Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 295 95,2%
  • BMC

    Glasovi: 15 4,8%

  • Ukupno glasača
    310
Можда и не би било лоше да град преузме Икарбус, али некако одвојено од ГСП-а. Не би било паметно спајање истих...
 
Stvaranje novog javnog preduzeća sa novim imenom i vizuelnim identitetom i potuno promenjenom garniturom i načinom poslovanja bi zaista dalo nadu da će nešto da se promeni na polju javnog prevoza u gradu. GSP pod tim imenom, ma koliko se poboljšavao, ne verujem da će ikada naići na odobravanje bilo čega među građanima - jer sav odijum koji stvaraju neodgovorni privatni prevoznici, pa i DJP idu GSP-u.
 
jlaki":7qbepypa je napisao(la):
Ako se uzme primer PKB-a i poboljšanog poslovanja tog preduzeća nakon preuzimanja od strane grada, pozdravljam ideju da Ikarbus takođe pripadne Beogradu.

Nije uopste za poredjenje.
PKB proizvodi hranu, to je ipak nesto sto umemo i sami uz kupovinu strane mehanizacije. PKB je imao tolike gubitke da nas je kostao verovatno kao jedan most. Ali hajde da kazemo da uz velika otpustanja i kupovinu dobre opreme tu nesto moze da se uradi jer ipak je zemlja ono osnovno sredstvo u tom domenu koje imamo.

Ikarbus nema nista, nema ni tehnologiju, verovatno posle toliko godina nerada izgubio je najbolju radnu snagu a onih koji su ostali nikad neces moci da se otreses, kao ni viska radnika GSP-a. Spajati dva enormna gubitasa koji bi iz budzeta uzimali kroz subvencije vise od 100 miliona evra godisnje ne moze biti dobro jer oni nikad nece ici u plus. To takodje pravi nove velike gubitase iz kojih se najlakse izvlaci novac.

Sad bi i Nestle ulozio brdo para u PKB kad su mu oprostena sumanuta dugovanja. Radnicima nije uplacivan staz vise od 20 godina. Kad malo bolje razmislis koliko je prastanjem toga otislo para iz budzeta ovo mleko koje pijes za 60 dinara sigurno realno placas 100 u narednih 10 godina pod pretpostavkom da mu ostane ista cena. Nista tu nije ispalo dobro. Pare samo nestaju, nigde se ne stvara priliv. Pitanje je i koliko je zapravo PKB u plusu jer mu jos uvek grad kupuje sredstva za rad, ili osigurava kredite, a to ti dodje na isto.
 
PKB super posluje jer su im samo ove godine otpisali dugove od 50 miliona eura.Preracunajte koliko je to ikarbus autobusa.

Grad nema sta da trazi u ikarbusu,ali drzava itekako ima.I to 51% drzave i 49% neke strane firme.Nema teoretske sanse da propadne ikarbus osim da ima los menadzment i upravu.

Inace,sledece nedelje se otvara tender za FAP i izgleda da samo neki britanci u dilu sa nekim ukrajincima su zainteresovani?
 
Stravičan slučaj nerada saobraćajne inspekcije je stigao danas. Primedba se odnosi na činjenicu da se na Ćurdićevom vozilu stalno smenjuju nazivi kretanja za liniju 603N (Ugrinovci i Trg Republike). To je u potpunosti suprotno članu 31. Odluke o javnom linijskom prevozu na teritoriji grada Beograda.
Evo kako se dežurni neradnici izjašnjavaju i peru ruke: :notok: :notok: :blah:

http://oi49.tinypic.com/2rrsc5i.jpg
 
Mozda Djilasa ne zanima sta se ovde pise, ali sam uveren da nas japanci prate :lol:
Sta da kazem japancima, nego "Hvala vam do neba".

japanci.jpg




http://www.kurir-info.rs/japanci-u-poseti-gsp-proveravaju-poklonjee-autobuse-clanak-306675
 
Da nije Japanaca i njihove kontrole MAN-ovi autobusi bi se odavno raspali, stvarno hvala im za sve što su učinili za nas.
 
Besplatan Wi-Fi internet u gradskom prevozu

v250909p0.jpg

Već sada u gradskom prevozu putem Wi-Fi interneta možete da proveravate e-mail, surfujete netom i koristite Facebook besplatno.


Besplatan internet za korisnike gradskog prevoza širom Srbije dostupan je već sada! Foto: FoNet.
Beograd i drugi gradovi u Srbiji od nedavno su na spisku sve većeg broja gradova širom sveta u čija je vozila javnog saobraćaja počela ugradnja 3G rutera, koji omogućavaju besplatan bežični pristup internetu, saopštila je kompanija Masel Group.

U autobusima Saobraćajnog preduzeća Lasta, kao i kod drugih prevoznika, putnici već mogu videti plakate na kojima je objašnjeno kako se pristupa bežičnom internetu, koji omogućavaju kompanije koje zakupljuju reklamni prostor.

Ideja, za čiju je realizaciju zaslužna Masel Group, podrazumeva da se oglašivači u javnom prevozu, pored uobičajene komunikacije sa publikom, putnicima u autobusima obrate i kroz interaktivnu formu, a jedna od prvih kompanija koja je ovu mogućnost iskoristila je Nokia.

Pošto korisnici preko telefona, tableta ili laptopa otvore stranicu navedenu na plakatu, na ekranima njihovih uređaja pojaviće se posebno kreirana, interaktivna internet reklama.

Nakon toga, slobodno mogu surfovati internetom, proveriti elektronsku poštu, ulogovati se na Fejsbuk ili čitati vesti, i to sve bez razmišljanja o visini svog računa za mobilni telefon, stoji u saopštenju Masel Group.

(FoNet)
 
milanobelgrade":37o3hhe7 je napisao(la):
Besplatan Wi-Fi internet u gradskom prevozu


Besplatan internet za korisnike gradskog prevoza širom Srbije dostupan je već sada! Foto: FoNet.
Beograd i drugi gradovi u Srbiji od nedavno su na spisku sve većeg broja gradova širom sveta u čija je vozila javnog saobraćaja počela ugradnja 3G rutera, koji omogućavaju besplatan bežični pristup internetu, saopštila je kompanija Masel Group.

U autobusima Saobraćajnog preduzeća Lasta, kao i kod drugih prevoznika, putnici već mogu videti plakate na kojima je objašnjeno kako se pristupa bežičnom internetu, koji omogućavaju kompanije koje zakupljuju reklamni prostor.

Ideja, za čiju je realizaciju zaslužna Masel Group, podrazumeva da se oglašivači u javnom prevozu, pored uobičajene komunikacije sa publikom, putnicima u autobusima obrate i kroz interaktivnu formu, a jedna od prvih kompanija koja je ovu mogućnost iskoristila je Nokia.

Pošto korisnici preko telefona, tableta ili laptopa otvore stranicu navedenu na plakatu, na ekranima njihovih uređaja pojaviće se posebno kreirana, interaktivna internet reklama.

Nakon toga, slobodno mogu surfovati internetom, proveriti elektronsku poštu, ulogovati se na Fejsbuk ili čitati vesti, i to sve bez razmišljanja o visini svog računa za mobilni telefon, stoji u saopštenju Masel Group.

(FoNet)



hahahahaa :laugh:
EXTRA :D

Sad kad vas izmazane od ulja na sedištu, skuvane od motora i produvane od promaje iznervira prevoznik, možete odmah javiti "Nikoleti" da se to ispravi !!! :laugh:

Šalu na stranu, ali ja bih više voleo da oni kvalitetno prevoze gradjane što im i jeste namena.
 
Eto prilike da se ovakvi nedopustivi propusti sada dokumentuju i uzivo preko WiFi-a.
 
Исповест возача ГСП „Београд“: Возимо кршеве са лажним налозима да су исправни!

БЕОГРАД – Александар Јовановић (24) из Сремских Михаљеваца, бивши возач ГСП „Београд“, тврди да шофери ове фирме морају да возе неисправне аутобусе са лажним путним налозима по којима су наводно технички исправни!

У исповести за Правду Јовановић каже да је добио отказ после три месеца рада, јер је открио да се пријављени кварови на аутобусима не поправљају у радионици, већ једним потезом оловке и писањем фалсификованих налога. Он открива да се надређенима замерио када је фотографисао путни налог у коме је написао да аутобус има неисправне кочнице, врата и брисаче и побунио се када му је после експресне „поправке на папиру“ враћен неисправан аутобус!

Јовановић каже да је после спорне фотографије налога почео његов прогон на послу.

- Запослио сам се као возач ГСП -а у погону „Земун“ 15. октобра 2010. године на одређено време од 12 месеци, са пробним радом од шест месеци. После три месеца почела су малтретирања шефа распореда Драгана Репаје, шефа саобраћаја Срђана Марковића и директора саобраћајног погона „Земун“ Владимира Тасића само због тога што сам из саобраћаја искључивао неисправне аутобусе, које сам добијао да возим! Да апсурд буде већи, готово свакодневно су ме позивали на разговор и испирали ми мозак „да не треба да возим неисправна возила“ али ми пребацивали „да је проблем што искључујем неисправне аутобусе“! – почиње своју причу Александар Јовановић.

Младић открива да је од првог радног дана у ГСП имо жесток грип.

- Дали су ми да возим аутобус, који је био стар 16 година. Распоређивали су ме на линије 15 и 45, које су најтеже у земунском погону, иако сам тек положио Д категорију. Радио сам двократно од 06 – 09 ујутро и од 13 до 18 сати увече. У паузи од четири сата, између две смене, нисам имао времена да одем кући да ручам и да се одморим, јер су Михаљевци удаљени 50 километара од Београда. За то нико није имао разумевања због чега сам морао да шетам по граду или да дреждим у гаражи чак и по цичи зими – каже возач.

Јовановић истиче да је за један исти аутобус добијао по више путних налога дневно како би се стекла слика да искључује исправна возила!
- Када сам се побунио због тога директор Саобраћајног погона „Земун“ Владимир Тасић ми је рекао: „Идеш на циљани лекарски преглед, имаш много искључења и пријава путника!“ После прегледа у Дому здравља „Стари град“, који је овлашћен за лекарске прегледе раника ГСП – а проглашен сам привремено неспособним за Д категорију, у трајању од шест месеци. Написали су да сам наводно емотивно незрео, иако сам три месеца пре тога од исте установе добио потврду да сам здрав и прав!
Отказу је кумовао Срђан Марковић, који је у социјалној анкети дао лажне податке да имам више пријава путника и диспечера због наводног конфликтног понашања, па је неуропсихијатар закључио „да имам патолошке сметње“ и да наводно из здравстевних разлога нисам способан сигурно да управљам аутобусом. Отказ сам добио пре него што је лекарски налаз из ДЗ „Стари град“ званично стигао у Градско саобраћајно предузеће. Када сам се жалио на уверење о неспособности, упућен сам на преглед у Завод за здравствену заштиту радника МУП – а у Дурмиторкој 9 у Београду, где сам добио оцену „да сам здравствено способан за послове професионалног возача Ц и Д категорије“. Два месеца после тога, конкурисао сам за нови посао и поново сам прошао лекарски преглед у Служби медицине рада на Новом Београду – изричит је возач.

Јовановић наводи да се обратио Републичкој агенцији за мирно решавање радних спорова, али да је ГСП одбио тај предлог.

- Обраћао сам се генералном директору ГСП–а, Унутрашњој контроли као и градоначелнику Драгану Ђиласу и тражио разговор. Хтео сам да им објасним да сам отказ добио јер сам се побунио због фалсификовања путних налога и приморавања возача да возе неисправне аузобусе, без кочница и грејања, са полуотвореним вратима и инсталацијама на којима цури гориво и уље, а не због „радне и стручне неспособности“ како пише у решењу.
У писменом обраћању сам навео да сам се шефовима замерио зато што сам тражио да квар буде поправљен у радионици, заменом дотрајалих делова, уместо оловком на папиру. Молио сам генералног дирекотора да ме прими на разговор како би му показао копије мојих путних налога, који потврђују да ми је све намештено. Међутим, из његовог кабинета ми је саопштено да он не прима раднике на разговор. На крају ми је шеф рекао: „Ти си примљен да возиш, а не да сликаш. Боље нађи други посао!“

После свега сам поднео тужбу Првом основном суду у Београду ради поништења решења о отказу и накнаде зараде и поступак је још у току – каже на крају Јовановић и истиче да неће одустати док случај не добије епилог на суду.

http://www.pravda.rs/2012/07/09/ispovest-vozaca-gsp-vozimo-krseve-sa-laznim-nalozima-da-su-ispravni/
 
Evo, ovakve ljude GSP otpusta, ali zato oni maloumni primitivci koji su napali Filipa opstaju .

Valjda bas zato.
 
Кад видим који је, хајде назовимо медиј извор текста, одмах ми се текст згади. Додуше, сви знамо да су нам аутобуси неисправни или барем једва исправни ("покрпи да иде"), ту нема дилеме.
 
Gnjide u takvoj sredini najbolje opstaju :mad: Za normailne i postene ljude nema mesta, to mu dodje slabost. Dobro sto i njega isu prebili!
 
svaka priča ima dve strane. pogotovu ako je napisana u pravdi.


nije ovaj čist kad mu je 45 najteža linija....
 
Feanor":28sc4o1a je napisao(la):
A ima neki medij koji ti se ne gadi?

Нажалост, нема. :( С једне стране Правда, Курир, Прес и слично ђубре на које не вреди трошити време, а с друге стране Б92 и е-новине, који су потпуно друга крајност која ми се такође гади. Нема човек више шта да чита. :/
 
Vrh