Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 295 95,2%
  • BMC

    Glasovi: 15 4,8%

  • Ukupno glasača
    310
Samo biH napomenuo "gostima" foruma ili ti ljudima koji nas čitaju sa strane, da se ovde, između ostalog, sukobljavaju mišljenja vozača i putnika kanturina koje nas prevoze BG ulicama, čast Solaris izuzecima.. :sesir:
Još jedan glas za krš zglob vs novi solać..
 
Наравно да је аутобус препун кад неко нема елементарно васпитање да кад види гужву стане и сачека неко друго возило. Сиромаштво није оправдање за примитивизам.
 
Džaba tebi što držiš do dostojanstva, i elementarnog vaspitanja, kada ti ga ubiju redom vožnje i tipom vozila. Šta ti recimo vredi što znaš da je neka linija zglobna, kada ti prvo dođe solo vozilo, a ti znaš da će najbliži zglobni autobus da dođe za desetak minuta, jer si prethodno proverio. Kolika je šansa da ćeš čekati da ti dođe baš taj zglobni, a kolika da ćeš ući u solo vozilo, koje je minimum srednje puno?
 
Џабе и васпитање, знао сам ја да пропустим и по 3-4 17ице и 18ице препуне до врата па закасним по пола сата због тога. Људи желе да стигну на посао на време. Или где год су кренули. Зато се и гурају.
 
Познајем људе који раније излазе и иду пешке на посао. Једноставно није им пријатно да се гурају у контејнерима и схватају шта је боље.
 
Nije svako u mogućnosti da ide peške na posao. Zamisli, recimo nekog ko živi u Medakoviću a radi u industrijskoj zoni u Dobanovcima.
 
Zamišljam ga kako kreće tri dana ranije.
Ne može solo da zameni zglob ali kakva je redovnost sa Ikarbusom kad mu kao novom uvek nešto fali i ne pojavi se.
Beograd ni sa metrom kakvog ga zamišljaju neće moći bez zglobova.
Na žalost radovi na proširenju infrasstrukture su skoro pa stali , ništa novo se ne radi što bi odvuklo saobraćaj sa trasa autobusa. Samo pusti planovi.
 
Да има памети, ГСП би откупио приватне зглобове што не возе због старосне границе за приватнике. Они МАНови и Солариси са троја врата ми делују као солидна возила за линије потеза 100. Жао ми је што зглобни Конектоси нису ни возили на линијама. Па откупио бих од приватника и соло Конектосе.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=826104#p826104:32aa0s4i je napisao(la):
banjanin » Sre Feb 24, 2021 7:25 pm[/url]":32aa0s4i]Samo biH napomenuo "gostima" foruma ili ti ljudima koji nas čitaju sa strane, da se ovde, između ostalog, sukobljavaju mišljenja vozača i putnika kanturina koje nas prevoze BG ulicama, čast Solaris izuzecima.. :sesir:
Još jedan glas za krš zglob vs novi solać..
Ne znam kako je diskusija skrenula na besmisleno glasanje da li bolji stari ik zglob ili kineaki solo.
Nije bio to cilj, niti to ima ikakvog smisla.
Niti su probleme beogradskog saobraćaja izazvali loši ik autobusi. Oni su i dublji i širi od gomile nedostataka tih vozila. Ali, dugo su bili jedino što smo mogli da imamo. I ti nedostaci onda postaju nedostaci tek kad ih stavimo pored ozbiljne konkurencije. Njihovo vremme prolazi, rashoduju se i uskoro će biti istorija. Na njihovo mesto doći će neki novi. Koji i kakvi? Sa većim ili manjim nedostacima? To će pokazati vreme..
Za sada, možete ovde da se igrate i poredite dvadesetogodišnji autobus koji nikad niko nije ozbiljno održavao sa kineskim u garanciji. Zabavljajte se i ocenjujte boju gelendera u salonu u odnosu na pod.
 
Из чисте математике се види грешка у мењању зглобних возила соло возилима на бројним линијама. Колико због мањка возача толико и због самог капацитета возила и оптерећења на линијама.
 
Došli smo do toga da se raspravlja da li je bolji stari zglobni Ikarbus ili novi solo Higer, iz razloga što pojedini članovi ne mogu da smisle Ikarbus, i kao što rekoh ranije, radije bi da vide i monocikl marke Higer, samo da nije Ikarbus. A suština je u ovome što je napisao Došljak, a to proizilazi iz toga što stručnjaci sa Mega, Singidunum i sl. privatnih fakulteta, kao i oni koji su "regularno" završili državni fakultet, smatraju da sve može da se reši većim brojem solo vozila, pa otud i kupovina istih. Naravno, to sam spominjao još pre nabavki, da će nam to doći glave, jer ćemo imati veći broj solo vozila, a isti broj vozača, pošto se apsolutno ništa ne čini na njihovom povećanju, pa tako imamo situaciju da jedan deo zglobnih vozila odlazi na otpis, i njih menjaju solo vozila, te tako imamo automatski smanjenje kapaciteta. I onda kada osim Solarisa vidimo neki zglobni Ikarbus, i to još i sređen, mi ga tretiramo kao suvo zlato, jer sada je bukvalno situacija takva da je daj šta daš, kad je u pitanju zglobno vozilo.
Može do određene granice da se povećava broj solo vozila na nekoj liniji, ali šta kada ih se toliko nakrca da idu maltene jedan za drugim, a i dalje nije rešen problem gužvi, jer jednostavno neke linije zahtevaju zglobna vozila.
 
Vidiš problem je što Ikarbus teško će da vidiš jer su prilično nepouzdani i katkog veka.
Posle koliko godina su zreli za remont ? Može i da se oduzme i vreme provedeno u radionici.
Jedan naobičniji primer, dok su u garaži Novi Beograd bili Isključivo Ikarbusevi kanali su bili prenatrpani. Vozila su čekala po krugu da dođu na red za opravku.
Kako su došli Solarisi i BMC kanali su bukvalno prazni. Tek poneki zaostali Ikarbus.

Da se vratim na remont, remont podrazumeva remont karoserije, samiranje oštećenja, zamaskiranje truleži, zamena podova i farbanje. Mehanika, elektrika se ne dira, vozilo je bukvalno isto samo bez rupa u patosu i lepše farbe. Ništa specijalno kao što se na prvi mah čini nekom ko nema blage veze.

Sega, Mega i ostali nemaju veze sa nabavkama u GSPu , tu se pita grad i grad odlučuje. Istina je da se solo autobusi nisu nabavljali u nekim ozbiljnijim količinama duže vreme i da je bila neophodna nabavka solo autobusa. To stoji, ali stoji da su morali i zglobne autobuse da kupuju paralelno.
Kupovina polovnih od privatnika to je tek mač sa dve oštrice i zgodno tlo za mahinacije.
Ovima će da propadnu a GSP će biti bez vozila.
 
A koje su fakultete završili ti što su u vrhu grada i odlučuju o nabavkama?
Šta meni kao putniku vredi što su kupljena preko neophodna solo vozila, kada i dalje stoji nerešen problem vozača, pa se vrlo često dolazi u situaciju da u neka vozila ne može da se uđe, jer em ih nije bilo duže vreme, em su solo, a linija zahteva zglobna vozila.
 
1377

XgzNnkg.jpg
 
Нови зглобови да су купљени уместо нових солаћа су могли да замене и старе солаће на већини линија. Али ови су хтели да премаше цифру од 200 Солариса да буде да је њихова набавка већа.
 
Икарбус је изузетно небезбедан аутобус јер су током производње употребљивани материјали испод сваког критеријума квалитета подложни брзом пропадању. Препоручујем вам да погледате фотографије трулих конструкција које нису ни изблиза толико труле као Икарбус и биче вам јасно зашто су та возила за избегавање.
 
Лепо они и котрљају већ преко 15 година за тако очајан квалитет. Али то је проблем и града што је узимао крш квалитет, хајде за 90те и санкције да и зажмуримо, али 2000их је морала да постоји озбиљнија контрола квалитета.
 
Ја не говорим о Икарбусима из 1990их него управо о онима из 2000их година. То су најгори контејнери у историји Београда, посебно серија из 2008.
 
Opstali u saobraćaju jesu dugo, ali je pitanje cene - Žika je pisao o prepunim kanalima. Stalno se nešto radilo, krpljeni, vareno, menjani delovi.... Išli su jer su morali da idu i jer su i vozači trpeli i podnosili mnogo toga zbog čega je trebalo da budu isključivani. A tek egzotičnih kvarova koliko je bilo...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=826691#p826691:249qbt38 je napisao(la):
Дошљак » Pet Feb 26, 2021 10:53 am[/url]":249qbt38]Лепо они и котрљају већ преко 15 година за тако очајан квалитет. Али то је проблем и града што је узимао крш квалитет, хајде за 90те и санкције да и зажмуримо, али 2000их је морала да постоји озбиљнија контрола квалитета.
Od 15 barem su 13 proveli na kanalu. :D
Ne znam da li ima statistika o vremenu provedenom u radu to bi bilo zanimljivo uporediti. Mada i bez statistike zna se rezultat. Poražavajući.

Ovaj 1367 koje je godište ? 2013. kao i Solarisi ?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=827076#p827076:1ubdyagv je napisao(la):
Žika » Суб Феб 27, 2021 12:46 pm[/url]":1ubdyagv]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=826691#p826691:1ubdyagv je napisao(la):
Дошљак » Pet Feb 26, 2021 10:53 am[/url]":1ubdyagv]Лепо они и котрљају већ преко 15 година за тако очајан квалитет. Али то је проблем и града што је узимао крш квалитет, хајде за 90те и санкције да и зажмуримо, али 2000их је морала да постоји озбиљнија контрола квалитета.
Od 15 barem su 13 proveli na kanalu. :D
Ne znam da li ima statistika o vremenu provedenom u radu to bi bilo zanimljivo uporediti. Mada i bez statistike zna se rezultat. Poražavajući.

Ovaj 1367 koje je godište ? 2013. kao i Solarisi ?
Ту је очигледно кривица града и политичара који су терали ГСП да купује Икарбус уместо да су терали Икарбус да побољша квалитет. Мада искрено, без залажења у те детаље квалитета возила, као обичном путнику ми је и пре 5-10 година увек био дражи наилазак зглобног аутобуса, каквог год него препуног солаћа.
 
Trebala je drzava da pomogne Ikarbusu,mozda su mogli da im daju neke subvencije za skolovanje i obuku nivih kadrova.Na taj nacin bi obezbedili sebi nove radnike,cini mi se da je na nekom forumu pre nekih dve tri godine neko napisao da su u Ikarbus-u vecinom ljudi stariji od 50 godina,a i njih nije bilo dovoljno za neku ozbiljniju proizvodnju.Takodje grad je mogao privatnike da obaveze da kupuju domace autobuse tako sto bi im to bio jedan od uslova na tenderu,sto je cini mi se vec bilo uradjeno ranijih godina.Eh sada kako bi mogli da nateraju Ikarbus da podigne kvalitet autobusa to vec ne znam.Mozda specifikacijama i rigoroznim pracenjem proizvodnje.
 
Vrh