O tome GSP naravno i ne razmislja. Kao ni o opravljanju displejeva, niti postavljanju papira. Od kako su dosli remontovani autobusi, na 90% njih ne radi barem jedan displej, i na nijednom od njih nije postavljen papir. Ako o takvim sitnicama i obaveznim stvarima ne razmisljaju, tesko je da ce i o tome da autobusi imaju slican/isti izgled, kao ni jacinu maski.stf":9mqkaudo je napisao(la):Не само унификација резервних делова, него и постојаност. Нове маске су се показале као далеко издржљивије док код старих свака компонента води своју политику подпомогнута рајберима, нитнама, жицама, шрафовима, селотејпом и блатом.
Matijević kupuje fabriku Neobus?
Novosadski MPZ “Agrar” otkupio je dokumentaciju za učešće na licitaciji Fabrike autobusa “Neobus” u bankrotu, čiju je prodaju Agencija za privatizaciju zakazala za petak, 6. mart.
Iza firme “Agrar” stoji novosadski bizmismen Petar Matijević, poznat, između ostalog, po Industriji mesa “Matijević”. On je za sada jedini potencijalni kupac, to jest MPZ “Agrar” je uzeo dokumentaciju radi učešća na licitaciji.
Direktor “Matijević agrara” Zoran Matijević (sin vlasnika Industrije mesa) izjavio je da je kompanija zainteresovana za kupovinu Neobusa radi širenja poslova iz metalskog kompleksa pa je zato MPZ “Agrar” zainteresovan da kupi fabriku autobusa.
“Imamo firmu “Agrovojvodina – mehanizacija”, čije je sedište na Rimskim šančevima, gde 40 zaposlenih sklapa delove za kineske traktore. Prostor je tamo skučen pa bi Neobus bio idealan da se Agrovojvodina – mehnizacija preseli na novu lokaciju, radi boljih uslova za rad i eventualnog širenja proizvodnje, a to prvenstveno zavisi od tržišta, odnosno prodaje kineskih traktora”, kaže za Dnevnik Zoran Matijević.
Agencija za privatiziciju treći put je zakazala prodaju Neobusa jer u protekle dve nije bilo zainteresovanih kupaca.
Prodaja celokupne imovine fabrike autobusa, od koje je najvrednije 12 hektara placa u blizini Bulevara Evrope, biće verovatno direktnom pogodbom. Firma Neobus je od februara prošle godine u bankrotu, a u novembru 2012. godine bio je uveden stečaj. Dugovi Neobusa se kreću oko 12 miliona evra.
Početna cena na licitaciji biće nepuna dva miliona evra.
аутобуси.нет