Биће мало дужи од садашњих зглобнихIks":1ffdo8xo je napisao(la):koliko me sećanje služi stepenice nema na ulazu kod 4. a što se tiče 3. šta je problem? treća su iza okretnice tj. harmonike pa autobus je dug 18.75 tako da nema problema, ima prostora na 4. vratima koliko hoćeš.
što se tiče vožnje ne sme više od 5 km/h fabrika tako propisala.
Iskreno se nadam da će ovaj autobus biti mnogo bolji od ovih Solarisa koje je grad uzeo. Znam da je autobus mnogo lakši od Ikarbusa na spostvenoj šasiji što je jako bitno a uticaće i na potrošnju.
Умеш мене да нападаш, а ни сам не потписујеш ауторе слике :roll:Cuburac93":1ffdo8xo je napisao(la):
+Duleja":1syuf1ds je napisao(la):Dizajn ok, ali molim da se siva zameni nekom pristojnom farbom. Ovako izgleda nedovršeno, kao da je tek
neka zaštitna boja... Ako kvalitet bude na nivou, onda će biti baš OK.
veb983":1syuf1ds je napisao(la):Ukusi se razlikuju, recimo meni siva oko svetlosnih grupa deluje prijatno i osvezavajuce, medjutim ne razumem zasto su ofarbali ono crno ispod zadnjeg stakla i cemu horizontalna siva crta koja spaja svetla napred.. plava debela pruga sa strane je naravno i dalje sr*nje :mrgreen:
Somi303":2zhpooav je napisao(la):Закључак: Аутобус леп, очајно офарбан
Задњи део су баш унаказили за оним црним делом, а довршили га оним очајним знаком на средини. Надам се да ће убацити мали знак/лого "Powered by MAN" који имају Престови аутобуси 8)
Već na prvi pogled vam je jasno da se radi o autobusu namenjenom teškim uslovima eksploatacije kakvi vladaju u Beogradu. Na svakom krilu vrata je ugrađeno čak po četiri rukodržača čija je primarna uloga da štite staklo na vratima od navale putnika. Sve je opremljeno tako da obeshrabri vandalizam, pa su i sedišta u potpunosti plastična, bez tapacirnuga. Pored toga, ceo enterijer pokrivaju četiri video kamere.