Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 295 95,2%
  • BMC

    Glasovi: 15 4,8%

  • Ukupno glasača
    310
Evo ja sam jedan od tih balvana, priznajem da sam mnogo puta sedeo na harmoniku u Solarisu. Najjače od svega mi je što to nikad nisam radio u Ikarbusu ili Japancima jer se tamo u harmonici čak osećam i nesigurno......

Sent from my MI 8 using Tapatalk
 
Vratila se noćna mora svih Ripanjaca zbog prevoza dece, danas 4 mutanta na 405, 81, 83, 106 i 109.
 
@ Vinča307
Да, видех јутрос #106 у смеру ка граду око 08:20... И одмах 1 полазак нереализован данас.
Чекај, зар они немају посебне комбије за превоз деце?! Или се једноставно неки возачи ужелеше највећих канти које је ГСП икад видео, ако има таквих нека сваки од њих купи по 1 кад се Мечке врате са ремонта (тада би ти скрндељи и званично требало да буду пензионисани), да им стоји пред кућом... :bash: Важно да су неки из Н серије донирани другим погонима. :roll:
Где ли се ремонтују Мечке, живо ме интересује? :)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=771699#p771699:36ar2kf4 je napisao(la):
Рипањац 405 » Čet Sep 03, 2020 7:18 pm[/url]":36ar2kf4]
Где ли се ремонтују Мечке, живо ме интересује? :)
Pisali smo ranije o tome. Conecti se remontuju u Autoremontu Pivašević iz Pančeva.
 
Данас на станици помислих ово мора да се ГБ 106 чује, кад иза кривине изиђе ГБ 106. На километар удаљености знао сам шта ми долази.
 
Pa tako se čuje FAP, bar stariji primerci tipa 537.2 i 537.3, a realno zbog skoro pa istog motora i pratećih komponenti, isti zvuk prati i A537.4 i A537.5. Šasija ima donekle korene u MB0405, a zvuk je vrlo karakterističan za starije Mečke, tačnije zvuk mumlanja koji verovatno dobrim delom dolazi od prenosa i diferencijala. Meni je taj zvuk jako prijatan iskreno, i uopšte sličan zvuk dolazi i od čuvenih mercedesovih kamiona serije NG na čijim osnovama je FAP decenijama radio svoje kamione, i dan danas ih radi za vojsku. Mada da se ne lažemo, nemaju ti kamioni mnogo veze sa onima što je FAP nekada sklapao. Pakuju u njih sve i svašta, sveukupni kvalitet je upitan o čemu se već dosta pisalo, a jedino su zadržali originalnu kabinu koju su vala za tolike godine baš i mogli da promene. I inače sve što se kod mutanata čuje na kilometar potiče od FAP-a a ne od Ikarbusa, a sva eventualna dodatna klaparanja su rezultat (ne)održavanja i jako velike kilometraže. Ako su neka vozila u GSP-u zgazila moguće i preko dva miliona kilometara onda su to mutanti. I pre sam pisao da je nemali broj IK103F dogurao do miliončeta posle jedva pet godina rada, pa nije teško izračunati koliko su u proseku mogli preći za nekih 13 do 14 godina rada, imajući u vidu da su neko vreme ležali i u garaži po dolasku Higera.
 
Мени се исто свиђа резак звук ОМ447/ОМ457, али онај 106 има неких проблема дефинитивно, његов звук је потпуно другачији.
 
MIG29":30dver74 je napisao(la):
Данас на станици помислих ово мора да се ГБ 106 чује, кад иза кривине изиђе ГБ 106. На километар удаљености знао сам шта ми долази.
Које поласке ради #106 са Трошарине и колико траје вожња до друге окретнице?

Послато са SM-G960F помоћу Тапатока
 
Нисам паметан ђе да метнем ово, да ли у Градски превоз у свету, да ли у Аутобусе...
Мађарска креација настала на истој шасији на којој и наш Икамерц - ITK REFORM 500LE. 35 оваквих душу дало за Космај, таман да наследе старију серију Конектоса из 2003. 8)
http://intertraction-electrics.hu/
 
Dizajn oko točkova i blatobrana naružuje izgled celokupnog vozila. Kad se pogleda, isprva deluje kao da su točkovi premali, kao da je neko uzeo šasiju kombija i na nju nakačio karoseriju autobusa. Znam da to nije slučaj, ali tas raspored, odnos i dizajn oko točkova uništava celokupan izgled.


Uopšteno, što neki dizajn više ''krije'' točkove vozilu, to mi je odbojniji. Skrivati točkove na vozilu je ravno skrivanju prozora na zgradi. Vozila javnog prevoza (a bogme i neki kamioni) su već u zadnje dve decenije prošle brojne promene, koje su im između ostalog, nametnule i manje točkove. Nema potrebe sad još dodatno skrivati sve to samo zato što guma ne može da šljašti kao metalik limarija ili staklo.
 
Ево још, слике са тестирања у Дебрецину, има и слика унутрашњости! :) 8) Мени је ОК, једино да су стављени лепши ретровизори и да висина предње стене прати остатак каросерије, али добро, прототип је у питању и не сумњам да ће бити дорада ако уђе у серијску производњу (а надам се да ће ући). Баш бих волео да их једног дана видим у Космају.
https://sony872.blog.hu/2018/12/12/itk_reform_500le_atado_teszt
@ Bender Rodriguez
Не знам, мени је VDL Citea LLE-120 са маленим точковима баш бомбона. 8)
 
Iskreno meni su se dopadali mutanti, daloko stabilniji , drugačiji i sve u svemu bolji nego ovi iz Zemuna.
Mečkini motori od 12 litara imaju rezak i dobar zvuk, kao i veći.
Bender, nisam mislio na stajanje na metalnoj platformi zgloba već na sedenje pa čak i ležanje na harmonici.

Website_2.jpg
Pogledajte prilog 2Pogledajte prilog 3
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=771871#p771871:30e5jfu5 je napisao(la):
Рипањац 405 » Pet Sep 04, 2020 10:26 am[/url]":30e5jfu5]Нисам паметан ђе да метнем ово, да ли у Градски превоз у свету, да ли у Аутобусе...
Мађарска креација настала на истој шасији на којој и наш Икамерц - ITK REFORM 500LE. 35 оваквих душу дало за Космај, таман да наследе старију серију Конектоса из 2003. 8)
http://intertraction-electrics.hu/
Prost i jako lep dizajn autobusa. Možda mali lukovi blatobrana ruže kao i zadnja svetlosna grupa.
 
Iskreno meni su se dopadali mutanti, daloko stabilniji , drugačiji i sve u svemu bolji nego ovi iz Zemuna.
Ја, пак, не могу очима да смислим ни њих ни старе ИК-103 (од 1998. до 2003.), већ јуче једна 405-ица није ишла због тих скрндеља. :bash: Боље да је узето 40 обичних ИК-103 са лепљеним стаклима и жутим шипкама као што су били Веритимови, Престови и наравно #490. 8)
Кад већ раде превоз деце, што врли стручњаци не дадоше Соларисе на њега уместо што су нам са 405-ице здипили ЧАК 4 нормална возила?! ЕЈ, БРЕ! :rant: :rant: :rant: Кад се врате Конекти са ремонта лепо нека од Мутаната оставе само #86 за обуку возача и #91 за музеј (пошто је најочуванији) и завршена прича.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=771917#p771917:2dyxof80 je napisao(la):
Рипањац 405 » 04 Sep 2020, 14:33[/url]":2dyxof80]
Iskreno meni su se dopadali mutanti, daloko stabilniji , drugačiji i sve u svemu bolji nego ovi iz Zemuna.
Ја, пак, не могу очима да смислим ни њих ни старе ИК-103 (од 1998. до 2003.), већ јуче једна 405-ица није ишла због тих скрндеља. :bash: Боље да је узето 40 обичних ИК-103 са лепљеним стаклима и жутим шипкама као што су били Веритимови, Престови и наравно #490. 8)
Кад већ раде превоз деце, што врли стручњаци не дадоше Соларисе на њега уместо што су нам са 405-ице здипили ЧАК 4 нормална возила?! ЕЈ, БРЕ! :rant: :rant: :rant: Кад се врате Конекти са ремонта лепо нека од Мутаната оставе само #86 за обуку возача и #91 за музеј (пошто је најочуванији) и завршена прича.

Pa sacekali malo da se osetimo kao ljudi,pa izgleda vratise po starom na nasim linijama druze stari.

Danas kod mene skinuse #3212 a umesto njega najogavnije vozilo ikada ,omrazeni Conecto #162 ili ti kvarim se 2x u jednom danu,vise stojim pored puta nego vozim.On i #148 se kolju za titulu najgore 2003.Ma koliko mrzeo mutante,ovi su cak i gori.
Umesto 3ceg Higera radio je danas #176,koji je godinama radio na 308,koji se jos i drzi.

Na 307 sam video #145.
#755 je sada svakog dana na 311.
Na 304. je naravno tu tvoj miljenik #3221 koji je brektao na okretnici kao razjareni bik,pootpadala sva slova od Ikarbus pozadi.Naravno hladjenja nema,kao ni na #3211 & #3222.
U oba Solarisa na 17. nije radilo takodje,a kada sam usao u 84. unutra ladnooo...tipa 15 stepeni.
 
Ја мислим да су потези 300 и 400 зрели за приватнике.
 
Ја не мислим, из једних скрндеља у друге, из Мутаната у МАЗ-ове... :bash: Јесу поузданији као нова возила тренутно, али верујем да ће ти исти МАЗ-ови кроз 5-6 година постати развалине тешке. Брзо ће Мутанти у ИНОС, само да се Конекти за неки месец врате са ремонта.
Проблем је што ГСП не може да стави Соларисе на превоз деце. Уствари, може, али себични кругодвојкаши и становници периферних насеља (част онима који се ограђују од таквих!) блиских центру (попут Коњарника, Медаковића, Видиковца, Петловог брда...) има да направе русвај пријавама чим виде и један једини ИК-201 на некој од њихових линија.
 
Треба следеће године да се набаве нова зглобна возила и да се све старије од Солариса пошаље у Цезар Железник.
 
Не и ИК-218Н из 2008., може то још 7-8 година да пегла. Ено Новосађани ремонтују њихове из 2007., феноменално су их одрадили.
 
Ти аутобуси (218Н) су промашај од првог дана и нема смисла крпити их наредних седам до осам година.
 
Kosmaj je na kraju donirao 10 ik 112N Novom Beogradu i gotovo je izvesno da mutanti ostaju i kad se svi Mercedesi vrate sa remonta, zbog prevoza dece, a i zato što ni sad nisu svi na remontu nego samo nekoliko autobusa.
 
ПА ДА ЛИ СУ ОНИ НОРМАЛНИ?! :rant:
Кад мало боље размислим, јесам за то да 405-ицу и још једну или две линије на мом потезу преузме приватник, али не Авала бус, него - Арива. Барем имају боља возила него они. Лепо анекс уговора, па нека се трампе за једну линију са Космајем. Најбоље да то буде 33.
 
Vrh