Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 295 95,2%
  • BMC

    Glasovi: 15 4,8%

  • Ukupno glasača
    310
2012":3npcdvri je napisao(la):
Validiator Skeptici su pretrpeli prvi poraz.. ;)
Пре бих рекао да је Бусплус претрпео пораз, са све екипом из Дирекције.

Да је поменуте линије требало појачати и кр**** би знао.... :rolleyes:
 
УУУУ, навала на 302.....и то на почетној....где ће људи успут да се сместе?
Ово још и изгледа како тако јер је у питању нови Икар. Да је дошао ГСП-ов мутант, накривио би се до сливника...

И где је сада тај Бусплус фенси јебачки систем праћења превоза....нигде.... :rolleyes:
 
@Трагач
Од куће до Устаничке око 40 до 45 минута па онда док сачекам 308/50 до Коњарника и онда 31 до Теразија око 25-30 минута или више, зависи од чужве
@стф Оно је снимљено у Гроцкој преко пута Трскаре у правцу Бегаљице.
А ово у правцу града :D
[video]http://www.youtube.com/watch?v=-mgHW5bieQQ[/video]
И врата су поломили :rolleyes:
Овде се види и онај циганин што се стално дере на Устаничкој :rolleyes: Шта ли ће он овде? :laugh:
 
Ау, и ја као живим у Гроцкој... :lol:
Да ниси рекао, никед не бих погодио...овај стуб је на истом месту као и на Устаничкој....

А овај други снимак предтсавља класичу акцију када је гужва. Ови са станице ка граду су потрчали да уђу у овај што иде за Бегаљицу. Тиме су добили 20 минута више вожње(до и од Бегаљице), али су осигурали своје место у бусу.

И ја сам то радио када не касним...

А тај Циганин....шта ће ту? Па повукла га маса људи која је хрлила у 302 још на Устаничкој... :lol:
 
dare":32ynom2a je napisao(la):
Uskoro više vozila u javnom prevozu

Na autobuskim gradskim linijama 33, 35, 42,43, 48, 79, 303, 610, kao i prigradskoj liniji 493 od 2. aprila ove godine biće uveden dodatni broj vozila.

Povećanjem broja vozila na navedenim linijama smanjiće se vreme čekanja na stanici. Zahvaljujući građanima koji su redovno očitavali svoje „bus plus" kartice, Direkcija za javni prevoz dobila je odgovarajuće podatke koji će omogućiti da pomenute linije budu pojačane dodatnim autobusima gradskog prevoza, saopštavaju iz „Bus plus" sistema.

Dodatnim vozilima pojačavaju se linije Pančevački most (Železnička stanica) - Kumodraž, Trg republike - Lešće (Groblje), Slavija (Birčaninova) - Petlovo brdo, Trg Republike - Kotež, Pančevački most (Železnička stanica) - Miljakovac 3, Dorćol (SRC Milan Muškatirović) - Mirijevo 4, Ustanička - Zaklopača, Zemun (Kej oslobođenja) - Jakovo i Beograd - Mladenovac.

Pokazalo se da je na navedenim linijama broj očitavanja kartica izrazito veliki, što ukazuje na to da je postojeći kapacitet nedovoljan i da treba povećati broj vozila.

- Analizom podataka dobijenih očitavanjem karata na ovim gradskim linijama uočili smo da zaista postoji potreba za uvođenjem dodatnog broja vozila i pojačavanjem njihove frekvencije. Dodatni broj vozila na ovim linijama startovaće početkom aprila. Još jednu izmenu smo napravili i na autobuskoj liniji Beograd-Mladenovac, koja saobraća auto-putem, tako što smo uveli još jedan polazak u popodnevnom špicu kako bi se rasteretila gužva kod Autokomande - kaže Željko Ožegović, član Gradskog veća.

Sistem za naplatu karata i upravljanje vozilima u javnom prevozu omogućio je svakodnevno prikupljanje podataka o broju očitavanja kartica, to jest broju vožnji građana u toku jednog dana. Time su Direkciji za javni prevoz obezbeđeni podaci o broju vožnji na pojedinačnim linijama i vozilima na liniji u toku svakog polaska, sata, dana ili definisanog vremenskog perioda.
Svaka cast!A sada nek kazu koje ce linije oslabiti da bi pojacali te jer nece stvoriti niizcega autobuse.Vec sam cuo veceras da ce 77ica biti oslabljena.
 
mislim da ce to biti uradjeno dodatnim angazovanjem privatnika, povecace im subvencije i traziti od njih da u pocetku koriste stare autobuse iz 2004/05 koje su nedavno zamenili, bar dok ne naruce jos.
 
stf":2j9jlb4w je napisao(la):
2012":2j9jlb4w je napisao(la):
Validiator Skeptici su pretrpeli prvi poraz.. ;)
Пре бих рекао да је Бусплус претрпео пораз, са све екипом из Дирекције.

Да је поменуте линије требало појачати и кр**** би знао.... :rolleyes:
Zar sumnjaš u ekspertizu Bus Plusa?? :D
Ja ne, milonsko očitavanje kartica je pokazalo i potvdilo pravce opterećenja,ranije se to brojilo "ručno" a rezultat je bio da nema dovoljno putnika na trasi za teški Metro,sada je ta laž potonula,jasno je sada da je jedan milonski grad u javnom prevozu dnevno,milon očitavanja i još trećina onih koji ne očitavaju i da je i kapacitet teško metroa 50.000 putnika po vrš.času nužnost..Dakle sistem je demantovao LRT lobi..e to je njegova velika pobeda.. :kafa:
 
Generalno,svuda je potrebno pojacanje.Svaki deo grada ima svoju pricu...
Nego,zasto se UVEK objavljuju linije koje se pojacavaju,zasto se ne govori odakle su skinuti autobusi? :notok:
 
Sjeca te li se krize kad su redukovani brojevi autobusa na pojedinm linijama a kasnije satro vracen evo za 79 priblizno podataka prije krize 9 vozila
za vrijeme krize 7 vozila
pa su satro vratili na staro 8 vozila
i sad se vracamo na pocetak price 9 vozila bilo bi fino naci precizne podatke za sve navedene linije
Takodje negdje se moraju uzeti vozila da bi se negsje povecala tj presipanje iz spljeg u prazno kako bi nam pokazali da je bus plus super stvar jee i da to bez istog nismo znali a vrabci na grani su to zanli odavno ;)
 
tragac":19u85hsd je napisao(la):
mislim da ce to biti uradjeno dodatnim angazovanjem privatnika, povecace im subvencije i traziti od njih da u pocetku koriste stare autobuse iz 2004/05 koje su nedavno zamenili, bar dok ne naruce jos.
Значи за случај 303 ће скинути неког мутанта са 302, а послати "Престо" да то одради. Лепо за 302 :D
 
stf":uy02g2xw je napisao(la):
2012":uy02g2xw je napisao(la):
Validiator Skeptici su pretrpeli prvi poraz.. ;)
Пре бих рекао да је Бусплус претрпео пораз, са све екипом из Дирекције.

Да је поменуте линије требало појачати и кр**** би знао.... :rolleyes:

На потезу 300 не валидира се више од 10 посто корисника персонализованих картица...
Знам јер те аутобусе користим сваки дан а могу да потврде и остали људи који су са тог потеза...

Дакле да су они повећали број аутобуса због валидирања обична је лаж! :bash:
 
milanobelgrade":2gup1dgf je napisao(la):
...На потезу 300 не валидира се више од 10 посто корисника персонализованих картица...
Знам јер те аутобусе користим сваки дан а могу да потврде и остали људи који су са тог потеза...
Дакле да су они повећали број аутобуса због валидирања обична је лаж! :bash:

Još nisu povećali nego su najavli za april, a i to mož` da bidne al` ne mora da znači ;).

Naravno da je laž, rekla bih - ne obična nego bezočna - ali plitka do bola! :blah:

Pošto "moje linije" nisu na spisku, očekujem bojkot od strane "nekolicine validnih komšija" koji na stanici mogu da vide moju karticu (visi na traci oko vrata), ali isto tako vide da "ne prepoznajem uređaj"kada uđemo u vozilo. :cool: Leleee, kada krene ogovaranje :D
 
milanobelgrade":m6vxlmco je napisao(la):
stf":m6vxlmco je napisao(la):
2012":m6vxlmco je napisao(la):
Validiator Skeptici su pretrpeli prvi poraz.. ;)
Пре бих рекао да је Бусплус претрпео пораз, са све екипом из Дирекције.

Да је поменуте линије требало појачати и кр**** би знао.... :rolleyes:

На потезу 300 не валидира се више од 10 посто корисника персонализованих картица...
Знам јер те аутобусе користим сваки дан а могу да потврде и остали људи који су са тог потеза...

Дакле да су они повећали број аутобуса због валидирања обична је лаж! :bash:

Па наравно да је лаж! Изабрали су линију 303, гле чуда, ону која саобраћа као антибиотик....тј. изабрали су линије где не могу да погреше.....
 
Уопште не мора да значио да се нека линија ослабљује да би се друга појачала. Постоји и обрнут пример, када су 73 и 706 ослабљене, друге нису појачане аутоматски. Поједине линије се заиста ослабе, а да путници не буду обавештени. А кога занима која је ослабљена, изволтите у Дирекцију, па се распитајте, они су дужни да вам дају све важеће редове вожње, да окаче на сајт ако нису већ... Од писања на форуму и оптуживања унапред нећете сигурно сазнати где је била или није била редукција!

Ето задатка, сазнајте па напишите, да знамо и ми. Данас је свако на неки начин новинар, јер има где да објави информације.
 
Kako nisu Mateja?704 i 707 su dobili po jedan bus,a 612 je uzeo Zemun sa 2 busa i eto 4 busa koja su skinuta.
Moje misljenje jeste da ne treba pojacati 610 vec uvesti lokal kej-blok 45 da rastereti taj deo,jer 610 je pun samo od opstine NBGD do Bloka 70...
Zaboravio sam da dodam,bilo je brojanje putnika u oktobru (koliko me secanje sluzi),tako da su to verovatno podaci od tad...
 
Матеја Бељан":gn7fm5er je napisao(la):
Уопште не мора да значио да се нека линија ослабљује да би се друга појачала. Постоји и обрнут пример, када су 73 и 706 ослабљене, друге нису појачане аутоматски. Поједине линије се заиста ослабе, а да путници не буду обавештени. А кога занима која је ослабљена, изволтите у Дирекцију, па се распитајте, они су дужни да вам дају све важеће редове вожње, да окаче на сајт ако нису већ... Од писања на форуму и оптуживања унапред нећете сигурно сазнати где је била или није била редукција!

Ето задатка, сазнајте па напишите, да знамо и ми. Данас је свако на неки начин новинар, јер има где да објави информације.

Mateja,imamo odredjen broj autobusa a i vozaca.Posto je budzet definisan kao i subvencije za GSP i privatne prevoznike,a i nema nabavke novih autobusa niti novog zaposljavanja vozaca to mi logicki govori da ce prebaciti autobuse sa jedne linije na drugu,a to nam naravno nece reci.

To sto neces sebi da to priznas je vec druga stvar.

A treca stvar je sto i sami ljudi kazu da na 303 oko 10% ljudi validira sto znaci da pada u vodu teorija sa validiranjem radi pojacavanja linija,da ne kazem da nas farbaju kao majmune oko toga.
 
Vrh