Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 260 95,2%
  • BMC

    Glasovi: 13 4,8%

  • Ukupno glasača
    273
I Lasta se preorijentisala na Neobus.

Gradsko saobraćajno preduzeće „Lasta“ iz Beograda i „Lastra“ iz Lazarevca naručili ukupno 12 zglobnih autobusa za gradski saobraćaj.
lastaneobus.jpg

Nakon uspešnog posla sa kupljenih 20 gradskih solo autobusa u prvom kvartalu ove godine i pozitivnih iskustava u eksploataciji Neobusovih autobusa, SP „Lasta“ je odlučila da od novosadske fabrike kupi i zglobne autobuse. Za razliku od isporučenih solo autobusa, zglobni autobusi tipa Citta SLFA će biti izrađeni na Neobus šasiji, pogonjeni dizel „common rail“ motorom MAN tipa D 2066 LUH32, Euro 5, snage 320 KS. Menjač Voith 864.5 prenosi snagu na zadnju osovinu tipa Raba. Kompletne funkcije autobusa se nadgledaju putem VDO displeja.

Zglobni autobus Citta SLFA je dugačak tačno 18 metara, širok 2,5 metara, a visok 3 metra, a visina poda je 750 mm. Opremljen je sa četvoro dvokrilnih elektropneumatskih vrata, ima 46 antivandal tapaciranih sedišta za putnike i još 110 mesta za stajanje. Putnički prostor je klimatizovan.
Obzirom da je tehnički opis vozila urađen u saradnji sa Lastom, može se reći da je ovaj zglobni autobus „po meri“ Laste koja je pre više od 15 godina već kupovala zglobne autobuse od Neobusa.

SP „Lasta“ je potpisala ugovor za nabavku 10 zglobnih autobusa, dok je „Lastra“ d.o.o. iz Lazarevca potpisala ugovor za ista takva dva komada. Rok isporuke svih 12 autobusa je šest meseci.
http://autobusi.net/content/index.p...-neobusa-za-beograd-i-lazarevac&catid=1:vesti
 
Danas sam napravio ekspediciju do Ralje, linijom 408 koja je od danas produžena do ovog naselja.
Po rečima otpravnika sa terminusa Voždovac, uvedeni privatnik radnim danom na liniji 408 je Lasta.
Vozio sam se malo ovom linijom i dosta je interesantna, obzirom da je danas produžena za oko 6 km pa sada kao i linija 405 ima trasu dužine od oko 30 km.
Vozila koja su danas radila na njoj su GB 71, GB 212 i GB 217.
Evo malo fotki:

24m6hkx.jpg


fdzfd4.jpg


Okretnica u Ralji se nalazi kos benzinske pumpe:

eaf778.jpg


27yc28l.jpg


Izlazno stajalište:

au9hfr.jpg


Ulazno stajalište:

aokqdh.jpg
 
Potvrdjeno je da je ikarbus dobio tender za 25 zglobnih autobusa.
 
GSP.

Zanimljivo je da GSP od svojih para kupuje vozila a ne grad.Jer grad nema novca?

I onda kazu da se gradonacelnik niej zaduzio previse oko mosta,a ono nema se nesto manje od 10 miliona eura za buseve
 
Tek će da se oseti nemaština...
Megalomani a sa svojim megaprojektima će nas dokusuriti.... :grand:
 
Propustili su priliku da kupe 20 minibusa. Neću bre da vozi prazan 612, 705 i slično !! :)
 
Nije 612 uvek prazan desi se da sa Galenike ide sa popunjenim svim sedištima. A pre neki dan sam video i zglobnog, što i ja mislim da je previše, ali i on je bio popunjen. Inače, jedina veza Galenike i BG voza, ali i ne koristi se puno, tek dvoje-troje ljudi izlazi kod železniče stanice Zemun.
 
Morao bi da ide kroz Filipa Višnjića i tad bi bio malo puniji. Moglo bi da se preseda sa 73, 704, 705, 706 i 707, a bio bi i alternativa 84ci... Ovako, kod Saobraćajne mora se pešačiti 100m do stajališta :notok:
 
Која је дужина ИК-218Н и који је најдужи Икар који је изашао из Икарбуса?
Необус има Леу која је дуга читавих 18550мм :D
techdrawing.jpg
 
Kako se pokazao Ikarbusov model koji je isporučen Veoliji. :rolleyes: I zanima me da li će takav niskopodni biti isporučen ikarbusu,pošto sam pročitao da je Ikaršljus pobedio na izborima :kk: Živeli ne namešteni tenderi :bash: E,a shvatio sam zašto Ikara niko neće,pa oni ljudi ne znaju kako je to kad je nešto regularno :D
 
Mislim da su zadovoljni, opet ne znam detalje. Cena od 160.000€ po vozilu mi se čini OK kada su u pitanju zglobna vozila.
 
:shok: Pričam o ik 112 n koji je na exsplataciji u gsp beograd,pa me zanima da li će tako izgledati i ovi novi koji su naručeni :)
 
Vozili su požarevački zglobni ikarbusi za vreme Beer Festa. Mnogo su bolje urađeni nego beogradski!
 
Vrh