Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 265 95,3%
  • BMC

    Glasovi: 13 4,7%

  • Ukupno glasača
    278
Iks":1ffdo8xo je napisao(la):
koliko me sećanje služi stepenice nema na ulazu kod 4. a što se tiče 3. šta je problem? treća su iza okretnice tj. harmonike pa autobus je dug 18.75 tako da nema problema, ima prostora na 4. vratima koliko hoćeš.

što se tiče vožnje ne sme više od 5 km/h fabrika tako propisala.

Iskreno se nadam da će ovaj autobus biti mnogo bolji od ovih Solarisa koje je grad uzeo. Znam da je autobus mnogo lakši od Ikarbusa na spostvenoj šasiji što je jako bitno a uticaće i na potrošnju.
Биће мало дужи од садашњих зглобних :)

Cuburac93":1ffdo8xo je napisao(la):
Умеш мене да нападаш, а ни сам не потписујеш ауторе слике :roll:
 
Bravo za tvoj inat. Vrlo zrelo ponasanje, narocito za nekoga ko predstavlja neko udruzenje.
 
Чубурац, поради на међуљудским односима јер као представник удружења имаш обавезе. Сваки твој пост преставља то удружење и води рачуна да не будеш негативна реклама.
 
20130303_162023.jpg

Sliku postavio Iks na Autobusi.net
Meni se svidja, nadam se samo da je kvalitetnije odradjena..
 
Dizajn ok, ali molim da se siva zameni nekom pristojnom farbom. Ovako izgleda nedovršeno, kao da je tek
neka zaštitna boja... Ako kvalitet bude na nivou, onda će biti baš OK.
 
U pravu si kolega donato. Ali Nole je isterao celu kolekciju na teren, a ova čuči ikaru k'o žabi rogovi! :shock:
 
Opet plava linija nije odgovarajuce visine ,kad ce da promjene ovu ocajnu zutu boju .Dizajn je ok na autobusi .net se javio i dizajner prednje i zadnje strane
 
Ukusi se razlikuju, recimo meni siva oko svetlosnih grupa deluje prijatno i osvezavajuce, medjutim ne razumem zasto su ofarbali ono crno ispod zadnjeg stakla i cemu horizontalna siva crta koja spaja svetla napred.. plava debela pruga sa strane je naravno i dalje sr*nje :mrgreen:
 
Kad se autobusi budu čuknuli ovu masku neće više moći da uklope.

Što se dizajnna tiče dizajn je vrhunski. Sigurno lepši nego solaris.

Послато са GT-N7100 користећи Тапаток 2
 
Duleja":1syuf1ds je napisao(la):
Dizajn ok, ali molim da se siva zameni nekom pristojnom farbom. Ovako izgleda nedovršeno, kao da je tek
neka zaštitna boja... Ako kvalitet bude na nivou, onda će biti baš OK.
+
veb983":1syuf1ds je napisao(la):
Ukusi se razlikuju, recimo meni siva oko svetlosnih grupa deluje prijatno i osvezavajuce, medjutim ne razumem zasto su ofarbali ono crno ispod zadnjeg stakla i cemu horizontalna siva crta koja spaja svetla napred.. plava debela pruga sa strane je naravno i dalje sr*nje :mrgreen:

Мени ово изгледа више као сребрна боја. Иначе плус за бус (немо' схватите погрешно ;) )

И могли су стварно да смисле нешто боље од широке тамноплаве бордуре.
 
Закључак: Аутобус леп, очајно офарбан :D
Задњи део су баш унаказили за оним црним делом, а довршили га оним очајним знаком на средини. Надам се да ће убацити мали знак/лого "Powered by MAN" који имају Престови аутобуси 8)
 
Somi303":2zhpooav je napisao(la):
Закључак: Аутобус леп, очајно офарбан :D
Задњи део су баш унаказили за оним црним делом, а довршили га оним очајним знаком на средини. Надам се да ће убацити мали знак/лого "Powered by MAN" који имају Престови аутобуси 8)


pa ako bude imao MAN motor, verovatno hoce
 
Имаће сигурно МАН-мотор и њихов амблем - поред Икаровог. То је обичај/обавеза када се поставља каросерија на неку другу шасију. И Необус и МегаБус имају Волвоове ознаке.
 
http://www.autobusi.net/forum/viewtopic ... start=1470
Kad se malo bolje pogleda ipak se vidi da je Ikarbus u pitanju :? ,sve je to lepo našminkano,ali sitni detalji kao što je recimo farbanja sivih delova prednje i zadnje maske gde se vidi da je farbano ko slobodnom rukom pa do recimo kamere za nadzor kojoj se vide kablovi,može šasija da bude 100 puta MAN ali kad ga naš čovek sklopi ipak je to na kraju Ikarbus.Videćemo na šta će ličiti poljaci kad stignu pa ćemo moći da uporedimo.Vozačeva kabina je tako "spartanski"opremljena,sa najosnovnijim dugmadima i ručicama,nije se baš pridavalo značaju komforu vozača.
Što reče autor reportaže,autobus je ipak napravljen da služi u extremnim beogradskim uslovima :D
 
Гледајући галерију приметићете више занимљивих детаља.

Најважније. Коначно врхунска седишта а не оне склепачине. Не види се тачно који је завршни плави материјал, али делује као мека пластика.

Ентеријер је опремљен видео надзором.

На подовима су уведене шире металне лајсне које би требало да много дуже трају.

Коначно су уграђени подужни радијатори са обе бочне стране салона.

Издувници за климе су опет мали, надам се да ће бити довољни.

Биће занимљиво излазити са шарага.

И на крају, опет проблематични детаљи.... На сиву пластику црни шрафови, на црну пластику бели....хоће ли научити да шрафови требају да се естетски сакрију? Основни постулат дизајна!

Одломак репортаже:

Već na prvi pogled vam je jasno da se radi o autobusu namenjenom teškim uslovima eksploatacije kakvi vladaju u Beogradu. Na svakom krilu vrata je ugrađeno čak po četiri rukodržača čija je primarna uloga da štite staklo na vratima od navale putnika. Sve je opremljeno tako da obeshrabri vandalizam, pa su i sedišta u potpunosti plastična, bez tapacirnuga. Pored toga, ceo enterijer pokrivaju četiri video kamere.

Иначе 5 од 32 стиже у уторак. Сутра?
 
Solidan autobus ali sam protiv plasticnih sedista ne tapaciranih. Zimi je ledeno na njima
 
Rec je o gradskom autobusu ne stilskom namestaju, to da li se vidi da je nesto farbano rukom ili ne je za njegovu funkciju apsolutno nebitno. Kamere je ugradjivala privatna firma ne Ikarbus, tako da i to nema veze sa kritikom same fabrike.
Najveci propust koji sam ja po slikama mogao da uocim je opet ocajno opremljena kabina vozaca. Nigde drzaca za solju ili casu ili flasicu, nigde malo vece pregrade u koju moze da se stavi recimo putni nalog, vozaceva torbica ili tako nesto. Videcemo na sta ce liciti posle 2 godine
 
Vrh