Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 299 94,6%
  • BMC

    Glasovi: 17 5,4%

  • Ukupno glasača
    316
Je l' na 34 išao Minibus ili onaj Kombi-Bus čini mi se Iveko?
 
Iveko. I, Ambasadore, mora da si ga dosta retko viđao. Ta linija se ne isplati otkad je uvedena. 60 puta joj je menjana trasa, ne bi li nekako dobila dovoljan broj putnika da prebaci granicu održivosti.
 
Mislim da bi bilo najbolje da uvdu novu liniju koja bi isla od Bloka 45 do Medakovica3 :kk:
 
Ja mislim da bi neko u gradu trebao da se ozbiljno pozabavi ovim minibusevima na pojedinim linijama. Toliko jure i prolaze krzo crveno da bi uhvatili putnike, da se nece smiriti dok neko ne strada. Pre neki dan koliko sam video na tv-u su naleteli neke dve zene u jurija gagarina(koje su istina prelazile na crveno, ali ipak ako on 50 metara od stanice ne moze da ukoci..).
Ocigledno imaju neku zastitu od policije.
 
Nemaju direktno, nego je to goli pištolj od sredstva prevoza za BG uslove saobraćaja koji je neodrživ ako ne juri kao lud (a pritom ide trasama redovnih linija). Zato mu i žmure, da ne bi priznali da su promašili temu. Žmure u direkciji i kad vozači samoinicijatino menjaju trasu, što se dešava kadgod im se navije.

Pre par meseci se tako jedan zakucao u GSP autobus na liniji 81 (u Jurija Gagarina), a uletanja na kvarno ispred redovnih autobusa, tramvaja i trola na stajalištima nisu više ni nešto što se konstatuje. Sindrom nekadašnjih privatnika, samo u malom, pa se manje primećuje.
slika144.jpg
 
Да ли се неко возио новим локалним линијама, како функционишу? Налепнице су само понегде залепљене (траљаво као и увек), а на сајту ГСП и Секретаријата их нема пописаних.
 
Матеја Бељан":2ocvc7er je napisao(la):
Да ли се неко возио новим локалним линијама, како функционишу? Налепнице су само понегде залепљене (траљаво као и увек), а на сајту ГСП и Секретаријата их нема пописаних.
Danas su ukinute :notok::rant:
 
ИНФОРМАЦИЈА
о престанку рада привремених локалних линија ЈГП-а

Од понедељка 11.01.2010. године, престају са радом привремено успостављене локалне линије: 16Л, 18Л, 23Л, 47Л1, 50Л и 88Л.

Такође, од суботе 16.01.2010. године престаје са радом привремено успостављена линија 47Л (Видиковац – Ресник /жел. станица/), а линија 47 ће суботом и недељом радити у редовном режиму рада.
http://gsp.rs/promena_rezima1.htm

id***!
 
Brojne muke sa vratima i grejanjem u starim vozilima GSP-a
Građani prestonice koji putuju vozilima javnog gradskog prevoza, ovih dana se suočavaju sa brojnim problemima

1507.jpg


Hladno... Pokvarena vrata na liniji 88

U autobusima se kvare vrata pa vozači voze i sa otvorenim, ljudi ispadaju iz tramvaja, a u trolama putnike udara struja.

Jednu ženu je udarila struja pri ulasku u trolejbus, u pojedinim vozilima nema grejanja, vrata se često zaglave, a nedavno su iz tramvaja ispale dve starice!

Generalni direktor GSP „Beograd" Radoslav Nikolić kaže da sve tehničke službe ovog javnog preduzeća maksimalno rade svoj posao, a da se problemi javljaju prvenstveno zbog toga što su brojna vozila stara i teška za održavanje.

- Pre puštanja u saobraćaj, naše službe kontrolišu izolaciju svih trolejbusa. U kabinama vozača ugrađeni su „kit" uređaji, koji signaliziraju kada izolacija oslabi. Nažalost, žena koju je udarila struja se, najverovatnije, uhvatila za držač baš kada se ta signalna lampica upalila. Srećom, ta struja je jednosmerna i jačine 600 volti, pa ne može da nanese ozbiljnije povrede. Kada je vreme loše i padavine obilne, moguće je da se desi tako nešto i nema efikasnog načina da se to spreči - objašnjava Nikolić.

On dodaje da je taj trolejbus star oko sedam godina, beloruske proizvodnje, i da je odmah povučen iz saobraćaja. Kada bude završen tender za nabavku novih trolejbusa, biće zamenjeni ruski trolejbusi, stari 15 i više godina.

- Dešava se da grejači iz različitih razloga otkažu. Solo vozila imaju po tri grejača, a zglobna četiri i često je problem što zbog hladnoće popucaju cevi koje dovode toplu vodu od motora. U decembru smo potrošili tri miliona dinara na ugradnju novih grejača, ali je sve to veoma teško održavati zbog starosti vozila. Nismo u potpunosti zadovoljni kako funkcioniše grejanje i radićemo na tome da se ono poboljša - priča Nikolić.

Putnicima u gradskom prevozu probleme pravi i promaja, zbog vrata koja ne mogu da se zatvore do kraja.

- Ako je u pitanju manji kvar, pozivaju se ekipe koje to odmah popravljaju, a u suprotnom se vozilo doprema u garažu - rekao je Nikolić www press rs.
 
- Dešava se da grejači iz različitih razloga otkažu. Solo vozila imaju po tri grejača, a zglobna četiri i često je problem što zbog hladnoće popucaju cevi koje dovode toplu vodu od motora.
Jel neko ovim ljudima rekao da postoji tečnost za hlađenje motora (pa tako i grejanje kabine) koja nije voda, i ne mrzne se na -3/-4? Ja mislim da je bulšit izgovor, već da im je kontrola kvaliteta neverovatno loša.
 
treba da ih je sramota, kad se desi nešto tako kao to što je struja udarila ženu neko mora da leti. umesto toga dobijamo odgovore u stilu "radimo na tome". i btw struja nikako ne može da bude "jačine 600 volti", mada šta drugo očekivati od dipl. politikologa na čelu gsp-a :rolleyes:
 
Од понедељка вози и линија 81Л

Возила са постојеће линије јавног градског превоза број 81 (Нови Београд /Блок 70а/ – Алтина 1), прерасподелиће се од понедељка, 8. фебруара, на две линије. Тако ће аутобуси са бројем 81 саобраћати трасом Нови Београд /Похорска/ – Угриновачки пут – Алтина 1, а са 81Л Нови Београд /Похорска/ – Добановачки пут – Алтина 1.

На oвим линијама радним данима ће саобраћати по три возила са интервалом полазака од 22 минута, а викендом по два са интервалом полазака од 33 минута.
Извор вести: БеоИНФО http://www.beograd.rs/cms/view.php?id=1376496

Додаје се и да се враћа 56л, али и укида 302л.
 
Штета је што више неће функционисати 81 какав је био до сада. Није он био нарочито попуњен, али је био добра веза Земуна и Блокова. Могли су да га појачају и продуже до Блока 44, свакако би растеретило 73 и 610.

Како видим траса им се разликује само кроз насеље Алтина. Тотално је глупо додавати ознаку Л линији која није локална. Могли су да ставе 80 и 81.
 
2012":oto94ux6 je napisao(la):
Putnicima u gradskom prevozu probleme pravi i promaja, zbog vrata koja ne mogu da se zatvore do kraja.
'Ajde!

Kakvi crni problemi! Nisu to samo problemi. Počećemo da se kočimo u zglobovima od prohujalog s vihorom na -15. Više ne stavljaju ni stenje da drži vrata zatvorenim u toku vožnje.
 
Sta ces,ipak idemo tramvajem u 21 vek a tu nema mesta za buseve :bash:
 
Autobusi su takvi isključivo zarad novog rukovodstva. Primenjuju ljudi ''novi, jeftiniji sistem održavanja vozila''. I, da, 90-e bi bile zlato u odnosu na istu situaciju danas, jer su tada najveći deo voznog parka činila u PM izdržljiva vozila, što se za današnja baš i ne da reći. Mnogi tamo prave Ticu od blata, samo nikako da poleti.
 
- Novi autobusi izgledaju kao da ce brzo otici na otpad, a evo i zasto:
- Svi novi niskopodni autobusi imaju samonosece sasije, i nisu predvidjeni za voznju preko nasih sahtova i slivnika, gomile rupcaga i kojecega.
- Problem je najveci u tome sto GSP kupuje nove autobuse, koji se potpuno drugacije odrzavaju, a zadrzao je servisnu sluzbu iz `60. Pa oni i niskopodne popravljaju cekicem, a poklopac motora zatvaraju nogom.
- Novi autobusi, kao i nova kola, puni su elektronike i senzora i prilikom svakog cukanja se to remeti! A ``mehanicari`` zakucaju lim nazad i ajd u saobracaj.
 
e, a što ovi naši gradski oci ne stave na ove nove autobuske stanice velike mape grada sa svim ucrtanim linijama?
 
reklame neka stavljaju na ona bočna stakla, ali na ono veliko bi trebalo da stave mapu, kao što bi stavili u svakom normalnom gradu
 
Vrh