Zvezdarac77
Intermediate
- Učlanjen(a)
- 19.03.2019.
- Poruke
- 399
- Pohvaljen
- 1.150
Cudi me da je 77-ica uvek mirna po pitanju zglobova, ne zalim se, samo kažem
Mnogi Pančevci pešače 2 kilometra od mosta na Tamišu do okretnice u Revi, samo da bi uhvatili 108-cu do grada umesto da plaćaju kartu 300 dinara u jednom pravcu Pančevo-Beograd. Čak sam viđao ljude da i baš rano ujutru dok je još mrak hodaju onim krivudavim i slabo osvetljenim putem bez trotoara, nimalo bezopasno ali opet mnogo jeftinije od Panpljačke.Znam.Al to mi uopste nije jasno.Dal je to mozda iz razloga da Pancevci presedaju na terminus kod Reve kad idu njihovim ili sopstvenim prevozom
Morao bi i na 46, 48, 78, vožnja je otkako su uveli solaće postala jeziva u bilo koje doba dana, ali ne znam kada tim linijama ističe ugovor sa privatnikom.Зглоб мора на 37 и 74. Тачка. Али ме не би чудило да им изговор за 74 буду Светог Николе и део Северног булевара јер се мимоилазе без проблема зглобови са 65.
Ništa čudno, viđao sam ga više puta i na liniji 95 sa njenih 100.000 putnika dnevno. Ovoliko besomučno uništavanje javnog prevoza u jednoj metropoli je pad civilizacije.Znate li da je solo BMC redovan na 85?
Ne važi za trolejbuse, elektrobuse i tramvaje, nego iskljucivo autobuse koliko ja vidim do sad. Ma da svakako ti Higeri i jesu za zamenu posle max 10 godina i verujem da će ih kroz koju godinu menjati.da li taj limit starosni važi i za eko buseve? tu će biti zanimljivo ako oni uskoro budu morali u rende.
Zavisi koliko se konzervativan stav zastupa, šta se smatra (ne)mogućim. Toksična politika nadležnih se odnosi na to da li se uopšte razmišlja o trasi, infrastrukturi, vozilu ili se kao pijan plota pola veka drži istih zahteva ignorišući promene koje je grad pretrpeo u međuvremenu.Bio je tender. Pisalo se o tome. Dolaze solo Otokari na gas, plus postojeći solaći za liniju 26. Zglob tu ne može. Kuda su 201-ice mogle da prođu, tu moderan niskopdni pušer nema teorije da se provuče. Zglob sa kratkim međuosovinskim razmakom, plus i sa zakretanom trećom osovinom i dužinom od svega 17 metara, ima izuzetne menavarske sposobnosti, nekad i ispred klasičnog solaća od 12 metara, a zbog već pominjanog kratkog međuosovinskog rastojanja.
Nezgodna je za Kosmaj jer su obe okretnice daleko.U potpunosti se slažem. Mada se bojim da ne daju 37 Kosmaju.
Nezgodna je za Kosmaj jer su obe okretnice daleko.
Polako. To je za Karaburmu. Ček da se poraspada ovih 244 pa uzmu bar 300. Kako su krenuli mogu da prekinu nabavke zglobnih, te da samo 100+100 gasnih BMC zameni Solarise, a da ostalo zamene solo autobusima koristeći kratke metro fidere kao izgovor - potpuno suprotno od svih evropskih metropola koje su i pored razvijenih šinskih mreža, za naše uslove slabih opterećenja značajno povećaki inventar zglobnih.Ne bih rekao, sada su se osvestili te su poručili duplo više zglobova nego solo.
U teoriji. Jedino što su uspeli da pogode jesu poslednji dnevni sa Zelenjaka (53), odnosno prvi noćni s Trga republike (37N).U teoriji je sasvim ok da na nekim linijama bude kombinacija solo-zglob jer se valjda zna koji polazak je opterećeniji. Van špica većina linija vozi praznjikava pa to ne može da bude opravdanje da sve budu solo. Problem je kad ispadnu iz vremena pa solo krpi zglobni polazak ili se desi nekakav poremećaj pa se nakupi veći broj putnika na stanici. Ali u idealnim uslovima je sasvim opravdano da jači polasci budu zglobni, a slabiji solo. Govorim naravno o linijama koje imaju otprilike standardan broj putnika, a ne o transverzalnim koje moraju da budu komplet zglobne.
Više su oni za duže linije s relativno slabom razmenom putnika poput onih na potezima, mada ako može u Hong Kongu i Singapuru da se narod penje za par stanica i ovde bi s dva stepeništa, troja vrata i prostranijim donjim dekom obezbedili viši komfor i na kraćim gradskim linijama. Takve poput 26 bi ipak izbegavao, više su za 56E nego za išta drugo, i to u dužem, 12,8-metarskom formatu.Za 26 je (možda)rešenje autobus na sprat, samo da se bag** nauči da ne blokira prolaz na sprat.
Ih, Panpljačka. Organizovana banda iz Nemanjine.Mnogi Pančevci pešače 2 kilometra od mosta na Tamišu do okretnice u Revi, samo da bi uhvatili 108-cu do grada umesto da plaćaju kartu 300 dinara u jednom pravcu Pančevo-Beograd. Čak sam viđao ljude da i baš rano ujutru dok je još mrak hodaju onim krivudavim i slabo osvetljenim putem bez trotoara, nimalo bezopasno ali opet mnogo jeftinije od Panpljačke.
Jednom me je na stanici prekoputa Hotela Tamiš neki čovek koji se očigledno prvi put vozi pitao da li tu staje 108. Samo što nije pokisao od razočarenja kada je čuo da do Pančeva ne saobraća nijedna beogradska GSP linija, i da 108 okreće cela 2 kilometra dalje, preko mosta.
Morao bi i na 46, 48, 78, vožnja je otkako su uveli solaće postala jeziva u bilo koje doba dana, ali ne znam kada tim linijama ističe ugovor sa privatnikom.
Ništa čudno, viđao sam ga više puta i na liniji 95 sa njenih 100.000 putnika dnevno. Ovoliko besomučno uništavanje javnog prevoza u jednoj metropoli je pad civilizacije.
Čudno, meni su do pre par gosins delovali da pri minimalnom broju obrtaja i krcati sa lakoćom savladaju uspone u Kirovljevoj i Ustaničkoj ne mnogo teže od solo. Pretpostavljam da je štap i kanap režim održavanja učinio svoje i M.A.N šasijama.IK218M dok su radili na 23,ništa bolji nisu bili,tromi i kilavi.Kao da su imali 320ks+iskljucen kickdown.
Opet do rada menjača. I prva serija je bila stalno na eko modu, pa je obarala obrtaje pri šaltanju i na ispod 800 u minutu. No, i pored nižih obrtaja, i te kako se osećao obrtni moment. Sa tim motorom i ne moraš da pogodiš prenos ne znam kako, pa će ići bez da se uguši. A ima malo i do održavanja što reče i @Express. Nažalost, i sad već imamo gasne BMC-e koji slabo vuku. A kickdown funkcija nije bila gašena na M seriji, bar koliko ja znam, pa je mnogo više bilo i do vozača. VOITH sa četiri brzine isto može biti trom, tako u eko modu, al kad se nabode gas, može i da čupa. Mislim iskusio to i sam par puta i kod zglobnih M-ova. Mislim kad su ih vozači malo poterali. Sve su bili sem tromi i spori.IK218M dok su radili na 23,ništa bolji nisu bili,tromi i kilavi.Kao da su imali 320ks+iskljucen kickdown.
aha razumem. kad smo kod toga, danas sam video higer 2104. ljudi moji, on ima jedno krilo drugih vrata izbaceno na spolja jedno 5cm sigurno. ja ne znam kako je to uslo u saobracaj danas.Ne važi za trolejbuse, elektrobuse i tramvaje, nego iskljucivo autobuse koliko ja vidim do sad. Ma da svakako ti Higeri i jesu za zamenu posle max 10 godina i verujem da će ih kroz koju godinu menjati.