Gore postavljene slike potvrđuju i zapažanje na ulici. 944 krcat na 31, vuče, drnda ko taljige po šinama kod Hrama, ljulja se kao pretovaren čamac, treća vrata se ne otvaraju više od metar, dugo se zadržava na stajalištima. 953 prazan u smeru ka periferiji. 744 (solo) na 17 prazan iza Solarisa kod pošte na Dušanovcu. 49x na 38L krcat, iza njega dva prepuna Solarisa na 17. 30 se napuni jer nije bilo 17. Juče 754 na 52 prazan, danas 23, 52, 56 bile praznije od polovično popunjene 53. Ako 53 prvi kreće Svi sa stajališta za 52 pređu na 53. 23 i 56 poremećene pa zato.
Japanaca bez. Voze N i M, ali Japanci su retkost. Karaburma izgleda pokušava da održi 16, 23 i 95 kolko-tolko s ispravnim Solarisima, ali i tu ima solo upada. Ostalo horor. Bukvalno šta se nađe. Neće dugo ni N, ni klot bez slova, ni stariji M. M.A.N-ovima i Ikarbusima se crno piše. Sredovečni Solarisi iako čvrsti polako posustaju. Sve veći broj kvarova. Nikako da ih pošalju na ozbiljan remont, kao da žele da ih dokosure što pre poput Avtomontaža.
Odlično, računam da su videli našu anketu u temi
Neka naruče BMC automobile za svoj vozni park
Prave i
kamione koji bi nedostatku autobusa, bili prava inspiracija za Vesićeve fiks ideje poput "
kamila" iz Havane.
Btw. vezano za gas, pa ne bi zavisili od Rusije kad bi subvencionisanjem metanskih digestera od poljoprivrednog gazdinstva napravili vredan izvor obnovljive energije. Gradski autobusi i komunalni kamioni mogu koristiti domaći izvor obnovljive energije. Uz to, hibridni biogasni autobusi najmanje bi zagađivali od svih vozila sa SUS motorom, pri čemu ne bi bilo problema sa baterijama, infrastrukturom, kapitalnim troškovima, a omogućili bi smanjenje emisije metana od poljoprivrede.