karton je jeftiniji od plate za mehanicara...Malopre BMC na 23, svaki drugi panel, zaboli karton između panela i okvira da ne lupa...
Zao mi je sto si napisao tekst, a ja mogu da ti odgovorim jednom recenicom. Neka pozovu ljude iz tog famoznog BMCa neka pogledaju sve to i nek vide kakav krs su nam poslali, i nek salju po 5-10 komada natrag da ih dotegnu/poprave da budu kako treba.A šta bi GSP trebalo po vama tu posebno da radi? Može da se za promenu da konkretan odgovor? Da nije kriv možda što se to nešto razlokalo, a novo je? Jedina obaveza mu je da piše kome treba, i da se potom postupa po reklamaciji. Na novom vozilu ne sme ništa da se raspada, niti otpada. Zato postoji garancija. Nisu mehaničari GSP-a plaćeni da krpe fabričke greške u garantnom roku. Za promenu bi mogli da prestanu da nam uvaljulju svakakve poluproizvode, a ispada na kraju da su LE, i solo M prilično ozbiljni autobusi u poređenju sa BMC-om i Higerima. Solo M-ovi evo sedma godina, LE-ima osma. Nisu ni to sjajna vozila, al vala BMC je isporučio međusobno toliko različita vozila da to nije normalno. Danas jedan na 23-jci i ok, utegnut i sastavljen, drugi na 88-ici bože sačuvaj. Trese i lupa solidno u kombinaciji sa promenljivom bukom mehaničkog sklopa, al ne od HPV-a, ili ne znam čega, već se sam zvuk menja čak i na leru. Nije nam održavanje sjajno, al to pljuvanje više za sve i svašta postaje baš degutantno.
Ma u redu je, znamo da GSP nista nije kriv i da nema saznanja. ™
Zakinu jedan polazak na liniji, nadas se da će sad bar postojati red voz je i da će se postovati, ali od toga nema ništa. Zanimljiva je činjenica da je linija 307 2015 imala 93 polazaka dnevno, sada ih ima 73, sto je za preko 20% manje polazaka, a ljudi je sve više, kako u Vinci, tako i u okolnim naseljima gde kupi putnikeEvo jutros opet nije realizovan polazak u 06:58,sa Terminusa Boleč pa je nesrećni #3212 na sledećem bio prepun na drugoj stanici.
Bitno da idu po dve 302. prateći se bez razloga.
14 min čekanja, bravo za SP Košmar
Na 601 je više uticalo produženje trase do Galerije, sa istim brojem vozila kao 2013.-2015. je imao 141 polazak, znači za 30 manje, ali su u septembru skinuli 3 vozila i sada smo ostali na 117, verovatno se malo smanjio broj putnika to što kažeš zbog 860I i 860MV, ali ne verujem da su baš toliko smanjili broj putnika da bi se toliko linija oslabilaAli ljudi kako ne shvatate da je brojač putnika pokazao...
Linija je takva da vadi mnoge druge u špicu sve do Žarkova, pri čemu predstavlja jedinu zglobnu vezu u Ace Joksimovića pa se zato praktičnost vozila 1/3 manjeg kapaciteta celodnevno punom trasom dovodi u pitanje. Diskutabilna je kako rotacija vozila s 53 (koja inače ne pokriva ni celu Požešku, kamoli da zakači Žarkovo, spašavanje 37 sve do Jablaničke i da ne pominjem) tako i skraćeni obrti do Banovog ili Žarkova opsluženi manjim vozilima. U pravu si za pojedina naselja koja su bolje prostorno pokrivena od Banovog Brda. Ta priča o prelasku na drugu liniju tamo ne pije vodu usled udaljenosti stajališta "tranzitnih linija" na magistrali. Dodavanje stajališta svim linijama na uskom putu (dve trake) bi usporilo pravac. U svakom slučaju veća intervencija na 52 izazvala bi pomeranje bar iovako dugačke i preopterećene 56.E sad baš i 56 i 53X linije. Od Jablaničke, koja ono jest na Ceraku, al realno daleko za većeg dela naselja, pa do pred Labudovo brdo gore pomenute linije nemaju niti jednu stanicu. Oko Ceraka ima dosta linija zaista, al ništa čudno za ne baš malo, i raštrkano naselje. I Mirijevo ima dosta linija, al nisu baš sve lako dostupne iz svih delova Mirijeva. Ne vidim razlog da 52 toliko bode oči, a što reče Došljak, gomila linija za Resnik ne bode, sa sve činjenicom da imaju i direktnu liniju sve do Bloka 45, plus BG voz. Čak i 504 nema tako loš takt. Takođe, jer baš nikome ne smeta gomila linija, koje idu faktički kroz ništa, a od GO Rakovica do okretnice u Kneževcu? 3, 37, 47, 94, 504, 505, i plus 54 i 501. Toliko linija nemaju ni mnoga, u pravom smislu te reči, naselja. Od gore pobrojanih, čak četiri su vrlo frekventne, a kroz naselje Kneževac idu samo 42 i 502, 501 može i da se ne računa. Prolazne linije za Resnik ajde, moraju tuda da prođu, kao i trojka jelte, al bar 37 može pametnije da se iskoristi, a ne da vozi vazduh to parče svakodnevno. 504 je i ovako veza BIG Rakovica sa Vidikovcem. 52 je još najmanji problem u opštem iskrošćenju linija u Beogradu. Bar u nekim delovima ide potpuno sama, i služi svrsi i te kako. Zna da bude i vrlo dobro popunjena, a za razliku od nekih gore pomenutih linija, koje od Rakovice do Resnika često voze maglu, khm 94.
Pa i to je nešto ako uzmemo u obzir koliko se dotični proizvođač "potrudio". Imajući u vidu svojstva odabranog materijala traženih dimenizija (uvijanje tanke plastike) za izbegavanje neželjenih posledica poput lupanja nije potreban tim astrofizičara, samo ljudi spremni na da prevaziđu izazov. Teško bilo na kritičnim mestima upotrebiti zaptivfku poput gume, sunđera ili čičak trake.Malopre BMC na 23, svaki drugi panel, zaboli karton između panela i okvira da ne lupa...
Da postoji zakon o debarmentu vratili bi oni ceo vozni park ne na doradu već bespovratno, uz šta bi još morali da vrate novac u iznosu smanjenom prema stopi amortizacije. Pa nek ukidaju linije dok ne realizuju novi tender za normalna vozila.Zao mi je sto si napisao tekst, a ja mogu da ti odgovorim jednom recenicom. Neka pozovu ljude iz tog famoznog BMCa neka pogledaju sve to i nek vide kakav krs su nam poslali, i nek salju po 5-10 komada natrag da ih dotegnu/poprave da budu kako treba.
Čak mislim da su to uradili zbog žalbi vozača, u izostanku trajnog rešenja. Ajde zveči putnicima pola sata, al zaposlenima celu smenu? Mnoge su vojske mučile zvukom. To je bre prava tortura, u ovom slučaju ponajviše dela zaposlenih. U to nema sumnje. Samo neko da ih tuži pa da vidiš skandal kakav bi izbio.Misliš da ne pozivaju? U interesu nam je da nam vozila stoje, i da se iščitava po nekoliko rečenica iz putnog naloga na noćnom preglu. I za solo BMC je bilo brdo reklamacija, između ostalog i na lošu vuču. Odgovor iz servisa, pa znate gradska vožnja, pa EGR, pa ovo, pa ono. Ne, gradski autobusi rade inače na autoputu Poznato je i kako je Higer imao ovlašćeni servis ovde od prvog dana, a uvalili nam 174 njihova autobusa. Kad si malo u toj nekoj tematici, shvatiš koliko je bitan ovlašćeni distributer sa sve servisom. SDT dere na profakturama, al bar odrade posao, i jesu kako tako ozbiljna firma.
Ne izvrći molim te ono što sam napisao. Tražio sam konkretan odgovor, a ne spinovanje. Kartoni i papiri su nabijeni kod mnogih Akia, i ostalog svakolikog turskog krša. Misliš da ne bi rešili da su mogli to pametnije? Kad ne leže kako treba, što će reći da ne može se zategne ili ušrafi, jedino i što možeš jeste da nabiješ nešto da se ne razloka još više, i da bukom ne probija glavu. N seriju unutra ni bog otac ne bi sastavio, a kamoli GSP. No dobro, sve je tačno kako se ovde piše. GSP je glavni krivac za opšte rasulo u javnom prevozu ove naše prestonice. Ja mu dođem njegov drveni advokat bez argumenata, koji eto lupeta napamet, a sa ciljem da vas sludi i dezinformiše.
Većom izlaznošću na osnovu brojnosti, imajući u vidu da su dokrajčili gomilu zglobova i pre isporuke novih. Da su uzeli isti broj, uzevši u obzir starost učestalost kvarova bi bila još i veća, što je poražavajuć podatak pri bilo kakvom pokušaju obnove.Joj boze...citao sam danas clanak od pre dva dana na jednom informativnom sajtu I nadjem na pasus: "Linije gradskog prevoza putnika koje su imale visok nivo opterećenosti (linije koje su beležile veću popunjenost i linije koje imaju velike izmene putnika duž trase linije) su linije 17, 23, 27, 31, 65, 83 i 95. Uključivanje novih vozila na komprimovani prirodni gas uticalo je na povećanje pouzdanosti rada vozila ovih linija, tako da one sada beleže zadovoljavajući nivo opterećenosti". Kako su BMC autobusi uticali na smanjenje opterecenosti na ovim linijama?
nisam razmisljao na taj nacin...@Lazar B.
Manji broj solo vozila na pomenutim linijama. Mada bih ja dodao i 18, 37, 46, 75, 78, 85, 88, 89. Ovo što se tiče opterećenosti.