Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 295 95,2%
  • BMC

    Glasovi: 15 4,8%

  • Ukupno glasača
    310
Jokk":1gmujmc5 je napisao(la):
Johnest_Hon":1gmujmc5 je napisao(la):
:vops:

3447.14.liaz_6213_euro5.jpg

Kad pomisliš da iz ruskih fabrika ne može da izađe ružnija stvar od prethodne braća nas uvek uvere u suprotno.


@1111

Nikakvog potcenjivanja prema Indiji i indijskom narodu sa moje strane nije bilo, već sam istakao ono što je očigledno a to je da su im autobusi ovako na prvi pogled za plakanje ili smejanje kako god da obrneš.
 
Feanor":3toxtuhk je napisao(la):
A plata 230 EUR... :bash:
Da je toliko ja bi bio srecan covek. A u vezi tog poredjenja, pa nije bas da je to isto. Ja volvoa ne mogu da kupim ni da uzmem kredit u trajanju od 20 zivota, a pojedinacni iznos koji cemo platiti za autobuse nije ni blizu toga koji bi bio kad bi ja uzimao neka dobra kola. Razlika u ceni izmedju najnize i najvise ponude nije tolika da cemo propasti kao drustvo ako uzmemo volvoa ili mana.
Jokk":3toxtuhk je napisao(la):
Johnest_Hon":3toxtuhk je napisao(la):
:vops:
puke.gif
 
U Novom Sadu kada ih vidim deluju lepo :) e sada nisam se nikad vozio, ako neko jeste neka kaže kakav je kvalitet :)
 
Video ih u NS nista posebno,cak su mi novi Ikari lepsi,a ne znam zbog cega bi se kupili Solarisi pored jednog Man/a Mercedesa i sl.koje nasi serviseri odlicno poznaju..
 
MAN sklopljen u pogonima ikarbusa itako ce ova 32 sto ce stici u januaru buiti na manovoj saciji motru drugacijeg izgleda itd i svi srecni i zadovoljni
 
Sa EBRD tendera nam neće stići nikakav izrod MAN i Ikarbusa, već čistokrvni MAN. I svi srećni i zadovoljni. :p
 
A bicemo srecni kada ih i razbucaju za 2-3 godine...I da su pravljeni od titanijuma dzabe im sve pored GSP odrzavanja.
 
Само би џабе пукли толике паре, буквално само плаћамо МАН-ов знак. Најбоље би било да се у серијама наручује Икарбуси, јер ће једино тако бити одрађени нормално и без икакве журке и притиска. И за крај једна слиџа :)
ik2.jpg

(Ставио бих у спојлер, али не умем :D )
 
Док је Милошевић био на власти били су црвени аутобуси,када је дошао ДС постали су жути,е да видимо какви ће сад бити?
 
MMA":lra4yom2 je napisao(la):
Док је Милошевић био на власти били су црвени аутобуси,када је дошао ДС постали су жути,е да видимо какви ће сад бити?

Sto je jos gore, nisu skroz zuti, nego bas zuto-plavi, a ako dodje SNS bice verovatno sareni u stilu srpske trobojke :)
I naravno trole i tramvaji ostaju crveni jer je SPS u svakoj vlasti, toliki im otprilike procenata pripada.
 
Jedan od članova GSPBeograd.net foruma otkriva da misterioznu Indijsku kompaniju „Ašok Lejland” (Ashok Leyland) u EU zastupa brend "Optare". Za sebe kažu: Optare is one of the most respected names in the UK bus industry. Our parent, Ashok Leyland, part of the Hinduja Group, is ranked within the top five global bus manufacturers. U prevodu: poznati su u UK a njihov vlasnik je jedan od top 5 globalnih proizvođača autobusa. Ne verujem da bi autobuse za BG pravili u Indiji kad već imaju fabriku u UK. So, kako izgledaju njihova vozila?

Pogledajte galeriju slika na Flickr-u

Imajući u vidu ponuđenu cenu (najjeftiniji su - bez PDV-a 230.000 EUR po vozilu) i izgled ovog autobusa - mislim da to ne bi bio loš izbor za BG, šta više! Ali ko će građanima BG-a i SRB objasniti da to nisu "indijski autobusi" :kafa:

P.S. Wikipedia: "Ashok Leyland has taken a step closer to reconnecting with its British heritage, as Optare is a direct descendant of Leyland's UK bus-making division." - opet u prevodu: ovaj ponuđač ima veze sa originalnim UK "lejlandom". Isti je već vožen u BG i svima je dobro poznat :grand:
 
Zaboravi, koliko vidim uopste ne prave zglobne autobuse jer na guglanje optare articulated bus nema niti jedne slike. A na wiki pise da optare prave solo, dabldeker, i medjugradske autobuse.
N-ST":28pqv8dg je napisao(la):
Jedan od članova GSPBeograd.net foruma otkriva da misterioznu Indijsku kompaniju „Ašok Lejland” (Ashok Leyland) u EU zastupa brend "Optare". Za sebe kažu: Optare is one of the most respected names in the UK bus industry. Our parent, Ashok Leyland, part of the Hinduja Group

Mislim da ovde ne treba pominjati tu optare firmu, vec onu koja je dala ponudu a to je Ashok Leyland koja je kao sto i pise "roditelj" te optare kompanije, a ona se u tenderu uopste ne spominje.
A busevi im izgledaju odlicno imo:




 
Nemojte samo tapacirana sedista kao u japancima, kako to ume da smrdi od smrada nasih sugradjana!
Uvek glasam za golu i cistu plastiku!!!!!!!!
 
Ne smrdi zbog nas gradjana koji se vozimo nego zbog smradova u javnom preduzecu koji se na taj smrad ne obaziru. Neka neko seda na svoju stolicu u kuci svaki dan nekoliko meseci pa neka onda krene da je pere i videce sta ce sve iz nje izaci.

I zelim jos nesto da kazem u slikama i odoh, necu se vise javljati.

735a-vag-mt.jpg

718-vag-mt.jpg

image_gallery

Volvo-Bus.jpg


Slika koja je objasnila, i pobedila:

683.jpg


:vops:
 
Neka kupimo od optare tj te lejlande, dabldekere :) umesto duplih :)
 
Трећи приватник? Зар није постојала нека забрана да приватници купује зглобне аутобусе?
Иначе, по овоме, овај произвођач ме подсећа на ФАП-а.
 
Ovaj bus je spas za čuvenu 50icu :dil:





MAN Lion's City DD prevoznika "STCP - Sociedade de Transportes Colectivos do Porto"
 
вала јесте, само се плашим да се од пренатрпаности не преврне на фамозној кривини у Јерковићу
 
Pa prvi problem ce biti okretnica, jel bi mogao uopste da prodje ispod onog mostica na Ustanickoj? Uostalom, to skretanje u Jerkovicu krivi i solo autobuse, dupli bi odmah pao u stranu...
 
Швабе :)
Него, ја прочитах још пре неку годину да Кинези увелико експериментишу са суперкапацитаторима, по истом принципу (допуњује се док стоји на станици). Него, да ми развучемо троле за Миљаковац, Миријево, Вишњичку бању, Карабурму... јер не мислим да ће ово скоро на улице.
 
Vrh