ivanb":2aa2wbsf je napisao(la):
becks89":2aa2wbsf je napisao(la):
Nazove pogon i trazi odgovornog, trebalo bi da je sef saobracaja zaduzen i za ta pitanja.
Ja imam interne brojeve samo za GSP mrezu, ali nazalost oni ti ne mogu biti od koristi...
Pa retko koji šef saobraćaja u GSP-u neće da komunicira sa putnikom, o tome se radi. I procedura je takva za prijave i pritužbe putnika, koji je dokaz šefu saobraćaja da je zaista putnik uputio prijavu?
Zato jedino što putnika treba da interesuje kad ima problem sa vozilom/vozačem i želi regularnim putem da se žali, naravno ako je GSP u pitanju, piše na
http://www.gsp.co.rs.
je*******i ga, zauzeti su cepanjem pasijansa i tablica u radno vreme, ne mogu da postignu sve. Pa nije ga prijavio za ubistvo pobogu, jel vazno ko je prijavio ocigledan prekrsaj, sta bice problem da digne mis, nadje snimak i pregleda i utvrdi sta se desilo u tacno definisano vreme?
Od tih prijava, veliki broj zavrsi formalno, na papiru, da se ne lazemo puno, znas i ti, a znam i ja
Trejsi":2aa2wbsf je napisao(la):
becks89":2aa2wbsf je napisao(la):
Nazoves lepo SP 'Novi Beograd' na 011/2164-355, trazis ko je zaduzen za rad vozaca i primedbe, pa sve ovo ispricas.
Mada iskreno ne znam sta si ocekivao da ti kaze, mogao si da izadjes kad je stao, ali dobro, ne krivim te uopste. Prijavi ovo, obavezno i javi kakav je odgovor bio
http://www.dodaj.rs/f/3V/Ep/phSFj9Z/untitled.jpg
Becks ovde mi je otvorio vrata, po mraku i kiši. Ok, možda sam mogao i da pretrčim ali tako bih i ja sam ušao u prekršaj. Ali ponavljam, nije ni to toliko bitno već reakcija krajnje bahata. Da je rekao "izvini druže, žurim, umoran sam, itd" veruj mi izašao bih na sledećoj stanici mirne duše.
Hvala na broju telefona, nazvaću sutra.
Nisi ti nista lose uradio, da me ne shvatis pogresno, samo sam ti rekao da si tako mogao da ustedis zivce. Ukoliko te odje*******e sef saobracaja i ne bude odgovora, pusti pp slobodno, ja cu da nazovem, meni ne moze da prica price.
ivanb":2aa2wbsf je napisao(la):
Nažalost, zavisi od toga ko dobije tu prijavu ili pritužbu, drugačije se stvari rešavaju ne samo od pogona do pogona nego i u samom sektoru neko radi na jedan, neko na drugi način. U jednom pogonu će recimo zvati vozača po najmanjoj prijavi da dođe i napiše izjavu na slobodan dan, a negde će ga okrenuti telefonom i uz partiju razgovora negde usput spomenuti da je imao prijavu. A opet, nekad se i te prijave putnika zloupotrebljavaju na razne načine od strane ljudi kojima su dostupne, ima tu svega i svačega. U jednom pogonu kad vozači dođu na razgovor po prijavi (unutrašnje kontrole, putnika, otpravnika, referenta saobraćaja, itd.) prvo sa čim se započinje razgovor jeste prezentacija dušeka, jastučnica, a zatim i bele tehnike na rate, učlanjenja u određeni sindikat, pa u zavisnosti od odgovora vozača na ponuđeno, piše se izveštaj i savetuje se vozaču šta da napiše ili izjavi. Tako da, sve zavisi u čije ruke dođe koja prijava putnika.
Aha, tu smo. Prvo, ne moze biti isto neko ko napravi gresku jednom u 30 dana, i neko ko ima kilo prijava dnevno. Zna se ko je ko i zna se ko je ciji jako dobro, tako se i resavaju problemi, nekima je dopusteno da ne rade u radno vreme, jer nemaju nacin kako da ih nateraju da rade, a nekima se ide u creva, pa se pozivaju novi momci na razgovore zbog iskljucivanja krseva i slicno. Politika dvostrukih arsina, lepo rece nas prijatelj, da bi bio dobar u firmi, treba biti viselican i samo takvi uspevaju, takvi ostaju na polozaju i takvi vode firmu. Pomenuo si sindikate, oni su najvece zlo firme, ja da se pitam ukinuo bi sve, kakvi su, takvi im ne trebaju, najveci neradnici i olos su u vrhu sindikata, krug ljudi oko njih i njima uzivaju, a ostali ispastaju zbog njih, to je kolegijalnost valjda...