Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 295 95,2%
  • BMC

    Glasovi: 15 4,8%

  • Ukupno glasača
    310
Šteta za Japance, prosto ne mogu da se pomirim sa tim da nisu mogli još da rade, ako IK-201 može, ne vidim šta je ovim autobusima falilo. Em udobniji, em lepši, em kvalitetniji. Ili makar da su donirani nekom prevozniku iz unutrašnjosti.

Koliko vidim na ovoj gomili ima i onih skorije remontovanih (sa svetloplavim trakama).
 
Svi ovi koji su iole u komadu, će verovatno biti rashodovani i neće više izlaziti u saobraćaj budući da treba da dođe tih 42 Solarisa sa Karaburme po dolasku BMCu taj pogon. Ovi rastavljeni svakako čekaju sečenje. To su garažni brojevi 1307, 1311 i 1343, dok su ovi u komadu 1308, 1310, 1329 i još meni dva nepoznata. Iza su rastavljeni, već odavno u rashodu, IK201 1112 i N 1351.

I da, nekolicina njih je već posečena a remontovana je bukvalno pre 2 godine, možda malo jače.
 
Juce #1073 pun gas na 29A :D

XC2Vrzf.jpg


lryCzvn.jpg




EWNUqxt.jpg



Prikolica u lowride modu

bMIPu2K.jpg
 
Poslednjih par meseci se vozim linijom 601 i tu su 99% BMC autobusi. Mnogo su mi bolji od ruskih i kineskih, od ostalih turskih ne znam jer se nisam vozio sa Isuzom i Otokarom. Svakako ne mogu da mi se mere sa Solarisom. Trudim se ako ništa da ne budem potpuno pesimističan i negativan prema BMC-u.
 
Sada je u toku javna nabavka za punjenje 20 autobusa prirodnim gasom na dnevnom nivou. Tako da, sigurno nije raskniut ugovor sa BMC, već će ih samo puniti neko drugi jer punionica na Karaburmi nije izgrađena
 
Pa centar za lokalnu samoupravu samo predlaže to (pritom sa realno jakim razlozima), ali s obzirom na to da GSP traži firmu za punjenje 20 autobusa na rok od 2 godine, sigurno će ih biti barem 20 od 100.
 
Znaci u tenderu GSP trazi da se vrsi punjenje buseva i pise da ce ta firma to raditi 2 godine? Ne bi me cudilo i da dodje 20 buseva zbog tih problema oko punionice. Verujem i da nije moguce raskinuti ugovor u potpunosti, CLS predlaze to ali to je samo predlog koji nema nikakve veze sa GSP-om.
 
Završili su svoju karijeru, pa ih prevrnu da lakše mogu da im skidaju delove koje će koristiti za ostala vozila. Kad očerupaju sve što vredi, voze ih u Železnik na otpad.
 
#1312 umesto #3044 koji se pokvario pre dva dana u Žarkovu.
 
Gore postavljene slike potvrđuju i zapažanje na ulici. 944 krcat na 31, vuče, drnda ko taljige po šinama kod Hrama, ljulja se kao pretovaren čamac, treća vrata se ne otvaraju više od metar, dugo se zadržava na stajalištima. 953 prazan u smeru ka periferiji. 744 (solo) na 17 prazan iza Solarisa kod pošte na Dušanovcu. 49x na 38L krcat, iza njega dva prepuna Solarisa na 17. 30 se napuni jer nije bilo 17. Juče 754 na 52 prazan, danas 23, 52, 56 bile praznije od polovično popunjene 53. Ako 53 prvi kreće Svi sa stajališta za 52 pređu na 53. 23 i 56 poremećene pa zato.

Japanaca bez. Voze N i M, ali Japanci su retkost. Karaburma izgleda pokušava da održi 16, 23 i 95 kolko-tolko s ispravnim Solarisima, ali i tu ima solo upada. Ostalo horor. Bukvalno šta se nađe. Neće dugo ni N, ni klot bez slova, ni stariji M. M.A.N-ovima i Ikarbusima se crno piše. Sredovečni Solarisi iako čvrsti polako posustaju. Sve veći broj kvarova. Nikako da ih pošalju na ozbiljan remont, kao da žele da ih dokosure što pre poput Avtomontaža.

Odlično, računam da su videli našu anketu u temi :)

Neka naruče BMC automobile za svoj vozni park :D

Prave i kamione koji bi nedostatku autobusa, bili prava inspiracija za Vesićeve fiks ideje poput "kamila" iz Havane.

Btw. vezano za gas, pa ne bi zavisili od Rusije kad bi subvencionisanjem metanskih digestera od poljoprivrednog gazdinstva napravili vredan izvor obnovljive energije. Gradski autobusi i komunalni kamioni mogu koristiti domaći izvor obnovljive energije. Uz to, hibridni biogasni autobusi najmanje bi zagađivali od svih vozila sa SUS motorom, pri čemu ne bi bilo problema sa baterijama, infrastrukturom, kapitalnim troškovima, a omogućili bi smanjenje emisije metana od poljoprivrede.
 
Ugovor sa BMCom nije raskinut. Centar za lokalnu samoupravu (CLS) je samo uputio predlog za to, od čega naravno nema vajde, jer je to trenutno ravno tome da mi dođemo i da isto predložimo GSPu, koji to svakako ni neće pogledati. Pritom je nekolicina buseva već proizvedena. I jesu argumenti CLS tačni, od toga da nema uslova da gasni autobusi saobraćaju ulicama, do toga da je suludo pola voznog parka prebacivati na alternativni pogon kao gas, u trenutku kad vlada gasna kriza i kada je sve neizvesno, ali realno su trenutno za GSP savršeno nebitni...
 
Danas ubacili na 16 neku kršinu solo a bus krcat, a posle nailazi 43 nema 5 putnika a zglobni.
 
Danas ubacili na 16 neku kršinu solo a bus krcat, a posle nailazi 43 nema 5 putnika a zglobni.
To mora da je neko čudo bilo, pošto u solo 43 ući na bilo kojoj stanici duž Despota Stefana, je postalo nemoguća misija u vreme špiceva. A i kad im se omakne Solarisa da stave, redovno bude pun.

Užas šta su uradili sa 43, koja je pre bila zglobna linija, em ubacili skoro sve solo autobuse, em proterali 96 sa Trga, pa svi u nedostatku 95 uleću u 43.
 
To mora da je neko čudo bilo, pošto u solo 43 ući na bilo kojoj stanici duž Despota Stefana, je postalo nemoguća misija u vreme špiceva. A i kad im se omakne Solarisa da stave, redovno bude pun.

Užas šta su uradili sa 43, koja je pre bila zglobna linija, em ubacili skoro sve solo autobuse, em proterali 96 sa Trga, pa svi u nedostatku 95 uleću u 43.

Da znam da su puni većinom, nego mi upalo u oko što uopšte ide solo na 16 i to negde oko pola pet kad su gužve najveće, to je nenormalno ali takvo je stanje voznog parka.
 
Bogme u poslednjih nekoliko dana, redovno zatičem Higera na 16.
 
Vrh