Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 257 95,2%
  • BMC

    Glasovi: 13 4,8%

  • Ukupno glasača
    270
@CSI
Velika pohvala za tebe - obratio sam pažnju juče i danas na autobuse, i na stvarno ogromnom procentu njih je tačno ispisan naziv dela grada, tj. terminusa ka kome se kreću tog trenutka. :kk:
 
Александар":2js3l8i0 je napisao(la):
Beobusu, tj. prevozniku Viktor Boš isporučeni nekakvi beli FAPovi. Vozila saobraćaju na liniji 48.
Vozio sam se sinoc njime. Gori autobus od ovog zaista nisam video. Kad si napolju vidi se kako je nagnut u stranu, kad udjes ima cuvena klizava sedista INTERPRODUKT NOVA VAROS, upravljacnica je starinska, autobus je potpuno visokopodan, mnogi vidljivi sklopovi ne fituju, mada je brzi i bolje osvetljen od liaza. No, cim pomislis da nema nista bolje od lijaza ovi iz VIKTOR BOS-a te demantuju i nadmase sami sebe.
 
видео сам на 7Н Кодексове минибусеве. је л' зна неко које су марке?
 
Csi kralju svaka cast i ja sam jednu prijavu napisao jer me je bas iznerviralo to sto nije bilo grejanja veceras u tramvaju smrzo sam se bio
 
Јел гледао неко хронику? Чуо сам да је несрећна 303 слетела и да има повређених, јел може неко да ми каже нешто више од тога? :rolleyes:
 
LIAZ 48 sletela u Miljakovackoj sumi, glavonje iz Direkcije ukinule autobuse 48 i 504 zbog toga, iako je sve uredno ocisceno.
 
Odakle uopste MAJMUNIMA iz Direkcije pravo da zbog izolovanog incidenta , cak i privremeno ukidaju prevoz na odredjenim pravcima "iz bezbednosnih razloga", pritom ne uzimajuci u obzir ostale faktore: kvalitet autobusa, tehnicka prilagodjenost uslovima voznje, obucenost vozaca... Sramota je, pravac ociscen uredno, cak cistiji od vecine ulica u centru, a autobusi preusmereni na skroz drugi kraj, cime je 15 000 ljudi na nekoliko sati ostavljeno bez javnog prevoza. Vreme je da se sa javnih funkcija najure ljudi koji su dosli iz zabiti u kojima autobus nikad nije ni vidjen.
 
Nemoj day vređaš, to su ljudi sa kojima bi mi trebalo da sarađujemo. Činjenica je da neke stvari odrađuju iz fotelje, ali ipak dan im je verovatno bio težak.

Možda ne bi bilo loše da pogon Kosmaj, bez šale, stavlja lance na neka vozila. Ili da da vozila budu lokali. Recimo 48L sa lancima, a 48 za grad normalan. Jel to uoppšte postoji za kamione i autobuse... ja ne znam?
 
Mislim da u gradu nije dozvoljena upotreba lanaca. No, sa druge strane koliko su im ćelave gume, to je strašno. Da li za buseve isto važi ono pravilo o zimskim gumama?
 
GSPu ništa ne važi...

Autobusi imaju ovakve gume :)
Pirelli_GP3_Slick.jpg
 
Матеја Бељан":2dny2phe je napisao(la):
Nemoj day vređaš, to su ljudi sa kojima bi mi trebalo da sarađujemo. Činjenica je da neke stvari odrađuju iz fotelje, ali ipak dan im je verovatno bio težak.

Možda ne bi bilo loše da pogon Kosmaj, bez šale, stavlja lance na neka vozila. Ili da da vozila budu lokali. Recimo 48L sa lancima, a 48 za grad normalan. Jel to uoppšte postoji za kamione i autobuse... ja ne znam?

Probaj ti da zivis sa spoznajom da ti je najblizi prevoz odjednom postao udaljen 2,5 do 3 km od kuce i to bez ikakvih razloga pa da vidimo onda kako ces da budes smiren. Drugo, mesto na kome je sleteo autobus je ravno kao tepsija, trece, pokvareni autobus je privatni, a na 48 ima bar duplo vise privatnika nego GSP - i to "elita" najgorih, sto me dovodi u sumnju da je put kriv za izletanje. Tacno mesto sletanja je iza ostre i podmukle desne krivine gde se mora paziti i kad je kolovoz skroz suv, a ugaona preglednost je nikakva - jos jedan argument u prilog tome da je vozac i/ili vozilo tu zapravo krivac. Cetvrto...da saradjujemo sa Direkcijom? Ako nisu hteli da saradjuju do sad, zasto mislis da ce pristati od sad? Peto, ako vec moramo da kupujemo Ruske autobuse pristajem samo na ovaj ZIL:
64_1.jpg

Naravno ovi busevi bi bili rezerve za saobracaj u lokalu kad je ovakvo vreme.
 
Матеја Бељан":38jgrr5j je napisao(la):
Nemoj day vređaš, to su ljudi sa kojima bi mi trebalo da sarađujemo. Činjenica je da neke stvari odrađuju iz fotelje, ali ipak dan im je verovatno bio težak.

Чињеница је да су они умислили да су Богови. Са неким ко је толико умишљен, нема могућности сарадње. Уосталом, већ је покушана сарадња са тим лезилебовићима која није уродила плодом из разлога њихове умишљености.

Те индивидуе треба најурити моткама, по могућности, говњивим. Зилион је примера и ситуација када су они одјебали сасвим логичне предлоге грађана, због измишљених проблема и у слова који се поштују искључиво када то само њима одговара.

Доле дирекција!!!
 
Један пример је то што одбијају да продуже 303 до Врчина јер "ова" страна Врчина нема јавни градски превоз! Људи пишу петиције и моле их, а они ништа. :mad:
Други пример је што неће да појачају 303.
Трећи, неће да пошаљу зглобове на 302 и повећају јој интервал. ...
 
А шта фали да уведу 333: Шумице - Врчин - Заклопача - Гроцка. Макар минибус. Аргумент: како овај из Врчина да дође до општине да обави елементарне послове?
 
Па тренутно до Гроцке морају Ластом до Шумица па онда 50 до Устаничке и онда 302 то је скоро око 2 сата, а када би продужили 303 то би било око 30 минута!
 
Знам како морају :) Зато и кажем, ето ти аргумент. Уз то, наведи аргумент да Раља има ГСП а припада Сопоту. Напиши предлог у коме наводиш дискриминацију, одсеченост општине Гроцка и слично. Има и неких грочанских насеља ка Смедереву који немају превоз, тај 333 (мој радни назив) би могао да иде до њих. А и Гроцка би добила бржи превоз и алтернативу. Проблем је само што би 333 опслужио само Врчин Исток, док би Запад остао под Ластом и онда би морала да се уведе и 332 (рани назив) и укине ИТС2 у Врчину. Јер јесте дискриминисан.
 
Каква црна дискриминација западног дела Врчина кад опни имају екстра превоз? А сва насеља иза Гроцке имају превоз на 30 минута, боље од Заклопаче :|
 
Матеја Бељан":zgvwv15j je napisao(la):
Знам како морају :) Зато и кажем, ето ти аргумент.
Нема тог аргумента који ће натерати дирекцију да је макар размотри. То писмо ће одмах бити прослеђено у смеће са омиљеним разлогом: "нема техничких услова". О томе причам када указујем на срамно манипулисање законима од стране дирекције, кад и како њима одговара.

Велики број линија, што градских, што приградских, нема основне законом прописане техничке услове за саобраћање, па саобраћају.

Али, кад год треба нешто да се промени, а ако још долази од грађанина, који по њиховом мишљењу нема појма и није школован за то, тај омиљени аргумент се одмах потури као необорив закон самопроглашених богова дирекције!!

Гроцка од 1995. године мољака да јој врате 301 и ништа. Увек исти разлог: "нема техничких услова" А на страну то, што ни док је постојала, линија 301 није испуњавала те исте услове. На страну то, што се од 1995, становништво удвостручило.
 
Juce se vozih zglobnom 31., a u njoj zglbo pocepan od poda do plafona, zjapi samo tako na onih minus 10, pa jos ni grejanje ne radi, fantastican dozivljaj... U busu, iznad vozaca pise da je redni broj vozila 054...

Inace, mislim da bi vas i ovo mogli interesovati: :D

Sneg padao i u autobusima GSP-a

BEOGRAD - Jedan čitalac poslao je redakciji "Blica" snimak koji je napravio mobilnim telefonom u jednom od autobusa gradskog prevoza. Na snimku se jasno vidi da sneg u autobusu veje kao i napolju.

Na snimku se vidi da sneg upada kroz šiber i veje na putnike u autobusu.
Pogledajte.

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=GM7vNJSdL48

izvor: http://www.blic.rs
 
Postoje lanci i za autobuse i kamione. Ne znam da li je dozvoljeno da se lanci stavljaju u gradu, ali sam u petak video bar 30 turskih slepera u bulevaru Vojvode Misica, kako izbegavaju neocisceni kruzni put i na petlji se ukljucuju na auto put i svi su imali lance na pogonskim tockovima...
 
Vrh