Драјзера или због кружног тока код оне шунд телевизије ?
 
Kad vidim kako vam smeta što Solarisi rade na 68, što Lasta daje sva najbolja vozila na 17, kako je 74 čista politička linija jer spaja Bežanijsku kosu i Mirijevo, prosto uživam što mi takve linije prolaze u blizini. 8)
 
Pa nisi jedini koji koristi te autobuse. Meni је i zapalo za oko 82 jer se njom vozim, a vozim se i 68. U 16 skoro ne ulazim ali ipak tvrdim da su 16, 95 , 65 najfrekventnije linije i da bi bilo normalno na te linije stavljati sve a)zglobne b)novije autobuse.
Ako si ozbiljan imaš težak problem. Kao da se na liniju 705 uvede solaris i da ja to podržim zato što je ponekad koristim. Nema veze što je u proseku 5 putnika, važno je da je meni dobro i da se drugi nerviraju oko očigledne gluposti a ja ću zbog toga da uživam.
 
Гага":2486wk7u je napisao(la):
Даре, ајде да питам наивно, а и није ми јасно због чега Солариси не могу на 94 ?

Да ли можда због успона уз Теодора Драјзера или због кружног тока код оне шунд телевизије ?
Zbog uspona u Teodora Drajzera tako su mui dali odgovor
 
Treba da budemo objektivni ruku na srce i meni takodje odgovara da su Solarisi na 68 i ja se vise vozim sa 68 nego sa 511 ali da li je stvarno bolje da na 68 idu Solarisi a na 511 ne .Po meni to nije nikako dobro resenje.511 ima problem sa onim mosticem koji nikako da sredeTri pouzdana japanca bi bila odlicna i za liniju 68 i za liniju 531 a linija 511 place za Solarisima ali to od nadleznih nikako ne shvata
 
dare":31hyt0xk je napisao(la):
Гага":31hyt0xk je napisao(la):
Даре, ајде да питам наивно, а и није ми јасно због чега Солариси не могу на 94 ?

Да ли можда због успона уз Теодора Драјзера или због кружног тока код оне шунд телевизије ?
Zbog uspona u Teodora Drajzera tako su mui dali odgovor
Lupetaju gluposti, taj uspon uopste nije veliki, Solaris to lako moze da izvuce. Pa ako tu redovno prolaze stariji Liazi koji jedva izvuku uz brdo kod Medakovica, onda Solaris moze i uz Teodora Drajzera.
 
Solarisi i na 71 viore vecim delom dana sem spica polu prazni.
Mene zanima sto na 601 ne ide solaris, ima dobar put celom duzinom od Zeleznicke do Surcina, a da to nije jer pripada pogonu Zemun ,i da pogon Zemun nema Solarise. Radile su prekomande 604 ,605,prekljuce 3172 bio na 605 sto znaci da je valjda put okej cak i do tamo.
A dok neki placu za Solarisom,na 302 placu za zglobom...
 
Gde je put do tamo dobar?!
Ne rade jer Zemun nije bio u planu da dobija ta vozila, a kanturine na Zemunskim linijama su iz razloga što je preko 20 vozila novije generacije 2012 i mlađe u kvaru, što je skoro polovina ukupnog broja...
 
Ja vozim svaki dan tuda pa valjda znam kakav je put.
Mozda je malcice losiji put na Ledinama,ali tu ide i 72,na kojem takodje idu Solarisi.
Ali sto se tice Surcina do okretnice je super put,popustio je malo put od centra do 1 stanice,ali nema nijedne rupe.
 
Na 604 i 605 dobar put? Onda mi prijatelju imamo različite stavove oko toga, šta je "dobar" put...
Generalno, 72 ima katastrofa trasu, što deo kroz Ledine, što od Surčina, ka Aerodromu...
 
Nisi Ti lepo procitao prijatelju,ja sam rekao da je od Surcina do Zeleznicke dobar put,sto sam mislio na liniju 601..
A put na 604 i 605 necu da komentarisem,situacilja je za sad bolja na trasi linije 605 ,ali idalje ima onaj deo izmedju Boljevaca i Jakova koji je katastrofa.
Sto se tice 72 ,vise sluzi ljudima koji zive na Ledinama i u Surcinu,nego ljudima koji putuju na Aerodrom,mnogo cesto se desava da posle stajalista u Surcinu,koje se zove Novo Naselje, autobus produzava ka Aerodromu prazan.E sad to obilazenje preko B.kose ponekad ume da bude brze u odnosu na blizi put kroz Vojvodjansku.
Ono sto me jos zanima ,ako je Zemun toliko los sto se tice odrzavanja i losiji povodom voznog parka, sto onda nisu 71 i 601 zamenili pogone ? Ipak je 601 mnogo frekventnija linija,a jedan deo trase se poklapa.
 
Na trasi linije 605 je problem put od izlaza iz Jakova, do ulaska u Boljevce, ostali deo puta je sredjen. Sto se tice linije 72, ona je katastrofalna od kada ide kroz B.Kosu, a 71 ima problem interval, pa ko je lud da ceka 18 minuta van sihte? A u 601 do Z.Stanice se covek moze svercovati :). Sto se tice linije 604 put je jedino problem u Petrovcicu, od ulaska do centra, a to je 1,5km... Ostali deo puta je sasvim korektan... 601 ima problem SOLO AUTOBUSA, isto kao 73... Na 82 je potreban zglob zbog penzionera i Bezanijskog Groblja, a veza Bezanijska Kosa -> Blokovi mora postojati, ali interval je kriminal na 82, i naravno turaza... Stajem sa OT ovde ;)
 
Najdzel":2l9u4pg7 je napisao(la):
sto znaci da je valjda put okej cak i do tamo.
.
Najdzel":2l9u4pg7 je napisao(la):
Nisi Ti lepo procitao prijatelju,ja sam rekao da je od Surcina do Zeleznicke dobar put,sto sam mislio na liniju 601..
A put na 604 i 605 necu da komentarisem,situacilja je za sad bolja na trasi linije 605 ,ali idalje ima onaj deo izmedju Boljevaca i Jakova koji je katastrofa.
Biće da sam dobro pročitao, ali se očigledno nismo razumeli oko toga na šta je ko mislio, evo odgovorio sam ti na ovaj deo prvog posta.

Što se tiče SP "Zemun", problem nije neodržavanje, problem je nedostatak delova kao i fabrički nedostatak vozila koji je prouzrokovao da većina bude ili u garaži ili da izlazi isključivo na jednosmence ili šihte. Ti imaš mnogo vozila koji čekaju delove, diferencijale koji su problematični, a poslednja serija ima neobjašnjiv problem sa pregrevanjem pogonske osovine, zbog čega se uostalom i zapalio i potpuno izgoreo onaj #386. Kada ti umesto osnove voznog parka, nova vozila predstavljaju dodatno opterećenje na sam sistem, onda i ne čudi stanje na linijama, da 15.45.73,78,601, 610 rade solo vozilo, a to su linije na kojima je skoro pa uvek potrebno zglobno vozilo, na prve 3 je veliki broj putnika, a na druge tri je pored broja putnika problem i interval između vozila, recimo 78 sad ima 10 vozila radnim danom, interval je čini mi se 12 minuta, a 7 polazak drži Lasta koja je još gora od SP "Zemun", na sve to Zemun, sem 1369 uglavnom izbacuje solo vozila, onda zamisil taj haos svaki dan. Problemi su mnogo dublji od toga što loše raspoređuju vozila...
 
Gaspar18":1vx1k4wu je napisao(la):
Na 82 je potreban zglob zbog penzionera i Bezanijskog Groblja, a veza Bezanijska Kosa -> Blokovi mora postojati, ali interval je kriminal na 82, i naravno turaza... )
Данас ми побегне 82-ка испред носа код стајалишта 1192 (угао Љубинке Бобић-Недељка Гвозденовића) код мене овде на Бежанијској коси, а у правцу блокова. Укуцам на мобилном да видим кад ће следеће тј. колико још стајалишта, а оно ни мање ни више, каже 19 :roll: .
Шта ћу, полако пут под ноге па пешке низ степенице са Косе до блока 44 и наравно стигох брже него да сам чекао аутобус. Колико сам чуо сад по овом летњем реду вожње раде само три аутобуса на линији 82 (онај зелени Икарбус, Лиаз и Соларис)
 
Vrh