Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 293 95,1%
  • BMC

    Glasovi: 15 4,9%

  • Ukupno glasača
    308
kopmania":328pt8m4 je napisao(la):
Znači još jedna stvar koja im smeta :))))
Probaj kući da držiš ruke u tom položaju sat vremena na stolici, pa mi javi kako ti je kičma :)

Igor":328pt8m4 je napisao(la):
Pre par dana sam se vozio misim da je bila 706-ca i mladji vozac je imao blutut slusalicu koju je koristio sto je za mene bio redak prizor i bas pohvalno, cak sam razmisljao da mu pridjem i da ga pohvalim ali reko da ne glumim budalu :)

Inace pre par godina sam isto upoznao mladjeg vozaca polovina 20ih god. i znam kako mi je pricao da izuzetno pazi na svoje vozilo i da ga redovno cisti i pazi kako vozi.

Slican utisak sam stekao kod jos par mladjih vozaca onako u prolazu vozeci se prosto odaju takav utisak. Pitanje za Becksa i ostale vozace, kakvi su nam mladji vozaci i da li se moze reci da vecinom starije iskusnije kolege sa nekim starim navikama ili nepostojanjem normalnih navika ne paze na svoje vozilo bilo da je u pitanju urednost i nacin voznje
Upravu si, mlađi vozači, da kažemo novije generacije obraćaju više pažnje na propise, više ih poštuju, više cene svoj posao jer su ga dobili u ovo teško vreme, za razliku od nekih starijih kolega, sa nekim stažom. Retki su stariji koji se brinu o vozilima, nažalost, oni koji bi trebali da daju primer mlađim kolegama, upravo oni čine loše stvari. U čemu je problem, veselim 90tim, 2000tim, carstvu slobode tih godina, ne znam, ali problem definitvno postoji u određenoj kategoriji vozača. Najveće probleme prave oni iz kategorije 40-50 godina, tu je najviše "buntovnika" ;)
 
@ becks
Ne mislim na vozila oko pogona, nego recimo preko puta SCK ili na parkingu kod Sporta itd...
 
becks89":2qwki6zh je napisao(la):
1111":2qwki6zh je napisao(la):
Нисам рекао да правдам насиље, али ме уз такво понашање запослених и не чуди што долази до физичких обрачуна. Да ли је теби нормално да шихте не излазе и да се пола полазака не остварује? Хоћеш да кажеш да ми као путници не треба да се жалимо? А искрено, ако се ти са 704 и 706 нису жалили, онда и заслужују да чекају аутобус по сат времена.
Шеф распореда врло добро зна шта је 5/71, јер он распоређује возила на линије. Тако је реаговао вероватно пошто је видео да нисам обичан путник кога може да маже изговорима да су гужве или слично. Претпостављам да ти је нормално то што ми је рекао да ми је доста и то једно возило на линији и залупио слушалицу. Али добро кажеш, неспособни су. У ДЈП не знају да зглобни Јапанци имају климе, не знају који погон одржава линију 17 (то сам сазнао приликом једне пријаве), отправници на Зеленом венцу не раде ништа осим прекоманди на боговску линију 72. И ти такав систем оправдаваш?
Meni je to bilo normalno, jer je u tom momentu jedva bilo vozila i za smence, ljudi su se navikli da nema vozila i da ih vozi sve i svašta, šta ima da prijavljuješ kad nema šta da ti pošalje.
Veruj mi da je to za njega samo broj, kako se raspoređuju vozila valjda ti ne treba veći dokaz od zgloba na 85,531 i koliko takvih primera još. Normalno je to što ti je rekao, znaš zašto, jer taj verovatno ni ne zna gde ide taj 71, dokaz tome ti je raspoređivanje vozila po linijama, bez ikakvog šablona i logike.Naravno postoje kategorije linija, linija 72 je prvi prioritet pogona Novi Beograd, tu uvek mora biti vozila. Kada se ispune svi polasci na linijama prve kategorije onda se ispunjavaju polasci linija druge i treće kategorije. DJP ne zna ni gde joj idu noćne linije, DJP je veštačka organizacija koja ne radi apsolutno nijedan deo posla za koji su plaćeni, što si i sam shvatio.

Е па није нормално. Ако већ није било довољно возила, што се није направила нека прерасподела? Зато што су неспособни. Требало је пријавити из простог разлога што је могао да се направи неки баланс, па да 15 и 84 не иду на 5 минута, него на 8-10, а та возила дају на 704 и 706 како се не би чекале пола ста већ 15 минута. Али нико о томе не размишља. А наравно да треба пријављивати ии зато што ДЈП прописује ред вожње, шта мене брига што ГСП није у стању да га поштује. Не да треба пријавити, него у медије послати.

А због чега је линија 72 битнија од 68, 71, 75 или 84? Зато што превезе двоје туриста на сат времена? Солариси су на 68 и 531 зато што нема довољно солаћа, а постоји вишак Солариса (не могу на 511), схватите то већ једном. Били би и на 532 да могу да окрену. На 85 су вероватно из истог разлога, плус нови мост, сликање, промоција, Шапић, ово оно...

becks89":2qwki6zh je napisao(la):
Ma koja crna obuka, zavlačili ljude danima nizašta. Opet podelili vozila bez ikakvog kriterijuma, što se da videti po broju udesa. Kao što smo već pisali, to nije vozačev prostor, vozačev prostor je kabina. Koji problem postoji sa pljeskavicom i sokom, jel zabranjeno jesti u vozilu? Nije, kao što nije ni razgovor sa vozačem. Ti nisi radnik firme i ti nisi taj koji postavlja pravila, niti možeš da ih menjaš, bahaćenje je vožnja bez karte, vidiš to je bahatost. Kao što sam pisao, to nisu vozači početnici, niti su to ljudi koji voze od juče, nije vam palo napamet da vozaču možda smeta, vrištanje i urlanje putnika? To mu ne smeta, a smeta mu razgovor, zanimljivo. Ti si vozač putničkog vozila, i ni približno nije isto voziti auto od 4m i 1t i autobus od 18m i 18 tona, to ne može da bude isto da ne znam šta, tvoji refleksi ne moraju biti kao refleksi vozača autobusa, jer ti možeš da staneš (ako si u ograničenju) pri izletanju prepreke, a vozač autobusa mora mnogo brže i ranije da reaguje da bi zaustavio svoje vozilo. Kucanje poruke ne želim da pravdam, kao ni razgovor mobilnim, međutim za korišćenje mobilnih telefona je kriva firma. Iz garaže u toku vožnje i oni sami zovu vozača iako je protiv zakona, ako već moraju da ga zovu neka obezbede svakom vozaču hands-free uređaj.

Наравно да је забрањен разговор са возачем, постоје и налепнице које говоре у прилог томе. Што се тиче хране, не знам како је то дефинисано, али на крају крајева нека основна култура мора да постоји. Мислим да није проблем унети кикирики или смоки, као ни флаше с водом или соком, али јести пљескавицу, сладолед или било шта чиме можеш да нарушиш хигијену возила или исфлекаш некога у гужви би требало да је забрањено.
Пошто упорно инсистираш да простор ''иза шипке'' није возачки простор, мораћу да те разочарам. Можда код приватника није, али у ГСП постоји интерни акт којим се ово забрањује, мада је уз притужбу неопходна и фотографија, како би се по истој нешто предузело. А предузимало се.
Урлање путника такође може да буде непријатно, али не утиче на возача као разговор са неким ко стоји поред и према коме се свако мало окреће. Мени је непријатно да разговарам с неким док возим ауто, а камоли да возим грдосију од 18 тона. 90% мобилних сада има слушалице које се могу користити уместо блу-тут хендс-фри уређаја. Али данас ти видим ''колегу'' са 78 који вози 1370 око 7 увече како разговара телефоном држећи га у руци. Возач за пример. Исти тај 1370 у пуној брзини шиба преко трамвајских баштица у Булевару ЈНА, док мајстор 938 (који је стар 7 година), пажљиво тера улицом кроз гужву, па ти види.
 
Igor":19brqsv9 je napisao(la):
Slican utisak sam stekao kod jos par mladjih vozaca onako u prolazu vozeci se prosto odaju takav utisak. Pitanje za Becksa i ostale vozace, kakvi su nam mladji vozaci i da li se moze reci da vecinom starije iskusnije kolege sa nekim starim navikama ili nepostojanjem normalnih navika ne paze na svoje vozilo bilo da je u pitanju urednost i nacin voznje

Нема правила ту. Онај ко воли свој посао ће да брине о возилу које дужи имао 25 или 55 година, а оно било Раба или Соларис. Онај који отаљава ће од њега да направи депонију. Оно што сам приметио је да млађи углавном оштрије возе (не нужно брже, већ оштрије). Значи нагла убрзавања и кочења и слично. Има и изузетака, не генерализујем.

А кад смо код возача, Бекс, колико пута је на 345 отишао мотор? ''Колега'' га никад није мазио. Не знам како је сад са 448, али никад нећу заборавити улетање 345 са моста у станицу код Економског. Био сам у трамвају који је стајао у станици када сам приметио да се нешто приближава муњевитом брзином. Не знам да ли је био ''колега'', али јесте друга смена.
 
Sinoć (11.1.2014.) je nažalost ponovo dokazano koliko je neverovatno isključivanje vozila sa linije bez ikakvog razloga.

GSP je na liniji 101 nabio interval od 47 minuta, iako je planirani interval između 10 i 15 minuta, kada je poslednjih pet polazaka sa terminusa Padinska skela u pitanju. Od ukupno pet polazaka tri nisu realizovana po vremenu definisanom redom vožnje, a dva polaska uopšte nisu ostvarena.


1) Polazak u 23:00 - Vozilo je okretnicu napustilo u 22:53, dakle 7 minuta ranije.

2) Polazak u 23:15 (uključenje sa linije 110) - U 23:11 vozilo je ušlo u okretnicu sa svim obeležjima linije 110 (napred, na boku i pozadi je bila označena linija 110 na svim pokazivačima sa rotacionim elementima), a naravno smer ni na koji način nije bio označen. Vozilo je odmah napustilo okretnicu u 23:11, dakle 4 minuta ranije. Putnici su čudno gledali to vozilo jer su zaista mislili da radi na liniji 110, iako je zapravo radilo na liniji 101.

3) Polazak u 23:25 nije ostvaren jer se nije pojavilo ni jedno vozilo.

4) Polazak u 23:35 nije ostvaren jer se vozilo GB 946 sa linije 109 (ponovo) nije uključilo na liniju 101. Vozilo GB 946 je u 23:21 došlo u terminus sa već ugašenim svetlima i natpisom na displeju "109 Čenta". Istog trenutka, bez zadržavanja na terminusu vozilo je napustilo okretnicu, dakle 14 minuta pre vremena, a bez prijema putnika. Tada sam zvao direktno dispečera u garaži, koji je potvrdio da nema kvara na vozilu niti bilo kakve dozvole za isključenje vozila sa linije. Zamolio me je da ostanem na vezi i odmah je pozvao spornog vozača sa drugog telefona. Kaže da je vozač tvrdio da je primio putnike na terminusu i na svim ostalim stajalištima, ali da nije dao nikakvo obrazloženje što je krenuo 14 minuta ranije. Dispečer mi se izvinio u ime GSP-a na ovoj neprijatnosti i rekao da u potpunosti veruje u navode prijave jer se sve to može potvrditi preko sistema za praćenje vozila, a takođe je dodao da zna da ni taj vozač nije cvećka. Posle moje konstatacija da se ovo ne dešava prvi put, dao mi je broj šefa saobraćaja i zamolio da ga pozovem u ponedeljak smatra da bez dizanja ovog problema na viši nivo ne može previše da se uradi. Odmah sam pozvao i Komandno operativni centar, gde su odmah ušli u sistem i potvrdili navode. Tada je već bilo 23:30 (dakle već 5 minuta pre vremena polaska). Po rečima žene koja je pratila vozilo u realnom vremenu preko kompjutera, vozilo se u tom trenutku već nalazilo na stajalištu 2175 - "Pretok" koje je od okretnice udaljeno 6.825 kilometara (po zvaničnom daljinaru). Dok je po mom zahtevu upisivala da se za ovaj polazak ne isplaćuju pare GSP-u, rekla je da je upravo u tom trenutku vozač preko sistema prijavio kvar na vozilu i dodala da se takvi lažni kvarovi dešavaju često, čim vozači vide da ih zovu zbog toga iz pogona, ali da pošto je kvar prijavljen na sred trase vozač nema nikakav alibi što je krenuo 14 minuta ranije, dok je vozilo zvanično bilo ispravno. Kaže i da je evidentno da se to uključenje sa linije 109 konstantno ne obavlja.

5) Poslednji polazak u 23:50 je ostvaren u 23:58, dakle uz 8 minuta zakašnjenja, ali je to jedino opravdano odstupanje jer vozilo nije avion da bi moglo da ispoštuje optimistična vremena poluobrta, postavljena od strane Direkcije.

Zahvaljujući GSP-u 10ak ljudi koji su čekali autobus sa linije 101 se smrzavalo 47 minuta dok su vozači bežali kada je kome odgovaralo i isključivali vozila kako im dune.


Ostaje mi samo da se zahvalim ovim poštenim i jadnim vozačima što su ovako profesionalno izmaltretirali putnike. :fijasko:

Ceo slučaj svakako ide na sud, jer se ovakve stvari konstantno dešavaju na ovom potezu. :dil:
 
1111":7oklbyed je napisao(la):
Е па није нормално. Ако већ није било довољно возила, што се није направила нека прерасподела? Зато што су неспособни. Требало је пријавити из простог разлога што је могао да се направи неки баланс, па да 15 и 84 не иду на 5 минута, него на 8-10, а та возила дају на 704 и 706 како се не би чекале пола ста већ 15 минута. Али нико о томе не размишља. А наравно да треба пријављивати ии зато што ДЈП прописује ред вожње, шта мене брига што ГСП није у стању да га поштује. Не да треба пријавити, него у медије послати.

А због чега је линија 72 битнија од 68, 71, 75 или 84? Зато што превезе двоје туриста на сат времена? Солариси су на 68 и 531 зато што нема довољно солаћа, а постоји вишак Солариса (не могу на 511), схватите то већ једном. Били би и на 532 да могу да окрену. На 85 су вероватно из истог разлога, плус нови мост, сликање, промоција, Шапић, ово оно...
Zato što su 15,84 linije prve kategorije, a 704 i 706 linije druge kategorije, mogu se popunjavati linije prve kategorije vozilima sa linija druge kategorije, dok obrnuto ne može dok nije ekstremna situacija ;) Nešto se ne sećam da su se Novobeograđani bunili kada im je dato 100 Solarisa, iako su znali da je realno da u rashod ide nekih 20 vozila i da se nekih 10 da na donaciju, dakle ostaje višak od nekih 20, 30 vozila, kada se zamene starija vozila na važnim polascima. Kako im nije došlo da uzmu 15 remontovanih IK-103 iz Zemuna i daju im 15 Solarisa? Zemunu su potrebniji zglobovi nego solo vozila, pa nebi imali višak i Solarisi nebi vrteli pola dana prazni, jer nemaju dovoljan broj solo vozila.

1111":7oklbyed je napisao(la):
Наравно да је забрањен разговор са возачем, постоје и налепнице које говоре у прилог томе. Што се тиче хране, не знам како је то дефинисано, али на крају крајева нека основна култура мора да постоји. Мислим да није проблем унети кикирики или смоки, као ни флаше с водом или соком, али јести пљескавицу, сладолед или било шта чиме можеш да нарушиш хигијену возила или исфлекаш некога у гужви би требало да је забрањено.
Пошто упорно инсистираш да простор ''иза шипке'' није возачки простор, мораћу да те разочарам. Можда код приватника није, али у ГСП постоји интерни акт којим се ово забрањује, мада је уз притужбу неопходна и фотографија, како би се по истој нешто предузело. А предузимало се.
To ste vi izmislili. To što piše na nalepnici ne znači da piše u zakonu, piše na nalepnici mesta rezervisana za trudnice i starija lica, pa nije zabranjeno da neko drugi sedne na njih, zar ne? Razgovor sa vozačem nije zabranjen, ma koliko vi to teško prihvatali. Čekaj, pominješ osnovnu kulturu? Evo pomenuću ti 10 stvari kojih se prvo setim što se tiče kulture naroda, imali smo gospodu koja su prosula piva po prikolici, zna se kako se lepo to sve oseća na
+40 napolju, onda burek ili šta već kada se raznese po vozilu, jako je lepo, naročito onaj sir kada se na 40 stepeni lepo upeče pa pusti svoju aromu, onda je bila situacija kod drugara koji je bio na zameni, da je majka iz prikolice dovela dete kod vozača, da pomogne njenom detetu jer mu je muka, na kraju se mali ispovraćao po vratima kabine i po podu, to nebi bilo čudno da vozilo nije stajalo 2 minuta na stanici sa otvorenim vratima, zar nije logičnije da ga je izvela napolje na vazduh? Da ne pominjem raznu gospodu, koja iza sebe ostave haos, od kečapa, majoneza, priloga iz pljeskavice i slično, papira namočenih u priloge na podu i sve slično, o kojoj mi onda kulturi imamo da govorimo. Siguran sam da taj klinac neće uzeti i baciti taj papir na pod ili razmazati priloge po autobusu, kao što to rade pojedini putnici, o da vrhunac je bio kada je lik mrtav ladan u punom autobusu, izvadio alatku i pomokrio se u harmoniku, tome nisam prisustvovao, ali je bila priča u garaži, čovek je u šoku došao u garažu na pranje, šta je bilo, "Popišali me" :mrgreen: Takve ljude prevoze ti autobusi, dakle nemamo o kakvoj kulturi mi da pričamo, pojedinci su jakooo daleko od civilizacije, nažalost taj broj iz dana u dan raste...

1111":7oklbyed je napisao(la):
Урлање путника такође може да буде непријатно, али не утиче на возача као разговор са неким ко стоји поред и према коме се свако мало окреће. Мени је непријатно да разговарам с неким док возим ауто, а камоли да возим грдосију од 18 тона. 90% мобилних сада има слушалице које се могу користити уместо блу-тут хендс-фри уређаја. Али данас ти видим ''колегу'' са 78 који вози 1370 око 7 увече како разговара телефоном држећи га у руци. Возач за пример. Исти тај 1370 у пуној брзини шиба преко трамвајских баштица у Булевару ЈНА, док мајстор 938 (који је стар 7 година), пажљиво тера улицом кроз гужву, па ти види.
Pazi pomenuo si 78, vrlo dobro znamo kuda ta linija prolazi, dakle kada su utakmice zna se šta to znači. Od skakanja, urlanja, lupanja, veruj mi da je to mnogo neprijatnije od razgovora sa bilo kime ;) Znam na koga misliš, on baja celu smenu priča na mobilni, valjda što je službeni besplatan, pa onda da iskoristi... Neki koriste i slušalice za razgovor, ali i to je zabranjeno po GSPu. Rešenje je neka nabave radnicima slušalice, neka daju 3 autobusa za reklamu određene firme i to će pokriti troškove određenog broja blu-tut slušalica :D
Karaburac vozi polako? Pa to si video jednog, možeš 10 ljudi normalnih tamo da nađeš. Oni su niskopodne terali kroz tramvajsku bašticu 50 na sat, zemlja se trese, gledaš šta će otpasti pa uleteti u stanicu da te ubije, ne možeš generalizovati, sam si rekao, sve zavisi od ljudi koji voze. Eto ti taj 448 se mazi i pazi, čuva se koliko god je moguće i onda dođu indijanci na 601 dobiju ga jedan dan i rastave ga od života, ono što je bilo podbočeno da ne škripi, pootpadalo, škripi i ono što nije, uspeli da unište trap itd. Dakle, nema tu pravila.

1111":7oklbyed je napisao(la):
Igor":7oklbyed je napisao(la):
Slican utisak sam stekao kod jos par mladjih vozaca onako u prolazu vozeci se prosto odaju takav utisak. Pitanje za Becksa i ostale vozace, kakvi su nam mladji vozaci i da li se moze reci da vecinom starije iskusnije kolege sa nekim starim navikama ili nepostojanjem normalnih navika ne paze na svoje vozilo bilo da je u pitanju urednost i nacin voznje

Нема правила ту. Онај ко воли свој посао ће да брине о возилу које дужи имао 25 или 55 година, а оно било Раба или Соларис. Онај који отаљава ће од њега да направи депонију. Оно што сам приметио је да млађи углавном оштрије возе (не нужно брже, већ оштрије). Значи нагла убрзавања и кочења и слично. Има и изузетака, не генерализујем.

А кад смо код возача, Бекс, колико пута је на 345 отишао мотор? ''Колега'' га никад није мазио. Не знам како је сад са 448, али никад нећу заборавити улетање 345 са моста у станицу код Економског. Био сам у трамвају који је стајао у станици када сам приметио да се нешто приближава муњевитом брзином. Не знам да ли је био ''колега'', али јесте друга смена.
Potpisujem za ovo, to je prva stvar od koje moramo poći!
#345 nije ima probleme sa motorom, isti motor je do danas, imao je probleme sa hladnjakom, koji je došao pogrešno okrenut iz fabrike. Kasnije je to sređivano, ali imao je duže period pauze zbog hladnjaka i pregrevanja što je problem cele te serije, u sledećoj seriji su pokušali da sa uspravnim hladnjakom reše posao, ali tek to je bio ogoroman promašaj. Zanimljivo je da je taj #345 počeo na 612 svoju karijeru, pa je posle došlo do rokade sa 1/612 na 4/78, jer je #347 iz fabrike došao sa malom greškom (prokišnjavao je) :bash: Pazi, na visokopodnom vozilu nemaš na šta da paziš preko rupa, nema prikolice, nema harmonike, nemaš hladnjak ispod nema ništa, dakle možeš slobodnije da ga voziš, veći problem je Savski most, sa oni kraterima uz ivicu, a ti imaš prateću osovinu, pa to vrlo lako može da zabaci prikolicu u ogradu. A upravu si, 345 je gažen jer je stvarno bio van serijski auto, motori su bili extra, nema auta koji je mogao da parira celoj toj seriji, ne postoji takav bus, sa tim performansama i sa tim kvalitetom! Ali, ono što ti odgovorno tvrdim 345 je do dolaska na 703 bio najbolji iz serije, njegova tabla je do tada bila fabrička, motor koji je kasnije sređen, je jedini iz serije držao 80 stepeni, radnu temperaturu, ostalima je radna bila debelo u crvenoj zoni. Grejanje je bilo za priču, što reče kolega celu zimu je vozio sa odškrinutim prozorom, u kratkim rukavima jer je vozilo ubijalo kako je grejalo. E sada je niskopodni, nema tu brže vožnje, moraš da paziš na sve, iako su svi vitalni delovi upakovani u šasiju i ne mogu se odozdo uništiti, ali ipak nema tolike slobode kao sa 345, stvarno ljudi nisu hteli da ga menjaju do zadnjeg momenta kada je bilo nema više, mora da se da niskopodno na 78, pošto posada sa 1/78 nije smela da uzme zglobno vozilo, uvalili su njima ovo čudo, i za sada se odlično drži. Nek potraje još toliko i dosta od njega.

@CSI, samo jedno pitanje, što se tiče garažnog broja 946, juče su ga 2 čoveka videla i pisala da radi na 31, negde sam video i na kom polasku, al' ne mogu da pronađem, sve je "neredovniji na 109", pa me zanima je si siguran za gbr?
 
becks89":2eoio8np je napisao(la):
Pogotovo što većina vas, ako je Filip rekao smatra da je to automatski tako.

Наравно да ћу пре да верујем Филипу него теби. Ево, последњи његов упис је приказао темељност са његове стране која се ни у каквм случају не може назвати нагађањем, како си ти то дефинисао.

Дечка познајем и увек је тако темељан. Овим уписом је у потпуности доказао да је возач у бахат и тебе још једном демантовао. Да је неког реда са твоје стране, ти би грешку признао и извинуо са на "сатанизовању" путника које си несвесно преузео од нерадника из ГСП-а. Свакако, сад ти је тактика да мудро прећутиш. :)

Нико овде не генерализује возаче, што нам ти константно набијаш на нос и тиме вешто покушаваш да дискредитујеш све критике према возачима. Тј. ти генерализујеш све критике као којештарије и све до једне успеваш да их оправдаш неким изговорима. У великој мери си успео у томе јер су масовно почели уписи о личним доживљајима са примереним возачима, као својеврсно "правдање" форумаша на твоје критике о генерализацији, тј. сада се форумаши осећају дужни да ти нешто докажу.
 
Mene demantovao? Da li sam ja postavio pitanje istinitosti u ovom slučaju? Ne! Dakle, šta sam prećutao? Jel postoji prekršaj kaznite, jel imaš dokaz imaš, ok poštujem, šta sam prećutao? Pitao za garažni broj, jer sam na 3 mesta video juče da su ga ljudi pisali da je radio na liniji 31, jel sam zbog toga ja ispao glup, pa sad treba nekom da se izvinjavam?
"U velikoj meri sam uspeo", zbog toga što to stalno radim ili zbog toga što dajem dovoljno dobre argumente ili možda zbog toga što iza mojih reči stoje neki propisi, neke procedure na koje se uvek pozovem pa ne moram da nagađam? Ne mora niko od vas meni šta da dokazuje, nema šta da mi dokazuje, bojim se da malo bolje poznajem materiju da bi mi neko od vas nešto dokazivao, uz dužno poštovanje vašeg znanja i godina.Ne poznajem sve u detalje, ali mogu reći da jako dobro poznajem dešavanja na terenu, sad postoje stvari koje neću da pišem da neko nebi imao problema, postoje stvari kojima i nije mesto na forumu, međutim postoji još dosta stvari koje se saznaju pre ili kasnije, ali opet mislim da imam mnogo više informacija nego vi. Nećeš naći nijedan post gde sam rekao da je kršenje propisa dobro, da tako treba da se radi, nigde nijedan nećeš naći, niti ćeš naći da nagađam kako je bilo, ili postavim pitanje da nije možda bilo ovako, jer mi deluje logičnije, ili prećutim kako ti kažeš. Ali ćemo zato naći mnoštvo pretpostavki, mnošto stvari za koje vi mislite da su takve, pa onda kada neko kaže nešto suprotno imamo skakanje po njemu, kao što ste skočili u drugoj temi da branite švercovanje i švercere, dok ovde imate stroge stavove da zakon treba da se poštuje u potpunosti bez izuzetaka. Nikako da se sami sa sobom dogovorite, šta hoćete, strogo poštovanje zakona ili ograničeno poštovanje?
Elem, što se ovih stvari na potezu 100, zar to nekada nije bio kazneni potez, odnosno da su tu po kazni išli ovi što prave probleme u gradu?
 
becks89

Не знам стварно о чему си ти то писао сада ? Поставио си ти питање истинитости за "случај линије 109" од старта, немој да се правиш луд сад. Твој "тон" поводом тог случаја је од старта подругљив и правдајући према возачу за којег се од старта знало да је бахат а понављањем случаја је стопроцентно потврђено још са материјалним доказима.

Не видим зашто пишеш о томе ко колико познаје материју. Уопште се о томе не ради. Ради се о константном правдању и налажењу којекаквих изговора за све пропусте и лоше понашање возача. И то радиш упорно. На то сви реагују, а не на то, да ли ти нешто знаш или не знаш и колико знаш ...

... те мала плата, те дуго радно време, те лоши аутобуси, те лоши шефови, те лоши прописи, те лоше време, те лош квалитет, те лоши, одвратни,огавни, проклети путници .... све лошије од лошијег само возачи невини и кад су криви ... тешко нама ...

... стално нас позиваш да "седнемо за волан" да би знали колико је то лоше и ужасно и мучно и стресно ... а ја те позивам ... иди ради у Хитној помоћи, у Колубари, у Мајдампеку ... да видиш како је возачима у ствари посао лековита бања ...
 
Postavio sam pitanje za prethodni slučaj, 110 na 101, kada je rekao da je zaključio pogledom da je ispravan.
Za slučaj 109, sam pitao samo za garažni broj iz gore navedenog razloga.
Pa jel si uradio bilo šta od toga što sam ti rekao? Da bi o nečemu mogao da sudiš treba prvo da sedneš za taj volan prijatelju, a ne da pričaš, a nikada nisi vozio autobus. Sudeći po prethodnim stvarima, nisi vozio ni kola hitne pomoći, ni radio u Kolubari ni u Majdanpeku, opet čuveno nagađanje.
Evo samo ću ti pomenuti jednu stvar, pre 3 meseca 3 moja dobra drugara, su iz Laste prešli da rade u Hitnoj Pomoći, plata je za oko 15.000 manja, ali kažu i odgovornosti im je manja, bolji su uslovi, sve je bolje. Toliko o poređenju posla, a veruj mi nisu jedini koji sa busa odoše u Hitnu da rade ;)
Toliko o tome, pozdrav i svako dobro ;)
 
becks89":1lrde11l je napisao(la):
Evo samo ću ti pomenuti jednu stvar, pre 3 meseca 3 moja dobra drugara, su iz Laste prešli da rade u Hitnoj Pomoći, plata je za oko 15.000 manja, ali kažu i odgovornosti im je manja, bolji su uslovi, sve je bolje.
krsti.gif
 
becks89":2r18bcau je napisao(la):
Pa jel si uradio bilo šta od toga što sam ti rekao? Da bi o nečemu mogao da sudiš treba prvo da sedneš za taj volan prijatelju, a ne da pričaš, a nikada nisi vozio autobus. Sudeći po prethodnim stvarima, nisi vozio ni kola hitne pomoći, ni radio u Kolubari ni u Majdanpeku, opet čuveno nagađanje.
Čuveno nagađanje? Ni ti nisi radio nijedan od tih poslova, nisi čak ni bus vozio, koliko pamtim tvoje upise, ali zasigurno znaš da je najteže i najodgovornije na svetu biti vozač u GSP...
becks89":2r18bcau je napisao(la):
Evo samo ću ti pomenuti jednu stvar, pre 3 meseca 3 moja dobra drugara, su iz Laste prešli da rade u Hitnoj Pomoći, plata je za oko 15.000 manja, ali kažu i odgovornosti im je manja, bolji su uslovi, sve je bolje. Toliko o poređenju posla, a veruj mi nisu jedini koji sa busa odoše u Hitnu da rade ;)
Nisam mislio na vozače hitne nego na zdravstvene radnike... :lol:

Ali kad si se već uhvatio vozača hitne ... pa naravno da im više odgovara kada imaju punu dozvolu da krše sve propise. Pa to je kao da su otišli u šoferski raj. Bahatiš se u saobraćaju i to se traži od tebe i za to si i plaćen.

:laugh:
 
Somi303":2wptdb2y je napisao(la):
becks89":2wptdb2y je napisao(la):
Evo samo ću ti pomenuti jednu stvar, pre 3 meseca 3 moja dobra drugara, su iz Laste prešli da rade u Hitnoj Pomoći, plata je za oko 15.000 manja, ali kažu i odgovornosti im je manja, bolji su uslovi, sve je bolje.
krsti.gif
Pazi i ja sam isto tako reagovao, valjda ljudi znaju šta im je bolje na novom poslu? :D

stf":2wptdb2y je napisao(la):
becks89":2wptdb2y je napisao(la):
Pa jel si uradio bilo šta od toga što sam ti rekao? Da bi o nečemu mogao da sudiš treba prvo da sedneš za taj volan prijatelju, a ne da pričaš, a nikada nisi vozio autobus. Sudeći po prethodnim stvarima, nisi vozio ni kola hitne pomoći, ni radio u Kolubari ni u Majdanpeku, opet čuveno nagađanje.
Čuveno nagađanje? Ni ti nisi radio nijedan od tih poslova, nisi čak ni bus vozio, koliko pamtim tvoje upise, ali zasigurno znaš da je najteže i najodgovornije na svetu biti vozač u GSP...
becks89":2wptdb2y je napisao(la):
Evo samo ću ti pomenuti jednu stvar, pre 3 meseca 3 moja dobra drugara, su iz Laste prešli da rade u Hitnoj Pomoći, plata je za oko 15.000 manja, ali kažu i odgovornosti im je manja, bolji su uslovi, sve je bolje. Toliko o poređenju posla, a veruj mi nisu jedini koji sa busa odoše u Hitnu da rade ;)
Nisam mislio na vozače hitne nego na zdravstvene radnike... :lol:

Ali kad si se već uhvatio vozača hitne ... pa naravno da im više odgovara kada imaju punu dozvolu da krše sve propise. Pa to je kao da su otišli u šoferski raj. Bahatiš se u saobraćaju i to se traži od tebe i za to si i plaćen.

:laugh:
Nisam bus vozio :lol: :lol: :lol:
Prijatelju ja se ne bavim nagađinjima kao vi, sve što pričam, pričam jer znam :) Nisam vozio na liniji nikada, ali sam vozio autobuse, i gradske i turističke ;)
Izvini, ali zdravstveni radnici rade takođe odgovoran posao, pa nešto ne vidim neke idealne uslove za rad, ne vidim nešto da ih neko kažnjava za propuste, a nešto mi se čini da nema ni vas koji prijavljujete propuste lekara...
Pretpostavljam da si vozio kola hitne pomoći pa da znaš? :D
 
ako ima pravde nadam se da ce vozac dobiti otkaz jer ovo je krajnji bezobrazluk :evil: Hoce covek posto poto da stigne ranije kuci smucio mu se posao tezak mu pa nek ga vise napusti Dosta mi je vise tih bahatosti.Ima vozaca koji su stvatno ok ali brate ima vozaca koji zali boze sto dobijaju platu Ja mu ni dinar ne bi dao kad vidim kako obavlja posao. :evil:
 
Nekad davno su velikog trenera Ariga Sakija pitali kako može da vude trener kad nije bio fudbaler, a on je odgovorio "Nisam znao da moraš prvo da budeš trkački konj da bi postao džokej"

Ovde je obrnuto, izgleda da moraš da imaš položeno za D kategoriju čak i da bi primetio nepoštovanje reda vožnje, a kamoli nešto vezano za autobus..
 
becks89":v1uy3woe je napisao(la):
Nisam vozio na liniji nikada, ali sam vozio autobuse, i gradske i turističke ;)
Какав преокрет! Све време прозиваш цео форум да седне за волан и вози да би знали како је, а ни ти сам ниси. Чему онда цела ова расправа? По твојој логици немаш ауторитет да ишта коментаришеш овде!
 
To apsolutno nema veze nikakve sa ovim, za neke stvari u životu ti ne treba talenat, one se mogu nadoknaditi radom, a za vožnju ili si stvoren ili nisi. Osećaj se ne vežba, ne trenira, ne kupuje u radnji, sa tim si ili rođen ili nisi.
Kako neko može da komentariše vožnju bilo čiju, ako nikada nije vozio autobus? Kako?
Mislim, naravno može, nagađaćemo, nije problem to uvek može!
Da bi nešto komentarisao, valjda ti treba neko iskustvo, da nešto znaš, a ne da pišeš prvo što ti "sine", ono što mi je komšija rekao, ono što sam pročitao ili koji su vam već izvori. Zbog toga što niko nije probao, niko nije video, niko nije čuo, i imamo diskusije od po 50 strana, jer kako mogu da ubedim ljude u nešto što nisu videli i probali, zar ne?




Somi303":cjk3v2vm je napisao(la):
becks89":cjk3v2vm je napisao(la):
Nisam vozio na liniji nikada, ali sam vozio autobuse, i gradske i turističke ;)
Какав преокрет! Све време прозиваш цео форум да седне за волан и вози да би знали како је, а ни ти сам ниси. Чему онда цела ова расправа? По твојој логици немаш ауторитет да ишта коментаришеш овде!
Budi siguran da sam provozao više autobusa, nego što ti umeš da nabrojiš, nemoj da pametuješ kad nemaš potrebe, da ne počnem da te ispitujem da dokažem koliko nemaš pojma i da ne počnem da vadim tvoje stare poruke, dok smo još bili u dobrim odnosima, molim te poštedi me tvojih glupih komentara, već sam te zamolio par puta. Za razliku od tebe imam iz kog iskustva da pričam, za razliku od tebe znam kako je upravljati sa vozilom od 18m, kako je voziti troosovinski autobus,kako je voziti vozilo sa pratećo, osovinom, kako voziti sa 4+4 menjačem, da ne navodim sad ostale pojmove, jer nema svrhe, ionako nećeš skapirati. Drž' se ti bicikla i nemoj da komentarišeš bez potrebe :wink: :roll:
 
Где си управљао возилом од 18 тона? На окретници? :lool: Све си смешнији, и ти и твоји аргументи. Што се тиче правог искуства у саобраћају, ту си мала беба ;)
 
@becks89

Cisto da mi ne promakne terminologija kada kazes nisi vozio linijski to znaci gradski prevoz na nekoj od linija bilo da je privatnik ili gsp. Posto koliko sam razumeo vozis jedan od buseva koji odrzavas kako treba.

Meni je svejedno posto cenim trudi i zalaganje nebitno da li je gradski ili prigradski saobracaj ili kako se to vec zove
 
becks89":229i2zbu je napisao(la):
To apsolutno nema veze nikakve sa ovim, za neke stvari u životu ti ne treba talenat, one se mogu nadoknaditi radom, a za vožnju ili si stvoren ili nisi. Osećaj se ne vežba, ne trenira, ne kupuje u radnji, sa tim si ili rođen ili nisi.
Kako neko može da komentariše vožnju bilo čiju, ako nikada nije vozio autobus? Kako?
Mislim, naravno može, nagađaćemo, nije problem to uvek može!
Da bi nešto komentarisao, valjda ti treba neko iskustvo, da nešto znaš, a ne da pišeš prvo što ti "sine", ono što mi je komšija rekao, ono što sam pročitao ili koji su vam već izvori. Zbog toga što niko nije probao, niko nije video, niko nije čuo, i imamo diskusije od po 50 strana, jer kako mogu da ubedim ljude u nešto što nisu videli i probali, zar ne?

Odakle tebi pravo da kritikuješ komentare drugih , koji se odnose na vožnju i ponašanje vozača u gradskom saobraćaju , kada i ti sam nikada nisi radio na nekoj liniji. Da si vozač (aktivni ili bivši) na nekoj liniji gradskog saobraćaja (mislim i na gradski i na prigradski) , imao bi puno pravo da kritikuješ sve naše komentare , jer to bi bilo apsolutno na mestu , ali obzirom na novoiznesene činjenice , ti spadaš u istu kategoriju kao i mi ostali.
Da se iole voziš gradski prevozom , koliko i mi drugi , ali kao anoniman građanin , i sam bi uvideo istinitost problema koje mi iznosimo , i da nama nije dosadno , pa da zbog toga moramo da izmišljamo prljavštine o vozačima.
 
Vrh