Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 244 94,9%
  • BMC

    Glasovi: 13 5,1%

  • Ukupno glasača
    257
Felix55":226srstn je napisao(la):
@C.S.I.
Našao sam konačno detalje u vezi sa tim busom na liniji 534 koji je izgoreo - to se desilo u Brdjanima kod Avale 27.08.2010, i GSP je pokušao da zataška ceo slučaj. Dodaću ga odmah na onu listu.
"Radi se o autobusu gar. br. 46. Pretvorio se u buktinju i izgoreo za 5 minuta. Nikakva intervencija nije pomogla, a ovaj palež je GSP uspešno prikrio od javnosti. " (Mihajlo sa GSP foruma)
dscn0077f.jpg


dscn0075c.jpg
Шта ГСп ради са тим изгорелим бусевима, јел их чува као трофеј или их "рециклира"?
 
скине оно што није изгорело, а остатак прода Милетовом аутоотпаду на Ибарској магистрали :)
 
Јел има неко више слика ових јадних и изгорелих Икара из неког погона? :)
 
Гледам нешто ове климатизоване Јапанце и готово је невероватно да све што урадимо - урадимо на најгори могући начин.

Климатизација иде кроз комплетан "канал". Зар није могла да се убаци унутар тог канала једноставно узана цев кроз коју би ваздух струјао, предности би биле бројне:
1. много јачи притисак којим се ваздух избацује јер је овако слабашан
2. не би се губило на хлађење небитних делова буса и на губитак хладног ваздуха кроз разне рупице/спојеве итд.

Кад се на све ово дода то да су отвори за хлађење постављени на свака 2цм (без икаквих усмеривача ваздуха итд.) онда је ово још један у низу класичан ГСП фијаско.
 
Слабашан? Ја сам се јуче смрзао у јапанцу, дошло ми да отворим прозоре... Не знам зашто увече држе упаљене климе. Исто и у ластиној 16ици.
 
c.s.i.":1irj9uyz je napisao(la):
Saznao sam još da je 34 GB autobusa koji je 22. feb. izgoreo na liniji 306.

Jesi li siguran, pošto sam bio naišao na podatak (ne sećam se gde) da mu je garažni broj 304?
 
prostorni planer":55iovci3 je napisao(la):
Bas htedoh da kazem da je tim autobusima jos malo 10 godina, a neki ih na ovom forumu tretiraju kao nove autobuse i vezani su za njih kao pupcanom vrpcom. U mnogim zemljama bi vec bili na otpadu.
Нисам баш сигуран. Ипак је то МАН, и уз минимално одржавање треба да траје и дуже. Сећаш се можда када смо деведесетих добили "Берлинце" у савршеном стању.

Иначе, да ли сте приметили огромну разлику између Јапанаца и Конекто-а. Не могу тачно да се сетим, али мислим да су исте старости, а Конектои су у много бољем стању. За разлику од Јапанаца, не прегревају се, не урлају, нису црни позади....

Да ли је Мерцедес квалитетнија фирма, или можда Космајци боље одржавају Мерцедесе од осталих погона?
 
Космај да нешто боље одржава? колико ја знам, Конектои су стигли из Немачке, док су МАН-ови из Турске. а и Мерцедес је Мерцедес, синоним за квалитет
 
Felix55":uqvr9pz2 je napisao(la):
c.s.i.":uqvr9pz2 je napisao(la):
Saznao sam još da je 34 GB autobusa koji je 22. feb. izgoreo na liniji 306.

Jesi li siguran, pošto sam bio naišao na podatak (ne sećam se gde) da mu je garažni broj 304?

Na GSP forumu sam našao informaciju da je bio GB 34. A i ima logike, obzirom da GB 304 pripada pogonu Zemun.
 
Ја сам се сад смрзао у гр.бр.106 линија 303. У реду је да држе климу дању, али увече понекад треба да угасе ;)
 
@Александар
Mislim da propis kaže da klimu moraju uključivati samo kada su napolju visoke temperature, pa zato u jutarnjem špicu ni u jednom GSP busu klima ne radi, iako i tada ume da bude baš vrelo u punim autobusima...
 
Felix55":24937yoz je napisao(la):
@Александар
Mislim da propis kaže da klimu moraju uključivati samo kada su napolju visoke temperature, pa zato u jutarnjem špicu ni u jednom GSP busu klima ne radi, iako i tada ume da bude baš vrelo u punim autobusima...

Šta to menja stvar, ako je klima u oba slučaja podešena na istu temperaturu, npr. 22C. Kako je 22C u zatvorenom sistemu dok je napolju veče hladnije od 22C u zatvorenom sistemu dok je napolju pakleno podne?
 
Danas sam bio na okretnici u Bircaninovoj. Ispred mene je bio autobus koji je makar otpozadi izgledao jako lepo, beli ali bez ikakve oznake na liniji 47 imao je zrenjaninske tablice, jel to veoliin ili ?
 
@Felix55
+1 :) za vođenje liste



Posmatrajuci je upada u oči 2008 g 2 kom
2009 g 3 kom
2010 g 6 kom
U ne završenoj do sada 2011 g 7 kom.


:shok: :bash: :rant: :shok: :bash: :shok: :rant:
 
До краја 2012 остаће само трамови и троле, осим ако не падне контактна мрежа и све изгори :lol:
 
belgrey":3fapq8px je napisao(la):
Felix55":3fapq8px je napisao(la):
@Александар
Mislim da propis kaže da klimu moraju uključivati samo kada su napolju visoke temperature, pa zato u jutarnjem špicu ni u jednom GSP busu klima ne radi, iako i tada ume da bude baš vrelo u punim autobusima...

Šta to menja stvar, ako je klima u oba slučaja podešena na istu temperaturu, npr. 22C. Kako je 22C u zatvorenom sistemu dok je napolju veče hladnije od 22C u zatvorenom sistemu dok je napolju pakleno podne?

Problem je u tome sto je klima verovatno manuelna, odnosno samo moze da ubacuje hladan vazduh ili da ne ubacuje, bez kontrole temperature.
 
Naleteo sam na Autobusi.net na još jedan ovogodišnji zapaljen autobus. 17. aprila je požar zahvatio autobus gar. broj 162, goreo je zadnji deo i motor. GSP je i ovaj slučaj gurnuo pod tepih...

Sa Autobusi.net:
Uto Apr 19, 2011
DANILO: Pročitah na susednom forumu da je auto sa GB 162 prekjuče ima požar. Zapalio se zadnji deo autobusa i motorni deo.

MILE: Choksi je na GSP-ovom forumu napisao da je #162 imao požar http://www.gspbeograd.net/viewtopic.php?f=8&t=26&start=200

DANILO: Do daljneg vozilo sa GB 162 sa 1/50 je povučeno iz saobraćaja iz, gore pomenutog, požara. Ne znam do kada će ležati u lameli i kada će ponovo izaći u saobraćaj.

To znači da znamo za već 8 GSP-ovih autobusa koji su goreli od početka ove godine... :bash:
 
veb983":1la3be93 je napisao(la):
Problem je u tome sto je klima verovatno manuelna, odnosno samo moze da ubacuje hladan vazduh ili da ne ubacuje, bez kontrole temperature.

Bar ono što sam video, u mutantima ima panel sa termometrom iznad vozača, ali stalno je postavljeno na temperaturu od 17 stepeni!

GSP vozači koliko sam video imaju internu naredbu mora da drže klima uređaje uključene u vozilima u kojima funkcionišu. Privatni prevoznici skoro pa nemaju nikakvu kontrolu :/

aladin2908":1la3be93 je napisao(la):
Danas sam bio na okretnici u Bircaninovoj. Ispred mene je bio autobus koji je makar otpozadi izgledao jako lepo, beli ali bez ikakve oznake na liniji 47 imao je zrenjaninske tablice, jel to veoliin ili ?


Jeste, Temsa Avenue, video sam ga i ja, ali su mu već naši razbili bočno staklo, pa je isključen :rolleyes:

Ovakav, identičan:
ein-temsa-avenue-an-grenze-56491.jpg
 
видео сам и ја тај бус, али нисам видео да ли је на некој линији, прошао сам поред њега, али док сам сконтао, већ сам био далеко
 
Meni to što gori u ZR liči na Veritimo. Veritimo je imala jako lepe i sređene autobuse. Jedina mana za neke je što su bili Rozi
 
Vrh