Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 265 95,3%
  • BMC

    Glasovi: 13 4,7%

  • Ukupno glasača
    278
Vozači zbunjeni: Otkud voz na Zelenjaku?
U Brankovoj ulici nikada nije bilo ni šina ni tramvaja, međutim na uglu ove saobraćajnice i Ulice carice Milice nalazi se tramvajski semafor u smeru ka Brankovom mostu. U Sekretarijatu za saobraćaj tvrde da taj semafor daje prednost autobusima, na Saobraćajnom fakultetu kažu da je to nezakonito dok su vozači autobusa - zbunjeni.
773399-9.jpg

SIGNAL - Bez obzira na to što u Brankovoj saobraćaju samo autobusi, u Sekretarijatu za saobraćaj tvrde da tramvajski semafor ima svoju svrhu.

- Tramvajski signal je postavljen zbog toga što se stajalište nalazi ispred semafora i nema posebnu traku za autobuse. Prednost autobusima daje se tako što se signal uključuje pet do sedam sekundi pre zelenog signala za ostala vozila. Time se vozilima javnog gradskog prevoza omogućava izlazak iz stanice i ulazak u protočnu saobraćajnu traku koji bi bez tog signala bio skoro nemoguć - objašnjavaju u Sekretarijatu.

Međutim, ekipa “24 sata” juče se uverila da su tramvajski i običan semafor u Brankovoj ulici pokazuju istovremeno znak za slobodan prolazak. Dakle, kada se na običnom semaforu upali zeleni signal, istog trenutka javlja se uspravna strelica na tramvajskom semaforu.

- Do prošle godine na tramvajskom semaforu se palila uspravna strelica tri ili četiri sekunde pre zelenog svetla pa smo mogli ranije da krenemo, i to nam je značilo. Sada je tramvajski semafor izgubio svaki smisao - priča Željko Životić, vozač autobusa na liniji 65.

S druge strane, na Saobraćajnom fakultetu naglašavaju da nijedan tramvajski semafor nije u skladu sa Zakonom o bezbednosti u saobraćaju ukoliko je postavljen na saobraćajnici gde nema šina.

- Tako postavljen semafor može “dopuštajući” prolazak autobusa da dovede u zabludu i vozače gradskog prevoza i ostale učesnike u saobraćaju. Takva saobraćajna signalizacija se ne odnosi na vozila javnog gradskog prevoza ukoliko ne koriste saobraćajnu traku koju koriste tramvaji - kaže dr Milan Vujanić, profesor na Saobraćajnom fakultetu i dodaje da ukoliko bi zbog tramvajskog semafora došlo do saobraćajne nezgode, odgovornost bi snosili projektant, kontrolori projekta, izvođači i nadzori.

Raskrsnice bez šina, ali sa tramvajskim semaforima
- Svetogorska – Kondina
- Makenzijeva – Čuburska
- Vojislava Ilića – Grčića Milenka
- Omladinskih brigada (smer ka Jurija Gagarina) - ulaz na autoput
http://www.24sata.rs/vesti/beograd/vest ... 6242.phtml
 
Најновији Икарбус-МАН покварен на Чукарици код Аде Циганлије. Направио је баш домаћински застој, поцркасмо од врућине у "Банбус" 56-тици, у којој мајстор није укључио климу, упркос налогу који смо јуче видели....

iksht-2.jpg


iksht-1.jpg


iksht-3.jpg
 
U suštini to su smicalice uvozničkog lobija da bi kao pokazali da će novi Solaris autobusi biti bolji.. :wink:
 
Онда би можда пре рипнуо у центру града, у шпицу, а не на почетку транс-бестрагијске магистрале око 11:30...?
 
2012":svkuklc0 je napisao(la):
U suštini to su smicalice uvozničkog lobija da bi kao pokazali da će novi Solaris autobusi biti bolji.. :wink:

0180007.74.jpg



Novi ikarbus star svega nekoliko nedelja, posle kočenja otišla šoferšajbna. :o

Uvoznički lobi može mirno da spava dokle god Ikarbus izbacuje ova sranja na ulicu. Sada samo čekam da se jave neki ovde i okrive održavanje GSP-a.
 
Uzasno su lose sklopljeni, i to pokazuju iz dana u dan, i najverovatnije ce biti vraceni na doradu... Ali tvoj komentar o odrzavanju u GSP u je poprilicno neargumentovan jer njima gore i Ikarbus-Fap i Mercedes i Man autobusi ...
 
Bivis":5kzjshds je napisao(la):
2012":5kzjshds je napisao(la):
U suštini to su smicalice uvozničkog lobija da bi kao pokazali da će novi Solaris autobusi biti bolji.. :wink:

0180007.74.jpg



Novi ikarbus star svega nekoliko nedelja, posle kočenja otišla šoferšajbna. :o

Uvoznički lobi može mirno da spava dokle god Ikarbus izbacuje ova sranja na ulicu. Sada samo čekam da se jave neki ovde i okrive održavanje GSP-a.
Ma namerno rade diverzije.. :D
 
Bio sam u detoks centru za odvikavanje od interneta. Terapija nije urodila plodom i evo me ludjeg nego ikad. :lol:
I sta bi sa onim manovima? Ja bajao i bajao al' nije uspelo. Opet neki mutanti hibridi autobusi u pokusaju ccccc...
 
Нових 200 Соларисових аутобуса за Београд ће бити опремљени ЛЕД електронским екранима новосадског произвођача Новатроник.

Novatronic LED displeji u Solaris autobusima namenjenih Beogradu
Novosadsko preduzeće Novatronic doo je uspešno dogovorilo opremanje 200 autobusa poljskog proizvođača Solaris, elektronskim LED displejima – sistemom za informisanje putnika. Autobusi su namenjeni za GSP Beograd.
Ugovor za ovaj projekat je potpisan 18. aprila, 2013. na veliko zadovoljsto obe strane. Proizvodnja je započela odmah po potpisivanju ugovora, a prva manja isporuka planirana je za kraj ovog meseca, a zatim po dve isporuke svakog narednog meseca.
U konkurenciji za ovaj veliki projekat Novatronic je nadmašio renomirane evropske proizvođače displeja i pokazao da može da zadovolji sve standarde koji su potrebni za poslovanje na probirljivom evropskim tržištima. Prema izvorima iz Solarisa, Novatronic je jedini dobavljač iz regiona koji je angažovan na ovom značajnom projektu.
Od saradnje koja je uspostavljena sa Solaris-om, Novatronic očekuje proboj na strana tržišta na kojima trenutno nije prisutan. Ovaj ogroman uspeh za Novatronic je nova potvrda kvaliteta proizvoda i načina rada u ovoj kompaniji, kao i najava novih poslovnih uspeha. Paralelno sa početkom ovog posla okončana je isporuka opreme za 32 zglobna autobusa koje proizveo Ikarbus, pri kraju je proizvodnja staničnih i autobuskih displeja za JP Subotica-trans, a stigle su i nove porudžbenice za projekte u Prag i Segedinu.
Već ranije, Novatronic se jasno i vidno pozicionirao u gradskom prevozu u Pragu (DPP), Budimpešti (VolanBusz) i Segedinu (SZKT), a u regionu ovo preduzeće, sem u gradovima Srbije, prisutno je i u Puli, Splitu, Osjeku i Sarajevu.
Uskoro se očekuju prve isporuke displeja za Slovenačke Železnice. Svojim nastupom na sajmu CityBus u Moskvi, krajem maja, Novatronic započinje svoje poslovanje i u Rusiji.

http://www.poslovnojutro.com/details&id=50480

Вест и на Новатрониковом сајту


"Novatronic" LED displeji u ’"Solaris"-ovih 200 autobusa namenjenih Beogradu
’’Novatronic’’ je uspešno dogovorio opremanje 200 autobusa poljskog proizvođača ’’Solaris’’ elektronskim LED displejima - autobusi su namenjeni za GSP ’’Beograd’’. U konkurenciji za ovaj veliki projekat ’’Novatronic’’ je nadmašio renomirane evropske proizvođače displeja i pokazao da može da zadovolji sve standarde koji su potrebni za poslovanje na evropskim tržištima. Dakle, ovi autobusi će delimično biti i domaći, jer će u njih biti ugrađen sistem za informisanje putnika najznačajnijeg domaćeg proizvođača displeja iz ove oblasti, novosadskog preduzeća ’’Novatronic’’. Od saradnje koja je uspostavljena sa ’’Solaris-om’’, ’’Novatronic’’ očekuje proboj na strana tržišta na kojima trenutno nije prisutan.
Ovaj ogroman uspeh za ’’Novatronic’’ je nova potvrda kvaliteta proizvoda i načina rada u ovoj kompaniji, kao i najava novih poslovnih uspeha.

http://www.novatronic.rs/sr/novosti/123 ... gradu.html
 
kakav crni novatronik, Busse je keva!
Novatronic displeji nakon 2 godine crkavaju, a busse (ugrađivani u IK-103 (2003) i IK-201 (2004.) i u Manovima) evo danas nakon 10 godina rade, naravno ima pojedinih koje su crkli, ali ljudi moji i to se održava.
 
Ovo je rijesenje za autobuski saobracja za linije 31,95,16,18,27, itd samo jao da ga ikarbus napravi autobuski grad ne posustaje
„Мешанац“ аутобуса и воза!

Са дужином од готово 31 метар, два зглоба, четири управљиве осовине и капацитетом од 256 путника, хибридни "AutoTram Extra Grand" најдужи је градски бус на свету.

"AutoTram Extra Grand" сматра се најдужим аутобусом на свету.
Najduzi%20bus,%20foto%202.JPG

Najduzi%20bus,%20foto%203.JPG

Возило које има капацитет већег трамваја или половине метро-воза, а маневарске способности аутобуса, дугачко је чак 30,73 метра, а широко 2,55
Bus%20na%20poligonu,%202.JPG

Занимљиво је да му за полукружно окретање не треба много места – круг минималног пречника од 24,72 метра, што му омогућавају четири управљиве осовине.
Bus%20na%20poligonu.JPG

Дело је дрезденског Института за саобраћајне и инфраструктурне системе „Фраунхофер".

Опремљен је са 96 седишта, док је за стајање предвиђено до 160 места.
Projekat,%201.JPG

Projekat,%202.JPG

Реч је о хибридном аутобусу – покрећу га два дизел („ивеко N69" 6-цилиндрични дизел генератор oд 295 коњских снага и „мерцедес ОМ629", такође дизел генератор, али 8-цилиндрични, од 315 коњских снага) и један електро-мотор са литијум-јонском батеријом од 35 киловата.
Има резервоар од 280 литара.

Дозвољено максимално оптерећење је 42.235 килограма.
Vozacka%20kabina.JPG

Najduzi%20bus%20u%20gradu,%202.JPG

http://www.rts.rs/page/magazine/ci/stor ... B0%21.html
Da zakljucim kad kupujemo ovo
 
I na kojoj to liniji može da se proveze, pa na Studentskom trgu ne može ovaj od 19m da okrene a ne ovaj od 30 i kusur. Daj ne zamajavajte se ovim!
 
pri tome ovaj autobus ne bi mogao da stane na većini stajališta.
 
Stajalista su samo duzina trotoara mogla bi se prilagoditi to nam nije problem sa polovicnim rijesenjima stajalista u beogradu su 35m a bus je manje od toga
 
Pa zna li se tacno koji je model i kako ce tacno izgledati? Boja unutrasnjost i ostalo.
 
Da mi je znati ko je kriv sto se ta zuto-plava morbidarija zapatila kao default sema? Ja mislim da su za sve krivi Japanci!

 
Prva stvar. ovo su kataloške fotografije, druga stvar izgleda je GSP zabranio firmi da daju dalje informacije o samim autobusima.... :(
 
Vrh