Žika":1ytkz6fu je napisao(la):
Al ga nalupa za sve pare ! Ili bez para ?
Jedini sistem da se ovako nešto iz motornog prostora možsda spreči je protivpožarni sistem sa raspoređenim mlaznicama . Upitno da li može sve da ugasi.
Brisanje grešaka ili dijagnostičkog gašenje nekih sistema ? Jok, ako postoji neki kvar nema vajde brisati greške. Ono što može da se išključi je ubr8zgavanje uree, ništa ne može da izazove. Da kažeš da se isključi EGR , kako fizički tako i elektronski ne može ništa da zapali . Elektronski mora da se menja mapa za ECU motora.
Pritisak ulja vodi do havarije motora bez požara.
Blokiranje točkova, problem koji može samo id*** da napravi a da ignoriše početni smrad i dim koji su miljama daleko od vatre.
Creva od hidro pumpe do ventilatora , mogu da se menjaju kad bi imali šta da stave. Gradu je jeftinije da gore autobusi nego da GSPu kupi potrebne delove.
Gore autobusi i u Novom Sadu i u drugim gradovima, ništa novo ništa neobično. Tužno jeste.
Problem Ikarbusa ,( pisao) je što su elektroinstalacije loše u samom startu, naročito u motornom prostoru gde su izložene toploti, vibracijama i ko zna kakvom izlivanju tečnosti.
Električar mi je pokazivao instalaciju koju je menjao na relativno novom Ikarbusu, buržiri kruti pucaju, izolacija provodnika kruta i na bezbroj emesta ispucala. Drugi problem je prilikom remonta karoserije , farbanja kada se kontakti za masu ne očiste dobro što dovodi do zagrevanja žica.
Milion problema pored svega i curenje goriva na preforsirani turbo, vožnja uz brdo pod jačim gasom.
Itd itd.
Nisam siguran čime si to izazvan pa na ovaj način pokušavaš da odgovaraš, no dobro, to je tvoje lično pravo.
A sad, o tematici. Verovatno pokušavaš da me uveriš da ono što sam lično video nije tačno, nego je tačno ono što ti pričaš, ali takođe i to je tvoje lično pravo.
Zanemaruješ jako bitan faktor, vozač, danas veliki broj njih nije naučen ni da pregleda vozilo, a kamoli da ustanovi da li vozilo ima problem.
Lično sam svedočio, više meseci ista fora, ebs/abs greška, izgubi retarder, pregreju kočnice do dima.
Ti ćeš reći, kako vozač ne oseti, a odgovor na tako nešto bi bio, pa ko zna šta mu više smrdi, gubi i ulje, antifriz, uvlači gasove i kada si svestan činjenice da je i to tačno, nije baš da možeš da svališ na vozača činjenicu da ne oseti da je pregrejao kočnice, a naročito ne kada znaš da svake nedelje dolazi neki novi vozač koji još manje zna.
Rešenje u garaži, dijagnostika, skineš grešku sa table, sutra posle prvog kruga ista stvar. Kad potroši pločice, zameniš, ali nikako se ne ustanovi šta dovodi do greške svaki dan. Lično prisustvovao paljenju ulja, proisteklo od pucanja creva, od temperature stopi zadnja sedišta, kutiju motora, srećom sistem za samogašenje ima neku ulogu da pomogne do dolaska vatrogasaca. Dijagnostičko isključivanje ad-blue, čak i sa remapiranjem neće učiniti ništa, samo se zamaskira problem. Sistem održavanja nije odmakao od 2000tih kad su lampice lepili, indikatore vadili, vrata podglavljivali i slično. Sa modernizacijom istog sistema, modernizovale su se i krpačine održavanja, ali u suštini vrti se oko istog. Vozi se na gumama do žica, do zadnje kapi ulja, do zadnjeg milimetra pločica ili dok ne stane. A upravo ta politika je i najskuplja, šlep košta, izgubljeni polazak košta, a na sve to opet moraš da platiš održavanje.
Ipak, da ne bude sve na održavanje, nažalost, vozni kadar koji poslednjih godina dolazi, u Srbiji samo stiče iskustvo, gomila prevoznika su poligon za obuku vozača, gde se na nedeljnom nivou menjaju. Neretko, to su ljudi koji nikakve veze sa tim poslom nemaju, samo hoće iskustvo za dalje (preko).
Ne može ni sve na održavanje, ima stvari koje bi vozač trebao preventivno da vidi, oseti, nažalost, sve je manje takvih ljudi u ovom poslu koji imaju taj vid znanja, a da nisu otišli u potrazi za boljim životom.
Sa ovim za elektroinstalcije za Ikarbus, apsolutno se slažem, bukvalno se i ne vidi koliko je jezivo rešen dok nije na dizalici ili kada se nešto skida sa njega pa da može da se vidi, jedino gore je rešeno kod Maza, u smislu jeftinije, mada za sve ove godine i nisu toliko stradali u odnosu na broj stradalih Ikarbusa.
Poslato sa Huawei Mate 20 Pro uz pomoć Tapatoka