Prvo ti isti niskopodni ikarbusi koji su za vas losi imaju ZF osovine, Voith menjac, M.A.N motor, siemens elektroniku. Nakrivljeni stoje zato sto se sistem oslanjanja projektuje za odredjenu masu koju moze da ponese, a koju moze i sasija da izdrzi, i onda dodje beogradski spic, i desi se preopterecenje, ventil preopterecenja ispusti vazduh da ne bi popucali jastuci, autobus mora da stane, ako ventil predhodno nije iskljucio neki "domisljati" majstor iz gsp-a, ako jeste onda zvekne neki jastuk ili neki povratni ventil pa onda idu nakrivljeni. To sto im motori propadaju je samo gsp-ova krivica jer se redovan servis ne radi nikada, nego teraj dok ne stane, i sigurno nisu dosli ovako izlupani iz ikarbusa.
To da li su do sitnih detalja identicni kao Bredamenarini je apsolutno ne bitno, jer ce i tako razlicit obavljati svoju svrhu. Bilo koji autobus da kupe, raspasce se pod ovim uslovima brzo, jer je elektronika pipava, ne trpi seci usi krpi dupe odrzavanje iz gspa. Treba dati ikarbusu ovaj posao, pod uslovom da stakla kupi ovde, da vrata sam napravi a ne da dotera tursko djubre, i da svoj znak sam proizvede, jer inace, dzabe sto smo dali posao ikarbusu kad pare odose opet na sve strane, a najmanje u nasu zemlju...