Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 308 94,8%
  • BMC

    Glasovi: 17 5,2%

  • Ukupno glasača
    325
Zahtevi
  1. krivično odgovaranje Šapića i Čučkovića
  2. vraćanje otetih linija
  3. 100 trolejbusa, 150 tramvaja i 300 autobusa
  4. ne cepanje GSP-a.
Nek se vrati onako kao što je bilo pre nove raspodele privatnika (dati GSP-u 33,48...). Laku noć Niš Ekspres-u sa 56, i Strelo sa poteza 100 i 700. :cool:
Zahtevi su potpuno nerealni i neostvarivi dok je ova vlast tu. Glavni zahtev je trebao biti ostanak depoa na Dorćolu i kupovina novih trolejbusa.
 
Ma i prost primer, gde bi sa 150 tramvaja, mislim na postojeću infrastrukturu. Niti smo kadri kapacitetom da preuzmemo sve prigradske poteze koje smo držali. Treba i privatnici da rade, al treba da prestanu i GSP da uništavaju. Zahtevi jesu preterani, treba da se fokusiraju najviše na SP Dorćol, al uvek treba tražiti preko ne bi li dobili koliko god je moguće. Mada, nisam ubeđen da će do toga protesta uopšte i doći. Nadam se da hoće.
 
Pa umesto svih ovih postojećih krševa?

Verovatno misle na kompletnu zamenu voznog parka novim vozilima. Uz zadržavanje par nesrećnih CAFova.
 
Pa jedino ako smo ludi da bacimo CAF-ove, pa i one neispravne, a i nisu sve Katice za odrstel. To niko normalan ne bi uradio. Ne znam @Bender Rodriguez dal uopšte depo može da primi 150 tramvaja dugih koliko i naši CAF-ovi, odnosno oko 32 metra. Valjda su naručene Bozankaya slične dužine. Mislim nije samo dužina. Treba tu uzeti u obzir i održavanje, to što su ti noviji teži i veći tramvaji verovatno i veći potrošači struje, i pored savremenih sistema vuče, al imaju klime, daleko više snage, pomenutu veću masu i to dosta verovatno i itd.
 
Ma gde nisu, sve su bangave i matore. Možda 10 ispravnih i dostojnih može da se skupi u vrh glave. Mada nema ko to da utegne i remontuje.

A ako je 150 tramvaja previše za GSP, pa koliki je onda kapacitet Centrale(Save, kako god, nije bitno, isti je kompleks) i koliko su ranije imali u inventaru? Ja kad god sam prolazio pored Centrale, u toku dana, video bih desetine vozila koje su nahordovali tokom godina a koje im stoje tamo neiskorišćeni.

Mislim da 150 tramvaja nije ništa nerealno.
 
Treba tu uzeti u obzir i održavanje, to što su ti noviji teži i veći tramvaji verovatno i veći potrošači struje, i pored savremenih sistema vuče, al imaju klime, daleko više snage, pomenutu veću masu i to dosta verovatno i itd.
Pa dobro valjda imaju i rekuperaciju...

Katice i Divazi sigurno nemaju to?
 
150 plus ajde i da ostane samo 20 CAF-ova, ako se neispravni otpišu, valjda će se uraditi jednom, a i ne bi smeli baciti remontovane Katice iz Goše, kao i seriju iz 1997. Maltene 200 vozila. Nisam siguran da to možemo da primimo. Što se tiče rekuperacije i vraćanja u mrežu, pa verovatno da imaju tu mogućnost, al opet ostaje i ono što sam pisao gore. Mora cela infrastruktura da bude pogodna za oko 170 30+ metara dugih niskopodnih tramvaja.
 
Zasto bi se bilo koji caf otpisao, potrebno je samo popraviti tramvaje. Mi smo sramota od drzave, hoce expo a ne mogu 30 savremenih tramvaja da odrzavaju
 
Moraju ti CAFovi da se srede i preurede unutra, ovako su sakati i neergonomični. Samo ne znam ko bi to mogao da odradi.
 
Vrh