carlazar
Higher intermediate
- Učlanjen(a)
- 06.10.2022.
- Poruke
- 1.390
- Pohvaljen
- 2.533
Ukratko: Sajt je nepouzdannisam siguran da sam razumeo. mada sam video slika nekih vozila koje bi mogli ubaciti na sajt.
Ukratko: Sajt je nepouzdannisam siguran da sam razumeo. mada sam video slika nekih vozila koje bi mogli ubaciti na sajt.
to je jedna od onih rečenica gde kako god da odgovoriš, naći će se zamerka. sam sam kriv što nisam birao reči.Zavisi koji su ti tačno kriterijumi za "dobro funkcionisanje"
pa evo ajde. dobro vuce koliko ja vidim, nista ne lupa i ne klimata se, displej funkcionise, ne izgleda mi kao da ima nekih vecih mehanickih problema. E i da, grejanje radi solidno (bez jakne mi nije bilo hladno).jos nesto?Pa kaži šta dobro funkcioniše? Može da krene i stane, rade mu vrata, to je dovoljno za dobro funkcionisanje
Ti svojim prvim upisom ništa nisi rekao, pa si me zainteresovao jer se ja dugo nisam vozio sa 309.. a pitanje I hoću li naići uopšte na njega dok ga ne povuku.
Nadam se solo 52.Proverena info, upravo mi reče drugar koji vozi u Kosmaju. 40 vozača iz pogona Kosmaj prelazi u pogon N.Beograd od marta. Isti princip kao kada je 67 prebačena u NBG pa i vozači koji voze na njoj. Očekuje se deoba većine linija koje drži GSP prema ,,nultoj'' kilometraži. Ne zna se koje linije na koji način još, jedino je sigurno da potez 300 i 400 ostaju kompletno u Kosmaju. Nije isključeno da će preći i neka vozila iz Kosmaja na NBG ali to već nije sigurno te ne bih da spekulišem. Ostaje da vidimo kako su to zamislili
Koliko sam video svaki treći dan se pojavljuje na 56.Moraće i neka vozila sa njima sigurno jer Novi Beograd još kuburi sa vozilima. Solo se sve češće na 18 viđa i van špica.
A sto ima 20 godina nikome ništa, i pored 100 novih autobusa, bruka i sramota kažem ja volan kočnice i motor ostalo je sve nebitno a to nije opravdanje što nemaju i dalje, jer su sami do toga krivi kakvu politiku prema vozilima vodi raspali gsp.pa evo ajde. dobro vuce koliko ja vidim, nista ne lupa i ne klimata se, displej funkcionise, ne izgleda mi kao da ima nekih vecih mehanickih problema. E i da, grejanje radi solidno (bez jakne mi nije bilo hladno).jos nesto?
Ma zna se, provereno solo na 23 i 56.Ne zna se ništa, ali se zna da 300 i 400 ostaju u Kosmaju
Moraće i neka vozila sa njima sigurno jer Novi Beograd još kuburi sa vozilima. Solo se sve češće na 18 viđa i van špica.
А другар је вероватно чуо од баба тетке што ради у мензи у погону НБГД. Ја мислим да од овога нема ништа али ајде да сачекамо март јер ће ово проћи као она прича о рокадама од почетка године. Не износите могуће дезинформације.Proverena info, upravo mi reče drugar koji vozi u Kosmaju. 40 vozača iz pogona Kosmaj prelazi u pogon N.Beograd od marta. Isti princip kao kada je 67 prebačena u NBG pa i vozači koji voze na njoj. Očekuje se deoba većine linija koje drži GSP prema ,,nultoj'' kilometraži. Ne zna se koje linije na koji način još, jedino je sigurno da potez 300 i 400 ostaju kompletno u Kosmaju. Nije isključeno da će preći i neka vozila iz Kosmaja na NBG ali to već nije sigurno te ne bih da spekulišem. Ostaje da vidimo kako su to zamislili
Плус Ресник има и БГ воз. Неки битан СНС играч за ког сам последњи пут чуо да је обилазио неке радове у својству државног секретара у МУПу је их Ресника. Отуд исфорсираност линија.Ovde izgleda najveci problem solo na 52...pa ko to sprecava...neka bude vise,ja nemam problem...imam samo problem sto svaki sokak u Resniku ima autobusku liniju u naselju koje je manje od Ceraka,da ne kazem Kaludjerice...
Resnik...47,94,503,504,506,507
Cerak.... 52
Kaludjerica.....309,313
Evo uzeo sam ovo za primer....a mi se bavimo da li treba solo na 52....
Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока
Imate i 23, 37, 51, 53, 56, 89, 504, 531, 532 i 533, samo treba da se prošeta.Ovde izgleda najveci problem solo na 52...pa ko to sprecava...neka bude vise,ja nemam problem...imam samo problem sto svaki sokak u Resniku ima autobusku liniju u naselju koje je manje od Ceraka,da ne kazem Kaludjerice...
Resnik...47,94,503,504,506,507
Cerak.... 52
Kaludjerica.....309,313
Evo uzeo sam ovo za primer....a mi se bavimo da li treba solo na 52....
Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока
To je ono o čemu sam pričao, samo nije realizovano u januru, odloženo je za martProverena info, upravo mi reče drugar koji vozi u Kosmaju. 40 vozača iz pogona Kosmaj prelazi u pogon N.Beograd od marta. Isti princip kao kada je 67 prebačena u NBG pa i vozači koji voze na njoj. Očekuje se deoba većine linija koje drži GSP prema ,,nultoj'' kilometraži. Ne zna se koje linije na koji način još, jedino je sigurno da potez 300 i 400 ostaju kompletno u Kosmaju. Nije isključeno da će preći i neka vozila iz Kosmaja na NBG ali to već nije sigurno te ne bih da spekulišem. Ostaje da vidimo kako su to zamislili
meni je najjace kad cujem da se ljudi zale na nekoliko autobusa od dvadeset godina, a pola novijih autobusa su duplo vece krsine od njih.... uostalom ima li zemun nesto novije od 10 godina osim poslednje serije ikarbusa?A sto ima 20 godina nikome ništa, i pored 100 novih autobusa, bruka i sramota kažem ja volan kočnice i motor ostalo je sve nebitno a to nije opravdanje što nemaju i dalje, jer su sami do toga krivi kakvu politiku prema vozilima vodi raspali gsp.
Ima Higere.meni je najjace kad cujem da se ljudi zale na nekoliko autobusa od dvadeset godina, a pola novijih autobusa su duplo vece krsine od njih.... uostalom ima li zemun nesto novije od 10 godina osim poslednje serije ikarbusa?
Ima? Ja mislio sve otislo u kosmajIma Higere.
Higere imaju Zemun, Kosmaj i Karaburma a najviše ih je u Kosmaju.Ima? Ja mislio sve otislo u kosmaj