Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 295 94,9%
  • BMC

    Glasovi: 16 5,1%

  • Ukupno glasača
    311
Матеја Бељан":13ynb6hj je napisao(la):
Погон Космај се самоуништио:

189856_4599012847568_271359415_n.jpg

Danas je bio na liniji 306. Svetlo ne radi (radi po koje, ali nedovoljno da čitaš knjigu u busu). U autobusu standardna promaja iako su vrata "zatvorena" (naravno, više ne dihtuju, možeš opušteno šaku da provučeš napolje).

Loši busevi su postali redovna pojava na 30X linijama, ali ovo je već ekstrem!
 
Ако раде светла, онда је поправљан. Пошто смо се Ц.С.И., Директор и ја враћали увече тим возилом. Радила је само једна неонка на крају аутобуса, а у осталом делу је био потпуни мрак. Свака част мајсторима ГСП-а, решавају проблеме. За пар месеци можда и буде нешто од 262
 
ZEKS mateja ti je objasnio za trolu kao i zasto .Vidim da nevolis prejedanje ali to je nuzno.Tramvaji od zeljeznice do slavije idu dosta cesto nikad mi nije bio problem presjedanje.Na to cemo morati da se naviknemo sto prije to bolje naravno sa novim vrstama karata
 
zexland":9chkrnk2 je napisao(la):
Problem je vec odavno sto gospoda u GSP-u ne slusaju gradjane i ne prate razvoj grada, nego zive i dalje u 1984oj :grand:
Тачно, а једа од основних параметара живота у 84.-ој су управо задржане директне линије од свуда до свуда који успоравају цео систем јавног превоза. Рецимо, 84.-е потез 300 је окретао на Вуковом споменику. Данас је померен на Устаничку. И цео источни Београд данас преседа уместо да има директну везу са центром и БГ:возом.
Али, реално, да ли је рационално да потез 300 данас окреће на Вуку? Тешко. Правили би енормну гужву, блокирали саобраћај око Вука, и направили још непоузданије линије него што данас јесу управо зато што су дуге и завлаче се у центар где је ужасна гужва и без њих.

1984.-е градске улице биле су значајно проходније те су директне линије од свуда ка свуда биле могуће. Данас је то закржљао систем који сам себе урушава.

zexland":9chkrnk2 je napisao(la):
A zasto bih presedao sa 51ca na bilo koji tramvaj i gubio minimum 10 min? U pitanju je jedna stanica do Slavije...
Поента је да не би губио тих 10 минута. Зашто? Зато што би због мење линија, а самим тим и мање потребних аутобуса на улицама, жуте траке кроз Пожешку и Војводе Бојовића биле знатно проходније и брже би се стизало. Имаш више поузданијих линија уместо мање непоузданих.
Преседање није баук. Ако може цео источни Београд да преседа, зашто не би могао и ти? :)
zexland":9chkrnk2 je napisao(la):
31 tesko da ce ikada biti zamenjen trolom, jer ne postoje uslovi, a ni planovi da se to realizuje...znaci trpas 31 na Krst, a sta ce da ide Ustanickom? 31om se stize mnooogo brze do centra nego sporom trolom kojoj treba 5 godina da ispliva kroz Vracar i Krst !
31 би остала на садашњој траси, само би постала трола. Иако ја лично сматрам да то није неопходно.

Што се тиче тврдње да је 31 бржа од 19, из праксе могу да пренесем да то није тачно. У оно мало случајева када крећу заједно са Коњарника на Славију су увек стизали у исто време.

angry bird":9chkrnk2 je napisao(la):
Posle toga je rekao i nesto u stilu da je njegova ideja bila da se kupe novi autobusi i da onda ljudi nemaju izgovor za neplacanje karte zbog stanja autobusa
:o :o :o :o

Овај човек је зрео за смену. Овако нешто један градоначелник не сме да изјави.

Значи за њега разлог за куповину нових аутобуса није жеља да се грађанима повећа комфорност услуге, већ да се убије изговор за неплаћање карте?!?!?!?!?!

Срамно! :notok: :notok: :notok:
 
stf":cscwq3vc je napisao(la):
Што се тиче тврдње да је 31 бржа од 19, из праксе могу да пренесем да то није тачно. У оно мало случајева када крећу заједно са Коњарника на Славију су увек стизали у исто време.
Ццц, пробај у другом смеру од прве до последње станице па онда подели своје искуство са нама. Док 19 изађе из Славије 31 је већ на Аутокоманди :D
 
stf":24v8sdln je napisao(la):
zexland":24v8sdln je napisao(la):
angry bird":24v8sdln je napisao(la):
Posle toga je rekao i nesto u stilu da je njegova ideja bila da se kupe novi autobusi i da onda ljudi nemaju izgovor za neplacanje karte zbog stanja autobusa
:o :o :o :o

Овај човек је зрео за смену. Овако нешто један градоначелник не сме да изјави.

Значи за њега разлог за куповину нових аутобуса није жеља да се грађанима повећа комфорност услуге, већ да се убије изговор за неплаћање карте?!?!?!?!?!

Срамно! :notok: :notok: :notok:
Ma ja sam lupio, nije to rekao. Rekao je da je njegova ideja bila da se kupe novi autobusi, koji ce biti po evropskim standardima i da se onda u njih ulazi na evropski nacin po srpskoj ceni karte. :)
 
Поента је да не би губио тих 10 минута. Зашто? Зато што би због мење линија, а самим тим и мање потребних аутобуса на улицама, жуте траке кроз Пожешку и Војводе Бојовића биле знатно проходније и брже би се стизало. Имаш више поузданијих линија уместо мање непоузданих.
Преседање није баук. Ако може цео источни Београд да преседа, зашто не би могао и ти? :)

Ok, istok protiv juga :D
Ja razumem tvoje nezadovoljstvo, a mozda i revoltiranost presedanjima na Zvezdari, i slazem se da je koncept potpuno lud, ali problem se ne resava usitnjavanjem linija po sistemu, "ako mi sa istoka presedamo, sto ne bi mogli i ovi sa juga", to nije resenje problema, vec naprotiv jos gori poremecaj u brzini pevoza.

Stef, ti govoris iz iskustva nekoga ko se krece u istocnom Beogradu, ja se prevozom vozim od 1994e vrlo aktivno (1994-1999 Zvezdara - Centar i 1999-2012 Zeleznik-Centar), i znam sta govorim :). A sem toga, zuta traka je u prekidu kada silazis iz Pozeske/Kirovljeve i to je mnogo veci problem.

Што се тиче тврдње да је 31 бржа од 19, из праксе могу да пренесем да то није тачно. У оно мало случајева када крећу заједно са Коњарника на Славију су увек стизали у исто време.

Potpuno netacno. Idi sedi na 19, a ja cu na 31, pa se cekamo na Konjarniku :) tj. cekacu ja tebe :) jer 19, prvo sto je prespora, a drugo - nema je, ide kao antibiotik, dok je 31 ipak mnooogo frekventnija linija :) A pojacavanjem 19ice, napravices jos gori haos kroz ionako uzak Crveni Krst.

Prica sa presedanjem bi imala smisla kada bi sve nove predlozene linije isle na 3-4 minuta, a to je u Beogradu nemoguce, zbog lose organizacije mreze ulica i nepravilnog urbanistickog razvoja, a to vec znamo odavno.

@ direktor - Ne volim presedanja to je tacno, jer imam jako losa iskustva sa tim iz dela grada iz kog dolazim. Losa iskustva u smislu dugog cekanja druge linije gde god to bilo.
 
JohnnyLee":398z1coe je napisao(la):
их, па то је још и златно чега све нема у нашим бусевима

I kakvi se sve ljudi voze u njima. Danas u 16 jedna žena vadi iz torbe pravu žičanu telefonsku slušalicu i priča li priča. :shock: Ja ne mogu da verujem, prvo sam pomislio da nije neki fazon dodatak na mobilni telefon kada malo bolje zagledam prava klasična telefonska slušalica sa kablom. :lol:
 
Град који се показао веома погодним за директне линије, мада постаје већ и он оптерећен и велик, јесте Нови Сад. Мрежа је била пројектована тако да из сваког краја града у сваки може да се стигне без преседања, чак и уз помоћ више линија. Мали град, проходне улице и квалитетна услуга то су омогућавали. Ипак, и тамо се јавио тренд разбијања линија (јединица је још раније подељена на 1 и 12, а недавно је петица подељена на 5 и 18).
 
Somi303":1npvt8gc je napisao(la):
Негде нема седишта :o

Meni u tim starijim nece ni trebati. Nijedan onaj stariji autobus nema grejanje, iako ima one "duvalice". Poceo sam da probiram autobuse u koje ulazim jer ne mogu da izdrzim u onim hladnim da stojim u mestu, a kamoli da sedim.

Ova zima ce stvarno biti vesela po prvim nagovestajima u busevima. Sva sreca da ovih privatnih ima prilicno, bar kod mene.
 
angry bird":24enoep4 je napisao(la):
Ma ja sam lupio, nije to rekao. Rekao je da je njegova ideja bila da se kupe novi autobusi, koji ce biti po evropskim standardima i da se onda u njih ulazi na evropski nacin po srpskoj ceni karte. :)
Ух, добро је да то није рекао, пао сам са столице од изјаве.... :)
zexland ":24enoep4 je napisao(la):
Ok, istok protiv juga
Ja razumem tvoje nezadovoljstvo, a mozda i revoltiranost presedanjima na Zvezdari, i slazem se da je koncept potpuno lud
Хахаха, ривалитет није на одмет... :)

Зекс, нисам нимало револтиран нити незадовољан, померање терминуса са Вука на Устаничку је сасвим логично. На шта би личио Булевар да тутњи 9 аутобуских линија трамвајским баштицама? Плус би они успорили трамвај, као што то раде у Пожешкој или у Рузвелтовој.

Концепт приградских линија које се завлаче у центар је по мени луд јер глуми регионални метро што је сулудо. Имамо добру трамвајску мрежу коју треба максимално искористити и убрзати а терминусе селити из центра града на почетне трамвајске терминусе. Потом те трамвајске терминусе везати попречним линијама.
zexland ":24enoep4 je napisao(la):
Potpuno netacno. Idi sedi na 19, a ja cu na 31, pa se cekamo na Konjarniku tj. cekacu ja tebe jer 19, prvo sto je prespora, a drugo - nema je, ide kao antibiotik, dok je 31 ipak mnooogo frekventnija linija A pojacavanjem 19ice, napravices jos gori haos kroz ionako uzak Crveni Krst.
Па наравно да ћеш стићи пре јер 31 има чешћи интервал. Ја сам рекао да у оно мало случајева када крену у исто време са Коњарника на Славију улазе заједно. Међутим, то да Црвени крст вероватно не би поднео чешћи 19 је вероватно тачно.
 
Ја већ 6-7 година избегавам гсп где год то могу.До факса који ми је био на тачно 2.2км од куће сам увек ишао пешке.У животу нисам сео на тапацирано гсп седиште™ а једна рука ми је увек у џепу док другу жртвујем
хватајући се за шипке. А колико год журио или каснио никад нисам улазио у препун бус.

После толико година се и навикнете на та одрицања али у глави псујем све по списку онима који су криви за то што је транспорт људи у овом граду базиран на распалим аутобусима.

Већи део дискусије на овој теми је бесмислен. Таман да ГСП сутра набави 1500 манова и мечки тај превоз би услед гужви био недостојан човека и арчио би наше време и паре колико и ове распала канте које сад имамо а кроз годину дана експлоатације тих нових аутобуса осећај да те третирају као стоку би се вратио у истој мери као што је и сада.
 
I meni se svidja autobus, mada jedine mane su sipke, koje su lose rasporedjene i prednji izgled autobusa koji je :blah:
 
Da li je ovaj bus isti sto se ergonomije tice kao i fap na prvoj slici na ovoj strani,
tj da li opet mi malo ''krakatiji'' ne bi mogli da sednemo na nekim sedistima tipa izmedju srednjih i ''zadnjih'' vrata gde su sedista dosta zbijena?
Ako jesu, onda stvarno :shok:
Mada... opet su ti busevi mnogo kvalitetniji od mutanta, daj sta das ;)
 
Somi303":2okf5a9x je napisao(la):
Али зато дихтује, зими греје, лети хлади. Екстра је бус :)
Ma najbolji je kad se nakrivi na jednu stranu do poda, tada postane jos i Low entry :laugh:

Inace.... :D
252289_380830222010141_1527449299_n.jpg
 
Vrh