Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 295 95,2%
  • BMC

    Glasovi: 15 4,8%

  • Ukupno glasača
    310
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=906766#p906766:23lzg0br je napisao(la):
Дошљак » 09 Dec 2021 06:14 pm[/url]":23lzg0br]Увек је корисно имати возила у резерви.

Da, samo što su tehnički prevaziđena i stara (neekonomična i neekološka) vozila mogli zameniti novijim polovnim niskopodnim kao ekonomičnijim i manjim zagađivačima. Nisam siguran koliko bi bila isplativa konverzija polovnjaka u biodizel, ali sad kad već prelaze na gas upravo bi takvih 50-ak polovnih dobro došlo u svrsi zamene.

Uz to izlaznost dobro održavanih novijih polovnjaka bila bi nesumnjivo mnogo veća od GSP-ovih leševa, pri čemu bi i sama nabavka bila jeftina i brza. O tome je trebalo ranije unapred razmišljati, posebno kada se zastareli vazoni park ne obnavlja dovoljno brzo. Upravo u takvim uslovima jedan takav poduhvat ima najviše smisla. To što vozila nisu nova ne znači da su "prljavija" ili manje ekonomična od onih u voznom parku.
 
Малопре у бусу возач жицка цигаре од оних који уђу на предња врата, па запалио једну, опуштена атмосфера
 
3410 na liniji 23
eade4f4000f8fc2272f91795f266de36.jpg



Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Još ih ima da rade?
Kakav kvalitet!
Čak dve godine a nisu se još raspali
 
Bolje pitanje je koje gume pošto ovo što je na našim autobusima ne bi prošlo pravi tehnički pregled.
 
Puče velika bruka danas sa ovo malo snega na ulici. Ispade da autobusi uopšte ne mogu po snegu.
Ne može baš svuda da se štedi.
Da amo normalni kao što nismo, neko bi za ovaj fiasko odgovarao, i u Beograd putu i u GSP
 
Nije mi jasno kako se ne skupe velike firme u Beogradu i naprave kolektivnu tužbu protiv Grada za ovaj haos. Sve službe su zakazale, a zbog toga su sigurno bila velika kašnjenja radnika na svoja radna mesta, a sigurno je bilo i onih koji nisu uspeli da uopšte dođu. I zbog nesposobnosti službi i koordinacije, ali i lošom pripremom Grada, te firme budu na gubitku i imaju problema u radu.

Ako im nije do tužbe, onda barem javna prozivka.
 
branik":64arii1f je napisao(la):
Još ih ima da rade?
Kakav kvalitet!
Čak dve godine a nisu se još raspali
Док се кршеви ладе у снегу Весићеви навалентни, похлепни и љигави прсти бестидно мазе прљаву кинеску лову.
 
Videh danas higera na 89, ima ih jos u voznom stanju. Inace na 89 ima i zuti konekto, ne znam garazni broj, a na 57 umesto higera ide neki ikarbus N serije. Higeri u rashod slobodno, a Vesic u pakao.
 
Jedan novosadski zglobni gasni BMC došao u Beograd na probu i obuku. Mislim da je gb 1059, ali nisam siguran.
 
Otkud to Conecto vikendom i to uveče, ja ih nikad nisam video na potezu 300 vikendom od kad su došli Higeri. Inače danas je usvojen budžet za 2022. godinu i jel se zna šta o gradskom prevozu i kakvih će nabavki biti ove godine.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=909493#p909493:219ltk8i je napisao(la):
БГ:ВОЗ » 18 Dec 2021, 23:08[/url]":219ltk8i]Конекто 185 изашао вечерас на 402.

Video sam ga juce na mislim 304 na Ustanickoj.
I dalje stoji na displeju 402 Beli potok.
Da li mu je otisao displej ? :/
 
Juče je radio na 5/307.

Послато са SM-A805F помоћу Тапатока
 
Ovaj deda se i u 18. godini drži i dalje, ali ipak pokazuje da neće moći još dugo. :( IK-201, #1055, danas ostade na stajalištu u Kneza Miloša.
IK201 1055 (2).jpg

IK201 1055.jpg

Mislim da je bio stao da sačeka svoj red u niši za stajalište, i kad je trebalo opet da se pokrene i pomeri, izgubio je pogon i motor je počeo blago da se dimi (možda primetite malo na slikama). Majstor pokušavao još neko vreme, čulo se da daje gas (ali nije preterivao) ali ovaj neće da mrdne. Majstor je posle izašao, pogledao motor i videlo se da ispod ima barica od ulja, što je verovatno i prouzrokovalo pregrevanje. Na kraju ostade tu da čeka kamion a ja odoh dalje svojim putem. Srećom, taman kad je majstor ''izbacio'' putnike iz tog Ikara, naišao je Solaris na 23ci pa stadoše svi nekako u njega.

Inače, ako me sećanje dobro služi, on i njegova braća iz serije (10__) pune 19 godina u februaru-martu. :D
 
Неће стићи да напуни 18 година у марту.

Послато са Mi 9T помоћу Тапатока
 
Serija 201 sa malim bočnim displejima, čija su stakla povezana sa karoserijom pomoću kedera i koji imaju šoferšajbne koje su oštre na krajevima (toj seriji pripada i 1055) je 2002. godište. Ulazimo još malo u 2022, tako da oni uskoro pune 20 godina (ako ih dočekaju).
Serija koja napred ima široki bočni displej, koji ispisuje i odredište, je 2004. godište (njoj pripadaju npr. 900, 901, 902...).
Na kraju imamo seriju sa lepljenim prozorima i restilizovanim maskama sa Hella farovima i oni su 2006. godište.
 
Mislim da je ta serija stigla krajem 2002, jer se secam dana kad je ubijen Djindjic da sam se vozio u gb 1058 na liniji 58 (upamtio sam gb njega i jos par drugih jer sam kao klinac bio fasciniran njima a i 1058 je slucajno tad bio redovan na 58, koju sam neretko koristio) i bio je ganc nov, znaci mozda u sluzbi tad dva-tri meseca.

Tako da ovako napamet, cini mi se da su stigli na zimu izmedju 2002 i 2003. Svakako su proleca 2003 bili (i dalje) ganc novi.
 
Aha. Ok,u svakom slucaju sledece godine pune 20. :) Bilo da racunamo po proizvodnji ili po ulasku u sluzbu.

Meni su dragi, kad god ih vidim vratim se u dane osnovne skole a i setim se koliko dugo nakon toga (nabavke) su me vozili na razna mesta i u razna doba. :D Nadam se da ce bar jedan zavrsiti u muzeju. Iako nemam neka prevelika ocekivanja za to.
 
Није мала ствар да неко возило догура 20 година и поред бројних мана. Био би ред да се неки примерак сачува за музеј, али нажалост мислим да од тога нема ништа с обзиром да нису сачували ништа од претходно повучених модела.
 
Vrh