Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 298 94,6%
  • BMC

    Glasovi: 17 5,4%

  • Ukupno glasača
    315
rešenje za ikarbus nije u kupovini starih šasija mercedesa.


rešenje za ikarbus je siguran i konstantan plasman.

moje rešenje za ikarbus
za grad radi cca 1500 vozila,

svake godine grad da kupi 100 vozila. time bi vozni park bio star u proseku oko 7.5 godina, a ikarbus bi imao siguran plasman.

ako još uspeju da prodaju i neka vozila sa strane, puna kapa.


trenutno stanje koje je preneo portal autobusi.net je takvo da rade 2-3 autobusa i još nekoliko remontuju.

to je posao za malo jaču radionicu a ne za giganta kao što je ikarbus.
 
Rijec gigant i ikarbus neidu zajedno vise .Nevidim da grad ima para za 100 vozila godisnje a kamoli do cifre od 1500 vozila .Neka krenu da prave trole i buseve na struju gas nije to neka svemirska tehnologija
 
Direktore, nemoj da dajes takve ideje politicarima.
Da se razumemo, nemam nista protiv ideje, ali ono sto Ikarbusu nedostaje je kontinuirana proizvodnja i plasman, kao i bankarska podrska.
To je posledica pored izmedju ostalog i ad hok projektima koji su ovu fabriku kostali mnogo, kako finansijski, tako i narusavanjem imidza.
Ikarbus jeste 'nekadasnji gigant' i bilo bi lepo kada bi to ponovo postao.
Za to su potrebne volja, znanje, ali i plan razvoja, koji iskljucuje:
- 2012 saradjujemo sa MAN-om
- 2013 saradjujemo sa MB
- 2015 proizvodimo elektro autobuse.
...

To bi bilo isto kao kada bi neki student svake godine upisivao drugi fakultet.
Bio bi osudjen na propast jer od njega nikada strucnjak postati nece.
 
Gde da prodaju to? Pa privatniku je jeftinije da ode u Svabiju i kupi polovnog Mana sa kojim ce lagano preci milionce bez problema, nego da se je*******ava sa Ikarbusom i da vise provede u voznji do fabrike i nazad, nego na liniji. Sve sto je valjalo su ugasili, jos ovaj IK-206 koliko toliko valja i solaci visokopodni koliko toliko, ovi eksperimenti sa raznim sasijama i cudima su glupost i gubljenje vremena i para. Treba da specijalizuju proizvodnju na 3,4 modela i da stancuju samo, ali ne sa politikom koliko imam prodaju toliko cu novih da stancujem, od toga nema 'leba. Ovo je samo zivotarenje, bez ikakvog plana i cilja rade ljudi, apsolutno nikakav napredak nemaju cak sta vise smanjuje se proizvodnja...
 
Kad sednes na te drvene stolice ,i kad autobus prodje preko kamenja polomis kicmu :D
 
Malo sam zagledao dokument tendera i video nesto za sta nisam siguran da je uobicajeno. Navedeno je da za 1. i 2. vrata minimalna sirina vrata je ta i ta, a za 3. vrata je navedena minimalna sirina daleko manja. Sto me je navelo na zakljucak da se time ponovo postavlja teren za kupovinu IK112LE. Koliko je to uopste uobicajeno? Da li je na nekom od prethodnih tendera za autobuse, ili mozda samo solo autobuse, uradjena slicna stvar?
 
На тендеру јасно пише нископодни, а ИК112ЛЕ је на Икарбусовом сајту означен као "low entry" аутобус. Знам да то у принципу не значи ништа, али на толико места пише нископодни да мислим да је сигурно да неће бити Вучков :D
На тендеру такође пише да је Икарбус обавезан да испоручи систем за наплату карата, бројање улаза и излаза путника као и wifi. За клима уређај пише да мора да греје и хлади возило, више бих волео да има класичне "радијаторе". И пише да сва стакла морају да буду затамљена 8)
http://www.gsp.rs/pdf_jnvv/VND-18-15 27.02.15.pdf
 
To "niskopodni" ne znaci nista, cak i u tabeli pise da visina ulaza za sva tri vrata mora da bude ista, a onda se pominje maksimalna visina poda u salonu samo za 1. i 2. vrata. A evo i za sirinu.
7.3. Врата
Аутобус мора да има уградена троја (3) врата са десне стране, и то:
• 1 и 2 врата двокрилна минималне ширине 1.200 mm са отварањем ка унутрашњости
возила.
• 3 врата минималне ширине 850 mm
 
Pogledati specifikaciju autobusa na ikarbusovom sajtu sta kaze za ikamerca
 
7.3. Врата
Аутобус мора да има уградена троја (3) врата са десне стране, и то:
• 1 и 2 врата двокрилна минималне ширине 1.200 mm са отварањем ка унутрашњости
возила.
• 3 врата минималне ширине 850 mm

Znaci, prednja i srednja 1200mm, otvaranje unutra.
Zadnja 850mm spolljno otvaranje :D
Sve je jasno ;)

Sto rekose u seriji majstorska radionica "dobar je, dobar... Al je nista za mog Merdzana" :D
 
Koliko snimih na onim snimcima iz Ikarbusa, ova serija 112ca ce imati dvodelnu sofersajbnu i horizontalne brisace... TUGA
 
To ce im ovako izgledati, po meni odvratno...
1555_Rondo_rataje_141109_Pozna.jpg
 
Дај боже да буде тако, могу они то и горе :D Не знам зашто се глупирају са дводелном шоферком, Цителиси и ИК218Н имају једноделне, па онда Солариси и сад ови дводелне..
 
Zbog usteda.
Znaju oni (NS) sta je lepse, ali znaju i sta je racionalnije.
 
А можда ће да набаве и неки од ових МАЗ-ова, зашто да не:


На претходној страни сам поставио чланак из крагујевачких новина, у којима се каже да крагујевачко предузеће "Вуловић транспорт" израђује у Крагујевцу белоруске аутобусе МАЗ са погоном на гас и да се планира продаја ГСП-у Београд 100 комада аутобуса.
 
marrecar":3f9kyhh5 je napisao(la):
Sto me je navelo na zakljucak da se time ponovo postavlja teren za kupovinu IK112LE. Koliko je to uopste uobicajeno? Da li je na nekom od prethodnih tendera za autobuse, ili mozda samo solo autobuse, uradjena slicna stvar?
Da se ne lazemo, verovatno jedini kraj Beograda na kome bi skroz ok bili ti Ikamerc busevi, sto se prakticnosti tice, je potez 300/400.. Na potezu 300 velika razmena putnika postoji samo na Ustanickoj i eventualno par opterecenijih stajalista na smederevskom putu kod svakog naselja, dok na ostalim dvoja primarna vrata sa ravnim podom su skroz ok. :dil:

E sad, to sto su ti busevi ogadjeni politickom pricom je druga stvar.. vec vidim naslove: Nakon sto je prethodna vlast napravila decenijsku gresku nabavkom poljskih :( Solaris autobusa za centralne gradske linije, stanovnici prigradskih naselja ce proci bezbroj puta bolje i od tad i tad voziti se "Mercedesima" sporazumom sa velikim proizvodjacem koji je omogucio nas dragi picoust.. ovaj premijer Vucic! vauuu :lool:

p0616.gif
 
Novca ima samo za 30 autobusa
N. VUKIĆ | 28. februar 2015. 20:43 | Komentara: 0

Gradsko saobraćajno preduzeće "Beograd" objavilo je poziv za podnošenje ponuda za nabavku 30 novih niskopodnih solo autobusa, putem finansijskog lizinga

GRADSKO saobraćajno preduzeće "Beograd" objavilo je poziv za podnošenje ponuda za nabavku 30 novih niskopodnih solo autobusa, putem finansijskog lizinga. Rok je 9. april kada će pristigle ponude biti otvorene.

Iako je prvobitno planirana nabavka 50 vozila, usled problema u obezbeđivanju sredstava, izmenjen je Plan kapitalnih ulaganja, kao i način finansiranja nabavke. Naime, prvih 30 solo autobusa, GSP će nabaviti iz sopstvenih sredstava, na lizing, dok će plaćanje preostalih 20 biti dogovoreno sa gradom u narednom periodu.

Usled odluke da 30 vozila finansiraju iz svog džepa, u GSP su morali da urade rebalans programa poslovanja za ovu godinu kojim su rashodi preduzeća uvećani za 34 miliona dinara.

Zahtevani rok isporuke je najviše 180 dana, a vozila će stizati u tri etape po 10 autobusa. Proizvođač će za prvih 10 autobusa imati maksimalno 150 dana za isporuku, drugi kontingent će morati da isporuči u roku do 165 dana, a poslednjih 10 najkasnije šest meseci od potpisivanja ugovora.

KAMERE I INTERNET

MEĐU zahtevima koji se postavljaju pred ponuđače je da u vozilima bude postavljen sistem za mobilni video-nadzor, za naplatu karata i daljinsko praćenje vozila, za automatsko brojanje ulaza i izlaza putnika, bežični internet.

U PLANU ČETIRI VOZILA NA STRUJU

OSIM nabavke 50 autobusa, GSP je u 2015. predvideo i kupovinu četiri midibusa sa elektropogonom, završetak remonta 50 solo autobusa, "generalku" za 20 zglobnih "ikarbusa", a kroz ruke majstora proći će i 33 "Mercedesova" vozila. Između ostalog, lakireri će imati pune ruke posla i na 43 "japanca".
 
Vrh