Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 294 95,1%
  • BMC

    Glasovi: 15 4,9%

  • Ukupno glasača
    309
mazovi su extra busevi.

ja ovde vidim pljuvanje po mazevima samo zato što ne dolaze iz nemačke nego iz neke "zabiti" sa istoka.

da umesto maz piše man svi bi ga dizali u nebesa.


ono što je čudno je što na liniji 45 i 60x voze mazovi koji su trenutno najbolja vozila u gradu, a na trgu voze ikarbusi 103 koji su u stanju raspada.
 
Na 610 su MAZ-ovi...;)
Jedino sto im je stvarno lose jeste raspored klime po vozilu.Mali otvori koji su na svakih 1.5m....
A sto se tice FAP-a,jeste ruzan,ali zato je izdrzljiv samo tako.Samo nek nastave da se probijaju na trzistu...;)
 
MAZ-BIK 203 CNG, gb 720
s.jpg


s-2.jpg


s-3.jpg


s-7.jpg


s-8.jpg


s-4.jpg


s-5.jpg
 
Код МАЗ-а, односно БИК-а највише ми се свиђа предњи део... уствари, свиђа ми се све. Има велике стаклене површине и лепе фарове, али шоферка им је ВРХ! :laugh: Свиђа ми се што је једноделна и некако, све је лепо на том бусу. Само - им је грба на крову, али то је неизбежно тако да је то оправдано :)
 
Соларис је прелеп!

а ко ли бира дизајн овог платна на седиштимаа :lool: :lool: :lool:
осим на соларису не зна се који је ужаснији!
 
s-25.jpg

Какво је ово седиште у доњем десном углу? И зашто су сунце и неки мали авиончић нацртани са стране? :|
 
To je sedište za malu decu :) kao ona u kolima što postaviš
 
Ne bih rekao da su za decu, istih su dimenzija kao i ostala sedišta (pogledajte levu stranu busa, gde se nalazi još jedno).

Radi se o sedištima kompanije SPARCO, poznatog proizvođača sedišta za sportske i trkačke automobile. Ova njihova sedišta su očigledno prilagođena prigradskom prevozu, a u Solaris su pretpostavljam postavljena kako bi se prikazale moguće varijante opremanja autobusa kako za gradsku, tako i za prigradsku/međugradsku vožnju.
 
Felix55":1dtl9y6p je napisao(la):
Ne bih rekao da su za decu, istih su dimenzija kao i ostala sedišta (pogledajte levu stranu busa, gde se nalazi još jedno).

Radi se o sedištima kompanije SPARCO, poznatog proizvođača sedišta za sportske i trkačke automobile. Ova njihova sedišta su očigledno prilagođena prigradskom prevozu, a u Solaris su pretpostavljam postavljena kako bi se prikazale moguće varijante opremanja autobusa kako za gradsku, tako i za prigradsku/međugradsku vožnju.

Mislim da ipak grešiš jer ako bolje pogledaš videćeš da je sedište kod crteža dosta nisko postavljeno i ipak uže od standardnog a i pojasevi za vezivanje su postavljeni je kao na dečijim sedištima(imam takvo u kolima :) )a ne ako u standardnim putničkim autobusima gde idu samo preko pojasa.A da ne govorimo o crtežu sa veselom tematikom koji je nacrtan tačno u visini sedenja malih putnika :D
Sedište sa leve strane je postavljeno na standardno putničko koje se može videti ispod.To što je sedište SPARCO mislim da je čista slučajnost i izbor prozivođača autobusa.
 
Da to levo decije sediste verovatno predstavlja mogucnost vezivanje decijih sedista na obicne stolice
 
Hmm Maz zglob samo 261KS, gtfo :rolleyes: Da ga stave na 31/17 ne bi mogao uz ustanicku da izvuce kad je pun :mad:
Nesto nije u redu samnom kad mi je najlepsi Mazov eksterijer.. mozda je do zute boje :p A unutra - odusevljen sam kolicinom kreativnosti od Solarisa - sedista, plafon, hromirane sipke sa onim zelenim trakama koje se protezu od stop dugmeta, vesela tema sa strane kod decijeg sedista.. odlicno :D
 
Александар":3hmlwhd0 je napisao(la):
Odvratnije resenje motora u sredini odavno nisam video. Ko da nemaju internet pa ne mogu da vide kako su izdizajnirani 'pokrivne kutije' morota. Mada ja inace najvise volim kad je motor pozadi, bus mi deluje prostranije, vizuelno. I ne svidja mi se kod mazova 'soba' za vozaca, ko da voze nuklearni otpad, a ne ljude.
 
Jao kako bi voleo da nas voze ovi solarisi u Beogradu !
Kolko sam slušao na vestima, dal sam dobro shvatio ne znam, ovaj hibrid od solarisa trenutno može da predje 300ak km na električni pogon, ali noviji modeli će da idu sa više km.
 
ovakvo rešenje motora omogućuje manji prečnik skretanja od motora koji je smešten pozadi.

takođe mazovi su retki autobusi koji imaju funkcionalna dvokrilna prednja vrata. ovo rešenje sa kabinom za vozača je po meni odlično iz više razloga, a glavni je ovaj što se tiče vrata.
 
Ma dajte ljudi Volvo je Volvo,izgleda bolje i proverena stvar,na -20 nema smrzavanja.. :kafa:
 
Vrh