Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 298 94,6%
  • BMC

    Glasovi: 17 5,4%

  • Ukupno glasača
    315
kopmania":1jkmtjc1 je napisao(la):
A koliko su stari MAZ autobusi na gas ? Juče sam se vozio na 100 i nešto sa ttim mazom, pa on se već raspada... I on sigurno je imao garanciju, ali to je jeftin beloruski kvalitet..


Ako je GSP-ov bus u pitanju star je nesto preko 3 godine.
 
Ako je GSPov, onda je Bik, oni su radjeni kod nas...
Sad je u Kragujevcu pusten Bik, koji je trebao za GSP da ide, kazu da je ogromna razlika u kvalitetu zavrsne obrade u odnosu na standardne proizvode, da je neuporedivo bolje odradjeno. Izgleda smo mi, tj. GSP problem...
 
Kod nas jedino Cvrcak zna da odrzava dobro Maz jedino njihovi Mazevi su dobri Vozio me jednom P02267 zapao je tad na 610 Ekstra masina a Mazevi od Unacopa su katastrofa.Jedino sto valja u Unacopu je onaj njihov Liaz.Bas mi se dopao malo se sporije vrata otvaraju ali ide ekstra
 
Noviji su malo losijeg kvaliteta, uvek nesto skripi i lupa. Ali su veoma udobni i prijatni, lepo i brzo idu.
 
0s3mFAh.jpg
 
Moram da podelim sa vama večerašnji doživljaj i zamolim vas da mi pomognite kako da ovo rešim. Dakle, vraćao sam se sa Banovog Brda linijom 88 i u 21:47 vozač staje na stajališe "Antifašističke borbe" ali ne otvara vrata (uredno sam ustao i stao na vrata još kad je krenuo sa prethodnog stajališa) i nastavlja dalje. Posle 50-60m staje i otvara vrata međutim ja nastavljam da idem ka njemu da ga priupitam šta mu je. Diskusiju koju smo imali ne bih ovde prezentovao. Garažni broj 3010 i rablice BG-737-ĐV.

Više od toga što mi se put ka kući odužio za 15 minuta me je iznervirala reakcija vozača koji nije rekao ni "izvini je*******iga". Koji je najefikasniji način da se ovo istera to kraja?
 
:lool: Jedino sto mozes je da ga prijavis i da zamolis da uz pregled prijave pregledaju i snimke, kako bi mogao da dokazes svoju pricu. Ali od toga neces dobiti mnogo, odgovor ce biti klasican, utvrdjeno je koji je vozac, pozvan na razgovor i predocena su mu pravila, eventualnioce dobiti upozorenje, mozda i destimulaciju. Ali to ce ostati samo na tim recima, jer ja iskreno sumnjam da oni retko kada to zaista urade, samo udovolje odgovorom koji zvuci kao da pokusavaju da rese slicne situacije.
 
marrecar":20hxf220 je napisao(la):
:lool: Jedino sto mozes je da ga prijavis i da zamolis da uz pregled prijave pregledaju i snimke, kako bi mogao da dokazes svoju pricu. Ali od toga neces dobiti mnogo, odgovor ce biti klasican, utvrdjeno je koji je vozac, pozvan na razgovor i predocena su mu pravila, eventualnioce dobiti upozorenje, mozda i destimulaciju. Ali to ce ostati samo na tim recima, jer ja iskreno sumnjam da oni retko kada to zaista urade, samo udovolje odgovorom koji zvuci kao da pokusavaju da rese slicne situacije.

Znam toga se i bojim, poslao sam već elektronskim putem ali mislio sam da možda neko ima neka iskustva da se to preda na papiru, da se ode do centrale ili šta ja već znam.
 
U ovom vozilu postoji video-nadzor i zapisi sa istog se čuvaju najmanje 5 dana, stoga preporučujem da se pošalje prijava na rad ovog vozača kroz formu na sajtu GSP-a: http://www.gsp.rs/pisite_nam1.htm, i pored podataka koji su potrebni, upisati ukratko situaciju. U Sektoru saobraćaja će po dobijanju prijave skinuti zapis video-nadzora i ukoliko se utvrdi da je u pitanju propust vozača, pozvaće ga na razgovor i verovatno kazniti (ili destimulacijom, ili promenom rasporeda rada, zavisi od više faktora).
 
Nazoves lepo SP 'Novi Beograd' na 011/2164-355, trazis ko je zaduzen za rad vozaca i primedbe, pa sve ovo ispricas.
Mada iskreno ne znam sta si ocekivao da ti kaze, mogao si da izadjes kad je stao, ali dobro, ne krivim te uopste. Prijavi ovo, obavezno i javi kakav je odgovor bio :)
 
e tu ti je greska sto si ga uopste i pitao to.trebao si samo da mu se proderes.IMA IZLAZ!!!!!Tada bi morao da otvori vrata.Sta mu je? to je shvatio kao provokaciju.Ma ima jako cudnih vozaca a mozda mu bio naporan dan.Ko ce ga znati.Sta da ti kazem ako te bas iznervirao zali se direkciji napisi im tacno kako je tekao razgovor ako te je vredjao posebno to naglasi mozda i reaguju.
 
marrecar":3v14fn7t je napisao(la):
:lool: Jedino sto mozes je da ga prijavis i da zamolis da uz pregled prijave pregledaju i snimke, kako bi mogao da dokazes svoju pricu. Ali od toga neces dobiti mnogo, odgovor ce biti klasican, utvrdjeno je koji je vozac, pozvan na razgovor i predocena su mu pravila, eventualnioce dobiti upozorenje, mozda i destimulaciju. Ali to ce ostati samo na tim recima, jer ja iskreno sumnjam da oni retko kada to zaista urade, samo udovolje odgovorom koji zvuci kao da pokusavaju da rese slicne situacije.

Po ovakvim prijavama se postupa, uostalom po svakoj prijavi se radi. Samo što se negde zaista završi na formalnom delu, a negde se i malo poradi sa vozačem. Ali za ovakve prijave vozači odgovaraju, pogotovo što je ovo čist posao - nema reč putnika protiv reči vozača i svako tvrdi svoju priču, već jednostavno, skine se zapis sa video-nadzora i tačno se zna šta je bilo.
 
becks89":3hyi50i2 je napisao(la):
Nazoves lepo SP 'Novi Beograd' na 011/2164-355, trazis ko je zaduzen za rad vozaca i primedbe, pa sve ovo ispricas.
Mada iskreno ne znam sta si ocekivao da ti kaze, mogao si da izadjes kad je stao, ali dobro, ne krivim te uopste. Prijavi ovo, obavezno i javi kakav je odgovor bio :)

To je broj telefona na portirnici pogona, ali nije namenjen za primedbe putnika, niti putnici treba da zovu telefonom pogon, jer se tako neke prijave "zagube", a neke malo "izmene", po potrebi. Za te namene je broj 011/366-4047 ili kontakt forma na sajtu http://www.gsp.co.rs. Ali ne treba istu prijavu slati više puta, jer ide istim kanalima komunikacije (sve ide u Službu za medijski nastup), a posle se šalje kod odgovornih lica u pogonu.

Dakle, ako je preko sajta GSP-a prijava poslata, treba sačekati odgovor, mada će odgovor biti tipski za tu vrstu prijava, ali će sigurno vozač biti pozvan da napiše izjavu i da mu se pročita prijava.
 
Nazove pogon i trazi odgovornog, trebalo bi da je sef saobracaja zaduzen i za ta pitanja.
Ja imam interne brojeve samo za GSP mrezu, ali nazalost oni ti ne mogu biti od koristi...
 
Joj svakakvih situacija sam se nagledao nekad znaju i putnici da preteraju Ranije se desilo kada sam se vracao sa 94 uvece vozac nije video da jedna zena silazi u Gandijevoj i produzio dalje Zena kao kaze ima izlaz ali nekako jako tiho a stajala kod drugih vrata i vozac je naravno nije cuo i stao na stanici u Nehrovoj u bloku44 ova mu bog zna kako prisla nagrdila ga dobro rekla mu sram te bilo bezobraznice jedan vozac jadan cuti i trpi.napravila citavu dramu samo sto nije mogla da mu se prodere da kaze IMA IZLAZ!!!!!! ili isto tako jedan vozac Kosave malo ranije zatvorio vrata a zena ostala unutra i sad zena bi cutala i trpela tada sam viknuo IMA IZLAZ!!!I vozac otvori vrata zena izasla i zahvalila mi se :) Sve se svodi na vikanje i vozac je covek desi mu se da pogresi
 
becks89":3sunory1 je napisao(la):
Nazove pogon i trazi odgovornog, trebalo bi da je sef saobracaja zaduzen i za ta pitanja.
Ja imam interne brojeve samo za GSP mrezu, ali nazalost oni ti ne mogu biti od koristi...

Pa retko koji šef saobraćaja u GSP-u neće da komunicira sa putnikom, o tome se radi. I procedura je takva za prijave i pritužbe putnika, koji je dokaz šefu saobraćaja da je zaista putnik uputio prijavu? :)

Zato jedino što putnika treba da interesuje kad ima problem sa vozilom/vozačem i želi regularnim putem da se žali, naravno ako je GSP u pitanju, piše na http://www.gsp.co.rs.
 
Ja se izvinjavam na smajliju, potkrao mi se dok sam menjao poruku. Ispalo je kao da se podsmevam. :oops:
Elem, @ivanb, to bas hocu i da kazem, imam utisak, cak sta vise iskustvo je pokazalo da mnoge stvari ostanu na formalnom nivou i da se ne ucini nista kako bi se resio problem ili prijava. Ali se nadam da kada su u pitanju pohvale, da zaista urade nesto i nagrade. Imam prilike da vidim stvarno izvanredne vozace, ali s druge strane daleko vise njih ostave negativan utisak. Tako je u sredu jedan vozio neverovatno bahato, prebrzo, pa naglo kocenje, ili kasno pocne da koci kada se priblizava stanici ili ne drzi rastojanje. Vise smo se ljuljali napred-nazad nego u stranu.
 
Bilo bi recimo dobro da postoji neki sajt za pohvale na rad vozaca pa da krenemo malo i da ih hvalimo :)
 
becks89":3orjla4l je napisao(la):
Nazoves lepo SP 'Novi Beograd' na 011/2164-355, trazis ko je zaduzen za rad vozaca i primedbe, pa sve ovo ispricas.
Mada iskreno ne znam sta si ocekivao da ti kaze, mogao si da izadjes kad je stao, ali dobro, ne krivim te uopste. Prijavi ovo, obavezno i javi kakav je odgovor bio :)

untitled.jpg


Becks ovde mi je otvorio vrata, po mraku i kiši. Ok, možda sam mogao i da pretrčim ali tako bih i ja sam ušao u prekršaj. Ali ponavljam, nije ni to toliko bitno već reakcija krajnje bahata. Da je rekao "izvini druže, žurim, umoran sam, itd" veruj mi izašao bih na sledećoj stanici mirne duše.

Hvala na broju telefona, nazvaću sutra.
 
dare":8u6cvr55 je napisao(la):
Bilo bi recimo dobro da postoji neki sajt za pohvale na rad vozaca pa da krenemo malo i da ih hvalimo :)

Isto na http://www.gsp.co.rs imate u okviru kontakt forme i opciju "Pohvala". Isti je princip kao i za pritužbu. Nažalost, za vozače su ukinute stimulacije koje su nekad bile, i sad samo po nalogu ili generalnog direktora ili direktora za saobraćaj vozač može da bude nagrađen čak i simbolično. Kao što postoje ljudi koji svojim ponašanjem zaslužuju da budu kažnjeni i to bez ustručavanja, isto tako postoje i ljudi koji svoj posao rade sa velikom energijom i voljom, i svoju firmu predstavljaju na pravi način. Takvi ljudi zaslužuju svakog meseca da dobiju stimulaciju, ali nažalost sada i po pohvali putnika niko ne može da bude stimulisan u smislu da mu se zarada uveća za toliko i toliko (najčešće je to bilo 10 ili 15 odsto, a za neke krupnije stvari 20 odsto), pa sada te pohvale uglavnom samo završe na stranici Lista JKP GSP "Beograd" i to je kraj priče.

marrecar":8u6cvr55 je napisao(la):
Ja se izvinjavam na smajliju, potkrao mi se dok sam menjao poruku. Ispalo je kao da se podsmevam. :oops:
Elem, @ivanb, to bas hocu i da kazem, imam utisak, cak sta vise iskustvo je pokazalo da mnoge stvari ostanu na formalnom nivou i da se ne ucini nista kako bi se resio problem ili prijava. Ali se nadam da kada su u pitanju pohvale, da zaista urade nesto i nagrade. Imam prilike da vidim stvarno izvanredne vozace, ali s druge strane daleko vise njih ostave negativan utisak. Tako je u sredu jedan vozio neverovatno bahato, prebrzo, pa naglo kocenje, ili kasno pocne da koci kada se priblizava stanici ili ne drzi rastojanje. Vise smo se ljuljali napred-nazad nego u stranu.

Nažalost, zavisi od toga ko dobije tu prijavu ili pritužbu, drugačije se stvari rešavaju ne samo od pogona do pogona nego i u samom sektoru neko radi na jedan, neko na drugi način. U jednom pogonu će recimo zvati vozača po najmanjoj prijavi da dođe i napiše izjavu na slobodan dan, a negde će ga okrenuti telefonom i uz partiju razgovora negde usput spomenuti da je imao prijavu. A opet, nekad se i te prijave putnika zloupotrebljavaju na razne načine od strane ljudi kojima su dostupne, ima tu svega i svačega. U jednom pogonu kad vozači dođu na razgovor po prijavi (unutrašnje kontrole, putnika, otpravnika, referenta saobraćaja, itd.) prvo sa čim se započinje razgovor jeste prezentacija dušeka, jastučnica, a zatim i bele tehnike na rate, učlanjenja u određeni sindikat, pa u zavisnosti od odgovora vozača na ponuđeno, piše se izveštaj i savetuje se vozaču šta da napiše ili izjavi. Tako da, sve zavisi u čije ruke dođe koja prijava putnika.
 
ivanb":2aa2wbsf je napisao(la):
becks89":2aa2wbsf je napisao(la):
Nazove pogon i trazi odgovornog, trebalo bi da je sef saobracaja zaduzen i za ta pitanja.
Ja imam interne brojeve samo za GSP mrezu, ali nazalost oni ti ne mogu biti od koristi...

Pa retko koji šef saobraćaja u GSP-u neće da komunicira sa putnikom, o tome se radi. I procedura je takva za prijave i pritužbe putnika, koji je dokaz šefu saobraćaja da je zaista putnik uputio prijavu? :)

Zato jedino što putnika treba da interesuje kad ima problem sa vozilom/vozačem i želi regularnim putem da se žali, naravno ako je GSP u pitanju, piše na http://www.gsp.co.rs.
je*******i ga, zauzeti su cepanjem pasijansa i tablica u radno vreme, ne mogu da postignu sve. Pa nije ga prijavio za ubistvo pobogu, jel vazno ko je prijavio ocigledan prekrsaj, sta bice problem da digne mis, nadje snimak i pregleda i utvrdi sta se desilo u tacno definisano vreme?
Od tih prijava, veliki broj zavrsi formalno, na papiru, da se ne lazemo puno, znas i ti, a znam i ja ;)
Trejsi":2aa2wbsf je napisao(la):
becks89":2aa2wbsf je napisao(la):
Nazoves lepo SP 'Novi Beograd' na 011/2164-355, trazis ko je zaduzen za rad vozaca i primedbe, pa sve ovo ispricas.
Mada iskreno ne znam sta si ocekivao da ti kaze, mogao si da izadjes kad je stao, ali dobro, ne krivim te uopste. Prijavi ovo, obavezno i javi kakav je odgovor bio :)

http://www.dodaj.rs/f/3V/Ep/phSFj9Z/untitled.jpg

Becks ovde mi je otvorio vrata, po mraku i kiši. Ok, možda sam mogao i da pretrčim ali tako bih i ja sam ušao u prekršaj. Ali ponavljam, nije ni to toliko bitno već reakcija krajnje bahata. Da je rekao "izvini druže, žurim, umoran sam, itd" veruj mi izašao bih na sledećoj stanici mirne duše.

Hvala na broju telefona, nazvaću sutra.
Nisi ti nista lose uradio, da me ne shvatis pogresno, samo sam ti rekao da si tako mogao da ustedis zivce. Ukoliko te odje*******e sef saobracaja i ne bude odgovora, pusti pp slobodno, ja cu da nazovem, meni ne moze da prica price.

ivanb":2aa2wbsf je napisao(la):
Nažalost, zavisi od toga ko dobije tu prijavu ili pritužbu, drugačije se stvari rešavaju ne samo od pogona do pogona nego i u samom sektoru neko radi na jedan, neko na drugi način. U jednom pogonu će recimo zvati vozača po najmanjoj prijavi da dođe i napiše izjavu na slobodan dan, a negde će ga okrenuti telefonom i uz partiju razgovora negde usput spomenuti da je imao prijavu. A opet, nekad se i te prijave putnika zloupotrebljavaju na razne načine od strane ljudi kojima su dostupne, ima tu svega i svačega. U jednom pogonu kad vozači dođu na razgovor po prijavi (unutrašnje kontrole, putnika, otpravnika, referenta saobraćaja, itd.) prvo sa čim se započinje razgovor jeste prezentacija dušeka, jastučnica, a zatim i bele tehnike na rate, učlanjenja u određeni sindikat, pa u zavisnosti od odgovora vozača na ponuđeno, piše se izveštaj i savetuje se vozaču šta da napiše ili izjavi. Tako da, sve zavisi u čije ruke dođe koja prijava putnika.
Aha, tu smo. Prvo, ne moze biti isto neko ko napravi gresku jednom u 30 dana, i neko ko ima kilo prijava dnevno. Zna se ko je ko i zna se ko je ciji jako dobro, tako se i resavaju problemi, nekima je dopusteno da ne rade u radno vreme, jer nemaju nacin kako da ih nateraju da rade, a nekima se ide u creva, pa se pozivaju novi momci na razgovore zbog iskljucivanja krseva i slicno. Politika dvostrukih arsina, lepo rece nas prijatelj, da bi bio dobar u firmi, treba biti viselican i samo takvi uspevaju, takvi ostaju na polozaju i takvi vode firmu. Pomenuo si sindikate, oni su najvece zlo firme, ja da se pitam ukinuo bi sve, kakvi su, takvi im ne trebaju, najveci neradnici i olos su u vrhu sindikata, krug ljudi oko njih i njima uzivaju, a ostali ispastaju zbog njih, to je kolegijalnost valjda...
 
Za sindikate se 100%slazem Imam utisak da je slaba vajda od njihSta su uspeli po pitanju radnog vremena?Neki vozaci ni nemaju neku normalnu pauzu nego tek sto je stigao na terminus odma mora da krene nemoze ni da pojede nesto iz pekare pa se desavalo da vozac jede u autobusu pa je to nekima bilo cudno pa mora covek da pojede nesto gladan je a knap je sa vremenom pa nije stigao da pojede na terminusu svoju uzinu
 
Vrh