Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 265 95,3%
  • BMC

    Glasovi: 13 4,7%

  • Ukupno glasača
    278
Oko 1.15 Ikarbusov Gold Edition Mutant,gbr 73 linija 306, ispustio ulje,do kraja,napravio poprilican zastoj od Omv pumpe pa sve do stajalista ''Mirijevska" ka Smederevskom putu...
Jos jedna preporuka za autobus, odlican za izbegavanje...
 
А-73 су ремонтовали пре неки месец. Дуго је трајао.
 
prigradski":3efnefui je napisao(la):
Oko 1.15 Ikarbusov Gold Edition Mutant,gbr 73 linija 306, ispustio ulje,do kraja,napravio poprilican zastoj od Omv pumpe pa sve do stajalista ''Mirijevska" ka Smederevskom putu...
Jos jedna preporuka za autobus, odlican za izbegavanje...
Bas sam hteo da postavim ovu vest ovde... :)
Kolona je bila cak do raskrsnice sa Ustanickom, pomaka nije bilo... Opet jos jedan razlog da se pod hitno nesto uradi sa Smederevskim putem, neko prosirenje ili slicno u odredjenim deonicama..
 
Боље да укину Космај и људски распишу Конкурс
 
Космај да интегришу у Ласту. Ионако је ластин погон преко пута.
 
Somi303":36wvjxbd je napisao(la):
Боље да купе аутобусе за Космај :)
Najbolje resenje. Ali s obzirom kako oni cuvaju i "popravljaju" svoje autobuse, nema vajde... Jedino 302 ima srece da je Presto na njihovoj liniji, imaju najbolje autobuse od ostatka poteza 300.
 
Danas, opet, #73 se pokvario na izlazu iz Lestana. Moja procena je da se kvar desio oko 18:30, mozda nesto kasnije. Ja stvarno ne razumem zbog cega su ga opet vratili u saobracaj, kada je juce bilo ono curenje. Takva steta se ne moze popraviti za jedan dan, a time nesto nije u redu sa autobusom.

I da, danas sam uhvatio onaj Conecto sa vrlo losom reklamom, u pitanju je #166. Sada me zanima kome treba da se salje mejl sa prijavom?
 
Kako ti nije jasno zbog čega je vraćen u saobraćaj, GSP je u takvoj situaciji po pitanju autobusa da će uskoro slati buseve bez točkova kao u kremenku nogama ćemo ih pokretati. Pitanje je kako će zimu izgurati.
 
Па ако имају мањак бусева, а вишак тролејбуса и трамваја, нека скрате неке линије, попут 51, 79 или 94.

На пример, 94 може да се окреће на Блоку 70А, а не да се поклапа са трамвајима који на тој деоници иду полупразни. 79 може да се окреће код КБЦ „Звездара" и да додају два тролејбуса на 28 и два трамваја на 5. 51 може да се окреће на Бановом брду
 
Zbog cega se depoi ne pomazu? Ocigledno je da Kosmaj koristi rezervne autobuse svakodnevno i da retko kada imaju jos neke slobodne, pa me zanima zbog cega drugi depoi ne salju svoje autobuse na neke linije ciji depoi nemaju rezervne autobuse, barem na jedan dan ili odredjeno vreme, dok Kosmaj ne sredi svoje autobuse... Danas je ne znam po koji put bio neobavljen polazak na nekoj liniji, i to bukvalno uvek isto vreme se ne obavlja.
 
Dobro pitanje.

Послато са GT-N7100 користећи Тапаток 2
 
Матеја Бељан":3e5qn7s1 je napisao(la):
Па ако имају мањак бусева, а вишак тролејбуса и трамваја, нека скрате неке линије, попут 51, 79 или 94.

Ово је право време да се предност преда трамвајима. ГСП ионако тренутно има вишка трамваја а мањка аутобуса.

СВЕ аутобуске линије које иду паралелно са трамвајима осакатити а трамваје појачати.
 
Матеја Бељан":2k7qjlpt je napisao(la):
Па ако имају мањак бусева, а вишак тролејбуса и трамваја, нека скрате неке линије, попут 51, 79 или 94.

На пример, 94 може да се окреће на Блоку 70А, а не да се поклапа са трамвајима који на тој деоници иду полупразни. 79 може да се окреће код КБЦ „Звездара" и да додају два тролејбуса на 28 и два трамваја на 5. 51 може да се окреће на Бановом брду

51 je vec osakacen, jer ne ide vise do Slavije. Totalna besmislica. A ako mu ukines i okretnicu u Zarkovu, onda bolje ukini celu liniju.
 
Zasto bi isao do slavije i pravio guzvu na istoj kad od zeljeznicek imas 2,3,9 do salvije mozda jedino da uvedu sarenolikost karata dnevne i ostale takodje zasto 95 pati tramvaj od hajata do bloka 45 uz mala ulaganja 31 moze biti trolejbus i korigujes 29 ukines 19 i dobijes 18 buseva
 
Пожешка је велики проблем. Рецимо, веза са центром града може да се успостави са преусмеравањем 13 Баново брдо-Беко

Онда скратиш већину линија које иду на Зелени венац.

Прво, уштедиш гомилу бусева, а на месечном нивоу огромна уштеда за изатке за нафту,
Друго, направиш од Пожешке дупло проходнију улицу и тиме убрзаш пре свега трамваје.
 
Kod nas je sve problem i sve je mimo sveta. Sredjena je pruga oko Kalemegdana, ali tuda prolazi samo dvojka, koja ide kao penicilin, na svakih 6 sati. 11 i 13 (i svojevremeno 1) su godinama isle do Beka i bile zgodna veza ne samo do krajnjih odredista, vec i do autobuske i zeleznicke stanice. Sada je bezmalo nemoguce prevesti se od Kalemegdana do zeleznicke stanice, jer dvojka retko ide.
 
Док Баново брдо и Нови Београд обилују алтернативама, дотле се Вождовац ослања на трамваје. У Воијводе Степе буја новоградња, а 33 постаје додатно оптерећен корисницима из насеља Војвода Степа.

Решење: укинути линију 14, део трамваја пребацити на 6, а део искористити за нову линију. Наравно на тад део требало би додати још неколико трамваја. Идеја је да нова линија буде фреквентнија од 14-тице и да саобраћа на 10 минута бар.

Нова линија имала би ознаку 8, а саобраћакла би од Бањице до Бека преко Калемегдана. На делу до Гл. ж. станице путници су загарантовани, а за даље - од главне до Бека у почетку би било људи који би чекали двојку, или оних који и нису више користили 2 јер је сувише ретка, а било би сигурно и путник акоји би ишли даље ка центру, јер би им то било лакше него преседање на троле.
 
tramvajske i autobuske linije se preklapaju zbog pouzdanosti i samo nacina rada tramvajskog sistema, dovljno je da jedan tramvaj stane recimo kod buvljaka i ostade ceo potez Jurirja Gagarina bez tramvajskog prevoza. I zamislite vi sad situaciju da tuda ne ide 95 i 89, cime bi se ljudi prevezli?
 
Uvede se varedni bus 7a sa 10 komada zglobova posto je tu na sredini JG pogon NBG pa 4 na jednu 6 na drugu stranu uz Koordinaciju sto je u BG jako retka rijec a tek u praksi nacelno su sinski sistemi pouzdaniji
 
direktor":2zkf9s9w je napisao(la):
Uvede se varedni bus 7a sa 10 komada zglobova posto je tu na sredini JG pogon NBG pa 4 na jednu 6 na drugu stranu uz Koordinaciju sto je u BG jako retka rijec a tek u praksi nacelno su sinski sistemi pouzdaniji

Ma daj, dok oni uvedu to, prodje minimum sat vremena...ja 95 ne bih dirao ni u ludilu...a za Vozdovac je tacno da postaje sve preoptereceniji. Problem je vec odavno sto gospoda u GSP-u ne slusaju gradjane i ne prate razvoj grada, nego zive i dalje u 1984oj :grand:

A zasto bih presedao sa 51ca na bilo koji tramvaj i gubio minimum 10 min? U pitanju je jedna stanica do Slavije...31 tesko da ce ikada biti zamenjen trolom, jer ne postoje uslovi, a ni planovi da se to realizuje...znaci trpas 31 na Krst, a sta ce da ide Ustanickom? 31om se stize mnooogo brze do centra nego sporom trolom kojoj treba 5 godina da ispliva kroz Vracar i Krst !
 
Па како нема услова, постојао је некад тролејбус 13. Изгради се мрежа од Славије до Плавог моста... А преседање је нужно ако хоћемо да направимо бољу мрежу.
 
Bolju mrezu za ustedu vozila, a ne za brzinu prevoza...gde god ima presedanja tu ima i debelog cekanja i naravno kasnjenja...sto vise direktnijih linija u Beogradu to bolje.Sve sto kazem, kazem iz dugogodisnjeg iskustva koriscenja ovakvog GSP-a kakav je...nazalost.
 
Na jucerasnjoj kako je meni delovalo oprostajnoj konferenciji za novinare Djilasa on je rekao da se i dalje ceka odobrenje to jest pozitivan odgovor ministarstva o realizovanju kupovine novih autobusa. :bash: I da ako on bude negativan nece moci da se realizuje kupovina autobusa. Posle toga je rekao i nesto u stilu da je njegova ideja bila da se kupe novi autobusi i da onda ljudi nemaju izgovor za neplacanje karte zbog stanja autobusa. Znaci po tom njegovom "moja ideja je bila" mislim da se moze staviti tacka na pricu o kupovini tih autobusa.
 
Vrh