Garažni broj 360 je večeras po povratku sa remonta, ostao u kvaru na putu do garaže.
U međuvremenu u redovan saobraćaj pušteno vozilo sa istrošenim sijalicama farova, dok jedno dugo svetlo nije u funkciji, a drugo baca u stranu, tako vozilo je pušteno u saobraćaj na liniju 707, koji prolazi delom trase autoput E75.
Kako to izgleda iz samog vozila noću -->
Na adresu portparolke GSP-a, Slavice Stefanović poslali smo sledeća pitanja povodom slučaja
Zalutalog točka.
-Jesu li vozači u obavezi da pored toga što zamenjuju higijenske radnike u procesu održavanja, dužni da zamene i mehaničare?
-Jesu li vozači u mogućnosti da sami za svoje vozilo izdaju nalog koji potvrđuje tehničku ispravnost vozila?
-Dali vozači pored sredstava za održavanje higijene sopstvenog vozila, trebaju da nose odgovarajući alat u svrhu otklanjanja tehničkih nedostataka na vozilu?
-Koja je svrha svih tehničkih službi održavanja, ukoliko vozač mora da proverava stanje svakog šrafa na vozilu?
Nova represivna mera je prisilno potpisivanje novog aneks ugovora, kojima vozači daju saglasnost da pristaju na radno vreme od 8h. Ukoliko do prvog ne potpišete aneks, možete dobiti otkaz, ukoliko potpišete možete se onda kasnije žaliti, verovatno svetom Petru, koja je svrha žalbe na nešto sa čim se prethodno saglasite?