Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 295 95,2%
  • BMC

    Glasovi: 15 4,8%

  • Ukupno glasača
    310
Izvorno na kederima. Lepljena dolazi kasnije sa M-ovima, bar što se GSP-a tiče.
 
Pa taj pripada seriji 218-ica iz 2012. Svi su oni izvorno sa šoferkama ubačenim u kedere. Sad dal su kod ovog na remontu ipak lepili šoferku, po fotografijama ne mogu da provalim. Ovo što se vidi rekao bih da sa kederima nema veze. Jako ružno lepljena guma spolja, koja valjda treba da spreči bilo kakav prodor vode. Kao da su se deca igrala.
 
Da on nije bio tu malo udaren, a da su to tek ukapirali kad su postavili šoferku, pa je moralo da se popunjava?
 
Juce se iz nekog razloga zapalio Solaris na liniji 31. Dole ispod moze se videti tragovi phara od PP aparata. Ne znam koji je razlog nisam uspeo lepo da uslikam.
4e0e6eb4b460a53ae1e341b77d48a8e4.jpg


Послато са SM-N985F помоћу Тапатока
 
Јутрос је у Цара Душана у Земуну, баш близу скретања за гаражу скроз изгорео један зглобни, али нисам успео да видим који. Већ се створила гужва у том делу па није било у реду да вадим телефон и сликам, и додатно успоравам саобраћај.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=836028#p836028:2sjab51n je napisao(la):
paradox polje » Pon Mar 29, 2021 8:17 am[/url]":2sjab51n]Јутрос је у Цара Душана у Земуну, баш близу скретања за гаражу скроз изгорео један зглобни, али нисам успео да видим који. Већ се створила гужва у том делу па није било у реду да вадим телефон и сликам, и додатно успоравам саобраћај.

https://www.kurir.rs/v/3654651
 
Jedan manje. Sat GSP-a, bar što se objave statistike tiče stade 31.12.2018: https://gsp.rs/statistika.aspx

Tender kasni godinu i po, pritom raspisan za duplo manji broj vozila iako je trebalo nabaviti više kako bi se nadomestilo kašnjenje. :violina:
 
Dobro su se setili da iskoriste instalirane kamere u autobusima za nešto korisno. Ito da primene širojm Srbije

Kamere u autobusima snimaju vozače i taksiste koji se zaustavljaju u "žutoj traci"

Novosadsko GSP poručilo je da će, u saradnji sa saobraćajnom policijom, komunalnom inspekcijom i Gradskom upravom za saobraćaj i puteve, aktivirati kamere u autobusima i snimati vozače i taksiste koji se zaustavljaju u "žutoj traci" ili na autobuskom stajalištu, a na osnovu dokaza biće podnete prekršajne prijave.

http://www.novisadinfo.info/2021/03/aut ... -sadu.html
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=836452#p836452:37w2s18o je napisao(la):
Žika » Uto Mar 30, 2021 7:49 am[/url]":37w2s18o]1365 završio karijeru


file.php
Bogte, ono kad zbog kršine od (polu)proizvoda i kršine od preduzeća jedne noći samo ostaneš bez svog automobila ni kriv ni dužan...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=836351#p836351:3gdhhzkc je napisao(la):
trialin » 29 Mar 2021 08:55 pm[/url]":3gdhhzkc]Luda deca

https://www.instagram.com/p/CNAvQ3oppwq ... p6ucpj8m3w

I još luđi roditelji (ili babe i dede) koji zaboravljaju na decu tokom pandemije. Al nije to ništa, ček da vidite kad krene metro. Ima i stariji da surfuju po automatskim vozovima. Stane na kvačilo, uhvati se za ivicu maske (ili brisače) i ćao. Kad padne kuku lele trči hitna pomoć dok neko umire ni kriv ni dužan na drugom mestu. Ni jednom ni drugom spasa ne bi bilo. :bash:

Sad će Vesić da oplete po Solarisu, kako sa BMC ne mogu da vise.

Što se 1365 tiče žali bože naših para. Jesu bili bolji od N serije ali to nije bilo za Zemun. Posle blacili novac i na "remont", a sad eto iako kukaju kako nema ker za šta da ih ujede (zbog čega navodno godinama ne zanavljaju ključan deo voznog parka) uspevaju da priušte uništavanje tuđe imovine kraj puta. Sad ih treba udariti po džepu da se okrenu oko svoje ose. Saosećam sa vlasnikom automobila, nadam se da će osiguranje isplatiti potreban iznos.

Te autobuse je trebalo već otpisati, i to nakon nabavke odgovarajuće zamene (zglobnjih autobusa). Sad ih treba naterati da požure sa tenderima, pa da raspišu za još 200 jer već kasne. I 100 je malo jer tender za 200 je trebao biti raspisan odavno. Pandemija je samo još jedan izgovor. Ako ovako nastave vozićemo se kičmatransom. Dosad goreli solaći po potezima, sad je red došao na zglobove po celom gradu. Teško nama s njima, rekoh već.
 
sergio-m":dn4xlbr0 je napisao(la):
ja ovaj fenomen hronicno samozapaljivih autobusa u bg nisam nigde video sem kod nas ?!? u cemu je poenta??
Neodržavanje, dotrajalost delova, a najveći problem je "krparenje"(to mu dođe privremeno otklanjanje problema).
Svako od tih vozila ima određene indikatore i zaštitne sisteme koji štite da do ovoga ne dođe, onda jednostavno jedan po jedan bude zanemarivan i prividno reševan (brisanje grešaka, dijagnostičko gašenje nekih sistema, otklanjanje određenih delova sistema(npr. Termostat) te na taj način rešavaju podizanje radne temperature), zanemarivanje problema kao što su blokada točkova, pritisak ulja i sl.
Lično sam prisustvovao paljenju Ikarbusa dva puta zbog pucanja creva hsp, gde se izliva ogromna količina ulja na motor, taive stvari ne mogu da se predvide, ali mogu preventivno da se preduprede redovnim pregledima i menjanjem.
Nažalost, čitav sistem je jedan nemar i ušteda, čast pojedincima.
Zašto se to ne dešava u drugim gradovima, nažalost, dešava se, samo nema toliko 'publike'. Beograd sa preko 1000 vozila, naspram recimo Novog Sada koji ima 5x manje vozila nije baš neki adekvatan primer za poređenje.
Manje sisteme je mnogo lakše kontrolisati i ispratiti svaku sitnicu, no, ograničeni budžeti, veliki gubici na nekim drugim stvarima, kao i ljudski nemar, najveći su uzročnik ovako teških nesreća, sve dok nema ljudskih žrtava, smatra se da je to dobro.

Poslato sa Huawei Mate 20 Pro uz pomoć Tapatoka
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=836495#p836495:3os6dkoe je napisao(la):
Bender Rodriguez » Tue Mar 30, 2021 10:39 am[/url]":3os6dkoe]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=836452#p836452:3os6dkoe je napisao(la):
Žika » Uto Mar 30, 2021 7:49 am[/url]":3os6dkoe]1365 završio karijeru


file.php
Bogte, ono kad zbog kršine od (polu)proizvoda i kršine od preduzeća jedne noći samo ostaneš bez svog automobila ni kriv ni dužan...

Što je najgore sigurno nije kasko osiguran.
 
Сад му нијевни битно каско. Штету ће му свакао исплатити осигурање аутобуса
 
Samit Solarisa na Studentskom trgu pre nekoliko dana :D Lepo je videti ih ovako uniformisane #3112 #3116 #3194 #3195
ST1.jpg

ST2.jpg

ST3.jpg

ST4.jpg
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=836719#p836719:2a2sv49z je napisao(la):
becks89 » Uto Mar 30, 2021 7:45 pm[/url]":2a2sv49z]
sergio-m":2a2sv49z je napisao(la):
ja ovaj fenomen hronicno samozapaljivih autobusa u bg nisam nigde video sem kod nas ?!? u cemu je poenta??
Neodržavanje, dotrajalost delova, a najveći problem je "krparenje"(to mu dođe privremeno otklanjanje problema).
Svako od tih vozila ima određene indikatore i zaštitne sisteme koji štite da do ovoga ne dođe, onda jednostavno jedan po jedan bude zanemarivan i prividno reševan (brisanje grešaka, dijagnostičko gašenje nekih sistema, otklanjanje određenih delova sistema(npr. Termostat) te na taj način rešavaju podizanje radne temperature), zanemarivanje problema kao što su blokada točkova, pritisak ulja i sl.
Lično sam prisustvovao paljenju Ikarbusa dva puta zbog pucanja creva hsp, gde se izliva ogromna količina ulja na motor, taive stvari ne mogu da se predvide, ali mogu preventivno da se preduprede redovnim pregledima i menjanjem.
Nažalost, čitav sistem je jedan nemar i ušteda, čast pojedincima.
Zašto se to ne dešava u drugim gradovima, nažalost, dešava se, samo nema toliko 'publike'. Beograd sa preko 1000 vozila, naspram recimo Novog Sada koji ima 5x manje vozila nije baš neki adekvatan primer za poređenje.
Manje sisteme je mnogo lakše kontrolisati i ispratiti svaku sitnicu, no, ograničeni budžeti, veliki gubici na nekim drugim stvarima, kao i ljudski nemar, najveći su uzročnik ovako teških nesreća, sve dok nema ljudskih žrtava, smatra se da je to dobro.

Poslato sa Huawei Mate 20 Pro uz pomoć Tapatoka
Al ga nalupa za sve pare ! Ili bez para ?

Jedini sistem da se ovako nešto iz motornog prostora možsda spreči je protivpožarni sistem sa raspoređenim mlaznicama . Upitno da li može sve da ugasi.
Brisanje grešaka ili dijagnostičkog gašenje nekih sistema ? Jok, ako postoji neki kvar nema vajde brisati greške. Ono što može da se išključi je ubr8zgavanje uree, ništa ne može da izazove. Da kažeš da se isključi EGR , kako fizički tako i elektronski ne može ništa da zapali . Elektronski mora da se menja mapa za ECU motora.
Pritisak ulja vodi do havarije motora bez požara.
Blokiranje točkova, problem koji može samo id*** da napravi a da ignoriše početni smrad i dim koji su miljama daleko od vatre.
Creva od hidro pumpe do ventilatora , mogu da se menjaju kad bi imali šta da stave. Gradu je jeftinije da gore autobusi nego da GSPu kupi potrebne delove.

Gore autobusi i u Novom Sadu i u drugim gradovima, ništa novo ništa neobično. Tužno jeste.

Problem Ikarbusa ,( pisao) je što su elektroinstalacije loše u samom startu, naročito u motornom prostoru gde su izložene toploti, vibracijama i ko zna kakvom izlivanju tečnosti.
Električar mi je pokazivao instalaciju koju je menjao na relativno novom Ikarbusu, buržiri kruti pucaju, izolacija provodnika kruta i na bezbroj emesta ispucala. Drugi problem je prilikom remonta karoserije , farbanja kada se kontakti za masu ne očiste dobro što dovodi do zagrevanja žica.
Milion problema pored svega i curenje goriva na preforsirani turbo, vožnja uz brdo pod jačim gasom.
Itd itd.
 
Vrh