Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 316 94,9%
  • BMC

    Glasovi: 17 5,1%

  • Ukupno glasača
    333
Zahtevi
  1. krivično odgovaranje Šapića i Čučkovića
  2. vraćanje otetih linija
  3. 100 trolejbusa, 150 tramvaja i 300 autobusa
  4. ne cepanje GSP-a.
Nek se vrati onako kao što je bilo pre nove raspodele privatnika (dati GSP-u 33,48...). Laku noć Niš Ekspres-u sa 56, i Strelo sa poteza 100 i 700. :cool:
Zahtevi su potpuno nerealni i neostvarivi dok je ova vlast tu. Glavni zahtev je trebao biti ostanak depoa na Dorćolu i kupovina novih trolejbusa.
 
Ma i prost primer, gde bi sa 150 tramvaja, mislim na postojeću infrastrukturu. Niti smo kadri kapacitetom da preuzmemo sve prigradske poteze koje smo držali. Treba i privatnici da rade, al treba da prestanu i GSP da uništavaju. Zahtevi jesu preterani, treba da se fokusiraju najviše na SP Dorćol, al uvek treba tražiti preko ne bi li dobili koliko god je moguće. Mada, nisam ubeđen da će do toga protesta uopšte i doći. Nadam se da hoće.
 
Pa jedino ako smo ludi da bacimo CAF-ove, pa i one neispravne, a i nisu sve Katice za odrstel. To niko normalan ne bi uradio. Ne znam @Bender Rodriguez dal uopšte depo može da primi 150 tramvaja dugih koliko i naši CAF-ovi, odnosno oko 32 metra. Valjda su naručene Bozankaya slične dužine. Mislim nije samo dužina. Treba tu uzeti u obzir i održavanje, to što su ti noviji teži i veći tramvaji verovatno i veći potrošači struje, i pored savremenih sistema vuče, al imaju klime, daleko više snage, pomenutu veću masu i to dosta verovatno i itd.
 
Ma gde nisu, sve su bangave i matore. Možda 10 ispravnih i dostojnih može da se skupi u vrh glave. Mada nema ko to da utegne i remontuje.

A ako je 150 tramvaja previše za GSP, pa koliki je onda kapacitet Centrale(Save, kako god, nije bitno, isti je kompleks) i koliko su ranije imali u inventaru? Ja kad god sam prolazio pored Centrale, u toku dana, video bih desetine vozila koje su nahordovali tokom godina a koje im stoje tamo neiskorišćeni.

Mislim da 150 tramvaja nije ništa nerealno.
 
Treba tu uzeti u obzir i održavanje, to što su ti noviji teži i veći tramvaji verovatno i veći potrošači struje, i pored savremenih sistema vuče, al imaju klime, daleko više snage, pomenutu veću masu i to dosta verovatno i itd.
Pa dobro valjda imaju i rekuperaciju...

Katice i Divazi sigurno nemaju to?
 
150 plus ajde i da ostane samo 20 CAF-ova, ako se neispravni otpišu, valjda će se uraditi jednom, a i ne bi smeli baciti remontovane Katice iz Goše, kao i seriju iz 1997. Maltene 200 vozila. Nisam siguran da to možemo da primimo. Što se tiče rekuperacije i vraćanja u mrežu, pa verovatno da imaju tu mogućnost, al opet ostaje i ono što sam pisao gore. Mora cela infrastruktura da bude pogodna za oko 170 30+ metara dugih niskopodnih tramvaja.
 
Moraju ti CAFovi da se srede i preurede unutra, ovako su sakati i neergonomični. Samo ne znam ko bi to mogao da odradi.
 
sve da se vrati kao pre da se vrate sve linije i da se strela ukine i daju gsp vozila i da nema vise bezobranih buseva
 
Ma gde nisu, sve su bangave i matore. Možda 10 ispravnih i dostojnih može da se skupi u vrh glave. Mada nema ko to da utegne i remontuje.

A ako je 150 tramvaja previše za GSP, pa koliki je onda kapacitet Centrale(Save, kako god, nije bitno, isti je kompleks) i koliko su ranije imali u inventaru? Ja kad god sam prolazio pored Centrale, u toku dana, video bih desetine vozila koje su nahordovali tokom godina a koje im stoje tamo neiskorišćeni.

Mislim da 150 tramvaja nije ništa nerealno.
Katica ima oko 120 i 27 remontovanih švajcaraca i prikolica 30 i 30 španaca od kojih 20 stoji u kvaru trenutno...ima mesta ali naravno da se većina loših katica rahoduje
 
88 takođe nijedan mada su mi oni bolji od karabutminih poluraspadnutih solarisa
Не свиђа ми се код 88 што су јуче (данас је субота) у сред шпица послали соло бмц који је био препун. Волео бих да када Стрела преузме 88 линија буде 100% зглобна.
 
Не свиђа ми се код 88 што су јуче (данас је субота) у сред шпица послали соло бмц који је био препун. Волео бих да када Стрела преузме 88 линија буде 100% зглобна.
Evo radio je zadnji sa železnika...
 
Не свиђа ми се код 88 што су јуче (данас је субота) у сред шпица послали соло бмц који је био препун. Волео бих да када Стрела преузме 88 линија буде 100% зглобна.
Biće full zglobni Citari na 88 i zato odlažu preuzimanje dok im ne stignu
 
Katica ima oko 120 i 27 remontovanih švajcaraca i prikolica 30 i 30 španaca od kojih 20 stoji u kvaru trenutno...ima mesta ali naravno da se većina loših katica rahoduje
Opet, Katice i Švajcarci neuporedivo manji od petodelnih tramvaja koje mi potražujemo kao nove. Jedni mogu na kanal, drugi samo na dizalicu, mislim tu i na CAF-ove. Većina Katica jeste za rashod, al bar dvadesetak nije, plus Španci i još 150 novih kako sam pisao, to SP Centrala nikada nije držala. Iz tog razloga pišem da možda i nemaju toliki kapacitet. Izvorno, kad je taj pogon rađen, ni mreža nije bila baš tolika da nam treba 200 tramvaja. Treba oni i da izađu i uđu u pogon, možda to pojedincima zvuči smešno, al traje to kad su tramvaji u pitanju, smeštanje njih po lamelama, prolazak kroz pregled, pranje, sve to traži kapacitet. Mislim i da nije dobro uzeti 150 tramvaja odjednom, kao ni 300 autobusa odjednom, kao što je uzeto i 83 trolejbusa odjednom. Vidimo posle na šta se sve to napravi. Super prvih nekoliko godina, kod tramvaja biće super od 15 do 20, a posle plakanje i hvatanja za glavu, a još ako sve bude Bozankaya. Zato je bitno da se prvo stvore uslovi za tako nešto. Ako nekome treba modernizacija, i uopšte pažnja u svakom smislu te reči, treba pogonu Centrala, koji je među ozbiljnijim pogonima, rade dobro spram opreme i ljudstva. Tramvaji su ozbiljna stvar, što mislim da je bilo primetno samo dok je GSP bio kud i kamo samostalniji, sigurno pre nego što je postao mučeni JKP. Grad tramvaj tretira kao svako drugo vozilo javnog gradskog prevoza, a to je prosto nedopustivo.
 
EEEEEE moj streloljupci, radujte se stetnim ugovorima i otimanju linija, ta radost ce vam kratko trajati, kao i pomenutom prevozniku. Nemojte se nadati da ce doveka vladati sns, cim oni padnu, pada i drzavni projekat zvani strela. Sto je brzo - to je kuso. Vremenom ce opet sve da se vrati GSP-u. A takodje nemojte biti ubedjeni da ce 88 biti cela zglobna kao po ugovoru...streli se moze da nepostuju ugovore. Crncima nece davati zglobove, a kad im zafali vozaca dace crncima solo na 88, jer i crnci beze iz strele...odu na godisnji odmor i ne vrate se. Pa kad strela bude na svim liniijama redukovala polaske zbog manjka vozaca - onda cu ja da se radujem. Takodje cu se radovati kad saobracajna inspekcija posle svih ovih desavanja pocne da radi svoj posao, pa kad budu gledali njihovo radno vreme izmedju 9-11 sati, zakon o tahografima i radnom vremenu...pa ako se opet sa njima desi neki udes, a njihova vozila nemaju nocni pregled - bice tu igranke. Punice se parking na NBG za vanredni tehnicki pregled.
 
Izgleda neka promena/skraćenje na liniji 23.

1000011649.jpg
 
Vrh