Ovo je mera da bi se uštedelo na kapacitetu terminusa. Linije 67 i 68 su kraće linije, dosta pouzdane i stoga su se odlučili da one postanu kružne i da nemaju obaveznih 5 min zadržavanja na terminusu čime ne zauzimaju prostor dok se čeka polazak. Dakle, iz blokova imaju određeno vreme polaska, naprave krug, i onda opet imaju vreme polaska.Ак неко да појасни ово
Pogledajte prilog 233614
ne, 15 uvek krene nakon jedno 3-5 min osim ako nije [pic.Pa sad da li je 15 od sutra kružna linija? Skoro 20 km u cugu pa pauza nije naivno.
Ovo je mera da bi se uštedelo na kapacitetu terminusa. Linije 67 i 68 su kraće linije, dosta pouzdane i stoga su se odlučili da one postanu kružne i da nemaju obaveznih 5 min zadržavanja na terminusu čime ne zauzimaju prostor dok se čeka polazak. Dakle, iz blokova imaju određeno vreme polaska, naprave krug, i onda opet imaju vreme polaska.
Što se tiče 71 i 75, one su duže i ne mogu tek tako da postanu kružne, ali umesto da se zaustavljaju, čekaju, pomere ka polaznoj stamici, pođu, sad će samo da stanu na polaznoj i oslobode onaj ulazni deo za druge linije
Опсежном анализом проблема у саобраћају од стране надлежних градских органа, установљено је да гужве на Зеленом венцу стварају возила јавног превоза.Ак неко да појасни ово
Pogledajte prilog 233614
I 15 je postala kruznane, 15 uvek krene nakon jedno 3-5 min osim ako nije [pic.
Ispravili suNa sajtu bgprevoz su sklonili red voznje za suprotan smer. Tj. napravili su konfuziju jer piše da je red vožnje sa Zelenog venca (za 67/68) a zapravo bi trebalo iz Blokova?
Takođe, da bi ovo imalo smisla, trebali su da izmene redove vožnje koji su pravljeni sa isključenjima na ZV što ne bi smelo (zar ne?)
To je i meni prvo palo na pamet. Isto važi i za one koji završavaju tu.Ово нема смисла, прво питање је шта је са возилима која су из гараже имала први полазак са Зеленог венца? Губе се ти поласци?