Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 266 95,3%
  • BMC

    Glasovi: 13 4,7%

  • Ukupno glasača
    279
Isti oni koji su namestili njihovo uvođenje, današnja direkcija za javni prevoz.
 
Strašno,pravi izvor korupcije sve ih treba posmenjivati.. :kafa:
 
Ne, treba ih ugasiti.
Žao mi je što nisam mogao da vam slikam kontrolnu jedinicu vozila 448 u petak, zbog protesta je bila zatvorena Nemanjina, pa iz direkcije stiže poruka kako, tj. kuda da se vozi do krajnjeg terminusa, rečenica koju niko shvatio nije, kako reče devojka iz direkcije, sa svakog polaska linija 78 i 83 su zvali da pitaju šta je pisac hteo reći, da ne pričam o njihovom elementarnom neznanju i nepoznavanju sopstvenog posla, neobuloznim odlukama i još nebuloznijim platama.
Fantomska organizacija, kad sam kod izmišljenih radnih mesta i organizacija, ako je neko čitao GSP list, za oktobar video je koliko tu izmišljenih radnih mesta ima, ali mislim da je pobednik "radnik na umnožavanju i slaganju materijala"... Pa nije ni čudo što nam država toliko para duguje, koliko nepostojećih organizacija i radnih mesta finansira...
 
becks89":2cv2vuoz je napisao(la):
Isti oni koji su namestili njihovo uvođenje, današnja direkcija za javni prevoz.
pa da nema privatnika nasta bi nam tek licio gsp na sarajevski gras ? :) i ovako kradu i jedva se pokrivaju a zamislite sta bi bilo da samo oni voze ovako imaju konkurenciju i ovako im treba manje buseva pa mogu da imaju kao bolje buseve tj novije
 
Veruj mi na reč, bila bi potpuno druga slika. Gras i GSP nije umesno porediti, naročito zbog toga što sam siguran da ne znaš prave razloge propasti Grasa, tako da neću ništa ni pisati o tome jer to trenutno nije tema. Vratimo se uvođenju privatnika u Beogradu, godinama pre toga situacija je bila ekstremno loša, kriza sa gorivom, delovima, starošću voznog parka, itd itd itd. Došlo je do štrajka, u to vreme su se uvozila vozila iz Nemačke za po 2000, 3000 maraka, bukvalno švabski otpad je bio na ulicama Beograda, to je tada bilo iznad ranga GSP-a. Ali, pitam te ko je doveo GSP do tog stadiuma, nigde u Srbiji nije bilo odlično, ali zar gradu nije svejedno kome daju pare, na koliko delova idu te pare i kako se zove taj kome idu pare? Milion eura, na 10 ili 68 delova tebi koji daješ je to svejedno, to je milion eura. Međutim, ne, tada su odlučili da je nama potreban prevoz u vidu privatnih prevoznika, da je nedovoljan gradski prevoznik GSP. Uvezena je tona krševa, iz Švajcarske, Nemačke, Mađarske, odakle god si hteo. Deo kolača sada se daje privatnicima, a da li je stanje bolje? Po meni nije. Generalno gledano, tebi je ovako odokativno lepše da se voziš novijim autobusima, to donekle liči na ozbiljniji prevoz nego što je to GSPov, donekle tu si upravu. Ali, 90% radnika današnjih privatnika su bivši radnici GSP-a, pa nemojte mi reći da ljudi menjaju navike promenom firme?
Dalje, na prste jedne ruke možete nabrojati ozbiljne privatnike od 97 do danas, neki su pukli isto kao što je GSP, jer nisu podmazali gradsku vlast. Ako se neko seća prevoznika Veritimo, roza kolor šema, oni su tamo neke 2004 ili 2005, kupili nove IK-103 njih 15 komada, kompletno obnovili vozni park, međutim neko iz grada je odlučio da oni nisu pogodni, ljudi su se preselili u Niš na kraju, a šta smo dobili još? Jedan Lui Travel, jedan Bamiron, jedan Trans Jug, jednu Lastu, jel to bolji javni prevoz koji je bio razlog uvođenja privatnika? Po meni nije, većina penzionisanih radnika GSP-a ili onih koji su par godina pred penziju uzeli otpremninu i otišli iz istog čine vozno osoblje privatnih prevoznika (ako izuzmemo Lastu, Arrivu i M&M), izvinite, ali meni nije bezbedan vozač od 60 i kusur, on da je sposoban da radi nebi bio u penziji ;) Na stranu sve kontrole koji ti vozači prolaze, ali godinama refleksi slabe i takav vozač postaje opasnost za ostale učesnike u saobraćaju i za same putnike. Dalje, da se strogo poštuju svi propisi određeni privatnicima, ja mislim da bi se na prste jedne ruke mogli naborajti oni koji bi ostali u tom poslu. Onda ono što me izričito iritira vozači Minibusa, tamo tek nema kontrole, i sad pitanje za vas stručnjake, kako vozilo koje nema tahograf može da radi u sistemu javnog prevoza?
Jel sve to poboljšanje javnog prevoza? Neko svesno uništava GSP, da se hoće doveli bi stanje u firmi pod konac za max 6 meseci, moglo bi da se jede u kanalu, bilo bi sve čisto, bilo bi alata, nebi se kralo kako ko hoće, nebi bilo divljanja i svega, da se hoće, ali sve dok GSP slabi neko se debelo koristi, tako da dok se ne reše intresi pojedinaca napretka neće biti...
 
pa nemojte mi reći da ljudi menjaju navike promenom firme?

Чак не мора ни промена фирме, довољна је промена власника! Што питаш, да не тврдиш можда да раде мање или исто озбиљно?


vozač od 60 i kusur, on da je sposoban da radi nebi bio u penziji

Да ли има законских ограничења или су то само твоје предрасуде? Мислим ако људи пролазе исте прегледе као и други...



Dalje, da se strogo poštuju svi propisi određeni privatnicima, ja mislim da bi se na prste jedne ruke mogli naborajti oni koji bi ostali u tom poslu.

Да се строго поштују прописи, ваљда би пре остали него ГСП!?


Да, бољи је превоз!
А тада је то чак било и спасоносно. Што кажеш, да их држава није гушила и рекетирала као ове што су побегли у Ниш... лепе примере дајеш.
У неким приватним аутобусима макар повремено има трагова одржавања хигијене. То ти је пример велике разлике у односу на овај државни бунар. И стварно, да се хоће, за 6 месеци би могло много другачије да буде, а да мање кошта пореске обвезнике.
 
Ne želim da se raspravljam sa tobom, ali ponekad prosto insistiraš na tome...
Sada si potvrdio ono što sam pominjao da se slabo voziš prevozom i da ga još slabije poznaješ, naravno to nije tvoja mana, što bi ti to morao da znaš...
Postoji jedna poslovica, "vuk menja dlaku, a ćud nikad" , toliko o tvojoj prvoj konstataciji... Rade više, za manje plate, ali veruj mi mnogo bolje nego što su to činili u državnoj firmi.
Da si ti sposoban da radiš na najvišem nivou sa 65 godina nebi bio u penziji, ja ti govorim da su to samo temprane bombe na ulici, radi par hiljada uštede, stavljaju se poluživi ljudi za volan, oni jadnici gledaju da zarade što više zbog svoje jadne penzije, a ko ispašta? Trenutno niko, dok se ne desi neko sranje, pa nekom dođe iz dupeta u glavu da se uvede neki pravilnik, a do tada, nadam se neće biti žrtava. Ti ljudi ne idu svakodnevno na kontrolu, već na svakih 6 meseci...
Da se poštuju propisi, na ulici bi imao 60 vozila svih prevoznika. Da može da se drži higijena, dokazao sam i pokazao ja sam, a niti sam radnik GSP-a, niti sam plaćen za to što radim, potrebno je malo dobre volje i pravi ljudi za saradnju, ništa materijalno i skupo!
Prevoz nije bolji, krade se iz državne kase više nego što ti misliš, fiktivni polasci, isključenja, kraćenja bez ikakvog obaveštenja, kupljenje putnika odakle i kada im se ćefne, to ne znaš? Kršenje 14 drugih propisa, sve imam dokumentovano protiv jednog od privatnih prevoznika, a nisu jedini koji krše ta pravila, kome možeš da se žališ? Nikome!
Direkcija za javni prevoz, majka svih privatnika neće svoju decu dirati, od toga nema ništa! To je prividno stanje moj prijatelju, dok GSP ima pijavice sa strane i iznutra, nema njemu napretka, tonuće on dalje, a ako ne bude pomaka doživeće sudbinu gore pominjanog Gras-a!
 
Коректан упис.
Не желим да се расправљам али све то што си навео је више огледало ГСП него приватника. Ја хоћу да се субвенције десеткују а приватници да брину о себи. Државни удео може да остане али ако неко јако брзо покаже да може да се мења на боље, на много боље. Ти штитиш систем којем си близак, а ја никога, све под лупу. Ако и не користим превоз довољно да бих судио ( по теби ) а оно сигурно одмах може да се види другачији однос запослених ( и то није довољно кориговано) код приватника.
Имаш вишак радника, огромне губитке а плате нису минималне - потпуно неразумно. Одмах би све свео на двадесет хиљада, а разлику уложио у аутобусе. Па ако се не чувају адекватно ресурси, одступа од правила од тих 20 000 би одбијао без пардона. То би требало да је државна служба у овим околностима, а за те приватничке, документоване преступе једва чекам да их објавиш, а нешто осећам да нећеш, надам се да грешим.
Са друге стране човек од 60 није од 90, уз озбиљне контроле вреднији је кадар од већине младих, искуство му је плус.
 
Kao što sam rekao, ne pratiš dovoljno. Privatnik ili GSP meni je isto, govorim ti da su prvi zaštićeni, jer nema ko da ih kazni. Prijava će biti objavljena kada budem smatrao da imam dovoljno materijala za zatvaranje firme, do sada su to sitni prekršaji, telefon,cigara,prolaz kroz crveno, vožnja preko 50km/h, isključenja bez opravdanja, kraćenje bez potrebe, sakupljanje putnika van stanice(jednom je autobus ušao na parking firme, koji je kraj puta na trasi, da bi se zamenili vozači), ali polako sve će izaći na videlo. Direkcija, majka, sve to zna, međutim godinu dana već ne reaguje, ne želi. Za samo 1 od tih svakodnevnih prekršaja, bilo bi -10%, a ako izuzmemo Arrivu, niko to ne kažnjava...
Pričali smo već, plata vozača nije problem, problem su 5 radnika administracije na jednom radnom mestu, oni isisavaju pare i kradu od države i naroda :)
 
Konkretan primer Lasta, koja ide 3min iza gradskog, pa tako stedi gorivo, na nase zalbe iz Gsp-a, malo je falilo da mi budemo kazenjeni, jer ko smo to mi da dovodimo u red polaske, ima ko je placen za to..
Dakle, privatnici su zasticeni, jer su iste te gazde u rukovodecim mestima u gradu, pa sebi kroje posao kako im najbolje odgovara.
Liaz-i na 73, sef im licno kaze, kad god mozete prazni, sto vise, davite, pa se ubrzavajte, krivinarite, i slicno, vozite 60-70 da stignete gradski, pa ona polako prazni iza njega...ima dosta svedoka tome, ali ne mozes ih prijaviti, jer su zasticeni, i svaki pokusaj je pucanje u prazno :mrgreen:
Srbija :D
A penzioneri sto voze bus kod privatnika, pa vecina gsp-ovih penzosa, sa 45-50k penzijama, i rade kod privatnika, sa zenama koje su u penziji imaju preko 100.000din prihoda mesecno, a neko mlad od 25 sa porodicom ne zna kako da prehrani decu? To je nepravda. Na stranu koliko su oni sposobni, jasno je da lekarski za gsp i za privatnike nije isti, za GSP je sasvim drugaciji, niz procedura, dok za privatnika otidji u dom zdravlja, izvadi krv i to ti je, sposoban si, radis. :)
Srbija.
 
Pa kako prođe lekarski onaj što je tukao csi-jja

Послато са GT-N7100 користећи Тапаток 2
 
MAN":1jqjvjj7 je napisao(la):
Konkretan primer Lasta, koja ide 3min iza gradskog, pa tako stedi gorivo, na nase zalbe iz Gsp-a, malo je falilo da mi budemo kazenjeni, jer ko smo to mi da dovodimo u red polaske, ima ko je placen za to..
Dakle, privatnici su zasticeni, jer su iste te gazde u rukovodecim mestima u gradu, pa sebi kroje posao kako im najbolje odgovara.
Liaz-i na 73, sef im licno kaze, kad god mozete prazni, sto vise, davite, pa se ubrzavajte, krivinarite, i slicno, vozite 60-70 da stignete gradski, pa ona polako prazni iza njega...ima dosta svedoka tome, ali ne mozes ih prijaviti, jer su zasticeni, i svaki pokusaj je pucanje u prazno :mrgreen:
Srbija :D
A penzioneri sto voze bus kod privatnika, pa vecina gsp-ovih penzosa, sa 45-50k penzijama, i rade kod privatnika, sa zenama koje su u penziji imaju preko 100.000din prihoda mesecno, a neko mlad od 25 sa porodicom ne zna kako da prehrani decu? To je nepravda. Na stranu koliko su oni sposobni, jasno je da lekarski za gsp i za privatnike nije isti, za GSP je sasvim drugaciji, niz procedura, dok za privatnika otidji u dom zdravlja, izvadi krv i to ti je, sposoban si, radis. :)
Srbija.
Eto zna čovek šta se dešava, ne možeš mu ništa, a svesno te ponižavaju i smanjuju tvoje zasluge, ti se polomiš celu smenu da stigneš,a on iza tebe prazan kulira!
@MilisaV, kakve veze ima lekarski pregled, sa napadom na CSI-a? Ti psiho test ne radiš svaki dan, niti je lekarski svaki dan. Kod privatnika ne moraš ni da ideš na pregled, samo doneseš potvrdu, pričao mi je čovek :grand:
 
Да али из медицине рада ваљда, не од зубара. Или грешим? Шта ти је рекао човек?!
 
Konkretno da nema te Laste 95 bi bila ocaj zivi, prosle zime za vreme onih snegova, 95 je odrzavala Lasta i samo Lasta, a vi dragi gspovci ste ispadali sa i bez razloga. Nemojmo se lagati, kolko oni vacare grad za pare, ne rade po propisima, kupuju nove krseve iz rusije belorusije itd, GSP je jos gori, Becks cast izuzecima. Sa Solarisima su vec krenuli da gadjaju sve rupe sahte itd, M serija sluzi za merenje velicini polnog organa sa drugim vozacima autobusa, o starijim vozilima da ne pricam. Ima i kod privatnika mladih vozaca ima i kod GSP-a matoraca, naravno dosta manje, ali govoriti da je prevoz bolji zbog ovih ili onih je tuzno, jer su i jedni i drugi ocaj, samo razlicitog stepena.
 
Pazi, kao što ja odem po opravdanje i dobijem ga na lepe oči, tako i on ode kod lekara, dobiješ potvrdu,a da nisi ni seo na stolicu ;)
M serija i jeste za gaženje, kako misliš da stižeš na vreme kad gubiš minut na otvaranje i zatvaranje vrata? A brate ono je gre'ota voziti 50, 360 konja :D :lool:
 
Идентично мом резону. Базинга +

Него видех неког икара 747 на 104. У полу мраку из покрета, онако наранџаст рекао бих а са тамнијим деловима око стакала деловао ми је необично. Нисам га баш осмотрио али ово није баш честа колор комбинација. Деловало ми је супер. Да ли је видео неко тако нешто и како вам делује?

Бекс, није исто општа пракса и низ специјалистичких прегледа. Шта је стандард, не сумњам да знаш од које куће добијају потврде о здравственом стању?
 
Koje kuće, odeš u dom zdravlja prijatelju i doneseš potvrdu da si sposoban, a piše se ko da si prešao ceo pregled, kod nekih firmi moraš kompletno na pregled, ali to ti oni obezbeđuju i obično se radi u privatnim klinikama :)
#747 bi trebalo da ima Bekament reklamu i dalje, bila je aktuelna prošle jeseni čini mi se...
 
dsc04506.jpg

led rasvjeta u mecki
 
Koja linija vozi sa Zelenog Venca do aerodroma i koja je cena karte?
 
http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php ... _id=771822
Vest ko vest,predizborna briga za napaćene glasače,ali komentari su smehotresna olimpijada.
Neverovatna količina ostrašćenosti, neupućenosti i mržnje prema svemu što može da ima primesu žute boje u sebi:)
Što neko reče,Đilas je kriv i za trovanje dece ,i za uragan u Britaniji,i za propadanje FAP-a,i za napade samoubica bombaša u Iraku...
Zašto svako sebi daje za pravo da komentariše sve iako se uglavnom ne razume u ništa :roll:
80% komentara su napisani samo da se opljuje gradonačelnik,nebitno šta piše i šta je istina.
Sad ni Solarisi ne valjaju,daj da vratimo taljige i konje pa Bog da nas vidi:)
 
Ah da ,to je onaj hteo da kupi 400 autobusa od Solarisa..i koliko se secam ovi solarisi kostaju 100.000 skuplje od Ikarbusa a kao sto vidimo nista posebno a jos su im motori duplo bucniji od ikarovih,zavio je Fap i Ikar u crno :kafa:
 
@2012
Mogao bi pre nego sto pocnes da prosipas pamet da proveris neke stvari. Solarisi su izabrani iz vise razloga, koji su nabrojani ranije u temi ali ajde da ti ponovim
1. Uslov je bio da proizvodjac bude iz EU
2. Da se islo na kupovinu iz budzeta Ikarbusu i fapu bi trebalo 4 godine da isporuci 200 autobusa koji bi ostali u komadu duze od probne voznje
3. Japanci su pregurali 10 godina i pojavila se potreba za nove pouzdane autobuse.
Znaci nista nije tek tako kupljeno.
 
Vrh