1111":7oklbyed je napisao(la):
Е па није нормално. Ако већ није било довољно возила, што се није направила нека прерасподела? Зато што су неспособни. Требало је пријавити из простог разлога што је могао да се направи неки баланс, па да 15 и 84 не иду на 5 минута, него на 8-10, а та возила дају на 704 и 706 како се не би чекале пола ста већ 15 минута. Али нико о томе не размишља. А наравно да треба пријављивати ии зато што ДЈП прописује ред вожње, шта мене брига што ГСП није у стању да га поштује. Не да треба пријавити, него у медије послати.
А због чега је линија 72 битнија од 68, 71, 75 или 84? Зато што превезе двоје туриста на сат времена? Солариси су на 68 и 531 зато што нема довољно солаћа, а постоји вишак Солариса (не могу на 511), схватите то већ једном. Били би и на 532 да могу да окрену. На 85 су вероватно из истог разлога, плус нови мост, сликање, промоција, Шапић, ово оно...
Zato što su 15,84 linije prve kategorije, a 704 i 706 linije druge kategorije, mogu se popunjavati linije prve kategorije vozilima sa linija druge kategorije, dok obrnuto ne može dok nije ekstremna situacija
Nešto se ne sećam da su se Novobeograđani bunili kada im je dato 100 Solarisa, iako su znali da je realno da u rashod ide nekih 20 vozila i da se nekih 10 da na donaciju, dakle ostaje višak od nekih 20, 30 vozila, kada se zamene starija vozila na važnim polascima. Kako im nije došlo da uzmu 15 remontovanih IK-103 iz Zemuna i daju im 15 Solarisa? Zemunu su potrebniji zglobovi nego solo vozila, pa nebi imali višak i Solarisi nebi vrteli pola dana prazni, jer nemaju dovoljan broj solo vozila.
1111":7oklbyed je napisao(la):
Наравно да је забрањен разговор са возачем, постоје и налепнице које говоре у прилог томе. Што се тиче хране, не знам како је то дефинисано, али на крају крајева нека основна култура мора да постоји. Мислим да није проблем унети кикирики или смоки, као ни флаше с водом или соком, али јести пљескавицу, сладолед или било шта чиме можеш да нарушиш хигијену возила или исфлекаш некога у гужви би требало да је забрањено.
Пошто упорно инсистираш да простор ''иза шипке'' није возачки простор, мораћу да те разочарам. Можда код приватника није, али у ГСП постоји интерни акт којим се ово забрањује, мада је уз притужбу неопходна и фотографија, како би се по истој нешто предузело. А предузимало се.
To ste vi izmislili. To što piše na nalepnici ne znači da piše u zakonu, piše na nalepnici mesta rezervisana za trudnice i starija lica, pa nije zabranjeno da neko drugi sedne na njih, zar ne? Razgovor sa vozačem nije zabranjen, ma koliko vi to teško prihvatali. Čekaj, pominješ osnovnu kulturu? Evo pomenuću ti 10 stvari kojih se prvo setim što se tiče kulture naroda, imali smo gospodu koja su prosula piva po prikolici, zna se kako se lepo to sve oseća na
+40 napolju, onda burek ili šta već kada se raznese po vozilu, jako je lepo, naročito onaj sir kada se na 40 stepeni lepo upeče pa pusti svoju aromu, onda je bila situacija kod drugara koji je bio na zameni, da je majka iz prikolice dovela dete kod vozača, da pomogne njenom detetu jer mu je muka, na kraju se mali ispovraćao po vratima kabine i po podu, to nebi bilo čudno da vozilo nije stajalo 2 minuta na stanici sa otvorenim vratima, zar nije logičnije da ga je izvela napolje na vazduh? Da ne pominjem raznu gospodu, koja iza sebe ostave haos, od kečapa, majoneza, priloga iz pljeskavice i slično, papira namočenih u priloge na podu i sve slično, o kojoj mi onda kulturi imamo da govorimo. Siguran sam da taj klinac neće uzeti i baciti taj papir na pod ili razmazati priloge po autobusu, kao što to rade pojedini putnici, o da vrhunac je bio kada je lik mrtav ladan u punom autobusu, izvadio alatku i pomokrio se u harmoniku, tome nisam prisustvovao, ali je bila priča u garaži, čovek je u šoku došao u garažu na pranje, šta je bilo, "Popišali me" :mrgreen: Takve ljude prevoze ti autobusi, dakle nemamo o kakvoj kulturi mi da pričamo, pojedinci su jakooo daleko od civilizacije, nažalost taj broj iz dana u dan raste...
1111":7oklbyed je napisao(la):
Урлање путника такође може да буде непријатно, али не утиче на возача као разговор са неким ко стоји поред и према коме се свако мало окреће. Мени је непријатно да разговарам с неким док возим ауто, а камоли да возим грдосију од 18 тона. 90% мобилних сада има слушалице које се могу користити уместо блу-тут хендс-фри уређаја. Али данас ти видим ''колегу'' са 78 који вози 1370 око 7 увече како разговара телефоном држећи га у руци. Возач за пример. Исти тај 1370 у пуној брзини шиба преко трамвајских баштица у Булевару ЈНА, док мајстор 938 (који је стар 7 година), пажљиво тера улицом кроз гужву, па ти види.
Pazi pomenuo si 78, vrlo dobro znamo kuda ta linija prolazi, dakle kada su utakmice zna se šta to znači. Od skakanja, urlanja, lupanja, veruj mi da je to mnogo neprijatnije od razgovora sa bilo kime
Znam na koga misliš, on baja celu smenu priča na mobilni, valjda što je službeni besplatan, pa onda da iskoristi... Neki koriste i slušalice za razgovor, ali i to je zabranjeno po GSPu. Rešenje je neka nabave radnicima slušalice, neka daju 3 autobusa za reklamu određene firme i to će pokriti troškove određenog broja blu-tut slušalica
Karaburac vozi polako? Pa to si video jednog, možeš 10 ljudi normalnih tamo da nađeš. Oni su niskopodne terali kroz tramvajsku bašticu 50 na sat, zemlja se trese, gledaš šta će otpasti pa uleteti u stanicu da te ubije, ne možeš generalizovati, sam si rekao, sve zavisi od ljudi koji voze. Eto ti taj 448 se mazi i pazi, čuva se koliko god je moguće i onda dođu indijanci na 601 dobiju ga jedan dan i rastave ga od života, ono što je bilo podbočeno da ne škripi, pootpadalo, škripi i ono što nije, uspeli da unište trap itd. Dakle, nema tu pravila.
1111":7oklbyed je napisao(la):
Igor":7oklbyed je napisao(la):
Slican utisak sam stekao kod jos par mladjih vozaca onako u prolazu vozeci se prosto odaju takav utisak. Pitanje za Becksa i ostale vozace, kakvi su nam mladji vozaci i da li se moze reci da vecinom starije iskusnije kolege sa nekim starim navikama ili nepostojanjem normalnih navika ne paze na svoje vozilo bilo da je u pitanju urednost i nacin voznje
Нема правила ту. Онај ко воли свој посао ће да брине о возилу које дужи имао 25 или 55 година, а оно било Раба или Соларис. Онај који отаљава ће од њега да направи депонију. Оно што сам приметио је да млађи углавном оштрије возе (не нужно брже, већ оштрије). Значи нагла убрзавања и кочења и слично. Има и изузетака, не генерализујем.
А кад смо код возача, Бекс, колико пута је на 345 отишао мотор? ''Колега'' га никад није мазио. Не знам како је сад са 448, али никад нећу заборавити улетање 345 са моста у станицу код Економског. Био сам у трамвају који је стајао у станици када сам приметио да се нешто приближава муњевитом брзином. Не знам да ли је био ''колега'', али јесте друга смена.
Potpisujem za ovo, to je prva stvar od koje moramo poći!
#345 nije ima probleme sa motorom, isti motor je do danas, imao je probleme sa hladnjakom, koji je došao pogrešno okrenut iz fabrike. Kasnije je to sređivano, ali imao je duže period pauze zbog hladnjaka i pregrevanja što je problem cele te serije, u sledećoj seriji su pokušali da sa uspravnim hladnjakom reše posao, ali tek to je bio ogoroman promašaj. Zanimljivo je da je taj #345 počeo na 612 svoju karijeru, pa je posle došlo do rokade sa 1/612 na 4/78, jer je #347 iz fabrike došao sa malom greškom (prokišnjavao je) :bash: Pazi, na visokopodnom vozilu nemaš na šta da paziš preko rupa, nema prikolice, nema harmonike, nemaš hladnjak ispod nema ništa, dakle možeš slobodnije da ga voziš, veći problem je Savski most, sa oni kraterima uz ivicu, a ti imaš prateću osovinu, pa to vrlo lako može da zabaci prikolicu u ogradu. A upravu si, 345 je gažen jer je stvarno bio van serijski auto, motori su bili extra, nema auta koji je mogao da parira celoj toj seriji, ne postoji takav bus, sa tim performansama i sa tim kvalitetom! Ali, ono što ti odgovorno tvrdim 345 je do dolaska na 703 bio najbolji iz serije, njegova tabla je do tada bila fabrička, motor koji je kasnije sređen, je jedini iz serije držao 80 stepeni, radnu temperaturu, ostalima je radna bila debelo u crvenoj zoni. Grejanje je bilo za priču, što reče kolega celu zimu je vozio sa odškrinutim prozorom, u kratkim rukavima jer je vozilo ubijalo kako je grejalo. E sada je niskopodni, nema tu brže vožnje, moraš da paziš na sve, iako su svi vitalni delovi upakovani u šasiju i ne mogu se odozdo uništiti, ali ipak nema tolike slobode kao sa 345, stvarno ljudi nisu hteli da ga menjaju do zadnjeg momenta kada je bilo nema više, mora da se da niskopodno na 78, pošto posada sa 1/78 nije smela da uzme zglobno vozilo, uvalili su njima ovo čudo, i za sada se odlično drži. Nek potraje još toliko i dosta od njega.
@CSI, samo jedno pitanje, što se tiče garažnog broja 946, juče su ga 2 čoveka videla i pisala da radi na 31, negde sam video i na kom polasku, al' ne mogu da pronađem, sve je "neredovniji na 109", pa me zanima je si siguran za gbr?