Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 295 95,2%
  • BMC

    Glasovi: 15 4,8%

  • Ukupno glasača
    310
Druže bez uvrede, ali zvučiš mi kao neko ko se probudio iz hibernacije u 1990-oj godini i uključio dnevnik u pola osam. Ti si očigledno jedan od onih velikih patriJota tastatura ratnika. Moja omiljena sorta. Služiš se nekim udbaškim izrazima tipa "provokatora"... :rolleyes: Ajde sad zdravo, idi čitaj kurir, a ja odoh da gledam finale.
 
Druze bez uvrede, ti jesi obican provokator cim na ovom forumu blebeces o nebeskoj srbiji i o "nasem umecu rusenja"...

A to da li sam ja izasao iz hibernacije mozemo i na drugom mestu... Ali sa pravim argumentima a ne glupostima tipa nebeska Srbija, Kurir, Dnevnik... Ajd zdravo sad idi citaj e-novine...
 
angry bird":3vnfe3wo je napisao(la):
Eee dok su Poljaci bili pametni i razvijali se mi smo brinuli o nebeskoj Srbiji. Tako nam i treba, niko nam nije kriv.
То сигурно није разлог. Поготово што су сви народи замишљали своју државу моћну и велику. То није карактеристика Срба и њихов грех.
 
angry bird":1puvgn2u je napisao(la):
Tačno, zbog faktora zvanog Srbija i njena infrastruktura. U drugim zemljama piče, i guess...A uz to su i lepi.


Ја да сам на твом месту птичице ја бих емигрирао... :)

сви знамо да овде није идеално али у твојим постовима некако одјекује мржња и омаловажавање свега што је наше...да не кажем случајно српско!
 
Uff...
facepalm.gif
Samo nemoj počinjati sa nesrbima i antisrbima, sa pravim i lažnim Srbima. Zbog takvih kao ti koji bi odmah da teraju u emigraciju svakoga ko kritikuje nešto loše u sopstvenoj državi smo i došli u ovakvu situaciju. Ja mrzim sve što je srpsko, da li si ti zdrav? Ja kritikujem ono što je po meni loše, a tvoja izjava da ovde nije idealno je po meni neadekvatna, ovde je jad i čemer, delom i zbog takvog razmišljanja kao što je tvoje. Nisi ti druže nikakav faktor da mene oteraš ni sa ovog foruma, a kamoli u emigraciju.
 
Ajde sto svi moramo da gledamo vase off topic brbljanje u prazno, nego vam jos ljudi daju i pluseve..
Nemojte da se ljutite, ali opasno se priblizavate nivou youtube komentara. Iskulirajte malo i vratite se temi, zbog vas samih, a i nas koji ovo citamo u tisini.

Hvala :)
 
то је била шала птичице...
не бих ја тебе терао нигде...али да си фрустриран јеси...и да опазим..нигде нисам поменуо антисрбе и србе...
чист плод твоје фрустрације...

извињавам се свима...ја више нећу на ту тему...
 
E pa ako je bila šala onda se i ja izvinjavam, ali sledeći put stavi smajlija.
@kopte3 Imam pravo da se branim kada sam neosnovano napadnut, ja ništa nisam započeo. Neke ovde provocira ono što ne bi trebalo.
 
Šta se dobije kada građani po ugledu na MTV emisiju Pimp my ride, odluče da srede jedan gradski autobus. Rezultat je stvarno odličan..... :D

Putnici i slušaoci lokalnog radija izabrali izgled „nasviranog“ autobusa

Akcija „Pimp My Bus“ koju je pokreno gradski prevoznik VKU iz nemačkog grada Kamen, završena je. Jedan od autobusa tipa Citaro je prerađen kroz jednu sponzorsku akciju lokalne radio stanice Antenne Unna i uz pomoć nekih preduzeća iz okruga Unna i iz Dortmunda. Pored toga, korisnici prevoza i slušaoci radija su mogli da odluče kako će taj autobus da izgleda.
vku_pimp_citaro1.jpg


vku_pimp_citaro2.jpg


vku_pimp_citaro6.jpg


Ugrađeni su veliki farovi na krovu, hromirani rol-barovi sa svetlima sa svih strana i auspuh sa četiri izduva. Tu su takođe i hromirane felne i radkape, kao i vazdušne sirene na krovu. Za dodatne efekte je osvetljena i prednja Mercedesova zvezda, svetlo ispod poda kad se otvore vrata i treće stop svetlo. Na kraju, vozilo je ukrašeno nalepnicama sa motivima vatre, dok su spoljašnji retrovizori ukrašeni air-brushom. Autobus vozi od 20.06.2012. na linijama prevoznika VKU u okrugu Unna.
 
A sada malo ozbiljnije teme....

PUTNICI SU SIGURNI SA VEOLIJOM
nedelja, 01 jul 2012 18:22
images

Intervju Kurira sa Klosom Gotholdom, direktorom Veolia Transport Srbija.

Veliki deo od 20 miliona evra investicija usmerili smo u domaću industriju. Čak 78 od 132 autobusa proizvedeno je u Srbiji

Pre pet godina investiciona klima u Srbiji bila je povoljna i zato je „Veolija transport“ odlučila da investira 10 miliona evra u saobraćajno preduzeće „Litas“ iz Požarevca, kaže za Kurir Klos Lenart Gothold, direktor firme „Veolija transport Srbija“, koji se uskoro, zbog isteka petogodišnjeg ugovora, vraća u Švedsku, u matičnu kompaniju. Ova kompanija je od 132 autobusa koja poseduje u Srbiji 78 kupila od domaćih proizvođača.

- Velike svetske kompanije kakva je „Veolija transport“ vole da investiraju u uređene zemlje, gde nema puno iznenađenja u pogledu pravne sigurnosti investicije. Pobedili smo na tenderu s najboljom ponudom i nakon pet godina ugovor sa Agencijom za privatizaciju potpuno je ispoštovan. Veliki deo naših investicija, koje ukupno iznose oko dvadeset miliona evra, usmerili smo u domaće proizvođače autobusa „Ikarbus“, „Neobus“ i „Megabus“.

♦ Da li je svojim dolaskom u Srbiju „Veolija“ nametnula više standarde u prevozu putnika?
- Najvažnije je da smo značajno poboljšali bezbednost putnika, jer smo prosečnu starost „Litasovih“ vozila sa 17 smanjili na sedam godina. Kupovinom novih autobusa po poslednjem standardu Euro 5 uveli smo svetske standarde u pogledu zaštite čovekove okoline. Prvi u Srbiji smo uveli tiketing sistem i moderan dispečerski sistem, a sva naša vozila opremljena su GPS i GPRS uređajima i imaju besplatan internet.

♦ Da li ste zadovoljni saradnjom s domaćim proizvođačima?
- Kad je „Ikarbus“ nekoliko meseci bio u štrajku, a naše investicije u njemu zarobljene, postojala je opasnost da izgubimo i date avanse i nedovršene autobuse. Na poziv Ministarstva ekonomije i regionalnog razvoja, dali smo novu finansijsku injekciju „Ikarbusu“ i oni su se podigli kao Feniks iz pepela. Samo u poslednje dve godine kupili smo 50 novih autobusa, od toga 46 od ova tri domaća proizvođača.
 
Sto se tice pranja vozila mislim da vozac ne izmislja jer sam licno cuo pricu vozaca kada sam se vozio Megabusom gde je kolega od vozaca rekao vozacu nista se ne sekiraj ocisticu ti autobus bice ko nov taj deo je nazalost istina :rolleyes:
 
Somi303":1b1bns2x je napisao(la):
Нашим аутобусима не требају налепнице са ватром... :rolleyes:
Upravu si, naši s vremena na vreme imaju pravu vatru. :laugh:
A što se tiče privatnika dobar deo izrečenog je nažalost istinit, moj komšija je radio kao vozač kod jednog privatnika niti je bio prijavljen niti su mu uplaćivali zdravstveno ni socijalno a nekoliko puta je stvarno odrađivao duple smene, jedva je izdržao mesec dana dok nije napustio firmu. Izgleda da jedini ozbiljni privatnik Veolia.
 
И Престо. Ја не знам какво је стање у фирми, али имају екста аутобусе, нормалне возаче и обављају поласке на време. "Луи травел" треба да остане без дозволе да вози путнике или тако нешто. Углавном само нека нестане са улица...
 
Ma lui je najgori, gori su i od kosave, kosava je barem kupila nove liaze, a lui nema ni jedan autobus mladji od 5 godina, a prosecna starost im je preko 6 godina, a pritom se raspadaju jer se ne odrzavaju. Najgore mi je kad vidim autobus koji je kao pokvaren izbaci putnike npr na Cukarickoj padini, pa ode u ulicu Lazarevacki drum prema Obrenovackom putu, tu stoji sat i po koliko mu od prilike treba da ode do bloka 61 i vrati se i onda se ukljuci u saobracaj i kad dodje na Vidikovac otpravnik misli da je napravio krug. Isto sam video da stoje kod pijace na Vidikovcu u onoj saobracajnici koja ide ka Ibarskoj magistrali i onda posle dva sata autobus odradi par stanica od trznog centra Vidikovac do okretnice i dispecer misli obavljen polazak. Oni su unistili i liniju 42, stanovnici Knezevca se zale da autobusa nema po vise od pola sata, dok lui-jevi prolaze prazni, kao idu u garazu, a u stvari samo odu do Slavije kracim putem i tamo predstave dispeceru da su obavili polazak (ovo za liniju 42 sam citao na forumu busevi.com). Takodje na autobusi net sam citao kako se lui ponasa u nocnom prevozu, gde uvek krece nekoliko minuta ranije kako bi drugim prevoznicima sa kojima im se poklapa linija pokupili putnike i naplatili karte, zbog ceka ih je i direkcija kaznila...
 
PR lui travela je sekretarica i uopste nisu na adresi na kojoj su prijavljeni zvanicno direkciji za saobracaj.

Celo preduzece je u najmanju ruku krajnje sumnjivo i na osnovu ponasanja vozaca,odrzavanja a i upravnog dela u potpunosti se tako ponasaju.
 
Moj drug odlicno poznaje vlasnika i odredjene radnike lui-ja, jer je iz donjeg Zarkova, a odatle je valjda i vlasnik kao i mnogi zaposleni, pa kad ih pitaju sta znaci lui, oni svi odgovaraju Ludaci, Ubice, Imbecili. Ako to oni sami za sebe govore, sta onda mi da mislimo o njima...
 
Vozaci Luija su nasilni ko zna koliko imaju bahatih voyaca da se razumemo Veolija je najbolja ovi ostali mi se ne svidjaju mozda Presto mada neynam kakvi su im vozaci
 
Ja sam recimo, baš sa tim Lui travelom ove godine išao na letovanje. Setra iz 2005 izgleda kao da je juče izašla iz fabrike, sve je na svom mestu, ništa ne štrči i nije odvaljeno, čak ni kozmetika, vozači su vozili disciplinovano i a prešli 800 km do Grčke, bez ikakvih problema. U gradu se ne vozim njima, ne koristim njihove linije, ali sve ono što ste napisali za njih stoji i za privatnike iz Beobusa na 48. Pre neki dan sam npr prisustvovao neverovatnoj sceni - stoje vozač GSP i Beobusa na okretnici i pričaju nešto, podalje od ulaznog perona. Na ulaznom peronu je stajao bus 504 sa vozačem koji je čekao svoj termin polaska. Najednom su oba vozača 48 ušli u buseve i krenuli ka peronu. Vozač Beobusa se provukao iza 504 i otišao bez stajanja, a njegov kolega iz GSP je polako prišao na peron, i začuđeno pogledao u nas i pitao "ŠTA, PA ZAR VAM NIJE OTVORIO VRATA?" (a minut pre toga su pričali). Ispostavilo se da se frajer prošvercovao iza 504 i otišao svojim putem, a GSPov bus su potom dočekivale stanicve pune putnika, što znači da BB nije primio nikog i otprilike odvezao celu turu bez putnika. U pitanju je bio bus marke Sanos. Inače, sve do danas sam mislio da ADA busevi po nekom propisu moraju biti klimatizovani, kada je na ADA4 naišao beloruski raspad firme Tamnava na kome su recimo, vrata instalacije iza vozača bila otvorena, a svako šaltanje je paralo uši.
Dakle, smatram da su privatnici u gradskom prevozu BG loši samo iz jednog razloga - a to je što ne postoji nikakav monitoring njihovog rada. Kada bi bio uveden neki sistem da korisnici sami ocenjuju ili kontrolišu rad privatnika, jer oni ovako sutra mogu uvesti i volovska kola a da niko neće prstom mrdnuti zbog toga. Ugovore sa privatnicima treba obnavljati na godinu dana, a to što lizing ugovori za autobuse traju pet godina to nas ne zanima, ako su već krenuli u taj rizik, privatnici bi sami trebali da se potrude da tu licencu i zadrže.
 
Јуче чух од људи из ГСП.а да се планира спајање Икарбуса и ГСП-а са циљем да ГСП сам себи прави возила...нешто попут Нибуса и Ниш експреса.

Кажу да је било и пре неки дан у неком новинама....
 
Znači da u budućnosti vozni park GSP će se sastojati samo od vozila ikarbusa. Divno, stvarno divno a sada odoh ja lepo sebi da kupim biciklu.
 
Ako se uzme primer PKB-a i poboljšanog poslovanja tog preduzeća nakon preuzimanja od strane grada, pozdravljam ideju da Ikarbus takođe pripadne Beogradu. Podržavanje domaće privrede je u redu, pa makar i po cenu nešto kvarljivosti - ako je i proizvodnja delova, to se valjda kompenzuje. Kao što su hrvatski tramvaji super samo Hrvatskoj mogu i srpski autobusi da budu super samo Srbiji. A dokazalo se puno puta da Ikarbusi nisu dobri samo Srbiji i da mogu biti sjajnih performansi.

Ne shvatam da li su mišljenja o Ikarbusu na kraju podeljena zbog neodgovornog odnosa prevoznika prema tim autobusima ili zbog realno lošeg kvaliteta istih.
 
Vrh